mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 13:48 
Cytuj  
Dae napisał(a):
Problem z XP jest taki, że nie obsługuje więcej niż 2 GB na jedna aplikacje czyli posiadanie wiecej niż 3 GB nie ma sensu...


AoC zużywa 2gb. Więc na reszte wliczając wogóle działanie xp zostaje ile przy 2gb ? Win xp widzi 3,5gb ( przynajmniej mój :) ). Po przesiadce z 2gb na 4gb odczułem spora poprawę w AoC. Mnie to wystarczy. Zwłaszcza przy obecnych cenach ramu.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 13:52 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
AoC zużywa 2gb. Więc na reszte wliczając wogóle działanie xp zostaje ile przy 2gb

microsoft zaleca plik wymiany na poziomie 1,6 * RAM czyli zostałaby cała masa.
nie demonizujmy, ale przydaje sie.


_________________
psn

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 14:16 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Dae napisał(a):
Problem z XP jest taki, że nie obsługuje więcej niż 2 GB na jedna aplikacje czyli posiadanie wiecej niż 3 GB nie ma sensu...


AoC zużywa 2gb. Więc na reszte wliczając wogóle działanie xp zostaje ile przy 2gb ? Win xp widzi 3,5gb ( przynajmniej mój :) ). Po przesiadce z 2gb na 4gb odczułem spora poprawę w AoC. Mnie to wystarczy. Zwłaszcza przy obecnych cenach ramu.

V.


jak to zrobiłeś, coś zmieniałeś w biosie, u mnie widzi tylko 2.93 gb ram ??

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 15:38 
Cytuj  
Ile masz ramu na gpu ? Pytam poniewaz do max ilosci ramu liczy sie rowniez ilosc ramu na karcie graficznej.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 16:28 
Cytuj  
320 mb ram na geforce 8800 gts

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 17:20 
Cytuj  
Mam 9600gt 512ram. Dzisiaj widzi 3,25gb ram ;/ W każdym razie jak kupować to albo 2 albo 4gb.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 17:22 
Cytuj  
Te starsze 8800GTS 320 i 640mb podobno system widzi jako wersje GTX 786mb. Co by sie zgadzalo, bo mam 4gb i vista home prem 32 widzi tylko 2.75.


_________________
afk for quite a while

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 18:01 
Cytuj  
tylko że ja ma 4gb ramu i co Ty na to ??

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 18:17 
Cytuj  
zmien na viste 64 i nie bedzie z niczym problemu i 4gb beda

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 18:57 
Cytuj  
To sie zgadza, w tej sytuacji zazwyczaj ram jest dziwnie liczony, przynajmniej ja tak mialem na starej karcie graficznej jak jeszcze xp uzywalem


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 maja 2008, 19:06 
Cytuj  
Jak masz 32bitowy system to od tych 4gb system odejmie ci wszystkie urzadzenia, ktore maja jakas pamiec jak np. karta graf czy karta muz.


_________________
afk for quite a while


Posty: 40
Dołączył(a): 13.12.2005
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 07:49 
Cytuj  
...fileplanetowa beta:
nv gf go 7600 na lapsie. BSOD na XP! Kurna - jakich to chce zasobów!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 09:25 
Cytuj  
kmfms napisał(a):
...fileplanetowa beta:
nv gf go 7600 na lapsie. BSOD na XP! Kurna - jakich to chce zasobów!!!
bosd to problem twojego lapsa a nie zasobów jakie chce gra


_________________
psn


Posty: 23
Dołączył(a): 7.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 16:39 
Cytuj  
Obrazek

Na General Bete właśnie wskoczył patch i daje się zauważyć pewne istotne i to nie tylko w grafice, która wygląda teraz nieco lepiej ale i w czasach Loadingów , które delikatnie zelżały. Absurdalne natomiast jest to , że nadal do niektórych Catacumb nie da się wejść bo dysk dostaje wścieklizny i zanim zdąży się doczytać pierwsza „komnata” ma się już na plecach grupkę mobów , która zjada nas ze smakiem. Loadingi nadal są skandaliczne mimo to jest nieco lepiej . Co do samej wydajności po miedzy standardowymi ustawieniami LOW i HIGH jest jakieś 20 - 25 FPS-ów różnicy , więc i tak trzeba będzie posiadać dosyć mocny sprzęt. W obecną wersje komfortowo można pograć sobie w trybie single player , bo gdy pojawia się 20 graczy blisko naszej postaci to zaczyna się piekło. Oczywiście admini cały czas wklejają info na Generala , że to beta i mnóstwo debuggerów i tekstury nie skompresowane (według adminów należy się spodziewać blisko dwukrotnej poprawy wydajności w oficjalnej wersji ) , pożyjemy zobaczymy [/img]


