MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 6 z 64

Autor:  Mendol [ 19 maja 2008, 10:32 ]
Tytuł: 

ui wyglada ok. nie wiem co byscie chcieli widziec na nim ale paski ze skillami wygladaja dobrze, reszta zreszta tez.

Autor:  rashiell [ 19 maja 2008, 10:38 ]
Tytuł: 

Te UI jest dużo za duże nawet jak gram w 1680x1050. Poza tym wygląda jak zrobione w 5 min na Paint'cie tym w Windowsie. Ot i tyle.

Autor:  Krawata [ 19 maja 2008, 10:52 ]
Tytuł: 

Wolałbym jakby były skalowalne, bo wydają się strasznie duże. A po używaniu party addonów do wowa to co daje AOC jest trochę biedne :). Ale i tak gra jest dobra, klimacik trzyma a fatality wchodzi dość często. No i te bryzgi krwi na ekranie przy fatality :) (jak w House of the dead, albo jakoś tak).

Autor:  MaRdoC [ 19 maja 2008, 11:16 ]
Tytuł: 

Krawata napisał(a):
Wolałbym jakby były skalowalne, bo wydają się strasznie duże. A po używaniu party addonów do wowa to co daje AOC jest trochę biedne :). Ale i tak gra jest dobra, klimacik trzyma a fatality wchodzi dość często. No i te bryzgi krwi na ekranie przy fatality :) (jak w House of the dead, albo jakoś tak).


spokojnie... potrzeba czasu... chyba nie pamietacie jak wow na poczatku wygladal ;-)

Autor:  Bloodleaf [ 19 maja 2008, 11:24 ]
Tytuł: 

Dokładnie dajcie im troszkę czasu , są tylko dwa wyjścia albo się gra rozwinie albo umrze śmiercią naturalną.

Autor:  Deshroom [ 19 maja 2008, 11:40 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
a nie kto wcisnie wiecej buttonow
mam nadziej eż emasz świadomośc że na lvl 80 odpalenie komba wymaga wcisnięcia 5 strzałek a nie 1,2 lub 3 jak na low lvlech.

generalnie ciesze że Ci sie podoba :P

w sumie mnie też się podoba ale niestety nie moge sie zajarać jakoś, mam nadzieje tak jak wielu ze dopracują ui i da się je skalować w przyszłosci.

ps jade na 3 dni służbowego chlania - pisze z lapsa w samochodzie wiec POWODZENIA w AoC !

Autor:  Ferago [ 19 maja 2008, 12:13 ]
Tytuł: 

Niech mi ktoś wyjaśni jak dobrze walczyć bo chyba czegoś tu nie rozumiem.
Jak walczę z przeciwnikiem nie ważne jakim pojawiają się te jakby strzałki po bokach co chyba oznacza że to są w danym momencie jego słabe punkty nie osłonięte tak ? Bo jakoś uderzając wg. tych strzałek nie widzę różnicy.

Autor:  Templair [ 19 maja 2008, 12:27 ]
Tytuł: 

Sek w tym, zeby uderzac tam gdzie strzalek nie ma ;) ...

T.

Autor:  druzil [ 19 maja 2008, 13:27 ]
Tytuł: 

haha ,te strzalki oznaczaja sile pancerza w tym miejscu, wlasnie tam nie uderzac ;p

Autor:  Razel [ 19 maja 2008, 13:31 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Ty chyba nie rozumiesz co ja pisze,
miał być dx10 nie ma i prawdopodobnie nie bedzie bo nie ma shaderów 4.0


"... Twórcy zaznaczyli, że gra jak na razie przystosowana została pod DirectX 9 i chcą mieć więcej czasu na przygotowanie i poprawienie stabilności edycji przygotowywanej pod DirectX 10. Podobno dodatkowy czas ma zaowocować również nowymi elementami, których próżno będzie szukać w wersji zoptymalizowanej pod DX9. Nowy, rozbudowany odpowiednik korzystający z zalet DirectX 10 ma zostać po raz pierwszy pokazany na imprezie Games Convention, która odbędzie się w Lipsku, w sierpniu tego roku."

