mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 17:17 
Cytuj  
gadalem teraz z ludzmi i wiekszosc narzeka niestety ze po ostatnim paczu wiecej sie zjebalo niz naprawilo. a szkoda.

poza tym kheb zgadzam sie odnosnie defraga itd, ale kurde zeby dla jednej gry tracic parenascie/dziesiat minut za kazdym razem jak chce pograc? to jakis total fail.
a mam 2 dyski sata2 w raid0. i wszystkie gry smigaja jak trzeba.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 17:41 
Cytuj  
Rozne patche na general becie wprowadzaly rozne rzeczy, teraz jak gra otwiera pliki z archiwami to wlacza sie w windzie dla kazdego pliku osobny svchost, czasami jest otwarte nawet 20 plikow i sobie tak kreci dyskiem az zamula, a co do klienta jakie dostalo fileplanet to nie mam pojecia.
Ja juz czekam spokojnie na premiere, poznalem co chcialem, nie bede robil dziesiaty raz questow w toratge bo by mnie nuda zabila, za ponad dwa tygodnie przekonamy sie jak bedzie gra chodzila.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 17:42 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
gadalem teraz z ludzmi i wiekszosc narzeka niestety ze po ostatnim paczu wiecej sie zjebalo niz naprawilo. a szkoda.

poza tym kheb zgadzam sie odnosnie defraga itd, ale kurde zeby dla jednej gry tracic parenascie/dziesiat minut za kazdym razem jak chce pograc? to jakis total fail.
a mam 2 dyski sata2 w raid0. i wszystkie gry smigaja jak trzeba.
wrzuc gre jak ja na czystą 300 gb partycje i defragmentuj tylko te 25GB

zawsze system i gry mam na dwóch oddzielnych partycjach a reszte gdzies indziej


_________________
psn

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 17:49 
Cytuj  
Ja tez. Dla systemu nawet mam osobny dysk Raptora. Dobry dysk potrafi zrobic kolosalna roznice.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 19:10 
Cytuj  
hehe super.
ja robie tak od 10 lat.
tyle ze to nic nie zmienia. bo sorry ale nie kupie dodatkowego dysku tylko dla aoc.

anyway po updejcie driverow repair/compact aoc, sama gra wywala sie juz za kazdym razem :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 19:36 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
hehe super.
ja robie tak od 10 lat.
tyle ze to nic nie zmienia. bo sorry ale nie kupie dodatkowego dysku tylko dla aoc.
robisz co tak samo ? u mnie pierwszy (czyli najdłuzszy jaki moze być) defrag AoC zajął jakieś 5 minut


_________________
psn


Ostatnio edytowano 4 maja 2008, 19:38 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 19:38 
Cytuj  
zgadza się obecnie chyba tylko dyski SSD by coś pomogły ale to za duzy wydatek

u mnie na matrix raidzie na partycji systemowej z 4 dysków w raid0 (transfer 400 MB/s średni czas dostępu 9 ms ) i tak jest kupa przycięć - ale to norma we wszystkich mmo i się przyzwyczaiłem, przynajmniej windows działa o wiele płynniej.

**

Posty: 316
Dołączył(a): 21.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 19:48 
Cytuj  
mam viste 64
z tego co czytalem o prockach to 4 rdzeniowe jeszcze pazura nie pokaza przez jakis czas czy moze aoc obsluguje wielordzeniowosc ?

co do plyty to mam cos takiego

Gigabyte X48T-DQ6 /intel X48/


_________________
gole babki i czekoladki

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 20:08 
Cytuj  
naro napisał(a):
mam viste 64
z tego co czytalem o prockach to 4 rdzeniowe jeszcze pazura nie pokaza przez jakis czas czy moze aoc obsluguje wielordzeniowosc ?
nie wiem, ale na 100% proces aoc jest 32 bitowy.

u mnie jak włacze grę oba rdzenie obciązają sie równomiernie wiec raczej obsługuje - wydaje mi się że robi to system a nie gra (generalnie)


