MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Lista kontaktowa gildii? discuss.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=28434
Strona 6 z 9

Autor:  Eleeist [ 12 lut 2008, 14:26 ]
Tytuł: 

Kupa bo podobne do wowa.

Autor:  Motopompa [ 12 lut 2008, 14:27 ]
Tytuł: 

Helgard napisał(a):
Kupa bo podobne do wowa.
nie ciebie pytalem.

Autor:  Eleeist [ 12 lut 2008, 14:35 ]
Tytuł: 

A co, nie można już odpowiedzieć za kogoś?

Autor:  Teo [ 12 lut 2008, 14:46 ]
Tytuł: 

Warhammer na tym etapie jest bardzo slabiutka rozbudowana wersja WoW-a, pvp oparte o farme expa by zdobyc epaxy, stick i auto target, serwery pvp sa lepszym rozwiazaniem ale expienie na graczach nadal bez sensu, jeszcze daleka droga przed ta gra by zrobic sensowny system, a nie tylko opierac sie o DAoC i WoW.

Bylem bardziej napalony na Wara ale mam bete od poczatku i widze w jaka strone ta gra idzie, nie podoba mi sie to i dlatego mam nadzieje ze Conan da mi wiecej zabawy.

Mysle ze jesli na rynku jest WoW to nie ma miejsca na podobna gre, wiec kazda inna musi miec cos co bedzie odroznialo ja, jak pojawi sie na rynku Conan i War to nie tyle WoW straci graczy co wlasnie cala reszta, a WoW przetrwa tak samo jak diablo do czasu az blizz oleje gre i zaproponuje cos nowego.

Sytem walki, gildie i siege w Conanie plus pvp to jest to na co czekam i nikt nie musi opowiadac ze ta gra jest zla bo to moja kasa i czas jaki poswiece na to by sie dobrze bawic.

Autor:  Aenima [ 12 lut 2008, 14:49 ]
Tytuł: 

ale kupa bo podobne do WoW'a czy kupa bo poprostu kupa? ;f

Niestety poporstu, nic ciekawego spodziewalem sie potej grze duzo wiecej (DAOC) ale mocno temat splycili. WAR oprocz fajnego swiat nie oferuje zupelnie nic czego by juz nie bylo. Wszystko sprowadza sie do grindu pvp exp questy proste jak jeba...

Edit:

Chwilowo tylko nie maja znaczenia, bo statsy nie dzialaja myslisz ze na ch 4 sloty na ringi zrobili, aby tylko bling bling bylo?

A co, nie można już odpowiedzieć za kogoś?
STFU, bo wpierdalasz sie zupelnie nie pytany pomiedzy wodke a zakaske z durnymi textami.

Autor:  eagleeyes [ 12 lut 2008, 14:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
oparte o farme expa by zdobyc epaxy

]
Co ty gadasz? Własnie iteamy nie mają znaczenia w warhammerze. Praktycznie są tylko walorem wizualnym ( co mi oczywiście nie odpowiada)

Autor:  Teo [ 12 lut 2008, 14:51 ]
Tytuł: 

Tak, itemow jest masa na becie, wszedzie latwo zdobyc, wiec pytanie po co zabijac graczy, dla samego funu szybko sie znudzi i bedzie jak w WoW, docelowo to itemy za farme pvp beda zarabiste co ma byc potrzebne do end game pvp.

Autor:  Lil [ 12 lut 2008, 14:59 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
docelowo to itemy za farme pvp beda zarabiste co ma byc potrzebne do end game pvp.


end game pvp ??? WTF ? a co to niby ma byc ?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 12 lut 2008, 15:00 ]
Tytuł: 

WHO ma jedna zalete, ktora powoduje, ze kupie gre na 100% - Swiat. Pogram chocby tylko po to, zeby pozwiedzac. Mam nadzieje, ze tego elementu nie spieprza i fajne bedzie fajny klimat plus lore.

Autor:  Teo [ 12 lut 2008, 15:12 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
embe napisał(a):
docelowo to itemy za farme pvp beda zarabiste co ma byc potrzebne do end game pvp.


end game pvp ??? WTF ? a co to niby ma byc ?


Zdobywanie stolic na trzech frontach konfliktu.

