Dae napisał(a):
A więc FunCom wpadł na pomysł:
"Fruthermore, Magic, Attack, Defense, and Resist ratings do not apply in PvP at all, to provide a more even playing field for all players of all level ranges."
Znaczy tyle, że jako guardian latając w PvP równie dobrze mógłbym latać w clotach, moje full plate kompletnie nic nie znaczy w PvP.... W PvP zatem liczą się tylko ile HP/STA masz, i ew +dmg mele/spell
znaczy to tyle ze nie masz pojecia jak dziala mechanika gry i w aoc i w wowie ;P
usuniecie magic rezistow w pvp jest genialnym posunieciem, oznacza to tyle, ze w kazdego twoje spele beda wlazic tak samo i nie bedzie rezist tankow w pvp tak jak ma to miejsce w wowie (np max shadow rez moze rozpykac ubranego po zeby locka, nawet jak ten od rezistow bedzie kaleczyl)
twoj ciezki armor dalej dziala jak dzialal, czyli daje ci wszelkie bonusy przeciwko walce wrecz, w koncu do tego sluzy armor