konrador napisał(a):
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100[/i]
W DAOC (2001) wyrabialy, w SB (2003) wyrabialy, w PS (2003) wyrabialy, w EVE (2003 wyrabialy, a w AOC (2008) nie wyrobia. Technologia nagle zrobila rozwojowy zwrot o 180 stopni i cofamy sie wstecz, ja jebie. Glupie i slabe wytlumaczenie. To juz nie bedzie siege - to beda ustawiane wojenki/wieksze arenki. To ciut wiecej niz na serwerach BF2.
nie bede ćwiczył jakichs niedoróbek z nadzieja na lepsze. zobacze co dadzą na premiere
6 dni na pewno bardzo wiele zmieni w kwestii features i stabilnosci gry. ";)"
tylko w aoc jest więcej efektów specjalnych na ekranie
Okeja, ale od premiery EVE, w ktorej jest mniej efektow specjalnych na ekranie, i ktora ma slabo zoptymalizowany engine (tak), minelo 5 lat. Razem z iloscia efektow graficznych na ekranie rosnie moc obliczeniowa naszych procesorow, kart graficznych, przepustowosc lacz i wydajnosc serwerow, a tymczasem MMORPG-i tak jakby powracaja do kiepawych rozwiazan z Diablo, ew. raczkujacych MMO - zone'y, instancjonowanie, districty/mirrorowanie zone'ow, a co gorsza - spora czesc graczy temu przyklaskuje, bo okazuje sie, ze tak naprawde malo komu zalezy na odtwarzaniu wirtualnego swiata z kiedystam, tylko na zbieraniu epaxow w oddzielnym pokoiku, gdzie nikt nie bedzie im mogl przeszkodzic.
Nawet 100vs100 graczy nie byloby latwo zebrac co tydzien a co dopiero 500:)
To przyszloby 487 (przykladowa liczba - mysle, ze liczba przychodzacych na siege osob uregulowalaby sie sama)? Moze nie nakladac sztucznych ograniczen NA WSZYSTKO i pozostawic wolna reke graczowi odnosnie tego, jaki zerg zdecyduje sobie przyprowadzic na siege? Nah, bo jak sie kogos dzisiaj wpusci do sandboxa bez odgornych wytycznych na kazdym kroku, to siada na srodku i glosno placze, nie wiedzac, co ma ze soba zrobic. Ty masz ogolnie troche skrzywiony widok przez WOW-a - polityka i wojna w wirtualnym swiecie to nie sa arenki i ustawianie sobie meczykow z wyznaczona liczba uczestnikow, rofl... Ale, jak widac, to sie juz niedlugo zmieni.
teraz eve każdemu pójdzie pewnie na max detalach, i tak samo będzie z aoc jak za 5 lat, obecnie większość kompów nie dałby rady obsłużyć aoc jeśli brałoby udział od 200 do 1000 jednostek na ekranie, nie wszystkich stać na upgrade kompa co pół roku, jeśli funcom miałoby patrzeć tylko na tych najbogatszych to daleko by nie zaszli nie sądzicie ??
Dlatego napisali że będą jeszcze nad tym pracować, bo nawet jak nie teraz to możliwe że w niedalekiej przyszłości epickie bitwy się pokażą