MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

open PVP serwery - dyskusja
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29210
Strona 6 z 14

Autor:  montezuma [ 18 kwi 2008, 18:19 ]
Tytuł: 

Jakby zrobili system pvp z L2 to by bylo super. Open pvp, tylko miasta sa bezpieczne. Smierc to strata exp.

Autor:  kamilus [ 18 kwi 2008, 18:20 ]
Tytuł: 

montezuma napisał(a):
Jakby robili system pvp z L2 to by bylo super.

nie

Autor:  montezuma [ 18 kwi 2008, 18:25 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
montezuma napisał(a):
Jakby robili system pvp z L2 to by bylo super.

nie


a co jest zlego w systemie pvp l2?

Autor:  Khebeln [ 18 kwi 2008, 23:49 ]
Tytuł: 

montezuma napisał(a):
Jakby zrobili system pvp z L2 to by bylo super. Open pvp, tylko miasta sa bezpieczne. Smierc to strata exp.


Jakby ten system uzyli to bym ich ekskomunikowal, za cos takiego :roll:

Autor:  marwluka [ 19 kwi 2008, 00:07 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
montezuma napisał(a):
Jakby zrobili system pvp z L2 to by bylo super. Open pvp, tylko miasta sa bezpieczne. Smierc to strata exp.


Jakby ten system uzyli to bym ich ekskomunikowal, za cos takiego :roll:


No ok , ale czemu?:)

Autor:  Lil [ 19 kwi 2008, 01:11 ]
Tytuł: 

oni tak krytykuja tylko by krytykowac, a przeciez caly Siege system walk w AoCu jest zywcem skopiowany z Lineage 2 :)

Autor:  Teo [ 19 kwi 2008, 01:15 ]
Tytuł: 

No tak, nazwa jest skopiowana, a reszta zaczynajac od tego o co walczymy, gdzie i jak jest rozbudowane w porwnaniu do L2 gigantycznie.

Autor:  konrador [ 19 kwi 2008, 01:58 ]
Tytuł: 

Liczba PK , zmniejszalaby sie wraz ze stratami zwiazanymi ze smiercia , poniewaz wtedy spoleczne systemy kontroli bylyby skuteczniejsze przez wieksza dotkliwosc dla PK.

Liczba prawdziwych PK i tak jest bardzo mala, wiec nie ma sensu jej dodatkowo zmniejszac poprzez nakladanie na nich niepotrzebnych restrykcji. To co sie dzialo w ostatniej grze, w ktorej devsi mieli podobne podejscie do PVP jak ci z funcom bylo dokladnym zaprzeczeniem tego, jak powinien funkcjonowac zdrowy serwer open PVP. Smierc laczyla sie z utrata niewielkiej czesci zlota. PKers byli pietnowani, gankowani, griefowani. 99% serwera wspolpracowala ze soba laczac sie w circle jerk grupy na spawnach. Naznaczanie PKs poprzez kolorowanie nickow itp. jak w UO ma jeszcze mniej wspolnego z realizmem i odzwierciedlaniem swiata rzeczywistego, niz tworzenie niewidzialnego systemu kontrolujacego zachowania graczy, ktory proponujesz.

Dlaczeg takie wnioski ze gra miala byc oparta o pve ?

Bo PVP zostalo zaimplentowane praktycznie w ostatnim momencie i do tej pory niewiele wiadomo nt. ostatecznego funkcjonowania serwerow PVP? Tlumaczenie, ze bedzie w dniu premiery bedzie dodane jest bez sensu, bo takie niuanse jak % dropowanego golda, balans PVP pomiedzy klasami (przykladowo) to niuanse, ktore powinny byc przetestowane i doszlifowane w beta testach.

nowy forumowicz coś pisze na forum a kon jak zwykle ściąga go na ziemię

Tak, bacznie obserwuje memberlist i jak pojawi sie ktos nowy, to wyszukuje jego posty i za wszelka cene staram sie z nim wejsc w konflikt. Pare razy sie na tym przejechalem, bo flame'owalem spamboty. Nie badz smieszny...

trochę może przesadziłem ale jak czytam 1000 post jak ma wyglądać PVP

To po co zagladasz do topica, ktory wydzielilem z innego topica i zatytulowalem "open PVP serwery - dyskusja"?

Autor:  Lil [ 19 kwi 2008, 07:12 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
No tak, nazwa jest skopiowana, a reszta zaczynajac od tego o co walczymy, gdzie i jak jest rozbudowane w porwnaniu do L2 gigantycznie.