_________________
Obrazek
enklava.org - polish mmorpg community

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 16:44 
Cytuj  
Dwukrotej !?! lol chcialbym to zobaczyc, nawet jezeli poprawia wydajnosc o 25% to i tak bede zadowolony :)

A co do wgrywania to u mnie i tak bylo 2-5s, ale teraz to nie moge tego wogule wgrywaniem nazwac. Ludzie posiadajacy bardzo szybkie dyski twarde i dobre CPU odczuja znaczna roznice jak i pewnie reszta ludzi :wink:

Patch ma 1.2GB


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 16:56 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Dwukrotej !?! lol chcialbym to zobaczyc, nawet jezeli poprawia wydajnosc o 25% to i tak bede zadowolony :)

A co do wgrywania to u mnie i tak bylo 2-5s, ale teraz to nie moge tego wogule wgrywaniem nazwac. Ludzie posiadajacy bardzo szybkie dyski twarde i dobre CPU odczuja znaczna roznice jak i pewnie reszta ludzi :wink:

Patch ma 1.2GB

Ja im wierze. Moze dwukrotna to przesada, ale o 100% powinno im sie udać, jeśli faktycznie w tle działają debuggery a tekstury nie sa skompresowane. Ofc. zakłdaem ze engin nie bedzie tych tekstur sobie w locie dekompresowal..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 240
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 16:57 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Khebeln napisał(a):
Dwukrotej !?! lol chcialbym to zobaczyc, nawet jezeli poprawia wydajnosc o 25% to i tak bede zadowolony :)

A co do wgrywania to u mnie i tak bylo 2-5s, ale teraz to nie moge tego wogule wgrywaniem nazwac. Ludzie posiadajacy bardzo szybkie dyski twarde i dobre CPU odczuja znaczna roznice jak i pewnie reszta ludzi :wink:

Patch ma 1.2GB

Ja im wierze. Moze dwukrotna to przesada, ale o 100% powinno im sie udać, jeśli faktycznie w tle działają debuggery a tekstury nie sa skompresowane. Ofc. zakłdaem ze engin nie bedzie tych tekstur sobie w locie dekompresowal..


Nie wiem czy to wazne ale dwukrotny przyrost wydajnosci to nic innego jak jej poprawa o 100% ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 16:59 
Cytuj  
Buka napisał(a):
iniside napisał(a):
Khebeln napisał(a):
Dwukrotej !?! lol chcialbym to zobaczyc, nawet jezeli poprawia wydajnosc o 25% to i tak bede zadowolony :)

A co do wgrywania to u mnie i tak bylo 2-5s, ale teraz to nie moge tego wogule wgrywaniem nazwac. Ludzie posiadajacy bardzo szybkie dyski twarde i dobre CPU odczuja znaczna roznice jak i pewnie reszta ludzi :wink:

Patch ma 1.2GB

Ja im wierze. Moze dwukrotna to przesada, ale o 100% powinno im sie udać, jeśli faktycznie w tle działają debuggery a tekstury nie sa skompresowane. Ofc. zakłdaem ze engin nie bedzie tych tekstur sobie w locie dekompresowal..


Nie wiem czy to wazne ale dwukrotny przyrost wydajnosci to nic innego jak jej poprawa o 100% ;)

A nie przypadkiem 200% = 2x 100% = 1x eee ? ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 240
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 17:04 
Cytuj  
200% to dwukrotnie wiecej jak 100%. Zwiekszajac obecna wydajnosc (w chwili obecnej masz 100% wydajnosc) o 100% masz 200% obecnej wydajnosci czyli dwukrotnie wiecej. Jeszcze jakies pytania?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 17:14 
Cytuj  
Buka napisał(a):
200% to dwukrotnie wiecej jak 100%. Zwiekszajac obecna wydajnosc (w chwili obecnej masz 100% wydajnosc) o 100% masz 200% obecnej wydajnosci czyli dwukrotnie wiecej. Jeszcze jakies pytania?

No tak ale ja liczylem od zera 0o.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.