Autor:  fersten [ 19 maja 2008, 13:48 ]
Tytuł: 

Cytuj:
While Funcom is thrilled with the early success of Age of Conan, and proud of the game launching this week, the company regrets to inform gamers that the DirectX 10 version of the game will not ship with the initial launch. As Microsoft’s DirectX 10 is undoubtedly the future of PC gaming, Funcom has decided to ship only the DirectX 9 version at launch, giving the team more time to focus on building a DirectX 10 version worthy of Microsoft’s great vision for the future of PC gaming. This postponement will let Funcom include even more features in the DirectX 10 version of Age of Conan than originally planned.

The DirectX 10 version will be premiered at the German Games Convention in Leipzig, Germany, August 20 – 24, 2008. A special preview showing off the advanced graphics made possible by DirectX 10 technology will be unveiled this summer at nVidia’s NVISION event in San Jose, California, August 25 – 27, 2008.


http://conanvault.ign.com/fullstory.php?id=41393

Autor:  Ferago [ 19 maja 2008, 14:40 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
haha ,te strzalki oznaczaja sile pancerza w tym miejscu, wlasnie tam nie uderzac ;p


No właśnie, dobrze ze zapytałem. Grałem nie mając o tym większego pojęcia, nie ma powodu do śmiechu ponieważ i tak wciskałem zazwyczaj przyciski na pałę :P

Autor:  Ferago [ 19 maja 2008, 14:47 ]
Tytuł: 

Jeszcze jedno pytanie, ogólnie moją postacią radzę sobie w PVP jak już jakiś kut.. zaatakuje mnie w plecy bo sam zazwyczaj nie startuje. I wczoraj skoczył do mnie równy lvlem, koleś z łukiem. Mam specjalny cios powalający na ziemie który na nim był nieskuteczny na dodatek jak go prałem to bardzo powoli spadało mu HP, za to on jak mnie z tego łuczku pociągnął parę razy to nie było co zbierać. Skoczyłem jeszcze do niego aby potwierdzić czy naprawdę nie dam rady jeszcze z 3 razy i zawsze mnie rozmazywał. Coś tu nie gra... Nie chcę tej wspaniałej gry porównywać do WoWa ale tam w takiej sytuacji łucznik miałby małe szanse przy zbliżeniu. Szczególnie niższy lub równy lvelem :(

Dodam że gram Guardianem.

Autor:  Greeg [ 19 maja 2008, 14:51 ]
Tytuł: 

FiRe-S4ndM4n napisał(a):
gierka jest spoko , jedynie UI ssie pale
do wymiany wlasciwie wszystko, od chata przez guild roster, groupe na minimapie przez bary ect

mysle ze kwestia wypuszczenia przez funcom dokumentacji i ludzie sami zrobia fajne UI

W zrodlach leza jakies XML'e wiec spokojnie mozna zalozyc, ze fajne UI to kwestia czasu. Obecnie, rzeczywiscie zwlaszcza czat wydaje sie biedny. Actionbar duzo za duzy, no i brakuje mi jakiegos combatLoga (chyba, ze gdzies lezy ukryty, a ja nie widze).

Deshroom napisał(a):
mam nadziej eż emasz świadomośc że na lvl 80 odpalenie komba wymaga wcisnięcia 5 strzałek a nie 1,2 lub 3 jak na low lvlech.

Mam mam :lol: Ale mimo wszystko mam nadzieje, ze gra do pewnego stopnia bedzie umozliwiala umiejetne unikanie walki (tak jak np. bokserzy pol walki moga przewalczyc "na wstecznym") dla rozluznienia palcow ;) Jak sie wkrece to pewnie zadbam o jakas klawiature lepsza...

Autor:  druzil [ 19 maja 2008, 14:52 ]
Tytuł: 

Nie masz co sie zrazac, gankuja glownie ci co grali juz w bete kupe czasu i poprostu wiedza co i jak .
Oni napewno nie wciskaja klawiszy na pale.

