mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 22:07 
Cytuj  
rozumiem ale chodzi mi raczej oto że nie potrafili sobie poradzić z ewentualnym lagiem/przepełnieniem i poszli na łatwiznę z drugiej strony jakby wskoczyło naraz pare k luda w startowym miejscem mogło by boleć straszliwie:)

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 19:26 
Cytuj  
OpusDei
http://opusdei.xt.pl/

Po ostatecznych konsultacjach wewnątrz klanowych postanawia,
że serwerem docelowym będzie serwer PVP FURY

Pozdrawiam
Bartlem


_________________
Obrazek

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 23:55 
Cytuj  
z drugiej strony jakby wskoczyło naraz pare k luda w startowym miejscem mogło by boleć straszliwie

Pomysl nad tym, co piszesz. Jak w startowym miejscu moglo pojawic sie pare k luda, skoro sa dystrykty? Po to one sa, zeby nigdzie nie pojawilo sie pare k luda wlasnie.

A co do ilosci districtow, to widzialem jakies 15 w wild lands. White Sands tez bylo kopiowane praktycznie w nieskonczonosc. Troche luzniej jest w Connall's Valley, ale bylo go wiecej niz 1. Jakies 10x wiecej.

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 00:01 
Cytuj  
a jaki jest limit 1 dystryktu? ile luda?

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 00:19 
Cytuj  
konrador napisał(a):
z drugiej strony jakby wskoczyło naraz pare k luda w startowym miejscem mogło by boleć straszliwie

Pomysl nad tym, co piszesz. Jak w startowym miejscu moglo pojawic sie pare k luda, skoro sa dystrykty? Po to one sa, zeby nigdzie nie pojawilo sie pare k luda wlasnie.

A co do ilosci districtow, to widzialem jakies 15 w wild lands. White Sands tez bylo kopiowane praktycznie w nieskonczonosc. Troche luzniej jest w Connall's Valley, ale bylo go wiecej niz 1. Jakies 10x wiecej.


przeczytaj uważnie co napisałem

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 01:20 
Cytuj  
Przeczytalem dokladnie, co napisales.

a jaki jest limit 1 dystryktu? ile luda?

Zalezy od zone'a.


Posty: 36
Dołączył(a): 12.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 01:53 
Cytuj  
Cytuj:
A co do ilosci districtow, to widzialem jakies 15 w wild lands. White Sands tez bylo kopiowane praktycznie w nieskonczonosc. Troche luzniej jest w Connall's Valley, ale bylo go wiecej niz 1. Jakies 10x wiecej.


Czyli fail na całego, sorry ale to jest straszny krok do tyłu.
Nieznosze takich nienaturalnych rozwiązań w mmo.

Jaki jest limit +/- ludzi którzy mogą być w dystrykcie ?


_________________
Tomugeena słowo na miesiąc Maj :

iniside AKA "pan_ktory_ma_przedmiot_systemy_operacyjne_i_dowiedzial_sie_jak_dziala_unix_Hurra!"

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 07:11 
Cytuj  
hehe.
ja wczoraj zrobilem /instanceselection i dostalem komunikat ze nie mam dostepu do tej komendy i ze moj requested was noted ;-0.

*

Posty: 93
Dołączył(a): 16.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 07:39 
Cytuj  
Patrząc na Tortage to ja naprawdę dobrze rozumiem dystryktowanie. W grze jest kolizja i jeśli nie byłoby dystryktów to twój ruch po mieście przypominałby przeciskanie się w MM w czasie otwarcia. Albo wogóle by go nie było bo brama główna byłaby zastawiona :).
A grając nie mam wrażenia że jest pusto, wręcz przeciwnie.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 07:45 
Cytuj  
Fakt nie mam wrażenia w ogóle , że pusto jest na serwie pomimo, że w Stygii było 7 distryktów. Specjalnie mi one nie przeszkadzają największym minusem jest oczywiście to, że gildia jest po rozrzucana po distryktach ale niewątpliwym plusem jest to, że łatwiej się questuje bo jest więcej mobów. Jak jest za dużo osób się czai na moby questowe przełączasz się na inny distrykt gdzie jest ich mniej.

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 07:52 
Cytuj  
ano właśnie, gankują cie przy wejściu do jednej krainy zmieniasz dystrykt i przechodzisz w spokoju :P

imho to troche nie naturalne

złap kogoś kogo chcesz zabic jak ci będzie skakał po dystryktach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 09:29 
Cytuj  
Co by nie mowic, dystrykty sa glupim pomyslem i oznaczaja, ze developerzy nie maja zwyczajnie pomyslu jak sobie z tym poradzic. W WoWie dystrktow jakos nie widzialem, wystarczylo madrze rozplanowac zony i quest huby, a przeciez osob grajacych w WoWa bylo pewnie tyle samo na poczatku TBC co teraz w AoC.

