Dae napisał(a):
Cytuj:
Since many guilds will likely be trying to schedule attacks on the limited number of battle keeps (there can be 8 active at a time), Funcom has implemented a priority structure. Whichever guild has members that fare better in the PvP minigames gets priority when determining who gets to lead a siege assault.
No tu właśnie można mieć zastrzeżenia, tylko najsilniejsze gildie na pvp minigrach będą pewnie mogły szturmowac najsilniejsze zamki, można sie obawiac tego rozwiązania ale trzeba poczekac jak to będzie wyglądać, ale jeśli może się toczyć tylko 8 bitwew naraz to jak już te lepsze gildie zdobędą zamki przyjdzie kolej na te słabsze. Tak to rozumiem, zobaczymy w praniu.
ale wlasnie to rozwiazanie tez wydaje sie byc ok
szczegolnie dla gildii mieszanych casual i hc gracze a nawet full casual
8 keepow to duzo jesli zrobia serwery z populacja jak w WoW
aha i wazna rzecz - jak rating jest robiony?
jesli liczy sie tylko tygodniowy (a tak powinno byc) to juz calkiem luzik
maniaczymy tydzien a pozniej mamy wakacje broniac keepa, napadajac inne miasta czy robiac pve
wszystko zalezy czy bedzie rating tygodniowy i czy rating calej gildii bedzie sie liczyl czy najlepszej druzyny z danej gildii (to by bylo najlepsze rozwiazanie)
edit:
futrol napisał(a):
chodzi o aktywnosc podczas atakowania. powiedzmy jest 50 osob z uber gildii A, ktora ma leada. jest 10 osob z gildii B. kazdy z gildii A robi po 1000dps, kazdy z gildii B robi 1100 dps. Gildia B zdobywa 'punkty aktywnosci' i w efekcie moze wygrac walke o keepa. Jakosc > ilosc. Prawdopodobnie i tak ludzie z gildii A by robili duzo wiecej dps, ale jest to jakis pomysl. obecnie gildia A zawsze wygra zamek (jesli sie uda w ogole).
no mogli by zrobic w sposob ze dziela dmg zrobiony na jednego czlonka - tez w sumie moglo by byc fajnie - aktywniejsci przejmuja keepa
ale moglo by to owocowac porazka:
Cytuj:
The defenders will have a specific number of points when starting a siege, and the attackers gain points for blasting apart buildings and making kills. Once the attacking team's point exceed that of the defending team's, then and only then can the city truly be taken over. If the keep is destroyed before the attackers' points outnumber the defenders', then the offensive team only succeeds in getting some loot and wreaking havoc, but won't gain control of the city.
czyli obie strony maja punkty
i atakujacy musza stosowac taktyki aby przejac keepa
jesli wygrywala druzyna z wiekszym dps moglo by to kiepsko wygladac
zamiast atakowac strategiczne punkty atakowali by cele gdzie mozna najbardziej wysrubowac dmg
no nic zobaczymy jak to w praniu bedzie wygladac