Mr Grimm napisał(a):
W moim przypadku AoC stracił swoją ostatnią szansę. Zainstalowałem grę, spatchowałem, zacząłem grać i przez cały czas ping nie schodził mi poniżej 600 wręcz przeciwnie skakał z 1000 do 5000. Przesiedziałem godzinę na forach próbując się dowiedzieć o co chodzi i okazało się że to częsty problem. Conan gryzie się z sieciami wifi, reuterami (?) sam do końca nie wiem ale ja przerabiać sieci u siebie nie mam zamiaru żeby pograć w Conana.
Dodam tylko że po tym giga lagu w conanie sprawdziłem inne gry (Warhammer Online, Anarchy Online, Team Fortress 2) i wszędzie ping był około 100.
Więc ja już Funcom'owi podziękuję.
Aż takiej cierpliwości to nie mam.
Daj szansę, jest kilka rzeczy które możesz zrobić
1. W ustawieniach gry ogranicz do minimum prędkość pobierania w trakcie gry.
2. W patcherze zaznacz, że chcesz ściągnąć wszystkie lokacje, tekstury itd.
3. Zostaw na ekranie logowania grę na noc.
To wina najprawdopodobniej tylko i wyłącznie tego, że w tle Ci nadal ściąga jakieś pliki gry. AoC nie ma żadnych problemów ani z różnymi routerami, ani nie ma znaczenia to że masz sieci wifi. Jak tylko skończy się ściąganie wszystkich plików, to powinieneś mieć taki sam ping jak w innych grach sieciowych - czyli jak piszesz w okolicach 100.
@Zerg
Support PL pozostawia sporo do życzenia (szczególnie jeśli idzie o czas pracy i szybkość reakcji), ale EU jest naprawdę dobry, a przynajmniej o niebo lepszy choćby od tego np. w WoWie. Kilkukrotnie pisałem na EU i maile do supportu i petycje w grze i za każdym razem szybko dostawałem odpowiedź.
@Szeptun
Po lokacjach 1-20 obszary są znacznie większe. A później na 80 w Khitaju (dodatek) jeszcze większe ;D Instancjowanie ma swoje plusy i minusy, ale odkąd wprowadzili możliwość szybkiego podróżowania między poszczególnymi instancjami zupełnie mi to nie przeszkadza.
Wszystko zależy od ludzi i miejsca. Ale są układy
Piekarz Eustachy...Lepiej go nie bić, bo bez bułek to ni chuja