mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 19:38 
Cytuj  
Bullshit wymagania, przynajmniej narazie. Żeby odpalić grę na panoramie z dircetx 10 trzeba mieć kompa porównywalnego z Crysisem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 19:43 
Cytuj  
Aha czyli w 1920x1200 2xGeForce 8800GT daje rade. (skoro taki jak Crysis :P).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 19:58 
Cytuj  
W 1920z1200 znajomy gra na max ustawieniach bez blooma z AAx16 na 8800gts 320mb także bez przesady.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 20:02 
Cytuj  
Pod 1680x1050 musi byc 8800gt/9600gt z 512mb i procek dual 2,5ghz, d tego pod XP 2gb ram, a pod Viste 3gb ram.
Taki sprzet daje nam full detale i duzo fps, a to narazie beta jeszcze.

Minimal sprzecik dla 1024x768 to jakas grafa 6800/7300gt z 256mb, procek dual 1,8ghz i 1,5gb ram, oczywiscie pod XP bo Vista ciagnie sporo jednak i nie warto na takim sprzecie i o komfortowym graniu i tak zapomnijmy.

Taki rozsadny sprzet pod 1280x1024 to 8600gt 256mb zprockiem dual 2hgz i 2gb ram pod XP.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 22:08 
Cytuj  
no mi z 3870 z c2d 3.0, 4gb ramu w medium z aax8 mialem 20fps.
bez aa w 1280x1024 w medium mialem okolo 30-40, z takimi przestojami ze masakra. nie rozumiem rowniez jak klient ktory ma 21gb sciaga jeszcze cos z internetu przy okazji loadingow?
anyway po tech becie zdania zbytnio nie zmienilem. hack&slash na pre dni.
czekam na te keepy.

*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 22:15 
Cytuj  
ludzie wielkie sorry ale nie piszcie głupot że gra chodzi płynnie, gra ma "przestoje" hdd lag, i to praktycznie u każdego, ja to mam niezależnie od ustawień graficznych a kompa mam bardzo dobrego:q6600, 4 gb ram, 8800ultra, zgadzam się ze wszystkim co pisał wcześniej sobtainer, bloom powoduje ze fps "ładnie" spade, poruszanie się po Tortage to męka czasami

*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 22:18 
Cytuj  
a na dodatek wiele osób potwierdza "memory leak" gra spada do 1 fps po 45 minutach

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 22:28 
Cytuj  
Fajnie usłyszeć coś u kogoś tego samego, bo mr. Deshroom oczywiście by powiedział, że mam hujowo Viste zainstalowana :). Tylko pytanie, jak można zainstalować hujowo system? ;p

Co do gry... hm... mam wrażenie, że ta gra będzie ładnie biegała za jakiś czas, czyli za rok. Z WoWem było to samo. Gra wyszła, chociaż grafiki miazgi nie miała i też nie chodziła ładnie w raidach, dopiero po 2 latach można było się cieszyć 60 klatkami w raidzie. Tu będzie to samo.

Viracept napisał(a):
W 1920z1200 znajomy gra na max ustawieniach bez blooma z AAx16 na 8800gts 320mb także bez przesady.

V.


Akurat AAx16 to żaden przykład. Niech gra, chwała mu za to, ale na pewno nie gra w pieknym komforcie.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 22:41 
Cytuj  
Ma 20-60fps. Problem polega na tym, że jeden z 8800 w Tortage będzie miał 12fps a inny 40 na tych samych ustawieniach, chgw dlaczego. Po byle patchu sytuacja potrafi się unormować albo i nie. A po następnym znów zwałka. Tak z kodem mieszają.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2008, 23:17 
Cytuj  
hmm... polecam zainstalowac jesli macie nvidie najnowsze drivery.
Dla 9600gt najnowsze ze strony nvidia, a dla kart serii 8xxx ze strony www.station-drivers.com 171.12 pod odpowiedni system, gwarantuje ze bedzie skok fps bardzo ladny.

Ja gralem w 1280x1024 na 8600gts 256mb, 3gb ram, dual 2ghz i wszystko ladnie chodzilo na max detalach z 4xAA i bez bloom, teraz jak zmienilem karte na 9600gt mam te przyciecia co piszecie ale znam przyczyne, jest to procek nie wyrabiajacy przy karcie.
poprostu karta podniosla mi fps ladnie ale procek nie wyrabia co sprawia ze lapie zadyszke.
Moral z tego tak ze warto miec dobra konfiguracje kompa, odpowiednia ilosc ram, grafe i procek by to dzialalo na XP czy Vista, sam system tu malo co ma znaczenie poza wiekszymy wymaganiami sprzetu.

Nie mam tez po 45minutach czy nawet po trzech godzinach problemow "memory leak", jedyne bagi to jak u mnie to wywalanie czasami sie gry przy ladowaniu nowej zony.

