MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 51 z 165

Autor:  Sobtainer [ 7 mar 2008, 02:21 ]
Tytuł: 

Ja też nie.

Mam uczucie, że to będzie gra bardziej skierowana pod ludzi starszych, nie wiem czemu. Legolasów coś czuje tam nie spotkamy, bo po prostu nie ma tam miejsca na takich. A gra wydaje się trudniejsza niż WoW imo. Zobaczymy.

Autor:  Teo [ 7 mar 2008, 02:48 ]
Tytuł: 

Ta wlasnie nadzieja przyciaga sporo ludzi do tej gry, a devsi przypominaja na kazdym kroku ze jest to gra dla tych co wyrosli juz z tibi/wow i chca sie pobawic w cos nowego ale na wyzszym poziomie.

Jak im sie to uda zrobic to zobaczymy ale narazie widac ze olewaja whinerow co mam nadzieje utrzymaja tez po premierze :)

Przyslowiowy LegolasPL moze miec klopot w tej grze ze wzgledu na brak gwarancji free epaxow, nie ma tez sposobu by je zdobyc farmieniem czego kolwiek, a jesli nawet to nie bedzie mialo to takiego znaczenia.

Widac tez ze liczyc sie bedzie zgranie w gildii, nie tylko wejsc do niej by zdobyc pare epaxow bo w innej braklo dkp, wydaje sie tez ze grac sie bedzie dla gildii i to gildie beda mialy znaczenie w tej grze.

Ludzie sa zmeczeni tym co stworzyli w takich grach jak WoW, za duzo obowiazkow, za duzo zasad i regulaminow, jesli sie chce zobaczyc caly content to musisz sie liczyc z ciezka praca i obowiazkami.

Autor:  Sobtainer [ 7 mar 2008, 02:55 ]
Tytuł: 

Ja czytając worldofraids po prostu kulam się ze śmiechu. Słowo Badge to już jest przegięcie, pojawia się na każdym kroku teraz. Gemy za Badge, Itemy za Badge, Whin o Badge że ludzie za to kupią itemy BT quality a ludzie w BT whipowali i tracili kasę, Nerf Karazhan, Nerf druida, już niedługo będziesz jednym kliknięcem z 50 Badgami kupował sety.

Dla mnie ta gra zeszła już tak nisko, że aż mi się rzygać chcę. Blizzard stracił przez ostatnie pół roku zajebiście dużo u mnie. Fakt, jestem sam w tym momencie, ale pewno wiele osób się ze mną zgodzi. Po prostu World of Legolass się zrobiło, aby się nachapać (blizzard) kosztem totalnie gównianego i zjebanego klimatu w grze.

Mam nadzieje, że devsi z AoC nie pójdą w tą stronę i będą się starali zrobić mmo które będzie poważne, a nie dla 13 latków którzy przy fiolecie walą gruszkę. I tyle.

Aha, jeszcze jedno. Wiecie jaki jest plus dużych wymagań? to, że nastolatek nie zagra w AoC bo mu będzie zamulało. A ktoś kto ma kompa na miarę 50 fpsów w AoC, raczej do nastolatka nie należy już, bo kto wyda 5kafli na kompa dla syna który ma 14 lat? ok pewno się zdarzają, ale w 90% przypadkach nie.

Autor:  Templair [ 7 mar 2008, 08:07 ]
Tytuł: 

Niestety Panie kolego odsetek 14 latkow z wypasionymi rigami jest o wiele wiekszy niz myslisz. To juz nie poczatek lat 90 gdzie comp byl dobrem luksusowym. Teraz starzy zarabiaja kase kosztem potomstwa wiec musza mu swoja nieobecnosc jakos wynagrodzic ...
Co do Blizza to on po prostu stracil "jajeczka". Jesli RP gildia na RP serverze podczas pierwszej nocy w BT praktycznie "oneshotuje" bossow to chyba cos jest nie halo. Badges system to generalnie zart. Osobiscie mam nadzieje ze FunCom "nabialu" nie straci przed premiera ...

T.

Autor:  Mendol [ 7 mar 2008, 08:11 ]
Tytuł: 

jak znam zycie na poczatku bedzie wszystko ladnie pieknie, gra dla doroslych ble ble. po pol roku wejdzie pierwszy patch, pierwszy dodatek, ktory rozpizi wszystko i gra skoncentruje sie na itemzorach ;-p
i dlatego bedzie bleee

Autor:  Pipboy [ 7 mar 2008, 08:45 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Nie mamy pewnosci jak sie bedzie rozwijal endgame w AoC i czy beda ulegac whinerom na forach itd.


