mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 263
Dołączył(a): 29.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 cze 2008, 08:15 
Cytuj  
nie przejmuj się, wątki o melee miss/evade rate od tygodnia nabiły już wiele stron przez tydzień ;>


_________________
We live as we dream - alone. [J.Conrad]

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 cze 2008, 08:19 
Cytuj  
przytul mnie ;-p

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 18 cze 2008, 13:58 
Cytuj  
ot tak chciałem troszkę podnieść temp. dyskusji;)
take it easy rob.;)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

**

Posty: 200
Dołączył(a): 27.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 cze 2008, 08:21 
Cytuj  
Pytanko mam! Kiedyś przed premierą AoC widziałem filmiki w których była omawiana walka na mountach, że przy normalnej jeździe uderzenie bronią moba/gracza zabiera X damaga ale jeśli to zrobisz podczas galopu to obrażenia są liczone powiedzmy X*2. Widziałem również filmik jak demonolog castowal siedząc na koniu. To w końcu jak to z tym jest? Castowac z mounta nie mogę nawet uderzyć mieczem (podczas galopu) nie mogę ;/ Coś robię, źle czy po prostu tego "jeszcze" nie ma

**

Posty: 400
Dołączył(a): 11.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2008, 08:26 
Cytuj  
bronią można machać bez problemu E


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2008, 09:16 
Cytuj  
dakota12 napisał(a):
bronią można machać bez problemu E


tylko jadac normalnie, a nie galopem, a castowac nie mozna - taki jest stan na dzis, moze kiedys to udostepnia ;)

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 cze 2008, 11:13 
Cytuj  
Hey guys,

There is no update today. We will announce the downtimes on the launcher and forums if they should happen. We were looking to get something out today but the teams wanted to get more fixes in the update before releasing a new one today. We will keep you updated on the next update that is aiming for around Monday like before.

Thanks,

http://forums-eu.ageofconan.com/showthr ... 373&page=6


_________________
Obrazek

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2008, 08:01 
Cytuj  
Moglby mi ktos na priva podeslac konfiga z test servera ? Dzieki z gory.

*

Posty: 70
Dołączył(a): 24.07.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2008, 14:31 
Cytuj  
Update Notes - 23rd of June
Massive PvP

* Player city keeps now contain a vendor that sells siege weapons.
* Players will now get teleported out of the zone before the battle starts.
* Traders that would not spawn at the Battlekeep Tradeposts will now spawn. Traders will now be available at Battlekeeps.
* Ballista NPCs will no longer spawn at an unbuilt tower.
* The Boarder Kingdoms has had its environments adjusted. This should reduce draw-distance in those playfields and contribute to a performance-increase.

Player Character

Archetypes

* Mages will now do less damage with ranged weapons to set them apart from specialized ranged weapon classes like the Ranger.


Assassin
Core Revision Adjustments

* Kidney Shots will now properly go on cooldown, is now stackable for 12 second from the original 6 seconds and it's stacking buff duration has been increased to 10 seconds.
* Flesh Necrosis has been given a new and improved visual.
* Atrophy has an added persistent effect on the target while the debuff is in effect.


Conqueror
Core Revision Adjustments

* Rage of the Tempest now correctly grants your team increased electrical damage, not increased fire damage.


Dark Templar
Core Revision Adjustments

* Rite of Blood will now display health loss, stamina gain and the affect of its enhancement.


Demonologist
New Spells

* Forced Summoning will allow you to summon a pet of the opposite sex than what would normally be summoned if cast before the specific summoned pet. You will receive this spell at level 9 with your first pet summon spell. All characters above level 9 will get this spell automatically.


Core Revision Adjustments

* Diabolic Insight and Infernal Knowledge now last 12 hours instead of 1 hour and will no longer be removed upon death.
* Wicked Bolts received a name change to be consistent regardless of how many points you have invested in it.


Herald of Xotli
Core Revision Adjustments

* Herald of Xotli fatalities now have effects to them.
* Corrected spelling of the name of the feat "Spell - Undying Glory of Xotli"


Necromancer
New Spells

* You will now gain a new single target snare - Ice Shackle - at level 5. If you are already higher than level 5, you will gain this spell automatically.