Twierdze ze gra jest juz bardzo dobrze zrobiona i jesli trafi na finalne serwery z finalnym klientem to spokojnie wymagania spadna.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 00:00 
Cytuj  
embe nie zamerzam się z tobą wykłócać, bardzo dużo osób narzeka na kłopoty z fps i w 99% często jest to wina enginu, a takich "jaj" to ja nigdy nie miałem, nawet z crysis vey high pod xp więc to nie jest wina procka, i nie wierze, w bardzo popularną obecnie teorie,że nowe sterowniki to ogromny wzrost wydajności, często to wzrost wynoszący mniej niż 5% a drivery mam 69.44, a włączenie w tej grze aa nie "kiluje" tak wydajności jak włączenie blura,a najlepsze jest że efekt "lagu" występuje tu przy każdym rodzaju ustawień:low, medium,high więc to już daje sporo do myślenia, poczekam jak sytuacja się rozwinie, licze na nowe patche

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 00:55 
Cytuj  
Teraz pogralem na spokojnie troszke, pvp bylo ostre na white sand isle i nie mialem problemow, nie mam przyciec co mnie cieszy mimo w/w problemu, a fps wtedy mialem 20-35 podczas sporego zamieszania z mobkami i graczami.
Klopoty u mnie zaczynaja sie w momencie jak mi karta wyciaga gdzies 50-65fps i wtedy lapie laga, ktory jak opisalem wczesniej to wina u mnie procka.

Czekam na tech bete z duza iloscia graczy w pvp zeby sie przekonac jak wtedy daje sobie rade silniczek gry.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 01:45 
Cytuj  
embe poczytałem sobie dział technical i feedback i kolesie nawet z super szybkimi prockami mieli te same problemy co ja wiec twoj argument odpada, inni nie mieli żadnych problemów(może 10-15% wypowiedzi), zresztą q6600(2.4 ghz) sprawuje się idealnie z 8800ultra, na 100% to wina silnika gry, z 90% osób na to narzeka

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 04:08 
Cytuj  
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 8198091961
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 6021298250


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 08:12 
Cytuj  
embe przy calym szacunku do twej osoby przestan pier... ze gra jest juz super zrobiona i zoptymalizowana. kumplowi wczoraj w ogole sie nie ladowala (black screen - ati). mi za ktoryms podejsciem. zoptymalizowane to jest lotro, ktore jest LADNIEJSZE od aoc a w full detalach na moim sprzecie plywa. moment wejscia do taverny? slide show paronastosekundowe, mijanie guardow i graczy w tortudze? slideshow.
tak jak pisalem powyzej mam xp, 4gb ramu, c2d [email protected] + ati3870 512ram. i z aax8, wygladzeniach, 1680x1024 w "intro" grze czyli na plazy mialem 20fps. po wylaczeniu aa, i opcji quality na karcie, zmianie na 1280x1024 mialem skok do 40, w miescie ~30.
anyway jak poczytalem wczoraj teksty na /global to przypomnialy mi sie czasy wow'a. znowu zbiorowisko 15 letnich dzieci.

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 08:42 
Cytuj  
Fakt, ten build cos malo zoptymalizowany. U mnie wiesza sie podczas doczytywania, co jakis czas podczas poruszania "laguje". Podejrzewam ze to szybko poprawia. Taka sama byla sytuacja w becie TR.

*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 09:30 
Cytuj  
dokładnie mam to samo co Mendol, akurat podobał mi się general czat bo właśnie początki wowa mi się przypomniały:)a jak jesteśmy w tawernie to gra powinna chodzić dużo szybciej a nie wolniej , przecież to o wieleee mniejsza przesztrzeń niż miasto

*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 09:34 
Cytuj  
jeszcze jedno, lag występuje na samym początku gry ale praktycznie przez chwile,i cały czas w tortage i jego okolicach, gdy przedzieramy się przez dżungle można powiedziec,że jest "prawie" normalnie w stosunku do tego co gra "wyczynia"potem,a bluru najlepiej wogóle nie włączac dla swojego własnego dobra

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 09:36 
Cytuj  
Tylko nie mówcie mi, że "Barrens Chat" jest w AOC bo to by było przegięcie :-?

A co do wymagań etc to mam 2 rdzenie 2.8 ghz/2GB/8600GT(512)/sata 2/ i jedyne co oczekuje to medium detale dx10 około 25-30 fps i będę happy.

*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 mar 2008, 09:55 
Cytuj  
do czasu premiery gry muszą poprawić engine, nie wiem jak jest pod dx10 ale pod dx9 powinienes miec prawie wszystko na high, to na pewno nie jest barrens chat ale wiele osob np pyta się o to samo srednio co 30 sekund, ogólnie czuć "świeżość" gry, a wiele osób właśnie tego obecnie poszukuje w mmoprg gdzie wow rządzi niepodzielnie


Ostatnio edytowano 10 mar 2008, 09:57 przez samhain, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.