mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 15:38 
Cytuj  
To juz tez tlumaczylem ze zony i instancje to dwie rozne rzeczy, ale pisze ze dla devsow jest kuszace zrobienie typowych instancji gdzie sie latwo zbiera epaxy bez ryzyka pvp itp, a do tego itemizacja zapewnia ze gracz pozostaje dlugo w grze.
Nie mamy pewnosci jak sie bedzie rozwijal endgame w AoC i czy beda ulegac whinerom na forach itd.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 15:44 
Cytuj  
itemizacja zapewnia ze gracz pozostaje dlugo w grze? omg embe prosze cie nie bluznij. mnie wlasnie itemizacja odrzucila od wow'a i pare innych osob tez.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 15:57 
Cytuj  
To jest obserwacja, nasza gildia nadal chodzi i zbiera epaxy w WoW od ponad 2 lat, wiec cos w tym musi byc ze nie zniecheca ich nawet to ze co patch wywalaja wszystko do smieci i siedza nadal na farmie itemow.

Mam nadzieje ze w Conanie tak jak zakladaja i z tego co widze itemki nie maja takiego znaczenia, ale obawy zawsze sa.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 16:18 
Cytuj  
Itemki moze byc duzo, wazne zbye ich statystki mialy nie wielki wpływ. Ma być dużo i maja być ładne. A no mi maja być głównie z Craftingu, zeby nie musial jakiś durnowatych dungenów ciągle farmic :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 16:22 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Itemki moze byc duzo, wazne zbye ich statystki mialy nie wielki wpływ. Ma być dużo i maja być ładne. A no mi maja być głównie z Craftingu, zeby nie musial jakiś durnowatych dungenów ciągle farmic :<.

a coś o housingu wiadomo ?


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.


Posty: 35
Dołączył(a): 18.03.2006
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 16:26 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
a coś o housingu wiadomo ?


W grze gildie będą mogły budować OGROMNE twierdze, w których to będzie można dodatkowo stawiać budynki (kuźnie, wieże strażnicze), nie wiem jednak , czy będzie można postawić wewnątrz murów tej twierdzy mały domek z trzema pokoikami :). Dlatego dołączam się do pytania.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 17:16 
Cytuj  
A będzie można w takim małym domku się "zabawić"? :wink:

**

Posty: 381
Dołączył(a): 19.02.2007
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 18:08 
Cytuj  
reka sie pobaw dzieciaku


_________________
FiRe-S4ndM4n napisał(a):
tak, wiem jestem paskudnym chujem, ale nic nowego nie wnosisz wiec ...

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 18:11 
Cytuj  
Duven napisał(a):
reka sie pobaw dzieciaku

o tym samym myślałem, ale mi się pisać nie chciało ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 18:12 
Cytuj  
Czyli nici z nabijania głów na pal we własnym domku jako trofeów ? :<


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 19:47 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Czyli nici z nabijania głów na pal we własnym domku jako trofeów ? :<

Nie wiem jak ty ale ja w bitwie to po odcięciu komuś głowy będę wyszukiwał nastepnej okazji typu: Jak urżnąć kogoś bez bycia samemu urżniętym. A nie tam zajmowaniem się zbieractwem czyiś główek :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 19:59 
Cytuj  
Farin napisał(a):
iniside napisał(a):
Czyli nici z nabijania głów na pal we własnym domku jako trofeów ? :<

Nie wiem jak ty ale ja w bitwie to po odcięciu komuś głowy będę wyszukiwał nastepnej okazji typu: Jak urżnąć kogoś bez bycia samemu urżniętym. A nie tam zajmowaniem się zbieractwem czyiś główek :P

No tak ale zarzynanie odcinanie głów i wyrzynanie serc, też sie może wkońcu znudzić. A tak by można było sie pochwalić swoimi osiągnięciami ^^


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 20:17 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
http://www.gametrailers.com/player/31240.html

Character Creation jak ktoś nie widział i nie wie jak działa.

Krótki cytat z końcówki:
"The Resource and Gathering playfields are all fairly large, several square kilometers each, and there are three of those. There will also be an instancing cap on each version of it, to keep there from being a situation with thousands and thousands of people standing around waiting to chop down an elm tree. What that precise number might be, I can’t say at this time, as we’re currently testing it. "
Jednak bedzie kilka zon tego samego typu dla ludu. Hmmmm według mnie trochę źle. Aczkolwiek dopuszczam możliwość, że sobie źle przetłumaczyłem ten tekst ...


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 20:20 
Cytuj  
Myśle, że jednak sobie dorze przetłumaczyłeś :< Buuuuuuu. Czas zaczyna whine.

Cytuj:
I can’t say at this time, as we’re currently testing it.

To daje nadzieje, ze jednak z tego poronionego mechanizmu zrezygnuja.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 21:13 
Cytuj  
Glowne pytanie jaki wybiora system serwerow i do czego sa gotowi, czy jeden serwer z "dystryktami" jak w GW co da im moze dziesiat tysiecy luda na serwerze, czy osobne serwery z ~2k luda jak np w WoW.
Wole mimo wszystko tak jak jest w WoW ale druga wersja tez ma swoje plusy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 21:25 
Cytuj  
Sorry ale zonowanie z racji swojej natury powinno dać możliwość spokojnego ciągniecia na serwerze 7k ludzi. Przyczym i tak trzeba wziasc pod uwage ze "server" do takich gier to zadko kiedy jest pojedyncza maszyna.

Niechce nic mowic ale wersja ala GW nie ma zadnych plusów za to same minusy :P. Mam nadzieje ze pojda po rozum do glowy..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 21:37 
Cytuj  
Dokladnie jak wyzej. Dzielenie na districty jest dobre w pseudo-MMO typu Mythos itp. Open PvP + szukanie ludzi po wielu mirrorach tego samego zone'a = porazka.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 22:27 
Cytuj  
Zgadza sie, do pvp to najgorsze co moze byc, ale nie wiemy jeszcze jak zrobia serwery, czy bedzie to cos w rodzaju WoW czyli dla przykladu 100 serwero po 2k graczy czy jeden np dla pvp, ktory ma osobne serwery dla kazdej zony lub dystryktu, ooczywiscie lepsze jest dla zony bo wtedy mozna miec "serwer" dla np 20-30k graczy teoretycznie jak to jest w Eve.
Na forum bety tez teoretyzuja duzo ludzie i zastanawiaja sie, a jak widze devsi nie maja narazie 100% pewnej decyzji.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 23:58 
Cytuj  
Cytuj:
....ale pisze ze dla devsow jest kuszace zrobienie typowych instancji gdzie sie latwo zbiera epaxy bez ryzyka pvp itp, a do tego itemizacja zapewnia ze gracz pozostaje dlugo w grze.....

To jest poprostu AO . Gropa brala misje wpadala do instancji i kosila wszystko co napotkala. Na koniec nagroda(y) jakies zajebiste itemki albo i nie.
I nastepna

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 00:54 
Cytuj  
Obrazek

Nie wiem czy WoW będzie w stanie chociaż w 5% sprostać takim szczegółom na broniach... i nie tylko.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.