Blasz UP
Mozna od 1 levela, zona PvP jest o rzut beretem od zony poczatkowej Terance i calkiem latwo zagalopowac sie i pojechac odrobine dalej
Mozesz tam lac do upadlego no tyle ze masz mniej wiecej takie szanse jakbys z 5 levelem w AoCu wszedl na Keszate
Jedno jest pewne ressistow nie ma strzelac mozna do wyzszych leveli i wchodzi ( minus odpornosci z buffow, mutacji, itp ). Wiem bo ktos od nas poojechal sprawdzic jak wyglada pro zona PvP, dostal w czapke jak zblizyl sie do miasta od snajpera.
( Dodam ze gildie kontroluja miasta wielkosci hmm Tarantii, gdzie masz dostep do NPC z questami, zloz, uber crafter warsztatow etc wiec jesli cchesz cos znaczyc i nie kupowac za ciezka kase sprzetu to musisz tam byc )
W sumie topic o AoC ale skoro nie ma dzialu to wrzuce wam zebyscie sie przejrzeli na oczy
PvP w Fallen Earth
PvP nie jest polaczone z endgame, jest dobrowolne i zajmuje 1/3 swiata w grze, proporcjonalnie do sectora, w pierwszym jest to 1/10, a w sectorze 3 juz prawie polowa terenow.
Wchodzac na teren PvP dostajesz ostrzezenie by dla tych co nie chca ryzykowac mogli szybko oddalic sie.
W obszarach PvP, nie ma LifeNet, czyli po smierci wstajemy w najblizszym terenie bez pvp, moze nas tez podniesc inny gracz.
Na terenach pvp jest friendly fire czyli mozemy zabic/ranic kogos z wlasnej grupy.
Sprawa z lootem graczy jest w trakcie omawiania z community, jednak plotki mowia ze nie bedzie tego przed pierwszym expansion i zwiekszeniem lvl.
Conflict Towns
System zdobywania miast jest chyba glowna zabawa pvp, pierwsze miasto jest w sectorze 2, jest kilka miast do zdobycia bez ustalonych godzin i terminow.
Zdobyte miasta sa przypisane do jednej z szesciu frakcji i zapelniaja sie merchantami, crafterami, misjami i trenerami przypisanymi do tej frakcji.
W miescie takim wszyscy npc maja tansze surowce, lepsze skile, duzo nowych questow.
Utrzymanie miasta kosztuje duzo i wymaga wykonywania roznego rodzaju misji, ktore sa wykonywane przez wszystkich z danej frakcji na zasadzie utrzymania odpowiedniego poziomu reputacji, ktora rosnie i spada.
Jesli gracze beda zabiajni przez ina frakcje to reputacja tez spada, to samo dotyczy graczy z innej frakcji, ktorzy beda zabijac npc-ow frakcji kontrolujacej miasto.
Raids
Zdobywanie małych obiektów, takich jak zakłady przemysłowe, banki i kopalnie, ktore wymagaj zarowno utrzymania jak i daja nagrody.
Arenas
Przygotowane do rywalizacji miedzy druzynami, zwyciezca otrzymuje nagrody, widzowie moga obstawiac zaklady.
Fraction PvP
Przygotowane dla grup z jednej frakcji, ktorzy maja za zadanie zabijac wroga frakcje, tu tez otrzymuje sie nagrody.
Clan Wars
Mozna wypowiedziec wojne innemu clanowi na ternach pvp, oczywiscie nagrody do zdobycia.
Informacje zebrane z oficjalnej jak i z innych fansitow, nie potwierdzone i bez dokladnych opisow, jesli ktos zna dobrze angielski to to moze wiecej tego poszukac.