Core Revision Adjustments

* Dark Knowledge and Vile Insight now last 12 hours instead of 1 hour and will no longer be removed upon death.
* Plagued Heart Curse will now correctly increase in damage with more feats trained.
* Decomposition now increases Flesh to Worms by 35% at max rank instead of 30%.
* Unholy Power has been rebalanced to have a more consistent effect across all levels.
* Brutal Death now increases the critical strike chance of Pestilential Blast, Life Strike, Ice Strike, and Chill by 2/4/6/8/10%
* Ice Shards now increases the splash range and damage inflicted by Chill in addition to Ice Strike.
* Flash Freeze now additionally increases the damage of Frost Blast by 75/150/250%.
* Bones of Frost now additionally increases the damage of Gelid Bones by 5/10/15/20/30%.
* Frozen Body now increases the damage of Ice Strike, Chill, and Deathly Blizzard by 2/4/6/8/10%.
* Corrupted Soul now increases the damage of Pestilential Blast, Life Strike, and Blasphemous Ruin by 2/4/6/8/10%
* Soul Absorption now restores a significantly higher amount of mana when consuming a pet.
* Frost Reach now additionally increases the damage of Frost Blast by 75/150/250%.
* Ritual of the Lich has had its spell damage multiplier increases from 10% to 25%.
* Embrace Death now has an increased effect. The maximum effect of this ability has been increased from 4% to 10%.
* Pets now move faster and follow NPCs better.
* Void has had its stamina/mana drain increased. It will also have the chance to crit.
* Archmage feat has been moved to up in the general feat tree.
* Unholy Fortitude has been changed to reduce the recast time of Frenzy by 12 seconds per rank, up from 4 seconds per rank.
* The levels at which you get your pet points has been significantly changed. You will now get them at the following levels: level 5 - 2 points, level 10 - 4 points, level 15 - 6 points, level 20 - 8 points. You will now have your maximum number of pet points available at level 20.
* Despoiled the Soul has had its mana cost and recast time reduced. When you train Despoil the Soul you will get a secondary spell, Reap the Soul. This spell can be used to refresh your current Despoil the Soul, making it easier to keep your Despoil the Soul counter where you want it. In addition, Despoil the Soul will also increase a bonus to magical damage instead of being a damage multiplier.


Nuke Balance Adjustments

* All damage spells have been rebalanced to take into account your having all 8 pet points at level 20. This leads to better scaling of your damage spells, and reinforces that you are a pet class reliant on pets for a significant amount of damage.
* Archmage pets incorrectly did not have the area-of-effect damage coefficient applied. Their damage has been corrected to take into account their nukes are AOE nukes.
* Increased the damage of Necrotic Pustule, Gelid Bones, and Chill.
* Significantly increased the explosion damage of Necrotic Bomb.
* Chill has received splash damage (50% damage to 1 target), and splash damage from Ice Strike has received a increase in splash damage from 15% to 30%.
* Lifestrike Rank 4 will correctly have the damage-over-time effect.
* Parasitic Soul Swarm and Unholy Hands will now take pet damage contribution into account and should be in line with damage as it was originally intended.


Pet Effect Adjustments

* Blighted One has had its proc rate and amount of mana damage significantly increased.
* Dead Blight stamina damage was also significantly increased if it is trained and will have a chance to crit.
* Harvester has received an increase to the amount of mana healed and stamina healed by the pet. The Harvester will now heal more mana than stamina (although the stamina gain is now still significantly increased over the previous value). These can also have a chance to crit.
* Life-Stealer has had it's amount of health increased significantly. We also reduced the variance of the heal and added a chance to crit.
* Mutilator's Mutilation damage-over-time (DoT) effect has had an increase to the damage. This will also have a chance to crit.


Tempest of Set
Core Revision Adjustments

* Storm Field is now limited to affection 3 targets at a time.
* Titanic Storm now additionally increases the number of targets affected by Storm Field by 50%.
* Lightning Strike no longer has a cooldown.
* The primary damage range of Lightning Strike has adjusted to be more consistent, the average damage remains the same
* Lightning Strike has been modified to deal 40% splash damage to 3 targets instead of pure AoE damage
* Pillar Lightning rank 2 and 3 now additionally increase the number of targets affected by Lightning Strike splash damage.
* Fury of the Storm has been decreased from 60% to 40% critical damage modifier at max rank


Combat

* Blood effects on pet attacks should now trigger correctly.
* The evade bonus on characters has been revised when fighting lower level monsters.


Quests

* Quests in the 20 - 40 level range have been revised so that they are all categorized under the proper locations in the quest journal.
* Supply Routes quest in Conalls Valley should now be sorted under the correct region in the quest journal.
* The “Jack of Ale” you get at “Rum n' Rumble” for the Mage destiny quest can now be removed from your inventory.
* Magic Orb: The orbs have been lowered for characters that could not reach them due to shortness in height.
* Awakening III - Neutralize Strom's Guard: You should no longer become stuck after killing the Boozed Bullies.
* The Phoenix of the North: You should no longer become stuck in the barrier that shields the Phoenix of the North if you log off.
* The Cimmerian's Axe, What Creeps Beneath, The Dangers of Decadence and Desert Raiders have had their waypoints corrected.
* New dialog has been added for Sharak and Scyra when you've finished all the Destiny Quests.
* Cannibal Commotion: The quest will now correctly update when you reach the cave that Attadeus and Demeras are located in.
* Ibis, Master of Hidden Secrets: The quest can no longer be deleted from your journal as it was intended.
* Phoenix of the East: It should no longer be possible to enter the Blood Rite Subterrene with multiple players.
* To Battle a God: You should no longer experience issues with this quest if your journal is full.

