tomugeen napisał(a):
itemy 10%
czyli bez itemow przegrywasz 10% wiecej walk? ;]
Ja zapytalbym inaczej. O ile silniej bije (leczy/tankuje) postac bardzo dobrze ubrana od prawie golej?
to z tymi + statami na gearze to jeszcze szczeze powiem ciul wie
narazie panuje moim zdaniem lekki burdel jesli chodzi o balans
dla przykladu knockout - takie odrzucenie w tyl
mam juz troche resa na to ale szczeze nie widze roznicy
bilem mobki 4 lvle wyrzej mobki maja na tym cooldown ok 5 sek :/
ciezko mi kombo bylo wykastowac
jak pulnolem 2 albo 3 to juz bywalo ze nie moglem sie wyrwac i spieprzyc
resisty chyba wogole nie dzialaly albo dzialaly zle - ale i tak 5+- sec na cooldownie na knockdown to przegiecie - moj guardian ma cooldown zdaje sie 40 sekund
ostatnio na 40 lvlu atakowalem bossa 39+2 ady - luz ale pulnolem dodatkowo 2/3 szare mobki (lvl 20+-) ktore jak te na 4X przewracaly mnie non stop
na 1/5 hp probowalem spierdzielic ale nie udalo sie - co chwile zaliczalem glebe
tak wiec resisty z itemow o kant dupy rozbic - albo istnienie czegos takiego jak resist wynikajacy z roznicy lvlu
tak wiec podsumowujac nie bral bym teraz pod uwage znaczenia itemow
w zasadzie ciezko cokolwiek powiedziec bo balans nie istnieje
ale to kwestia pokrecenia srubeczkami tu i tam i powinno wszystko grac
sadze ze po kilku miesiacach po premieirze bedziemy mogli sie spodziewac przyzwoitego balansu
Mendol napisał(a):
oo to zajebiscie, pvp jak w vanguardzie. bez balansu, bez granic.
szkoda tylko ze w vg chociaz kasa z kolesi wypadala ;-/
tylko jest pewna roznica miedzy AoC a VG
miesieczna liczba patchy AoC = rocznej liczbie patchy VG - no od ostatniego patcha w VG sa helmy x)