Mendol napisał(a):
haha dobre. bo wow nie mial z tym problemow. prosze cie.
jakiekolwiek wieksze pvp w wow'ie to byla masakra.
no chyba ze za szczyt optymalizacji uznajemy 40 osob w instancji.
no to faktycznie jest super zoptymalizowany.
Gowno prawda. U mnie sie cielo przy 25.
Cytuj:
dokładnie, każde mmorpg ma z tym problem, nie wiem dlaczego bo np. gry fps nawet jak jest dużo osób to gra nie zwalnia.
Mysle, jak kowleik moge sie mylic, ze wiekszosc FPS
a) zadko kiedy widujemy wiecej niz 10 jednoczesnie na monitorze
b) wiekszosc powstaje na dlugo opracowywanych Enginach (Unreal, Doom, CryENGINE)
c) synchornizacja z serwerem, kod sieciowy (np. w WAR widac wrecz doskonale, ze klient jest czesto kompletnie rozsynchornizowany z tym co jest na serwerze i klient ma inne dane i serwer)