MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kto jeszcze gra?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=30311
Strona 6 z 17

Autor:  Buffchef [ 11 lip 2008, 10:33 ]
Tytuł: 

Ja se właśnie kupiłem od ruskich "jajeczka" to jest gra, a nie jakies shitowe 3d po sieci


http://jaja.nazwa.pl/nupagadi.jpg

Autor:  dark_lord [ 11 lip 2008, 10:34 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
dark_lord napisał(a):
Dae napisał(a):
Ale z drugiej stron ile można mieć zdań na jeden temat, wybór jest ograniczony:)
Albo uważasz , że Diablo ma za kolorową grafikę i albo Ci to przeszkadza albo wręcz przeciwnie...


w wow to mi przeszkadzało , więc jeśli Diablo 3 będzie podobnie wyglądało to sorki uważam że zepsują klimat starego mrocznego diablo , no chyba że gra będzie miała "to coś" czego np. taki wow dla mnie nie miał - podstawowa rzecz nie był mroczny tylko za bardzo kolorowy co mnie wręcz odrzucało od tej gry .


A niby czemu miałby być mroczny skoro Warcraft 3 takowy nie był a jakby nie patrzeć to pewnego rodzaju kontynuacja (dlatego m.in. twierdzę, że tak szybko Warcraft 4 nie zobaczymy). Ja się cieszę, że D3 będzie kolorowy, bo przynajmniej monitor nie dostanie w d... (ostrość i jasność na maks, aby można było cokolwiek zobaczyć :lol: joke)


Do wowa ta grafika pasuje bo gra tak już została wykreowana, ale nie do d3 gdzie poprzednie części były mroczne :)

Buffchef napisał(a):
Ja se właśnie kupiłem od ruskich "jajeczka" to jest gra, a nie jakies shitowe 3d po sieci


lol - a można grac po sieci ?? :P

Autor:  TobiAlex [ 11 lip 2008, 10:54 ]
Tytuł: 

dark_lord napisał(a):
Do wowa ta grafika pasuje bo gra tak już została wykreowana, ale nie do d3 gdzie poprzednie części były mroczne :)


Wiesz, gdybym był producentem, to mógłbym powiedzieć, że do czasu D2 cały czas rządziło zło a przecież zostało ono na koniec pokonane. Akcja w D3 dzieje się 20 lat później więc przez te 20 lat zrobiło się ładnie :D

Autor:  dark_lord [ 11 lip 2008, 11:20 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
dark_lord napisał(a):
Do wowa ta grafika pasuje bo gra tak już została wykreowana, ale nie do d3 gdzie poprzednie części były mroczne :)


Wiesz, gdybym był producentem, to mógłbym powiedzieć, że do czasu D2 cały czas rządziło zło a przecież zostało ono na koniec pokonane. Akcja w D3 dzieje się 20 lat później więc przez te 20 lat zrobiło się ładnie :D


to może niech zombie zrobią z plasteliny :)

Autor:  cypis [ 11 lip 2008, 12:42 ]
Tytuł: 

Czy wy na serio dyskutujecie z kolesiem o nicku 'dark_lord'?

Autor:  WilkuDemon [ 11 lip 2008, 14:55 ]
Tytuł: 

tak btw. jezeli w grach mmo interesuje kogos wylacznie pvp to lepiej zeby wybral WoW'a czy AoC?

Autor:  Teo [ 11 lip 2008, 14:57 ]
Tytuł: 

Musisz sobie zadac pytanie co dla ciebie oznacza pvp bo obie gry oferuja odmienne podejscie do tego tematu, WoW juz znamy, a w AoC dopiero rodzi sie pvp i nikt nie wie co z tego bedzie.

Autor:  WilkuDemon [ 11 lip 2008, 15:07 ]
Tytuł: 

W wowie nie podobala mi sie itemizacja tzn. majac blue itemy ,ba majac s1 chociazby nie mialem szans z gosciem w full s3. Czy cos takiego istnieje w aoc??
Dla mnie pvp to rywalizacja nawet nie musza byc jakies nagrody wystarczy frustracja takiego dziecka neo na /w .

Autor:  Shadhun [ 11 lip 2008, 15:07 ]
Tytuł: 

Chyba poidstawowe pytanie to takie czy chcesz competitive pvp w sterylnych warunkach, na sprawdzonych zasadach. Czy po prostu przyjemnośc sprawia ci gankowanie ludzi w terenie, ewentualnie w przyszłości mass pvp (tylko to możesz sobie od razu darować jak nie masz dosyć mocnego kompa).

Wez również uwage że pvp w wowie zaczyna sie na 70 (na low lvl BG sie praktycznei nie da grac z powodu twinków) , w AoC teoretycznie możesz PvP-ować od początku.

Cytuj:
W wowie nie podobala mi sie itemizacja tzn. majac blue itemy ,ba majac s1 chociazby nie mialem szans z gosciem w full s3.