*

Posty: 93
Dołączył(a): 16.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 10:06 
Cytuj  
Jedno słowo - Kolizja. W wowie jej nie ma i jak ktoś stoi w wejściu do AH to przez niego przechodzisz. A jak chcesz to zrobić w AOC jak mam np 500 ludzi naraz w tortage. Gwarantuje że niechciałbyś się przepychać a whine by był taki że hoho.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 10:14 
Cytuj  
Patrząc na Tortage to ja naprawdę dobrze rozumiem dystryktowanie. W grze jest kolizja i jeśli nie byłoby dystryktów to twój ruch po mieście przypominałby przeciskanie się w MM w czasie otwarcia.

Wyobraz sobie w takim razie swiat, ktory jest pare razy wiekszy, zeby pomiescic wszystkich graczy. Kilka miast startowych - do wyboru do koloru. Brzmi pieknie nie? Niestety technologia juz na to nie pozwala, a budzetu starczylo jedynie na wymodelowanie cyckow. Trzeba niby wziac pod uwage, ze gra jest troche bardziej rozbudowana, jesli chodzi o questy (gadajacy NPC itepe.), co dodaje klimatu, ale ja jednak wolalbym opcje spojnego, normalnie funkcjonujacego swiata z mniejsza liczba voice overow. O ile na serwerach PVE to jest mala pierdolka, bo trzeba sie tylko przeniesc do innej zone'y, zeby biegac z kolegami, to na serwerach PVP stwarza troche wiecej problemow, bo dana osoba moze nas unikac pozostajac w miejscu, w ktorym widzielismy ja przed chwila, ale z ktorego czmychnela do innej kopii zone'y. Ktorej? Wybierz sobie sposrod 15.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 10:18 
Cytuj  
a mozna sie juz przenosic miedzy instancjami?

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 10:23 
Cytuj  
Patrząc z perspektywy serwera Fury - 17 maja było 50-60 dystryktów Tortage, co nieco przerażało, ale im dalej z levelem tym lepiej, później ilość dystryktów waha się między 3 a 10 (ludzie levelują w różnym tempie, są już 3 krainy do wyboru itd).

O ile pod sam leveling jest to dobre rozwiązanie, to jest to trochę fail w momencie kiedy wszyscy powoli zaczną nabijać 80tkę i pewnie znowu mocno ograniczy sie liczba odwiedzanych zon. Chyba, że wtedy zwiększą limity dystryktow lub/i ludzie rozbiją się mimo wszystko po dużej ilości instów/minigierek/miast itp.

Czas pokaże.


_________________
Altaya | BF4


Posty: 6
Dołączył(a): 20.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 11:37 
Cytuj  
Przemyślcie sprawę z serwerami..

Jak myślicie jaka liczba osób gra na earyl access ?
Policzmy serwerów obecnie jest.. ok. 20… serwery mogą pomieścić ok. 5k ludzi.. daje to nam.. max. 100k osób.. fajnie.. tylko, że w samą bete grało 1M… można się spodziewać, że liczba kont w finałowej wersji wzrośnie.. co daje w przeliczeniu ogólną liczbę 200 serwerów..
Idąc dalej ile osób.. 23-ciego (u nas 23 gdzie poza Polską 22 bo u nas święto).. zechce grać na serwerach Elary Access ? Ile osób będzie miało tam kolegów? Duża większość ? Skoro teraz macie kolejki parominutowe.. po 23-cim one na tych serwerach wzrosną do paru godzin… Nie lepiej się zastanowić.. i 23 podjąć decyzję.. na którym serwerze.. rozpocząć grę, wszystkie polskie gidie razem gdyż w tej grze zapowiada się raczej iż gildie będą musiały mieć więcej osób coś ok. 100.. aby w miarę szybko to się budowało.. i miało ręce i nogi.. Faktem jest że pojedyncze polskie gildie na serwerach.. nie będą za bardzo mogły.. się rozwijać z czasem graczy zacznie ubywać, nie wszyscy w równym stopniu będą się rozwijać.. i pozostanie.. tylko przejście na międzynarodowość albo wchłonięcie przez innych. Dlatego 1 serwer, nowy serwer dla wygody wszystkich… fak osobom już grającym z postacią na jakimś lvl może się to nie spodobać ale czy lepsze jest granie w lagach :/ ?

to tyle.. jeśli chodzi o moje przemyślenia na ten temat..

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 12:01 
Cytuj  
Lougoi napisał(a):
Przemyślcie sprawę z serwerami..



Czytales co napisales? W AOC masz instancje tzn ze w jednym momencie w jednej zonie bedzie "max" iles tam ludzi i ten "max" jest ustawiony tak zeby gralo sie wygodnie i nie bylo lagow...


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me


Posty: 6
Dołączył(a): 20.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 12:23 
Cytuj  
Hm... w innych grach tez są instancje.. na przepełnionych serwerach również w instancjach są lagi.. dana maszynka może stworzyć pewną ilość instancji a później znacznie nie wyrabiać..

*

Posty: 130
Dołączył(a): 2.01.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2008, 14:40 
Cytuj  
kolizja to mila i ladna rzecz jednak w miastach powinna przestawac dzialac

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.