MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 52 z 165

Autor:  Sobtainer [ 9 mar 2008, 19:38 ]
Tytuł: 

Bullshit wymagania, przynajmniej narazie. Żeby odpalić grę na panoramie z dircetx 10 trzeba mieć kompa porównywalnego z Crysisem.

Autor:  iniside [ 9 mar 2008, 19:43 ]
Tytuł: 

Aha czyli w 1920x1200 2xGeForce 8800GT daje rade. (skoro taki jak Crysis :P).

Autor:  Viracept [ 9 mar 2008, 19:58 ]
Tytuł: 

W 1920z1200 znajomy gra na max ustawieniach bez blooma z AAx16 na 8800gts 320mb także bez przesady.

V.

Autor:  Teo [ 9 mar 2008, 20:02 ]
Tytuł: 

Pod 1680x1050 musi byc 8800gt/9600gt z 512mb i procek dual 2,5ghz, d tego pod XP 2gb ram, a pod Viste 3gb ram.
Taki sprzet daje nam full detale i duzo fps, a to narazie beta jeszcze.

Minimal sprzecik dla 1024x768 to jakas grafa 6800/7300gt z 256mb, procek dual 1,8ghz i 1,5gb ram, oczywiscie pod XP bo Vista ciagnie sporo jednak i nie warto na takim sprzecie i o komfortowym graniu i tak zapomnijmy.

Taki rozsadny sprzet pod 1280x1024 to 8600gt 256mb zprockiem dual 2hgz i 2gb ram pod XP.

Autor:  Mendol [ 9 mar 2008, 22:08 ]
Tytuł: 

no mi z 3870 z c2d 3.0, 4gb ramu w medium z aax8 mialem 20fps.
bez aa w 1280x1024 w medium mialem okolo 30-40, z takimi przestojami ze masakra. nie rozumiem rowniez jak klient ktory ma 21gb sciaga jeszcze cos z internetu przy okazji loadingow?
anyway po tech becie zdania zbytnio nie zmienilem. hack&slash na pre dni.
czekam na te keepy.

Autor:  samhain [ 9 mar 2008, 22:15 ]
Tytuł: 

ludzie wielkie sorry ale nie piszcie głupot że gra chodzi płynnie, gra ma "przestoje" hdd lag, i to praktycznie u każdego, ja to mam niezależnie od ustawień graficznych a kompa mam bardzo dobrego:q6600, 4 gb ram, 8800ultra, zgadzam się ze wszystkim co pisał wcześniej sobtainer, bloom powoduje ze fps "ładnie" spade, poruszanie się po Tortage to męka czasami

Autor:  samhain [ 9 mar 2008, 22:18 ]
Tytuł: 

a na dodatek wiele osób potwierdza "memory leak" gra spada do 1 fps po 45 minutach

Autor:  Sobtainer [ 9 mar 2008, 22:28 ]
Tytuł: 

Fajnie usłyszeć coś u kogoś tego samego, bo mr. Deshroom oczywiście by powiedział, że mam hujowo Viste zainstalowana :). Tylko pytanie, jak można zainstalować hujowo system? ;p

Co do gry... hm... mam wrażenie, że ta gra będzie ładnie biegała za jakiś czas, czyli za rok. Z WoWem było to samo. Gra wyszła, chociaż grafiki miazgi nie miała i też nie chodziła ładnie w raidach, dopiero po 2 latach można było się cieszyć 60 klatkami w raidzie. Tu będzie to samo.

Viracept napisał(a):
W 1920z1200 znajomy gra na max ustawieniach bez blooma z AAx16 na 8800gts 320mb także bez przesady.

V.


Akurat AAx16 to żaden przykład. Niech gra, chwała mu za to, ale na pewno nie gra w pieknym komforcie.

Autor:  Viracept [ 9 mar 2008, 22:41 ]
Tytuł: 

Ma 20-60fps. Problem polega na tym, że jeden z 8800 w Tortage będzie miał 12fps a inny 40 na tych samych ustawieniach, chgw dlaczego. Po byle patchu sytuacja potrafi się unormować albo i nie. A po następnym znów zwałka. Tak z kodem mieszają.

V.

Autor:  Teo [ 9 mar 2008, 23:17 ]
Tytuł: 

hmm... polecam zainstalowac jesli macie nvidie najnowsze drivery.
Dla 9600gt najnowsze ze strony nvidia, a dla kart serii 8xxx ze strony www.station-drivers.com 171.12 pod odpowiedni system, gwarantuje ze bedzie skok fps bardzo ladny.

Ja gralem w 1280x1024 na 8600gts 256mb, 3gb ram, dual 2ghz i wszystko ladnie chodzilo na max detalach z 4xAA i bez bloom, teraz jak zmienilem karte na 9600gt mam te przyciecia co piszecie ale znam przyczyne, jest to procek nie wyrabiajacy przy karcie.
poprostu karta podniosla mi fps ladnie ale procek nie wyrabia co sprawia ze lapie zadyszke.
Moral z tego tak ze warto miec dobra konfiguracje kompa, odpowiednia ilosc ram, grafe i procek by to dzialalo na XP czy Vista, sam system tu malo co ma znaczenie poza wiekszymy wymaganiami sprzetu.

Nie mam tez po 45minutach czy nawet po trzech godzinach problemow "memory leak", jedyne bagi to jak u mnie to wywalanie czasami sie gry przy ladowaniu nowej zony.

