mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona

Czy przedluzyles/planujesz przedluzyc subskrypcje po darmowym miesiacu?
Tak 25%  25%  [ 64 ]
Nie, czekam na zmiany 41%  41%  [ 105 ]
Nie, sprzedaje konto 33%  33%  [ 85 ]
Liczba głosów : 254
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 12:19 
Cytuj  
nie chodzi Ci o rozgrywkę? Dobrze że w końcu to wyjaśniłeś.
Przypomnę o czym dyskutujemy (Twój zarzut):
Cytuj:
rozgrywka podobnie debil friendly


wiem, wiem, kompromituję się :D


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 12:33 
Cytuj  
No ta, przyznam się, trochę pojechałem.
Nie mam ochoty ciągnąć tej dyskusji, bo zaraz jakiś mod tu wpadnie zrobić porządek, ale...

W pierwszym poście, który zacytowałeś, chodziło mi o to, że questy są pisane dla idiotów, grę ma się już przejrzaną na wylot po miesiącu-dwóch, itp. To jest rozgrywka debil friendly.

Ale to się da przeżyć. Najgorsze jest to, że mechanika jest bardzo prosta, rozwój postaci ogranicza się do ustawienia featów. Bo sam setup equipu jest żałosny. Skille pełnią funkcję kosmetyczną, itp.
W AO swoją postać ustawiałeś przez pryzmat:
- ubioru jako takiego
- equipu jako broń, HUDy, NCU, itd
- implantów
- perków
- paska agg/def
- skilli
- i coś by się jeszcze znalazło.

Bardzo istotn a jest wiedza o twinkowaniu i swojej profesji. Większość itemów występuje na różnych poziomach jakości (1-300). Każda profesja ma setki ustawień, nie ma dwóch takich samych osób.
W AoC i WoW są dwa, może trzy ustawienia postaci.

O co mi chodzi, Ty dyskusję sprowadzasz do tego, że WoW jest easy to learn, hard to master. I tak wg Ciebie każda gra powinna wyglądać.
Ja nie mam nic przeciwko, ale mi chodzi o stopień komplikacji gry, o możliwości jakie ma gracz, o to, jaka jest matematyka systemu walki, itp.
To musisz zrozumieć, bo ja o chlebie, Ty o niebie.

Edit: wczoraj właśnie w gildii odkryliśmy fajny numer. Ranger (80) i assassin (80) bili elitarną świnię (60). Ranger otrzymywał 200-300 dmg, assassin 20-30. Podobnie na normalnym mobie lvl 70 (tyle, że różnica 10 a 130). Gdy ranger założył tarczę, dostawał tyle ile assassin. Co powoduje tą różnicę? Że ranger bez tarczy nie może scapować def rating (mając niebieski sprzęt na swoim poziomie dla swoich klas). O ile na mobach na normalnym poziomie ta różnica nie jest zbyt zauważalna, to do szarych mobów jest jakiś magiczny przelicznik.
Co ciekawe, zauważcie jak oni zaprojektowali rangera. Assassin mając normalny sprzęt ma scapowany def rating, a ranger tylko mając tarcze może tyle osiągnąć. Przynajmniej na razie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 12:44 
Cytuj  
Nie no, ja to rozumiem, tylko wydawało mi się, że dla Ciebie "easy to learn" to coś złego i do tego się przyczepiłem, ale teraz wyprowadziłeś mnie z błędu.


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 13:58 
Cytuj  
Pipboy napisał(a):
Edit: wczoraj właśnie w gildii odkryliśmy fajny numer. Ranger (80) i assassin (80) bili elitarną świnię (60). Ranger otrzymywał 200-300 dmg, assassin 20-30. Podobnie na normalnym mobie lvl 70 (tyle, że różnica 10 a 130). Gdy ranger założył tarczę, dostawał tyle ile assassin. Co powoduje tą różnicę? Że ranger bez tarczy nie może scapować def rating (mając niebieski sprzęt na swoim poziomie dla swoich klas). O ile na mobach na normalnym poziomie ta różnica nie jest zbyt zauważalna, to do szarych mobów jest jakiś magiczny przelicznik.
Co ciekawe, zauważcie jak oni zaprojektowali rangera. Assassin mając normalny sprzęt ma scapowany def rating, a ranger tylko mając tarcze może tyle osiągnąć. Przynajmniej na razie.


No przecież to logiczne, że ranger walczy na dystans więc aby przeżyć musi mobka trzymać na dystans. Ty byś chciał, aby klasa ranged miała taki sam def jak klasa melee? Nie przesadzasz?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:09 
Cytuj  
OMG, gdzie napisałem, że to źle?

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:17 
Cytuj  
Pipboy napisał(a):
OMG, gdzie napisałem, że to źle?


LOL, przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałeś :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:26 
Cytuj  
Cytuj:
Co ciekawe, zauważcie jak oni zaprojektowali rangera. Assassin mając normalny sprzęt ma scapowany def rating, a ranger tylko mając tarcze może tyle osiągnąć. Przynajmniej na razie.


Gdzie tu jest jakaś OPINIA?
Na tym forum jeszcze się gorzej dyskutuje niż na oficjalnym AoC, czy wszystko trzeba pisać dużymi literami? Z co drugą osobą trzeba się wdawać w beznadziejne dyskusje, nie prowadzące do niczego. Aż taka pogoń za post count?

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:49 
Cytuj  
Pipboy napisał(a):
Cytuj:
Co ciekawe, zauważcie jak oni zaprojektowali rangera. Assassin mając normalny sprzęt ma scapowany def rating, a ranger tylko mając tarcze może tyle osiągnąć. Przynajmniej na razie.


