Dae napisał(a):
a ja jestem za limitami oczywiście rozsądnymi, możecie mnie zbluzgać
I taki limit apropo siegie jest genialny jak i godziny w których będzie można atakować keep. Nie wszystko jest idealne ale wiele pomysłów jest pod casuali.
Serio jakby te keepy były non stop otwarte na ataki to zmieniały by właścicieli co 2 godziny niczym wieże na AV w WoWie, byłby jeden wielki zerg i burdel aż miło a jedyną szansą obrony byłoby siedzenie 24h godziny gildią i czuwanie. No sorry serio uważacie, że takie cos to super zabawa?
Zadnych limitow i zadnych posranych mini-pvp-gier :<
Przeciez jak gildia zdobedzie keepa, to zamiast jakiegos limitu kiedy siege i ile osob max, to wlasciciel powinien moc postawi- automagiczne systemy samoobronne. Które by przynajmniej probowaly przetrzymac atakujacego do czasu az pojawi sie gildia zeby stanac w obronie.
NO kurde na tym polega fun, zeby zaatakowac wroga w srodku nocy, kiedy nic sie nie spodziewa
.
Cytuj:
10-12 dni played na max lvl to dużo? no proszę, można ten czas porównać do 1-60 w WoWie, a to jest krótki czas jak na mmorpgi.
Nie pierdziel. W WoWie 70lvl robi sie max 4 dni played.
3 dni played bylo w sam raz. Kazdy MMORPG polega na endgame. A lvl do enggame, to jest przykry obowiazek, ktory poprostu trzeba odbebnic, zeby moc sie zaczac bawic
.