mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2008, 03:09 
Cytuj  
samhain napisał(a):
sob to jak będzie z tym kontem:), ta gra rwie nawet na sli 8800 gtx wielu osobom więc jest z nią coś nie tak


Ale o co Ci chodzi? :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2008, 09:32 
Cytuj  
spelle z bosow? gw2? :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 26 mar 2008, 11:15 
Cytuj  
Sobtainer:
wychodzenie z tortage 5 min...
moze pora na wiosenne porzadki na kompie :)
nawet na starym sprzecie tak zle nie mialem - ktory byl duuuuzo ponizej twojej konfiguracji
obecnie na nowym kompie mam 0 problemow - ale fakt slysze to tu to tam o roznych freezach itp
co do wymagan - potezne to za duzo powiedziane
pamietaj ze wciaz nie ma jeszcze Cheetah 2 - chociaz juz najwyzsza pora

natomiast jesl chodzi o walke - moim zdaniem to najwieksza innowacja i najwieksza zaleta AoC i jesli to Ci nie pasi to faktycznie szkoda sobie AoC zawracac glowy - i uzerac sie zapewne z bugami balansem itp itd :) jakie beda po premierze - i dlugo po
walka czy to w PvP czy PvE jest piekna

i pamietaj ze to wciaz jeszcze jest beta - 2 miechy do premiery to malo i duzo czasu - zalezy jak to wykorzystaja
ale patrzac ciagle updaty Conana jestem pozytywnie nastawiony
w Vanguardzie przez rok nie miali takiej normy jak Funcom w AoC :) przez 2 miechy

ps
samhain chce chyba cobys mu konto udostepnil :)

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 26 mar 2008, 12:45 
Cytuj  
Dobrze Lufanga mowi!!
Wódki mu dac :)))

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2008, 13:55 
Cytuj  
Lufanga napisał(a):
Sobtainer:
wychodzenie z tortage 5 min...
moze pora na wiosenne porzadki na kompie :)
nawet na starym sprzecie tak zle nie mialem - ktory byl duuuuzo ponizej twojej konfiguracji
obecnie na nowym kompie mam 0 problemow - ale fakt slysze to tu to tam o roznych freezach itp
co do wymagan - potezne to za duzo powiedziane
pamietaj ze wciaz nie ma jeszcze Cheetah 2 - chociaz juz najwyzsza pora

natomiast jesl chodzi o walke - moim zdaniem to najwieksza innowacja i najwieksza zaleta AoC i jesli to Ci nie pasi to faktycznie szkoda sobie AoC zawracac glowy - i uzerac sie zapewne z bugami balansem itp itd :) jakie beda po premierze - i dlugo po
walka czy to w PvP czy PvE jest piekna

i pamietaj ze to wciaz jeszcze jest beta - 2 miechy do premiery to malo i duzo czasu - zalezy jak to wykorzystaja
ale patrzac ciagle updaty Conana jestem pozytywnie nastawiony
w Vanguardzie przez rok nie miali takiej normy jak Funcom w AoC :) przez 2 miechy

ps
samhain chce chyba cobys mu konto udostepnil :)


Za 2 miesiace sytuacja powinna byc oczywiscie lepsza ale nie ma sie co spodziewac 100% stabilnej gry. Ale jezeli chodzi o mmo to jest raczej norma i nalezy sie tego spodziewac


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2008, 18:44 
Cytuj  
Jak wprowadza full klienta i serwery beda pod premiere przygotowane to mysle ze ten ich chetach2 bedzie ladnie chodzil, z tego co widze bedzie sie instalowal conan w czterech wersjach, dx9 i dx10 w 32 i 64bit, na becie jest dx9 32bit i ma ograniczone ustwienia dx9 i nie ma full chetach2, bloom, AA i najwyzsze detale czesto nie daja zmiany na lepsze.

Obrazek Obrazek


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2008, 22:25 
Cytuj  
embe napisał(a):
Jak wprowadza full klienta i serwery beda pod premiere przygotowane to mysle ze ten ich chetach2 bedzie ladnie chodzil, z tego co widze bedzie sie instalowal conan w czterech wersjach, dx9 i dx10 w 32 i 64bit, na becie jest dx9 32bit i ma ograniczone ustwienia dx9 i nie ma full chetach2, bloom, AA i najwyzsze detale czesto nie daja zmiany na lepsze.

Obrazek Obrazek


Jesli mam byc szczery to wyglada to to paskudnie. Gorzej od Queka 3.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 27 mar 2008, 22:33 
Cytuj  
no bo Embe jest uparty i konwertuje screeny w jpg...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2008, 22:55 
Cytuj  
Ja wklejam skreny nie zeby podniecac sie teksturami bez dzialajacego dobrze AA, bez bloom i bez najwyzszych detali tylko zeby zobaczyc jak wyglada postac itp.
Chyba kazdy moze sobie wyobrazic jak wyglada taki silnik z full detalami dx9, wiec tu tez nie bedzie rewolucji.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 28 mar 2008, 03:00 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2008, 23:28 
Cytuj  
Problem w tym, ze moje wyobraznia pewnie zbyt bedzie odbiegac od rzeczywistosci :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2008, 03:04 
Cytuj  
Nowy patch to sporo zmian z animacja mobkow i spelli, wszyscy pisali w grze ze maja wieksza stabilnosc fps, nie wiem czy polepszyla sie jakosc grafiki, warto sprawdzic ci co mieli ciecia czy cos se zmienilo.

