Shadhun napisał(a):
Trudność i złożoność "endgamowych instance dla pro pve-row" w AoC przypomina WoW-owe Scarlet Monastery.
Powinieneś dodać.
No w wowie tez miales na starcie tyle tych edgame'owych instancji, ze hoho. Jedna Onyxia. Nawet teraz potrafi sie zbugowac tak , ze w ogole Ciebie nie bedzie atakowac. Moze i byla trudnosc, ale co to za sztuka postawic cos co jednym dmuchnieciem zmiata pol rajdu, zanim ten nie wyfarmi gearu (najlepiej jeszcze bezsensownego z resistami, ktorego po encounterzy moznabylo wyrzucic do npc'a tak naprawde bo sie nie nadawal na nic innego) ?
Choc gwoli sprawiedliwosci dodam, ze bylo wiecej instancji dla party co w rezultacie wymuszalo bardziej druzynowe granie.
embe napisał(a):
Neonin napisał(a):
Embe możesz powiedzieć jak wygląda procentowo odpływ graczy z Warcry po 1 miesiącu?...
To ja moze powiem o gildii The Dust - gildia powstala zupelnie spontanicznie i tak naprawde mialo to byc z 5-10 osob, ktore byly znudzone z wow'em. Niedawno mielismy disband (ze 3 tygodnie temu) zwiazany z pewnym bugiem wiec tak na oko moge powiedziec, ze jak invnalem w ciagu tego 1,5 miesiaca 70-80 osob, to wysypalo sie okolo 20 z tego juz na starcie wiedzialem, ze czesc przyszla zobaczyc. Teraz mamy bodajze 45 osob, ktore byly aktywne w ciagu ostanich 3 dni + okolo 15 takich bardziej niedzielnych graczy.
Mysle, ze to niezle. Sporo ludzi przestalo grac nie dlatego, ze im sie nie podobalo tylko dlatego, ze niestety mieli zbyt slaby sprzet. Zreszta, dzisiaj pisalo, ze FURY server jest juz full i w niedziele beda zwiekszac limit. Nie wiem ile on wynosi, ale jak widac ludzie chca grac.
Zreszta, no przeciez tej gry zwyczajnie brakowalo w sklepach bo zainteresowanie przeroslo oczekiwania Funcom. Jak Funcom zrobi drugi wypust to ide o zaklad, ze koloejne 200-300 tys kupi ta gre.
Tak naprawde najwieksza porazka to jest dla tych co sie spiesza bo, nie ma co ukrywac, gra wymaga poprawek w wielu miejscach - nie dzialajace staty, optymalizacja grafiki, ui poprawic choc jeszcze troche, zbalansowac melee vs caster, dodac troche endgame content, poprawic tradeskille, w ffa pvp dac jakies rewardy itp.
W moim odczuciu, od czasu EA zrobili naprawde duzo. W EA to mialem w Old Tarantii 5 klatek. Teraz mam duuzo wiecej, bugow bylo mrowie, wlacznie z technicznymi (niektore niestety jeszcze sa, ale inne poznikaly : np. tworzace sie logi w tempie chyba co sek, urastajace do paru gb i zamulajace strasznie kompa), exploitujacymi mechanike gry (np. podwojne buffy ze stancji).
Mysle, ze jak ktos np. zacznie sobie od wrzesnia grac to juz bedzie mogl naprawde komfortowo pograc. Na pewno jak ktos ma styl grania, ze chce szybko wymaxowac postac to sie moze zniechecic. Tak naprawde w kazdej grze online, pierwsze miesiace to jest beta. Tak szybko zapomnieliscie padajacy Burning Legion jak alianci wjezdzali do crossroads ?
Tak szybko zapomnieliscie slideshow na lancuchach przy wejsciu do MC ? Ja tam nie mailem 5-6 klatek, tylko 1 na 5 sek
Wow tez mial problemy tylko dla wielu ludzi byl to pierwszy mmo wiec automatycznie byli bradziej wyrozumiali