Tor-Bled-Nam napisał(a):
WHO ma jedna zalete, ktora powoduje, ze kupie gre na 100% - Swiat. Pogram chocby tylko po to, zeby pozwiedzac. Mam nadzieje, ze tego elementu nie spieprza i fajne bedzie fajny klimat plus lore.


Tak, tu Mythic ma wielki plus, jest tego duzo i soczyscie, dlatego mimo wad jest szansa na cos ciekawego.

Autor:  Viracept [ 12 lut 2008, 15:41 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
UO to prehistoria.

Prosiles o przyklad i go dostales. Prehistoria, czy nie - system istnial, sprawdzil sie (po czesci) i w roznych formach (niektore serwery) dziala do dnia dzisiejszego. Zreszta to zaden argument, bo fakt, ze UO przewyzsza swoimi przehistorycznymi i zacofanymi rozwiazaniami najnowsze tytuly 50934853409-tej generacji raczej zasmuca.

Może by tak zmienić nazwę topicu na AoC Flames?

Moze nie. Naturalna ewolucja dyskusji: gildia > alians > siege > PvP. Zaden flame. Zajmij sie pisaniem postow.

Wszystko rozbija się o ilość potencjalnych subscribers, której to prawdy wielu nie jest w stanie zaakceptować.

Zawsze tak bylo i kazdy to rozumie. Ty nie rozumiesz natomiast, ze w koncu rynek przesyci sie grami, ktorym "WoW wyznaczyl kierunek rozwoju" i wszyscy beda nimi rzygali. Juz rzygaja - LOTRO, VG, Gods and Heroes (cancelled) + masa identycznych levelowek, ktore byly przed WoWem... No i wlasnie co sie z tym wiaze, jedyne co WoW wyznaczyl, to to, ze gry MMORPG to musi przede wszystkim jakosc, a wszystko inne powielal - to tez niektorzy powinni zrozumiec. Ale wracajac do przesytu - powoli to nastepuje i dlatego powstaja takie perelki jak AOC (po czesci, bo jednak wiele rzeczy go odroznia od WOW, chociazby zaawansowany combat system, ale z drugiej strony mamy brak lootu i wszechobecne carebearsy zadajace maksymalnego usztucznienia wirtualnego swiata), czy chociazby swietnie zapowiadajacy sie Earthrise... Nie mowiac juz o DFO.


Nie rozumiemy się :> Ja piszę o preferencjach ogromnej większości graczy mmorpg, którym odpowiadają mniej lub bardziej gry typu WoW. Co do przesytu to wzrastająca ilość płacących w WoW temu przeczy. Owszem wrażenie przesytu tworzą Ci, którzy rzygają WoWem i jemu podobnymi a tych jest co raz więcej proporcjonalnie do ilości odchodzących z WoWa.

Zgadzam się, iż co raz więcej osób w tym ja czeka na coś nowego. AoC zapowiada sie świetnie niestety podlega w co raz większym stopniu WoWizacji.
Chociażby combat system, który na chwile obecną jest lepszy od innych mmorpg ale jest tylko cieniem tego, który był jeszcze w lipcu. Stary wymagał pamiętania jaka sekwencja ciosów tworzy jakie combo, żadnego bzdurnego klikania na icony. Teraz masz kliknięcie ikony i już rose prowadzi Cię jak po sznurku. Wszystko w imię większej ilości subscribers bo przeciętny gracz jest idiotą, którego trzeba prowadzić za rączkę.

Niestety tragedią jest, iż co najmniej do połowy 2009 nie wyjdzie nic bardziej wymagającego.

V.

Autor:  iniside [ 12 lut 2008, 15:50 ]
Tytuł: 

A co bedzie w połowe 2009 ?

Autor:  Lil [ 12 lut 2008, 15:54 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A co bedzie w połowe 2009 ?


Stargate Worlds oraz syfny Aion :)

Autor:  iniside [ 12 lut 2008, 15:58 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
iniside napisał(a):
A co bedzie w połowe 2009 ?


Stargate Worlds oraz syfny Aion :)

AFAIR SGW ma być w 4 kwartale tego roku. Aion tak samo. wiec WTF ?
BTW. Aion RoX :> Ja mowie, jeszcze wszyscy bedziecie w niego grac -;-.