Twierdze ze gra jest juz bardzo dobrze zrobiona i jesli trafi na finalne serwery z finalnym klientem to spokojnie wymagania spadna.

Autor:  samhain [ 10 mar 2008, 00:00 ]
Tytuł: 

embe nie zamerzam się z tobą wykłócać, bardzo dużo osób narzeka na kłopoty z fps i w 99% często jest to wina enginu, a takich "jaj" to ja nigdy nie miałem, nawet z crysis vey high pod xp więc to nie jest wina procka, i nie wierze, w bardzo popularną obecnie teorie,że nowe sterowniki to ogromny wzrost wydajności, często to wzrost wynoszący mniej niż 5% a drivery mam 69.44, a włączenie w tej grze aa nie "kiluje" tak wydajności jak włączenie blura,a najlepsze jest że efekt "lagu" występuje tu przy każdym rodzaju ustawień:low, medium,high więc to już daje sporo do myślenia, poczekam jak sytuacja się rozwinie, licze na nowe patche

Autor:  Teo [ 10 mar 2008, 00:55 ]
Tytuł: 

Teraz pogralem na spokojnie troszke, pvp bylo ostre na white sand isle i nie mialem problemow, nie mam przyciec co mnie cieszy mimo w/w problemu, a fps wtedy mialem 20-35 podczas sporego zamieszania z mobkami i graczami.
Klopoty u mnie zaczynaja sie w momencie jak mi karta wyciaga gdzies 50-65fps i wtedy lapie laga, ktory jak opisalem wczesniej to wina u mnie procka.

Czekam na tech bete z duza iloscia graczy w pvp zeby sie przekonac jak wtedy daje sobie rade silniczek gry.

Autor:  samhain [ 10 mar 2008, 01:45 ]
Tytuł: 

embe poczytałem sobie dział technical i feedback i kolesie nawet z super szybkimi prockami mieli te same problemy co ja wiec twoj argument odpada, inni nie mieli żadnych problemów(może 10-15% wypowiedzi), zresztą q6600(2.4 ghz) sprawuje się idealnie z 8800ultra, na 100% to wina silnika gry, z 90% osób na to narzeka

Autor:  Teo [ 10 mar 2008, 04:08 ]
Tytuł: 

http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 8198091961
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 6021298250

Autor:  Mendol [ 10 mar 2008, 08:12 ]
Tytuł: 

embe przy calym szacunku do twej osoby przestan pier... ze gra jest juz super zrobiona i zoptymalizowana. kumplowi wczoraj w ogole sie nie ladowala (black screen - ati). mi za ktoryms podejsciem. zoptymalizowane to jest lotro, ktore jest LADNIEJSZE od aoc a w full detalach na moim sprzecie plywa. moment wejscia do taverny? slide show paronastosekundowe, mijanie guardow i graczy w tortudze? slideshow.
tak jak pisalem powyzej mam xp, 4gb ramu, c2d [email protected] + ati3870 512ram. i z aax8, wygladzeniach, 1680x1024 w "intro" grze czyli na plazy mialem 20fps. po wylaczeniu aa, i opcji quality na karcie, zmianie na 1280x1024 mialem skok do 40, w miescie ~30.
anyway jak poczytalem wczoraj teksty na /global to przypomnialy mi sie czasy wow'a. znowu zbiorowisko 15 letnich dzieci.

Autor:  onionpl [ 10 mar 2008, 08:42 ]
Tytuł: 

Fakt, ten build cos malo zoptymalizowany. U mnie wiesza sie podczas doczytywania, co jakis czas podczas poruszania "laguje". Podejrzewam ze to szybko poprawia. Taka sama byla sytuacja w becie TR.

Autor:  samhain [ 10 mar 2008, 09:30 ]
Tytuł: 

dokładnie mam to samo co Mendol, akurat podobał mi się general czat bo właśnie początki wowa mi się przypomniały:)a jak jesteśmy w tawernie to gra powinna chodzić dużo szybciej a nie wolniej , przecież to o wieleee mniejsza przesztrzeń niż miasto

Autor:  samhain [ 10 mar 2008, 09:34 ]
Tytuł: 

jeszcze jedno, lag występuje na samym początku gry ale praktycznie przez chwile,i cały czas w tortage i jego okolicach, gdy przedzieramy się przez dżungle można powiedziec,że jest "prawie" normalnie w stosunku do tego co gra "wyczynia"potem,a bluru najlepiej wogóle nie włączac dla swojego własnego dobra

Autor:  Dae [ 10 mar 2008, 09:36 ]
Tytuł: 

Tylko nie mówcie mi, że "Barrens Chat" jest w AOC bo to by było przegięcie :-?

A co do wymagań etc to mam 2 rdzenie 2.8 ghz/2GB/8600GT(512)/sata 2/ i jedyne co oczekuje to medium detale dx10 około 25-30 fps i będę happy.

Autor:  samhain [ 10 mar 2008, 09:55 ]
Tytuł: 

do czasu premiery gry muszą poprawić engine, nie wiem jak jest pod dx10 ale pod dx9 powinienes miec prawie wszystko na high, to na pewno nie jest barrens chat ale wiele osob np pyta się o to samo srednio co 30 sekund, ogólnie czuć "świeżość" gry, a wiele osób właśnie tego obecnie poszukuje w mmoprg gdzie wow rządzi niepodzielnie

Strona 52 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team