Roznice sa techniczne, ale glowne zasady identyczne jak w Lineage 2.
Ustala sie z gory kiedy mozna atakowac guildkeep, mozna rowniez rekrutowac ludzi z innych gildii do obrony oraz do ataku, itd.

Autor:  Aldatha [ 19 kwi 2008, 10:25 ]
Tytuł: 

Red w UO to bylo takie rite of passage dla Pk , oczywiscie niekoniecznie to odzwierciedlalo jakiegos tam skilla ale pewna czastke napewno , czy to bylo pietno? w jakis sposob bylo ale taki byl zamysl tworcow zeby oddzielic PK od "spoleczenstwa" i zrobic z nich raidersow . Nowy poziom Pk to dla mnie byloby cos co jest wlasnie obiecane w DF , walki klanow ktore przynosza realne benefity a nie bannerek na keep (hi to you WHO :) ) , nie oszukujmy sie to jest gra komputerowa , jak ktos nie jest twoim e-matey to wchodzi z toba do party tylko dlatego ze chce dla siebie wiecej niz ty dla siebie , przynajmniej ma nadzieje ze wyrwie sobie wiekszy kawalek tortu . Dobrze zrobiony conquest chociazby w ramach tego co zaprezentowalo PS - juz daje sens clan wars , w pelnokrwistym mmo powinno sie pojsc dalej : odparcie wrogich atakow i obrona swojego miasteczka = strata / obrona terenu . Mozliwosc zlupienia zbrojki czy craft regow to nic innego jak wazny element ekonomii , inaczej powstaje sytuacja chorej inflacji bo : nie tracisz golda w zadem inny sposob niz jego wydanie na itemki / domek u vendorka , brak dobrze dzialajacej klasy thiefa = brak poczucia zagrozenia , brak loot - stale poczucie bezpieczenstwa != adrenalinka

Nie do konca potrafie zrozumiec model myslenia jak obecnie panuje w mmo , zaczyna to byc rozrywka na poziomie sims - udekoruje domek , zarobie tony wirutalnej mamony wyniesionej z instancjonowanego dungeonka , craftne sobie ubar zbrojke z regow ktore klepalem miesiacami . Wiem , wiem to ma byc odprezenie ale z drugiej strony daje sobie lape uciac a lokiec ze znudzenia mmogami powstaja glownie z powodu restrykcyjnego pvp ktore rzutuje na inne elementy , glownie ekonomie . Rzeczy latwe sa nudne , pozostaje miec nadzieje ze nastapi inwersja preferencji graczy i pvp stanie sie znow oplacalne .

Autor:  Teo [ 19 kwi 2008, 14:04 ]
Tytuł: 

Masz racje, jednak jesli zawsze devsi beda sluchac sie whinerow na forach to tak beda wygladaly gry, mam nadzieje ze Funcom nie bedzie czytac postow typu "nerf ranger" i postawia na swoje rozwiazania.

Autor:  Stomp [ 19 kwi 2008, 15:33 ]
Tytuł: 

przeczytalem kilka stron tego wątku i musze powiedzieć częściowy loot (kilka itamz moglbys jakos ochoronic ,powiedzmy 2-3 ktore masz na sobie, na ktorych naprawde ci zalezy ) cala reszta czyli gold i to co masz w plecaku lootowac - byloby moim idealem

jakiekolwiek zaznaczanie imienia pk na czerwono i penalty jest kompletnie sztuczne i nie praktyczne, jesli ktos bedzie prawdziwym pk to jego imie szybko sie na forum realmu rozniesie ;] i zadne czerwone literki tego nie zastąpią, bo o tym kiedy ktos staje sie pk decyduje community a nie jakis gowniany skrypt ze od 5 zabic to pk, a za train mobow na n00ba konczacy sie jego cr to jeszcze nie ....

brak penalty w pvp prowadzi do grindu w pvp, a gorszej rzeczy chyba nie ma niz monotonia i rutyna (aka grind BG w WoW)
takie pvp to jak poker na zapałki, jak ktos kiedyś zagrał na kase to rozumie roznice . ofc nie kazdy musi to lubic , jedni lubia adrenalinke inni nie , ale ta gra nie ma byc dla wszystkich , od tego juz jest WoW ...

pzdr

Autor:  marwluka [ 19 kwi 2008, 18:04 ]
Tytuł: 