Cytuj:
Jak im sie to uda zrobic to zobaczymy ale narazie widac ze olewaja whinerow co mam nadzieje utrzymaja tez po premierze


Mając 3-letnie doświadczenie z FunComem, mogę powiedzieć, że ci ludzie totalnie olewają nie tylko whiner'ów ale też wszelkie game suggestions.
Wchodzi patch, odchodzi 1000 ludzi, na forum flame, a Sillirion (były community manager, obecnie game director) mówi: "works as intended" :d.

A tak na poważnie, to polityka FC względem AO się zmieniła przez ostatnie półtora roku, w tym czasie zrealizowali tyle sugestii, co przez 5 poprzednich lat. Ale zazwyczaj na plus dla gry.
Czasami jednak nie. Ci goście nie mają wyczucia balansu. Przez kilka lat nano-technicy płakali, że są chłopakami do bicia. Więc po wyjściu LE dostali 'I win' button, który w sekundę zabijał połowę graczy. Albo: evady są przegięte w stosunku do ataków? To zróbmy przegięcie w drugą stronę! W efekcie evady nic nie znaczą :P.

Autor:  Bryndek [ 8 mar 2008, 00:11 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Ja czytając worldofraids po prostu kulam się ze śmiechu. Słowo Badge to już jest przegięcie, pojawia się na każdym kroku teraz. Gemy za Badge, Itemy za Badge, Whin o Badge że ludzie za to kupią itemy BT quality a ludzie w BT whipowali i tracili kasę, Nerf Karazhan, Nerf druida, już niedługo będziesz jednym kliknięcem z 50 Badgami kupował sety.


Badge w zalozeniu mial pomoc w itemach PvP i pomysl uwazam za swietny, i problem polega na tym ze itemy ktore mialy byc do PvP nadaja sie tez niestety do PvE, nie sa tak dobre jak zwykle dropy ale dobrze uzupelniaja ewentualne braki.

A swoja droga jak tak mowisz o wipach to zwroce ci uwage na inna rzecz. Pamietam jak za dawnych czasow itemy z MC sie marnoaly bo nie chcieli ludzie tego brac. Przez co ubranie 40 luda bylo znacznie, znacznie trudniejsze. Blizz wprowadzil wiec Tokeny za ktore wymieniasz na itemy. I co tez moge powiedziec ze po co tyle razy nudne mc robilismy jak teraz nie dosc ze jest 25 osob w rajdzie to jest kilkukrotnie wieksza szansa na to ze itemy sie nie zmarnuja a i grupa ubierze sie o wiele szybciej.

Zreszta w AoC sprawy dropow maja byc podobnie (nie mowie tu o Badges).

Autor:  Teo [ 8 mar 2008, 02:12 ]
Tytuł: 

Moze w nastepnym patchu w WoW zamiast itemow lub tokenow zrobia zdrapke, wtedy jeden sms i masz szanse na free epaxa, to by bylo najlepsze wyjscie chyba.

MC i 40 luda na raidach to bylo dobre, nie meczyles pol roku jednej instancji by ubic ostatniego bossa, zreszta po co tu przytaczac WoW-a jak wiekszosc grala i wie co ta gra oferuje, wiekszosc sie znudzila juz tym i dlatego szuka cos innego.

Co do itemow w Conanie to jest troszke inaczej, wiadomo ze item jest wazny i beda ludzie za nimi gonic, ale nie widac tak olbrzymiego wplywu na postac, itemy nie zwiekszaja atrybuty co jest sporym plusem, dodatkow jest ich strasznie duzo i zdobywasz na odpowiedni poziom, a co bedzie w end game to zobaczymy.

Autor:  iniside [ 8 mar 2008, 05:55 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Zreszta w AoC sprawy dropow maja byc podobnie (nie mowie tu o Badges).

Taaa tylko ze AoC nie jest item-based. Chyba ze ktos lubi zeby jeg postac ladnie wyglądała [;.

Autor:  Bryndek [ 8 mar 2008, 14:43 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Moze w nastepnym patchu w WoW zamiast itemow lub tokenow zrobia zdrapke, wtedy jeden sms i masz szanse na free epaxa, to by bylo najlepsze wyjscie chyba.

MC i 40 luda na raidach to bylo dobre, nie meczyles pol roku jednej instancji by ubic ostatniego bossa, zreszta po co tu przytaczac WoW-a jak wiekszosc grala i wie co ta gra oferuje, wiekszosc sie znudzila juz tym i dlatego szuka cos innego.

Co do itemow w Conanie to jest troszke inaczej, wiadomo ze item jest wazny i beda ludzie za nimi gonic, ale nie widac tak olbrzymiego wplywu na postac, itemy nie zwiekszaja atrybuty co jest sporym plusem, dodatkow jest ich strasznie duzo i zdobywasz na odpowiedni poziom, a co bedzie w end game to zobaczymy.