Gdzie tu jest jakaś OPINIA?
Na tym forum jeszcze się gorzej dyskutuje niż na oficjalnym AoC, czy wszystko trzeba pisać dużymi literami? Z co drugą osobą trzeba się wdawać w beznadziejne dyskusje, nie prowadzące do niczego. Aż taka pogoń za post count?


Opinia? Nie, ale zdziwienie, bo napisałeś, że ranger dopiero z tarczą ma taki def jak assasin. Dodałeś jeszcze "przynajmniej na razie" jakby mieli to zmienić :har:

PS.
Wali mnie ten post count, wedle mnie mogą go usunąć. A to, że nie potrafisz się wyrazić, to już Twoja sprawa.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:55 
Cytuj  
TobiAlex ale tutaj nie ma logiki, bo jeśli assasin łazi w lether a ranger jeszcze lepszym armorze czyli mendium, to jakim prawem ma otrzymywać więcej dmg?

Rozumiem że gdy by było to na odwrót, nie przyczepił bym się, równo znacznie powiedzmy taki mendium armor był by lepszy od heavy armor, a wówczas klasy meele były by bardzo pokrzywdzone.

Reasumując to jest bug z armorem, który i tak niebawem będzie naprawiony mam nadzieje.

PS. Łażenie rangerem z tarcza = śmierć, jego skille meele kończą się na 20 lvl ;P
PS2. Z tym utrzymywaniem mobka na dystans jest wykonalne jeśli wykorzysta trap & spowolnienie, ale tempo zabijania będzie + 30 sec do minuty, a mobki są najczęściej w grupkach więc chcąc nie chcąc trzeba walczyć w zwarciu, ranger nie posiada peta więc nie ma tak łatwo i przyjemnie.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:14 
Cytuj  
@Amadeo
Assasin chodzi w cloth


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."


Ostatnio edytowano 15 lip 2008, 15:31 przez MagPS, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 15:25 
Cytuj  
oj przepraszam mój błąd ;)

No to jeszcze gorzej :/


_________________
Obrazek

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 07:08 
Cytuj  
ale w PvP cloth czy plate nie ma znaczenia, kolejny fail tej gry...

*

Posty: 103
Dołączył(a): 23.05.2008
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 07:21 
Cytuj  
Dae napisał(a):
ale w PvP cloth czy plate nie ma znaczenia, kolejny fail tej gry...


Prawda, w PvP czy jestes nago czy tez masz super wypasiony gear plate to nie ma to wplywu na damage jaki dostajesz.
To nie jest fail, tylko proba zbalansowania gry pod kątem skilla gracza a nie tego jakie ma itemki na sobie. Moze sie to zmieni dopiero jak wprowadza itemy za rangi PvP


_________________
polska gildia RP "Ictus Mortis" (Smiertelny Cios)
server RP-PVP AQUILONIA
http://ictusmortis.freens.pl/

**

Posty: 311
Dołączył(a): 17.12.2006
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 07:47 
Cytuj  
Zanzi napisał(a):
... proba zbalansowania gry pod kątem skilla gracza a nie tego jakie ma itemki na sobie. Moze sie to zmieni dopiero jak wprowadza itemy za rangi PvP


czyli ida w kierunku WoW pre-TBC ?
+resilience dadza? :lol:

A tak swoja droga wielu z Was wywaliło kupe gnoju na ludzi ktorzy po paru dniach powiedzieli ze AoC zawodzi na całej lini a teraz sami psioczycie na AoC ,przestaliście grać itd:) i piszecie to samo :D


_________________
Obrazek

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 10:44 
Cytuj  
tylko proba zbalansowania gry pod kątem skilla gracza

Ahahahahahdfhsafkjhfjksdahfjkadsk..... Tak, razem z duelami na 1sek, critami ograniczonymi tylko wyobraznia serwera, zmianami typu auto-block mimo istnienia active blocka, mozliwoscia wyjscia z combat w dowolnym momencie i korzystania z out-of-combat health/mana/stam regen PODCZAS duelu itp.

To co tworzy FunCom moze nam sie podobac/nie podobac, ale - po raz setny - nie odlatujmy z fantazja dalej w kosmos niz crity w samej grze.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 15:27 
Cytuj  
FunCom upadł bardzo bardzo nisko, i tu apel do was jak weźmiecie cancel subscripion upewnijcie sie, że na karcie nie macie, żadnych kasy bo pomimo , że macie cancel pobiorą wam kase. Podobno na forum te topici sa odrazu kasowane przez modów. Tu macie dowód:

Obrazek

Account Billing Beyond Cancellation

Cancel your account, and get billed later anyway! Given the prevalence of electronic credit card fraud, and the already-shady nature of Funcom's subscription numbers, this is a very serious matter. Ask on the forum why you are being charged for a new month despite having canceled your subscription, and your thread will be deleted along with an account ban. Is this how Funcom justifies that 700,000 subscribers figure?

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 16:11 
Cytuj  
kolejny bug ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 16:20 
Cytuj  
Oni upadli w momencie, kiedy zakazali graczom PvP.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 16:27 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Oni upadli w momencie, kiedy zakazali graczom PvP.


ale taka akcja to jest po prostu pospolita kradzież!

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 16:29 
Cytuj  
Odnosnie przedostatniego postu Dae - jesli komus sie to przytrafi, to mozna zrobic chargeback kontaktujac sie ze swoim bankiem. Nie wiem jak FunCom moze na takie cos zareagowac, ale jak skonczyliscie z gra, to i tak wam chyba jeden pies.

Nie sadze, zeby robili to celowo... Jest to raczej nastepny przejaw czystego, niczym niesprowokowanego debilizmu, bo billing system do AO funkcjonuje od ~7 lat, przez ktore powinni sie jednak czegos nauczyc.


Ostatnio edytowano 16 lip 2008, 16:32 przez konrador, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.