mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 13:27 
Cytuj  
lordyp napisał(a):
odkąd zaczęła się OB na FP - nie da się robić questów :( - za jednym mobkiem lata po kilku graczy a że respawn trwa ze 2 min to robienie questów pod wzgledem czasu przestało być opłacalne

jeśli tak samo bedzie na rozpoczęciu oficjalnej gry to masakra :(
graj w trybie SP


_________________
psn

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 13:32 
Cytuj  
na tym single playu mozna dociagnac do lvl 80? ; o

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 14:31 
Cytuj  
nie


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 14:36 
Cytuj  
Single player to 5lvl, 10lvl, 15lvl i 19lvl po trzy questy na kazdym poziomie, duzo expa ale to taki uzupelniacz zwyklych questow i wymagane by wydosatc sie z Tortage.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 14:42 
Cytuj  
embe napisał(a):
Single player to 5lvl, 10lvl, 15lvl i 19lvl po trzy questy na kazdym poziomie, duzo expa ale to taki uzupelniacz zwyklych questow i wymagane by wydosatc sie z Tortage.
no napisz coś o guardianie na high lvlu w pvp :P

daje rade vs caster ? ma jakieś stuny czy silence ? czy raczej stoi jak jełopa i zdycha ? :wink:


_________________
psn

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 14:51 
Cytuj  
http://betaleaks.com


tam wsio masz ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 14:54 
Cytuj  
Guardian ma ciekawe combosy, grupowe oszolomienie, grupowe kopniecie, wymiata ze spearem jak maszynka do aoe ale jednak to guardian, jedyna klasa z plate i nie liczmy ze bedzie w dmg swietny, jednak ma duza przywalnosc i jak wpakuje sie w skile odpowiedzialne za ressity i odpornosci to castera rozdepta spokojnie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 14:59 
Cytuj  
Mam pytanie o klimat, swiat i lore gry... Jako, ze nie znam tego swiata prawie w ogole.

1) Czy wrazenie wyniesione ze screenow i filmikow, mroczne fantasy z nawiazaniami do antycznej Grecji, Rzymu czy Egiptu, jest dobre ?

2) Swiat Conana kojarzy mi sie z pustyniami, pustynnymi miastami itp. czy w grze mozna znalezc rowniez lokacje z lasami, gorami, lokacje zimowe ?

I z innej beczki...

3) Czy jest opcja "hide helm" :] ?

dzieki za odpowiedzi

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 15:05 
Cytuj  
jest hide helm ;dd

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 15:07 
Cytuj  
simo napisał(a):
Mam pytanie o klimat, swiat i lore gry... Jako, ze nie znam tego swiata prawie w ogole.

1) Czy wrazenie wyniesione ze screenow i filmikow, mroczne fantasy z nawiazaniami do antycznej Grecji, Rzymu czy Egiptu, jest dobre ?

2) Swiat Conana kojarzy mi sie z pustyniami, pustynnymi miastami itp. czy w grze mozna znalezc rowniez lokacje z lasami, gorami, lokacje zimowe ?

I z innej beczki...

3) Czy jest opcja "hide helm" :] ?

dzieki za odpowiedzi



Ad 1) Dobre

Ad2) Jest duża różnorodność krain pustynie, lasy czy zaśnieżone krainy górskie.

ad3) Gdzieś czytałem posta, że nie ma i whine ludzi na ten temat, ja osobiście uważam to za dziwne zboczenie, że ktoś chce chować animacje hełmu jak ci to przeszkadza to go nie noś :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 15:23 
Cytuj  
Jest opcja Hide Helm.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 15:28 
Cytuj  
simo napisał(a):
Mam pytanie o klimat, swiat i lore gry... Jako, ze nie znam tego swiata prawie w ogole.

1) Czy wrazenie wyniesione ze screenow i filmikow, mroczne fantasy z nawiazaniami do antycznej Grecji, Rzymu czy Egiptu, jest dobre ?