Co prawda jeszcze nie daja epikow ale juz od pewnego czasu jest to juz w grze. Na poczatku Blizz dawal karty na pety, jakies takie fajne gowno biega obok ciebie. Juz teraz mozna np. kupic karte zdrapke na item powodujacy wymioty u twojej postaci i postaci stojacy w twoim poblizu. Nie zartuje.

Autor:  Teo [ 8 mar 2008, 14:48 ]
Tytuł: 

No to nastepne moze zetony w chipsach z kodami na epaxa w grze ? :)

http://www.youtube.com/watch?v=Msb7Qxey5rI

http://www.youtube.com/watch?v=Uv9ao_OzXFE

Autor:  Dirty [ 8 mar 2008, 14:53 ]
Tytuł: 

Zdrowe połączenie ogromnego świata(przyjmijmy ten nieszczęsny WoW) z niezbędnym zgraniem w gildii niczym w GW(przy okazji brak farmu epixorów)? Niee, to zbyt piękne...

Autor:  Eleeist [ 8 mar 2008, 15:41 ]
Tytuł: 

Ale na szczęście prawdziwe.

Autor:  Dirty [ 8 mar 2008, 17:11 ]
Tytuł: 

No nie wiem czy 'na szczęście' uzależnienie to zła rzecz.

Autor:  Sobtainer [ 9 mar 2008, 02:56 ]
Tytuł: 

kk,

kto gra na viscie 64 przy 2gb ramu i 8800gts?

mam ustawienia na maxa, i gra mi swampuje. huj mnie strzela, bo ide w tortage i co 50 metrow mam swampa 5 sekundowego ktory dogrywa cos. Najlepsze jest to, ze dysk nie pracuje. Wiec jaka jest przyczyna? Pod xp zero problemow.

Autor:  Jackhammer [ 9 mar 2008, 07:45 ]
Tytuł: 

teraz mam 4gb ale jeszcze parę dni temu miałem 2 gb przy takim samym konfigu vista x64 i 8800gts 640 i praktycznie nie ma różnicy w conanie ale za to jakby windows szybciej chodzi (generalnie pamiec tania jak barszcz to dokupiłem- 1,5 roku temu za te same pamięci - patriot 800 LLK dałem 820 zeta teraz 160 )
w grze nic mi nie doczytuje i nie doczytywało przy 2 gb - przynajmniej nie aż tak, żeby grę freezowało
sprawdź może masz ustawiony za mały plik wymiany.

Autor:  Teo [ 9 mar 2008, 11:49 ]
Tytuł: 

Ja mam Viste 64, 3gb ram i procek AMD dual 2ghz, jak mialem karte 8600gts to mialem mniej fps ale frezy nie lapaly, teraz zmienilem na 9600gt i okazuje sie ze mam duzo wiecej fps ale frezy czeste, przyczyna to za slaby procek dla grafy, wiec musze wymienic na cos co pozwoli osiagac 100% wydajnosci grafie lub zjechac z jakoscia grafiki tak by procek wyrabial sie.
Nie jestem maniakiem 3dmarkow i dlatego nie wiedzielm o tym ze karta graficzna jest tak silnie powizana z prockiem, mam spadek wydajnosci przez proca az 30% :(

Autor:  Sobtainer [ 9 mar 2008, 12:28 ]
Tytuł: 

Nie ważne, czuje że to beta dlatego pod Vistą nie działa jak powinno.

BTW, ktoś zasysał patche pod techa dzisiaj? ja wczoraj wieczorem 3 zassałem, 2xpo ponad 100MB i jakiś mały, mam rozumieć że i'm ready na wieczór? Funcom jak to Funcom piękne meiel wysyła od 3 dni z przypomnieniami i and we strongly recommend that you start patching as soon as possible to avoid losing time during the test

Autor:  Teo [ 9 mar 2008, 14:17 ]
Tytuł: 

Teraz juz nie mieszaja, jest jeden klient na general i na tech bete, wczoraj byl patch, klient dziala na general i jest gotowy na tech bete.

Autor:  iniside [ 9 mar 2008, 19:31 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Minimalne wymagania:

* System operacyjny: Windows Vista/XP
* Procesor: 3GHz Pentium IV
* 1 GB pamięci RAM
* Karta graficzna obsługująca Shader Model 2.0 ze 128MB RAM - NVIDIA GeForce 5800 lub ATI 9800

Rekomendowane wymagania:

* Procesor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz (E6600) lub lepszy
* Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7950GX2 lub lepsza
* Pamięć RAM: 2 GB lub więcej

Gra lepiej będzie działać na Direc

Discuss

Strona 51 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team