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 12:10 
Cytuj  
zauważyłem tu kilka postów , że od czasu OB gra strasznie tnie i u mnie właśnie to samo- nawet w trybie SP w lochach jest masakra - ciągłe freezy a doczytywanie 2-3 min to się zrobił standard , przed OB grałem tylko 2 dni ale było o wiele lepiej- w każdym bądż razie już zamówiłem karte 8800GT bo moja 7600gt nie nadaje się do Conana- za dużo nerwów ciągłe gleby mnie kosztują :)

ciekawi mnie jednak sprawa patchy - jak czytam na forach to co patch to coś najczęściej spieprzone - tylko kilka przypadków , że pach coś usprawnił - mam ogromną nadzieję , że oficjalna wersja będzie jednak sporo różniła się od bety

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 12:16 
Cytuj  
Zobaczymy jak bedzie śmigać AoC bez debuggera w tle...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 12:22 
Cytuj  
Dae napisał(a):
Zobaczymy jak bedzie śmigać AoC bez debuggera w tle...
dokładnie, mieli to to non stop.

co do cięcia ostatnio zmieniłem nie wiem z jakich detali (domyślne) na HIGH i przy rozdzielczosci 1680x1050 mam około 30fps.

cieło bardzo przy nowej lokacji przed defragmentacją, po defragmentacji moge powiedzieć, że tnie bardzo rzadko


_________________
psn

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 14:18 
Cytuj  
Ja mam czasami freezy tuż przed walką. Zdarza się, że na kilka sekund fps spada z 64 do 25-30. To pewnie przez starego clienta i ogromny debugger w tle bo nie sądzę, że to przez słabego kompa ( e8400, 8800gts 512, 4 gb ram, świeża instalka xp pro sp3, najnowsze stery )

Gram na high aa x4 af x16 bez bloom ( jak włączam bloom to mam 55 fps tak więc nie ma dużego spadku ) w 1280x1024.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 17:11 
Cytuj  
Klient nie jest stary. Nie wierzcie w durne tlumaczenia fanboiow, ktorzy twierdza, ze klient open bety to tak po prawdzie pamieta jeszcze czasy release'u Meridiana 59. Zmyslaja takie rzeczy sam nie wiem po ch, bo za spamowanie takich farmazonow po forach nawet nikt im nie placi. Prawda jest taka, ze niektore features z OB wyprzedzaja te z CB. Klienty na pewno nie sa identyczne, ale pomyslcie przez chwile racjonalnie i odpowiedzcie sobie sami na pytanie - czy ktos normalny, zdajac sobie doskonale sprawe z faktu, ze open beta to nie beta z prawdziwego zdarzenia, a jedynie wersja gry majaca promowac i przedstawic w jak najlepszym swietle pelny produkt, wystawilby starego, zbugowanego klienta, ktory tak naprawde nie umywa sie do tego, jak funkcjonuje rzeczywista gra w obecnym momencie? Odpowiedz jest oczywsta.

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 17:18 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Klient nie jest stary. Nie wierzcie w durne tlumaczenia fanboiow, ktorzy twierdza, ze klient open bety to tak po prawdzie pamieta jeszcze czasy release'u Meridiana 59. Zmyslaja takie rzeczy sam nie wiem po ch, bo za spamowanie takich farmazonow po forach nawet nikt im nie placi. Prawda jest taka, ze niektore features z OB wyprzedzaja te z CB. Klienty na pewno nie sa identyczne, ale pomyslcie przez chwile racjonalnie i odpowiedzcie sobie sami na pytanie - czy ktos normalny, zdajac sobie doskonale sprawe z faktu, ze open beta to nie beta z prawdziwego zdarzenia, a jedynie wersja gry majaca promowac i przedstawic w jak najlepszym swietle pelny produkt, wystawilby starego, zbugowanego klienta, ktory tak naprawde nie umywa sie do tego, jak funkcjonuje rzeczywista gra w obecnym momencie? Odpowiedz jest oczywsta.


Teoretycznie masz rację, mimo to mam cichą nadzieję, że retail będzie będzie chodził trochę lepiej. Tak jak napisałem, jedyn problemy jakie mam to freezy raz na jakiś czas i spadek fps do 25-30 na kilk sekund. Tak poza tym to miodzio.