Bzdura, widziałem dziesiątki przypadków w których kolesie z s1 potrafili spokojnie wspiąć się na 2k+, niestety nie każdemu pisany skill jest. Ja też posysałem, też płakałem że mam słabe itemy 'a ten koles mi przyjebal z macki season3' jednak smutna prawda jest taka że jak sie umie to i róznice itemów można nadrobić. W AoC itemizacja nie jest jakos strasznie ważna, bardziej denerwujący jest brak balansu i za duże poleganie na szczęściu przy niektórych kombinacjach.

Cytuj:
Dla mnie pvp to rywalizacja nawet nie musza byc jakies nagrody wystarczy furstracja takiego dziecka neo na /w .


Jak lubisz 'smacktalk na localu' to raczej chyba AoC :).

Autor:  WilkuDemon [ 11 lip 2008, 15:17 ]
Tytuł: 

Lubie takie akcje w terenie otwartym i "oh shit situations" . Co do kompa tydzien temu zrobilem upgrade + 4850 w drodze jest. Mam nadzieje ze pogram na low:)
heh wiem jak to jest byc chlopcem do bicia (grałem shamanem jeszcze przed buffem,a raczej fixem). No nie spodziewalem sie balansu w aoc w koncu w wowie po 4 latach go nie ma ,a ma 10 mln graczy. Jak dojdzie jako taki pvp end game to bedzie git.

Autor:  dark_lord [ 11 lip 2008, 15:36 ]
Tytuł: 

może dodać pytanie do ankiety "kupię Polską wersje " ??

Autor:  h34t [ 11 lip 2008, 22:00 ]
Tytuł: 

WilkuDemon napisał(a):
W wowie nie podobala mi sie itemizacja tzn. majac blue itemy ,ba majac s1 chociazby nie mialem szans z gosciem w full s3. Czy cos takiego istnieje w aoc??
Dla mnie pvp to rywalizacja nawet nie musza byc jakies nagrody wystarczy frustracja takiego dziecka neo na /w .


Pieprzysz głupoty za przeproszeniem ... różnica w statsach miedzy s1, a s3 jest rzędu hmm 3% ? Nie zwalaj wiec winy na itemy bo w setach z aren zmienia się głownie wygląd (czy tam kolorki).

Autor:  Amadeo [ 11 lip 2008, 22:24 ]
Tytuł: 

nie wiem jak to działa, ale sam testowałem na prieście walkę z warkiem jeden s1 drugi s3, i różnica była ogromna, zresztą na arenie łatwo się odczuwa taką różnicę, bo warkowie s1 długo się męczyli za to ci s3 na moim prieście z s1 robili bardzo duże problemy ;)

Tak czy owak jest niezła różnica mimo iż mała w statach.

To samo rogue s1 <rogue s3, nie wspominając o klasach leczących, gdzie też jest spora różnica.

Zresztą same statystyki aren mówią za siebie, sam nigdy nie widziałem nikogo na BL'u by w s1 nagle wbito wysoki rating kładąc ludzi z s3 full, i bez dowodów nie uwierzę, chodź owszem jest możliwe, lecz nigdy nie zobaczyłem jeszcze na armory takiego teamu swego czasu ;)

Autor:  Ravushimo [ 11 lip 2008, 23:37 ]
Tytuł: 

swego czasu grajac arenki rozwalil nas z kefasem 2krotnie team rogue/hunt w S1 + po 2 itemki S3 - bronie tez mieli s1 (wg armory)... mieli rating ~2070 i takiego zgrania jak u nich nie widzialem w zadnym innym teamie... full respect ;]

Autor:  konrador [ 12 lip 2008, 01:49 ]
Tytuł: 

To naprawde cukierkowo -> viewforum.php?f=45

Autor:  m1sza [ 12 lip 2008, 07:38 ]
Tytuł: 

Dociagnalem demo do 44, shamka do 30 i Guardiana do 20. W czerwcu skonczyla mi sie subskrypcja, po powrocie z urlopu (3 lipca) przedluzylem abo i do tej pory zalogowalem sie raz na pol h. Strata 50zl, bleh.

Nie sprzedaje konta, bo mimo wszystko mi szkoda, ale poki co w platna bete grac nie zamierzam.

Autor:  Greeg [ 12 lip 2008, 08:47 ]
Tytuł: 

Nie przesadzajmy juz z tymi mocnymi kompami. Jak ktos mial przedpotopowego kompa, na ktorym gral w wow to jego problem.

To ze niektorym gra chodzila jak psie lajno bo mieli winde od 2 lat ta sama, z milionem sterownikow, miliardem smieci w rejestrze i ogolny burdel to nie znaczy, ze wszystkim tez tak musi chodzic.