Autor:  Greeg [ 19 maja 2008, 14:55 ]
Tytuł: 

Ferago napisał(a):
Nie chcę tej wspaniałej gry porównywać do WoWa ale tam w takiej sytuacji łucznik miałby małe szanse przy zbliżeniu. Szczególnie niższy lub równy lvelem :(

Dodam że gram Guardianem.

Nie wiem , ktory masz level, ale poczatkowy loot to w duzej mierze szmaty. A szmaty na sobie to pewnie malo armoru, co w rezultacie mocno pewnie nerfuje tanka ;) Z tego co czytalem, pozniej ma byc duzo lepiej bo itemy z lepszym armorem sa dostepne na kolejnych levelach. Podobny troche problem Conquerorem jest. Mozna prawie najlepsze zbroje nosic, a poki co biegam w szmatkach jak jakis priest ;)

Autor:  Ferago [ 19 maja 2008, 14:56 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
Nie masz co sie zrazac, gankuja glownie ci co grali juz w bete kupe czasu i poprostu wiedza co i jak .
Oni napewno nie wciskaja klawiszy na pale.


Nie zrażam się tylko chciałem się dowiedzieć jakim cudem miał taką przewagę.

Kolejne pytania, kombosy to kwestia fuksa czy można się tego nauczyć :) ?

Wiecie gdzie mogę zasięgnąć informacji o dobrym układzie skili dla mojej klasy postaci ?

Czy jest możliwy restart skili ?

Autor:  Ferago [ 19 maja 2008, 14:59 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
Ferago napisał(a):
Nie chcę tej wspaniałej gry porównywać do WoWa ale tam w takiej sytuacji łucznik miałby małe szanse przy zbliżeniu. Szczególnie niższy lub równy lvelem :(

Dodam że gram Guardianem.

Nie wiem , ktory masz level, ale poczatkowy loot to w duzej mierze szmaty. A szmaty na sobie to pewnie malo armoru, co w rezultacie mocno pewnie nerfuje tanka ;) Z tego co czytalem, pozniej ma byc duzo lepiej bo itemy z lepszym armorem sa dostepne na kolejnych levelach. Podobny troche problem Conquerorem jest. Mozna prawie najlepsze zbroje nosic, a poki co biegam w szmatkach jak jakis priest ;)


Rozumiem ale ja ciuszki mam dosyć dobre, często atakuje mnie raz że od tyłu to jeszcze jak walczę z mobami, mimo to odwracam się i jeszcze mając 70% energii tłukę kolesia i wychodzę z tego cało.

W sytuacji która opisywałem w poprzednich postach próbowałem zmieniać podstawy walki, atak i obrona ale .. nie pomogło.

Autor:  Deshroom [ 19 maja 2008, 15:15 ]
Tytuł: 

Ferago napisał(a):
druzil napisał(a):
haha ,te strzalki oznaczaja sile pancerza w tym miejscu, wlasnie tam nie uderzac ;p


No właśnie, dobrze ze zapytałem. Grałem nie mając o tym większego pojęcia, nie ma powodu do śmiechu ponieważ i tak wciskałem zazwyczaj przyciski na pałę :P
chodzi o to że nie masz wpływu jaką strzałka kończysz kombo.
jeśli grasz vs jakaś klasa to posiadając wiedze jaka strzałka konczy najsilniejsze kombo tej klasy możesz z góry ustawić sobie na tą strone tarcze, podobno te tarcze BARDZO zmniejszają dmg jesli w nie idzie cios.

Autor:  konrador [ 19 maja 2008, 15:23 ]
Tytuł: 

W sytuacji która opisywałem w poprzednich postach próbowałem zmieniać podstawy walki, atak i obrona ale .. nie pomogło.

Brak balansu pomiedzy postaciami. Standardowy problem, szczegolnie w sytuacji, gdy przez 99% czasu developer koncentrowal sie na dopracowywaniu aspektow PVE/eyecandy.

Strona 6 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team