Dae napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100
Nody w EVE daja rade przy 300vs300 wiec nie gadaj głupot. A i to nie jest tak ze cała moc klastra leci na jedna bitwe
.
nie grałem w EVE ale jeśli tak jest to super z tym, że z mojego doświadczenia z MMO może nie za dużego bo głównie ograniczonego do WoWa no i może troszkę sie pograło w coś innego. Wynika, że przy grzmoceniu się wiecej luda niż 50 vs 50 FPS drastycznie spadają a ping drastycznie wzrasta. I mówie tu o wszystkich efektach jak czary i inne fajnie wyglądające skile w znacznym stopniu obciążające nasze kompy. Plus w AoC jest necros u którego na filmikach widywałem nawet 5 petów... Ogólnie jestem za zniesieniem ograniczen no ale wole grać 10 vs 10 tak by moje FPSy nie miały wpływu na walke, niż 100 vs 100 i castować czar 10 sec po czym nagle stwierdzić, że nagle coś mnie zabiło...
Zasadniczym problemem, jest sposob pisania serwera. Blizzard nigdy nie musiał poświęcać tyle uwagi i czasu na optymalizacje co CCP. Co daje sie odczuć.
A ze FPS spada no coz... To inna bajka
.
Cytuj:
LoL przy takiej bitwie to masz takiego LAGZORDA przy slapszym pc nic nie jetses w stanie zrobic. Ja raz bylem na takim dymie ( no moze nie bylo 300v 300 ale napewno po 200 v 200 i zakonczylo sie strata bsa i podem:] wtedy kupilem nowy pc )
To jest lag twoj a nie serwera a o tym mowie. Lagi dalej sa, ale np. z Jita nawet da sie wyleciec a mniej niz 10 minut, wiec postep jest ogromny
.