Obrazek Obrazek


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2008, 03:12 
Cytuj  
No wygląda to mniamuśnie. Aktualnie zasysam Generalkę na mój nowy dysk także Embe szykuj się do invite mnie w weekend do gildi ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2008, 14:05 
Cytuj  
Ustawienia video
http://forum.mmocentral.com.br/showthre ... post559583

pare skrenow
http://img156.imageshack.us/img156/1241 ... 017os4.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/6449 ... 016ox0.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/6743 ... 010oe4.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/9296 ... 011nb3.jpg

wywiad
http://news.mmosite.com/interview/conte ... 23,1.shtml

Ciekawe info z forum bety dotyczace ilosci graczy na serwerach, chca by w godzinach szczytu serwer mial maksymalnie piec tysiecy graczy co ma niby dac ze gracze beda sie znac na takim serwerze i uniknie sie anonimowosci. ( faktycznie ciekawe :) )
Zobaczymy jak serwery wytrzymaja taka ilosc graczy, nawet blizz nie podnosi capu ponad 2,5k, a tu ma byc dwa razy wiecej, mozliwe ze dystrykty beda takim bufforem bezpieczenstwa przed przepelnieniem jakiegos miejsca, ktory moze zalagowac serwer lub uniemozliwic gre z braku mobkow itp ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Posty: 27
Dołączył(a): 31.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2008, 17:56 
Cytuj  
czy nie jest juz czas zeby dev-si pokazali grafike na "Full" (ze wszystkimi bajerami graficznymi)???
narazie grafika w conanie wyglada przecietnie...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 mar 2008, 18:12 
Cytuj  
Cytuj:
Zobaczymy jak serwery wytrzymaja taka ilosc graczy, nawet blizz nie podnosi capu ponad 2,5k, a tu ma byc dwa razy wiecej, mozliwe ze dystrykty beda takim bufforem bezpieczenstwa przed przepelnieniem jakiegos miejsca, ktory moze zalagowac serwer lub uniemozliwic gre z braku mobkow itp ?


Wszystko zalezy od infrstruktury embe, w daocu 4k graczy na serwerze w godzinach szczytu to byla norma na poczatku. To co piszesz to raczej pokazuje jak kiepsko maja infrastrukture rozwiazana blizardczycy :>

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 28 mar 2008, 19:17 
Cytuj  
kashim napisał(a):
czy nie jest juz czas zeby dev-si pokazali grafike na "Full" (ze wszystkimi bajerami graficznymi)???
narazie grafika w conanie wyglada przecietnie...

nawet na obecnym poziomie detali ciezko mi znalezc gre dorownujaca AoC
no chyba ze porownujesz grafike z singlami
btw life to wyglada duzo lepiej

ma ktos moze problemy z polaczeniem sie do AoC?
a konkretnie chodzi mi o wejscie na postac?


Ostatnio edytowano 28 mar 2008, 19:18 przez Lufanga, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2008, 19:17 
Cytuj  
kashim napisał(a):
czy nie jest juz czas zeby dev-si pokazali grafike na "Full" (ze wszystkimi bajerami graficznymi)???
narazie grafika w conanie wyglada przecietnie...


Nie wiem czy juz czas, finalny silnik moze byc 20 maja, a moze i zostanie tak jak jest, moze jest to tylko kwestia dodania reszty dx9 i dx10 ?

Co do tej przecietnosci to bym sie wstrzymal do momentu jak samemu sie zobaczy gre bo ja twierdze ze aktualnie nie ma na rynku gry mmo z lepsza grafika mimo brakow jakie sa na becie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2008, 23:30 
Cytuj  
Lufanga napisał(a):
kashim napisał(a):
czy nie jest juz czas zeby dev-si pokazali grafike na "Full" (ze wszystkimi bajerami graficznymi)???
narazie grafika w conanie wyglada przecietnie...

nawet na obecnym poziomie detali ciezko mi znalezc gre dorownujaca AoC
no chyba ze porownujesz grafike z singlami
btw life to wyglada duzo lepiej

ma ktos moze problemy z polaczeniem sie do AoC?
a konkretnie chodzi mi o wejscie na postac?

Nie przesadzaj. Od tych screenow co pokazal embe to od EverQuesta 2 dzielą lata swietlne do tylu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 29 mar 2008, 00:48 
Cytuj  
EQ2 ma grafe jakbys tekstury owinal folja
taki plastik
w AoC grafika jest bardzo przyjemna i milo sie na nia patrzy - w grze
i ciekawe jak spisal by sie EQ2 przy siege


no i wszystko zalezy od ustawien grafy i "fotografa":
http://community.ageofconan.com/conan/f ... 13-v01.jpg
http://community.ageofconan.com/conan/f ... ber_03.jpg
http://community.ageofconan.com/conan/f ... adies4.jpg
http://community.ageofconan.com/conan/f ... /AoC_2.jpg
http://community.ageofconan.com/conan/f ... iege_2.jpg

obecne mmorpgi maja daleko do AoC
ale jak wiemy wszystko to kwestja gustu
jedni lubia jak postacie maja skosne oczy duze oczy i male nosy
inni cos tam a jeszcze inni inne costam a jeszcze inni inni plastikowa grafike x)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 mar 2008, 09:14 
Cytuj  
Niechce nic mowic ale screeny od producenta kazdej gry to Bazowy screenshow + 3ds Max (czy tam XSI) + Photoshop.

No ale jak tu wierzysz calej marketingowej papce jaka ci wciskaj nt. grafiki to juz twoj problem :P.
Na dzien dzisiejszy grafika jest gorsza od EQ2 i tyle.
A biorac pod uwage ze EQ2 ma juz swoje lata...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.