Edit: Nie nastawiam się jakoś bardzo optymistycznie bo zbyt wiele razy zawiodłem się na grach =] Chociaż nie ukrywam, że jeśli AoC okaże się "wypałem" to będę uradowany xD


Ostatnio edytowano 5 maja 2008, 17:20 przez Bylek, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 17:18 
Cytuj  
po ostatnim patchu mi tam lepiej gra dziala niz wczesniej.... dodali shadery 3.0 co znacznie poprawilo wyglad (wczesniej imo nie bylo zle) i gra na medium detalach na karcie ktora obsluguje wszystko co trzeba ma wyglad osmiele sie stwierdzic blisko assasin creeda, nie wiem jak to bedzie wygladac w przyszlosci w high detalach pod dx 10 ale mnie w zupelnosci jak narazie satysfakcjonuje gra w 30-40 fps na medium.... na pewno nie bede lecial teraz do sklepu i kupowal grafe za 1k i superszybki dysk za 300++ zebym mial troche fps wiecej ;P

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 17:32 
Cytuj  
Nie przesadzajmy - AOC do AC to jeszcze ciut brakuje - szczegolnie w kwestii szczegolowosci i dokladnosci animacji... Gra wyglada ladnie (duzo lepiej wyglada w ruchu niz na statycznych screenach), ale to jeszcze nie ten poziom mimo wszystko.

Framerate to obecnie *dla mnie* nie problem. Na C2D z 2GB RAM i 8800GTS, czyli mocno takim sobie sprzecie, nie mam zadnych problemow z FPS-ami na high (czyli w sumie medium...) z FSAA i dosc niska jak na dzisiejsze czasy rozdzielczoscia (bo taka lubie), w zasadzie to jestem milo zaskoczony, ze w niezbyt zaludnionych miejscach framerate utrzymuje sie na poziomie 60+fps. Po wejsciu do gry i pedzeniu przez miasto na sprincie gra nie smie nawet przyciac. Powazne problemy zaczynaja sie dopiero w dungeonkach, w ktorych jakakolwiek gra czy nawet poruszanie sie sa po prostu awykonalne. Nie tyczy sie to tylko mnie, bo wiem, ze osoby posiadajace komputery z 4GB maja dokladnie ten sam problem - niekonczace sie doczytywanie z dysku po wejsciu do jakiegokolwiek duzego podziemia itp., gdy tymczasem patrzac na duze polacia terenu z grupami mobkow/graczy gra dziala doskonale. Kolejny problem to dosc czeste crashe i zdolnosc AOC do zbsodowania mi systemu (co nie zdarzylo sie u mnie od niepamietnych czasow, a uruchamiam naprawde spora ilosc bet) m.in.

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 17:39 
Cytuj  
no wlasnie mi po ostatnim patchu przestal dysk wariowac w podziemiach, chwile na poczatku a pozniej jest luz. wczesniej nie dalo sie grac - co 5 krokow freez i loading....

od mojego sprzetu nie oczekuje zbyt wiele... jak na antka x2 4400++ z gf8600GT @ 256 mb nie jest zle

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 20:20 
Cytuj  
Jak AoC bedzie smigac na moim sprzęcie (znajduje sie w opisie)

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 21:00 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Klient nie jest stary. Nie wierzcie w durne tlumaczenia fanboiow, ktorzy twierdza, ze klient open bety to tak po prawdzie pamieta jeszcze czasy release'u Meridiana 59. Zmyslaja takie rzeczy sam nie wiem po ch, bo za spamowanie takich farmazonow po forach nawet nikt im nie placi. Prawda jest taka, ze niektore features z OB wyprzedzaja te z CB. Klienty na pewno nie sa identyczne, ale pomyslcie przez chwile racjonalnie i odpowiedzcie sobie sami na pytanie - czy ktos normalny, zdajac sobie doskonale sprawe z faktu, ze open beta to nie beta z prawdziwego zdarzenia, a jedynie wersja gry majaca promowac i przedstawic w jak najlepszym swietle pelny produkt, wystawilby starego, zbugowanego klienta, ktory tak naprawde nie umywa sie do tego, jak funkcjonuje rzeczywista gra w obecnym momencie? Odpowiedz jest oczywsta.


Orginalny client OB i CB różni się tylko plikiem local config.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.