GUI

* Tooltips will now properly display spell affects of the spell line and proc affects to the spell line. They will also now properly display the gem modifications on the item itself.
* Despoil the Soul will now display a stack count when stacked four times.


Items

* All bags have had their size doubled!
* Many level 80 items that increased Max Mana have been adjusted to provide Max Stamina as they were intended. Barbarians will greatly benefit from this change.
* Oil of Acuity will now replenish mana when consumed.
* Vanir NPCs in Conall's Valley, Field of the Dead and the Eiglophian Mountains will drop a greater variety of Vanir-based loot.
* Gossamer Silk should now be referenced correctly in the Full Trade Response.
* Rusty Courage: The Rusty Old Sword has had it's sized reduced to reflect that of a humans and not of a giant's.
* The Bloodied Spear now has a blue glow, indicating that you can interact with it.


NPC

* The Beggar in Khemi will no longer give the chat bubble icon.
* NPC cries for help should no longer trigger aggro through collision such as walls and other structures.
* NPCs should no longer reset in mid combat.
* Koruno Elder's has received a new sword as his offhand weapon.
* The White Hand Priest’s Emanation of Life spell will now have a longer cooldown and will also display the icon for the spell in the Priest’s debuff window.
* Awi-Awan from the Purple Lotus Swamp is now flagged as an Armorsmith Trainer.
* Barkripper Ursa is now a group encounter.


Playfields

Armsman Arena

* You will now need to interact with the Arena Gong after speaking with the Announcer to receive a challenge.


Eiglophian Mountains

* Eiglophian Mountains has received a number of enhancements and adjustments based off player feedback.
* More Hungry Ice Worms, Ice Worm Devoures, Snow Apes, Mountain Apes and Cliff Apes have been added.
* The respawn timers of the NPCs in the area has also been adjusted.
* Ymirish Rimebinder has been reverted from a group encounter to a solo encounter.


Khopshef Province

* New quests and monsters have been added.
* Black Castle is no longer Epic Mode enabled as it's turned into a group dungeon.


Kyllikki's Crypt

* The light and environment in Kyllikki's Crypt should be a little better.


Sanctum of the Burning Souls

* Treasures are now scattered throughout the sanctum.
* NPCs will now never lose aggro.


Tradeskills

* Silver Necklet has had its level adjusted to 40 as it was originally intended.
* Skymetal-Studded Wristbands (normal) and Bluesteel-studded Wristbands (rare) should now have different stats from each other.
* Stone, Iron and Gold nodes have had new visual effect applied to them to make the nodes more visible to all.
* All items that contain gems will no longer have the gems removed when undoing a sale in the shop.
* Wolves in Lacheish Plains have had their Worled Leather drops adjusted as intended.
* Gems will no longer visually overwrite the first one.
* Crafted cloaks will now support the equipping of gems.


General

* Performance: A number of code changes have been made to improve client performance.
* New advance video options have been added for particles. Turning down the particle settings will increase performance.


_________________
Coriin Fenn - EvE Online - BUFU
Obrazek

*

Posty: 75
Dołączył(a): 15.12.2005
Offline
PostNapisane: 24 cze 2008, 15:40 
Cytuj  
Nieźle dali z Necro...


Posty: 28
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 24 cze 2008, 17:15 
Cytuj  
Ja tam plusow nie widze u nekrosa wrecz wydaje m isie ze dostal nerfa

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 cze 2008, 22:39 
Cytuj  
Kto nie umie grać necro, ten rzeczywiście dostał nerfa.
Mój znajomy nekrus ponarzekał, ponarzekał, ale po kilku resetach featów daje sobie świetnie radę. Kwestia przestawienia się. Co prawda nie bierze ośmiu mobków swojego levelu na klatę jak kiedyś, ale 3-4 to nie problem.
Identycznie jest z ToSem. Ci co mieli popłakać to popłakali, a ci co umieją grać radzą sobie.

Jeśli ktoś nie umie grać swoją klasą, to zawsze będzie whinować, że jest znerfiony. Identyczna sprawa z rangerem, którym osobiście gram. Kilka G wydanych na resety featów i trochę testów i jestem bardzo zadowolony z tej klasy mimo zepsutych featów. Ale zawsze znajdą się tacy, co na forum jęczą, że "XXXX is teh nerfest prof". Przez takich frajerów devsi zamiast zabrać się za sprawy naprawdę ważne, próbują znerfić nożyczki a zboostować papier...