Autor:  Viracept [ 12 lut 2008, 16:04 ]
Tytuł: 

Na jesieni 2008 wyjdzie WHO i WotLK, nikt inny nie odważy się wypuszczać wtedy żadnego większego tytułu. Cała reszta będzie miała premiery na początku 2009 r. lub raczej w połowie znając życie, stąd moja teza.

V.

Autor:  RufeN [ 12 lut 2008, 16:42 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Na jesieni 2008 wyjdzie WHO i WotLK, nikt inny nie odważy się wypuszczać wtedy żadnego większego tytułu. Cała reszta będzie miała premiery na początku 2009 r. lub raczej w połowie znając życie, stąd moja teza.

V.

patrząc tylko po zapowiedziach twórców - nic z tego nie będzie ciekawe. co ma fajnego Aion? możliwość latania charkiem bez mounta i niezłą grafikę? rotfl

Autor:  iniside [ 12 lut 2008, 16:57 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
Viracept napisał(a):
Na jesieni 2008 wyjdzie WHO i WotLK, nikt inny nie odważy się wypuszczać wtedy żadnego większego tytułu. Cała reszta będzie miała premiery na początku 2009 r. lub raczej w połowie znając życie, stąd moja teza.

V.

patrząc tylko po zapowiedziach twórców - nic z tego nie będzie ciekawe. co ma fajnego Aion? możliwość latania charkiem bez mounta i niezłą grafikę? rotfl

Wbrew pozora ładna grafika moze przesadzic. A dwa to nie wiem co takiego ma Aion, musiałbym dokładniej poszperac, ale jak dla mnie za sama grafike kupie :P.

Autor:  Teo [ 12 lut 2008, 17:08 ]
Tytuł: 

O tak, teraz dyskusja bedzie ze grafika to nie wszystko, ja tez kupie Aiona, wystarcz mi te informacje jakie sa by stwierdzic ze to godny nastepca Lineage2 i chetnie pogram.

Autor:  iniside [ 12 lut 2008, 18:19 ]
Tytuł: 

eagleeyes napisał(a):
Cytuj:
oparte o farme expa by zdobyc epaxy

]
Co ty gadasz? Własnie iteamy nie mają znaczenia w warhammerze. Praktycznie są tylko walorem wizualnym ( co mi oczywiście nie odpowiada)

LOL.
Itemy sa ok. Ale tylko podwarunkiem ze ich mechnizmy sa takie jak w Dungeons & Dragons, albo papierowych zasadach Warhammera (staty sie nie stackuja, nic sie nie stackuje), "magicznosc" itemkow opiera sie tylko na dostepnych w grze czarach itd.

Autor:  lordyp [ 12 lut 2008, 18:29 ]
Tytuł: 

odpowiadam ( z braku czasu) dopiero teraz - pisząc " zaraz stracić " - miałem na myśli dzień , dwa i może nazwiecie mnie lamą ale dla mnie - zdobyć teren, wybudowac zamek i stracić go w ciągu 2 godz , a za chwile po kolejnych 2 godz zamkiem włada juz inna gildia- to trochę porąbane i choć z postów na tym forum wynika , że większość graczy to starzy wyjadacze PK, to tak na prawdę mocni są tu na forum a w grze sami często podnoszą larum jak padną ;p- a już najbardziej podobają mi się super hero , którzy zaczepiają a jak dostaną w dupe lecą po kolegów .

Każdy lubi określoną rozrywkę , gra się dla przyjemność - jednym przyjemnosć sprawia expienie solo przez 8 godz na jednym slocie , drugiemu zabijanie innych graczy - tu widzę , że jak ktoś woli spokojnieszą grę to jest jakiś gamoń a ja tylko przypomne , że najczęściej dzięki takim spokojnym gamoniom inni mają porządne itemy pochodzące z craftu - i całe szczęście- jakby wszyscy tylko latali za innymi żeby zabić , to ekonomia nie miałaby miejsca ( mówię o grach gdzie ekonomia istnieje poprzez craft , handel itp) - dlatego tez dobre gry to takie w których jest miejsce dla kazdego :)

Strona 6 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team