2) Swiat Conana kojarzy mi sie z pustyniami, pustynnymi miastami itp. czy w grze mozna znalezc rowniez lokacje z lasami, gorami, lokacje zimowe ?

I z innej beczki...

3) Czy jest opcja "hide helm" :] ?

dzieki za odpowiedzi

1. Howard pisał Conana opierajac sie o mitologie Śródziemnomorsie. (szerko pojete, jest troche z perskiej, summickiej, greckiej rzymskiej itd). Dopiero pozniej sa nawiazania do Nordyckiej.
2. Pewnie mozna. Stygia lezy na pustyni [;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 17:19 
Cytuj  
jak ci to przeszkadza to go nie noś

Helm dodaje def + bonusy, jakby nie patrzec... Minus jest taki, ze czesto zaslania wieksza czesc postaci, nad ktorej stworzeniem spedzilismy troche czasu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 17:22 
Cytuj  
mozna juz wylaczyc 'show helm' w opcjach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 17:52 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Helm dodaje def + bonusy, jakby nie patrzec... Minus jest taki, ze czesto zaslania wieksza czesc postaci, nad ktorej stworzeniem spedzilismy troche czasu.


Hm...

ja wychodzę z założenia, że gra mmo w której tworzysz własne drugie JA, jest jakimś odzwierciedleniem tego kim chciałbyś być w czasach tej właśnie gry. Dlatego taka opcja jest ważna. Jeżeli masz wypasiony hełm którym chcesz poflexować to ją wyłaczasz, jeżeli chcesz pokazać jak długo siedziałeś nad ustawianiem szerokości podbródka to ją włączasz :).

Szczegółowe robienie postaci to duży imo plus dla twórców gry.

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 19:50 
Cytuj  
Po prostu czasem postac wyglada klimatyczniej bez helmu albo jego grafika nam sie nie podoba... Wtedy taka opcja jest jak znalazl.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 20:08 
Cytuj  
skoro jest ta opcja to chyba nie ma problemu


_________________
psn

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 22:15 
Cytuj  
1) Czy bedzie mozna zdobywac gear zarowno poprzez osiagniecia w PvP i PvE ? Czy np. ktos kto chce grac glownie PvP bedzie mogl bez dotykania PvE miec dobrze ubrana postac (jak w WoWie) ?

2) Mam nadzieje, ze itemy nie sa losowe ? Tzn mamy lepsze i najlepsze itemki, posiadajace swoja cool, niepowtarzalna nazwe, wyglad, w przyszlosci renome, stałe statsy itp. (i znow musze odniesc pyt do WoW-a).


Posty: 13
Dołączył(a): 2.05.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 22:38 
Cytuj  
autorzy gry twierdza :
1) tak , itemy z pvp bedzie ciezej zdobyc niz z pve
2) tak jak wszedzie (czyt. tak samo jak w wowie)

Nie ma jeszcze pelnej wersji a znajac tworcow to na koncu okaze sie ze z tego co mowia zostanei jakies 10-20 %

tworcow=nie zebym mial cos do tworcow tej gry poprostu chodzi mi ogolnie

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 22:45 
Cytuj  
1. Itemy z PvP beda latwiej dostepne bo maja byc porownywalne z raid itemami, ktore to zawsze wymagaja jednak zebrania odpowiedniej ilosci ludzi, a end game crafting to juz jednak mocna gildia
2. Itemy glownie daja skile, atrybutow jest mniej, na poczatku glownie dobiera sie itemy pod skila i wyglad, jak bedzie w end game to nie mam pojecia ale nie spodziewalbym sie tego co w WoW bo to jednak inne podejscie do itemizacji.

Na becie mamy lub mozemy zobaczyc jakies 20% tego co pisali, nawet bylismy pewni ze spellweaving nie wprowadza, a tiu jednak okazalo sie ze bedzie w dniu premiery.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.