Za 700-750 zl mocna kupic bebechy do "dosyc mocnego kompa", o ktorym mowi Shadhun (C2D, 4gb ram, plyta), do tego karta pokroju 8800GT za 450 zl i grasz sobie spokojnie za 1200 zl. Litosci, kiedys zeby zrobic porzadny upgrade starego kompa to trzebabylo wywalilc min. 3000 zl. Jak dla niektorych takie C2D to jest mocny komp, to nie wiem na czym oni grali - chyba na 386.

Skonczmy z tymi mitami o bog wie jakich wymaganiach AoC. Podstawowe wymaganie to duzo ramu (>2 gb), procesor dwurdzeniowy, grafika na poziomie 8800GT wzwyz i porzadek w systemie.

Jesli chodzi komus wolno na lepszej konfiguracji to znaczy, ze ma po prostu smietnik, ktorego nie ogarnal, i tyle.


Na poczatku (beta, EA), rzeczywiscie byly problemy z wydajnoscia, ale teraz juz wszystko chula. A gadanie, ze jest wolno jak sie zbierze duzo ludzi - w wowie jak bylo ??? 1 klatka na 5 sekund i pad serwera co chwila. I wtedy przyszla era mmo z "pudelkowym pvp" w postaci rywalizacji 2vs2, 3vs3, 5vs5 :p

Autor:  TobiAlex [ 12 lip 2008, 11:34 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
Nie przesadzajmy juz z tymi mocnymi kompami. Jak ktos mial przedpotopowego kompa, na ktorym gral w wow to jego problem.

To ze niektorym gra chodzila jak psie lajno bo mieli winde od 2 lat ta sama, z milionem sterownikow, miliardem smieci w rejestrze i ogolny burdel to nie znaczy, ze wszystkim tez tak musi chodzic.

Za 700-750 zl mocna kupic bebechy do "dosyc mocnego kompa", o ktorym mowi Shadhun (C2D, 4gb ram, plyta), do tego karta pokroju 8800GT za 450 zl i grasz sobie spokojnie za 1200 zl. Litosci, kiedys zeby zrobic porzadny upgrade starego kompa to trzebabylo wywalilc min. 3000 zl. Jak dla niektorych takie C2D to jest mocny komp, to nie wiem na czym oni grali - chyba na 386.

Skonczmy z tymi mitami o bog wie jakich wymaganiach AoC. Podstawowe wymaganie to duzo ramu (>2 gb), procesor dwurdzeniowy, grafika na poziomie 8800GT wzwyz i porzadek w systemie.

Jesli chodzi komus wolno na lepszej konfiguracji to znaczy, ze ma po prostu smietnik, ktorego nie ogarnal, i tyle.


Na poczatku (beta, EA), rzeczywiscie byly problemy z wydajnoscia, ale teraz juz wszystko chula. A gadanie, ze jest wolno jak sie zbierze duzo ludzi - w wowie jak bylo ??? 1 klatka na 5 sekund i pad serwera co chwila. I wtedy przyszla era mmo z "pudelkowym pvp" w postaci rywalizacji 2vs2, 3vs3, 5vs5 :p


Nie chcę mi się rozpisywać, ale jeżeli na moim sprzęcię Crysis chodzi w full detalach (max to max!) i mam średnio 50 fps a w AoC to ok. 25 fps i spadki poniżej tego to na pewno nie jest to wina systemu tylko źle zoptymalizowanego engine. AoC nie wygląda lepiej od Crysis i nie ma bardziej otwartych przestrzeni (wręcz przeciwnie). Engine jest zwalony i basta. Sam Funcon o tym nie raz wspominał, że ich engine wymaga optymalizacji i w miarę z uporaniem się z większymi bugami wezmą się i za to.

Autor:  Toll [ 12 lip 2008, 11:45 ]
Tytuł: 

Nie dałem rady wytrzymać w Conanie... Może za stary sie robie na gry, albo co ?
Po ostatnim patchu, ktory ograniczył bieganie po górach do wersji zaczerpniętej z Guild Wars nie zdzierżyłem.
Zbyt dużo niedociągnieć pozostało, by jeszcze bardziej ograniczać i tak ubogie możliwości gry.
Może za pół roku da sie w to grać normalnie.

Autor:  Duna [ 12 lip 2008, 16:16 ]
Tytuł: 

heh nie wiem jak to mozliwe ze na takich komputerach ta gra wam chodzi z 25 klatkami. Ja mam caly czas 45-50. Moze pogrzeb w zaawansowanych ustawieniach grafiki ?.... no tak zapomnialem, zeby to zrobic trzeba wiedziec za co odpowiadaja wypisane tam opcje ;).

Jak to polacy maja w zwyczaju wielka drama o nic. Po miesiacu wow tez tak bylo... i innych gier. To nie aoc dostal faila, a duzo graczy zfailowalo. Tylko, ze biedacy nie potrafia sie do tego przyznac. Wymyslaja tylko jakies niestworzone rzeczy. Przykre troszke :).

Strona 6 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team