*

Posty: 112
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 cze 2008, 23:44 
Cytuj  
No wiesz w momencie jak ci devsi obiecali buff klasy a w zamian dostajesz 50% zmniejszenie wszytkich obrazen to troche sie zaczyna czlowiek zastanawiac ale o co chodzi ...

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2008, 00:17 
Cytuj  
No FunCom. Trzeba się przyzwyczaić albo sobie odpuścić. Jak ktoś nie wiedział, to teraz już wie. O FC zresztą pisałem tutaj chyba z miesiąc przed premierą. Widzę, że nie krakałem bez sensu.
Tak się u FC kończą whine'y. Jak quality assurance czy cośtam każe devsom zrobić coś inaczej niż sobie to zaplanowali, bo ludzie płaczą, to tak może wyjść.
Zresztą to samo z tym debilnym patchem, który spowodował, że szara elitka leje Cię jakbyś to Ty był dla niej szary albo i gorzej. Jakieś płaczki narzekały, że ludzie boostują znajomych po instancjach, to teraz zdarzają się naprawdę chore sytuacje.

Nie wiem czego te necrusy chcą. Kilka mobów na klatę w solo PvE, damage z mag-petów lepiej niż przyzwoity lub leczenie grupy z lifestealerów na poziomie 1/3 PoMa (sprawdzaliśmy w parserze). A to tylko parę spostrzeżeń. A że już się nie da killować 8-11 mobków na raz... no cóż.

*

Posty: 75
Dołączył(a): 15.12.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2008, 06:08 
Cytuj  
Cóż. Poszli w stronę petów, tylko, że pety są słabiutkie... Atakując PvP na tym samym levelu, 8 petami z ukrycia, nie zabiorą nawet 20% życia, trzeba zacząć rzucać dość szybko czary, zanim pety zginą, a to powoduję, że zauważony Necrus dość szybko ginie... No cóż, poszli w tą stronę z Necro i to jest ich koncepcja. Można się zgadzać, albo nie zgadzać. Na pewno PvE będzie teraz trudniejsze, PvP może troszkę łatwiejsze. Następnym krokiem jest chyba dalsze ulepszanie petów, bo wciąż są słabe. Zobaczymy. Ważne, że coś się dzieje :wink:

To tylko gra....

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 25 cze 2008, 06:55 
Cytuj  
Jeśli necros ma być nastawiony na pety to powinny te pety tankować a necro stać i puścić sobie to flesh to worm za 150:) W PvP pet są słabiutie chyba, że lagiem zabijają :P Mam nekro na 31 lvl jako alta, gra sie ok z nerfem czy nie ale drogą która ta klasa podąża robi z niego czysto PvE klase.

*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 25 cze 2008, 08:34 
Cytuj  
Nekro nei jest taki slabiutki w pvp.

Gram HoXem i w okolicach 60-70 lvlu wiekszosc nekrusow (+-4 lvle) zjadam ponizej 1 minuty, ale zdazyl sie jeden co dobrze gral i jak dobral sobie odpowiednie pety to nie dawalem rady :/ dostalem 2 razy z roznych cc, a on byl poza zasiegiem i jego pety/spelle zezarly mi cala stamine i mane (pomimo potkow) a bez tego nie mialem za duzo do powiedzenia.

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2008, 09:10 
Cytuj  
ja Conquerorem max to chyba 4 moby na tym samym levelu moge wziac, a i to zalezy od mobow, wiec nie rozumiem dlaczego taki Nekromanta, PoM czy ToS mieliby sobie brac na klate po np. 8 mobow ? Bardzo dobrze, ze nerfuja ewidentne wałki. Wiadomo, ciezko takiego nerfa przelknac, ale cieszcie sie, ze tak pozno, przynajmniej wylevelowaliscie szybciej niz "normalne" klasy ;)

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 25 cze 2008, 10:15 
Cytuj  
Necro PvP po patchu.

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=104171

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=104206

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=54893

W skrócie - Necro jest w stanie w moment pozbawić całej staminy i many i wygrać z każdym przeciwnikiem, nawet z wyższym lvlem. Kluczem jest odpowieni build i wykorzystanie petów.

*

Posty: 75
Dołączył(a): 15.12.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2008, 10:58 
Cytuj  
Greeg napisał(a):
ja Conquerorem max to chyba 4 moby na tym samym levelu moge wziac, a i to zalezy od mobow, wiec nie rozumiem dlaczego taki Nekromanta, PoM czy ToS mieliby sobie brac na klate po np. 8 mobow ? Bardzo dobrze, ze nerfuja ewidentne wałki. Wiadomo, ciezko takiego nerfa przelknac, ale cieszcie sie, ze tak pozno, przynajmniej wylevelowaliscie szybciej niz "normalne" klasy ;)


Ktoś Ci głupot naopowiadał z tymi 8 mobami na tym samym levelu z necro. 8 mobów to ginę po 20sekundach.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.