Stomp napisał(a):
przeczytalem kilka stron tego wątku i musze powiedzieć częściowy loot (kilka itamz moglbys jakos ochoronic ,powiedzmy 2-3 ktore masz na sobie, na ktorych naprawde ci zalezy ) cala reszta czyli gold i to co masz w plecaku lootowac - byloby moim idealem

jakiekolwiek zaznaczanie imienia pk na czerwono i penalty jest kompletnie sztuczne i nie praktyczne, jesli ktos bedzie prawdziwym pk to jego imie szybko sie na forum realmu rozniesie ;] i zadne czerwone literki tego nie zastąpią, bo o tym kiedy ktos staje sie pk decyduje community a nie jakis gowniany skrypt ze od 5 zabic to pk, a za train mobow na n00ba konczacy sie jego cr to jeszcze nie ....



Z tym sie nie zgadzam. O ile faktycznie naznacznie PK na czerwono jest w rzeczy samej sztuczne(ale imo praktyczne) to nie sadze , zeby w przypadku np 500pk (liczac , ze populacja na serwie to 5000) , community zastepowalo system informacji. Moze jakis kilku legandarnych PK byloby powszechnie znanych , ale to wszystko.

A co do lootu i adrenaliny w pvp oraz odniesienia do pokera to pelna zgoda;)

Autor:  Teo [ 19 kwi 2008, 18:34 ]
Tytuł: 

Ja sie ciesze ze nie widze z kilometra nickow nad glowami tylko jak juz mi na ryja wpadnie jakis gracz, a wy tu o czerwonych nickach :)
Pierwsza gra gdzie widzialnosc npc/gracz jest gigantyczna, ale nicki na glowami dopiero widzisz jak jest przed toba w malej odleglosci, taki system nareszcie pozwala na chowanie sie w krzakach z powodzeniem.

Autor:  Stomp [ 19 kwi 2008, 19:31 ]
Tytuł: 

marwluka napisał(a):

Z tym sie nie zgadzam. O ile faktycznie naznacznie PK na czerwono jest w rzeczy samej sztuczne(ale imo praktyczne) to nie sadze , zeby w przypadku np 500pk (liczac , ze populacja na serwie to 5000) , community zastepowalo system informacji. Moze jakis kilku legandarnych PK byloby powszechnie znanych , ale to wszystko.

A co do lootu i adrenaliny w pvp oraz odniesienia do pokera to pelna zgoda;)


jak Ci ktos chara zlootuje to zapamietasz nick zapewniam :D , chocbys mial go w combat logu szukac ...
embe napisał(a):
Ja sie ciesze ze nie widze z kilometra nickow nad glowami tylko jak juz mi na ryja wpadnie jakis gracz, a wy tu o czerwonych nickach

co za roznica czy nick czy cos innego , chodzi o wyroznienie gracza zeby go bylo widac z kilometra a jak to zrobia to nie istotne (czemu jestem przeciwny ofc :))

pzdr

edit: najlepiej byloby pkowac ludzi i otworzyc sklep z tymi gratami coby sobie je mogli potem odkupic :D xD a za brama miasta znowu wpie*** :D

Autor:  Shadhun [ 19 kwi 2008, 19:44 ]
Tytuł: 

Cytuj:
walki klanow ktore przynosza realne benefity a nie bannerek na keep


Wroc trollowac jak odrobisz prace domowa, bo nadal nie masz pojecia o WHO.

Autor:  Aldatha [ 20 kwi 2008, 12:32 ]
Tytuł: 

twoja stara pisze prace domowa ..za ciebie :)

ja jestem w mmo egoistyczna swinia , chce sie oblowic i tylko moje dupsko sie liczy co mnie obchodzi jakies storyline i odblokowywanie kolejnych chapters

Autor:  tomugeen [ 20 kwi 2008, 12:44 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
ja jestem w mmo egoistyczna swinia , chce sie oblowic i tylko moje dupsko sie liczy co mnie obchodzi jakies storyline i odblokowywanie kolejnych chapters

Nadal zzzzzimno...

Autor:  Mendol [ 5 maja 2008, 11:31 ]
Tytuł: 

ktos ma zamiar zalozyc/ma gildie ktora nie wymaga raidowania przez pol tygodnia? ;-p

Autor:  Teo [ 5 maja 2008, 11:56 ]
Tytuł: 

haha... Mendol widze ze nadajesz sie do naszej gildii :)

Strona 6 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team