mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 06:42 
Cytuj  
Sam bym tygo lepiej nie powiedzial :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

**

Posty: 200
Dołączył(a): 27.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 07:25 
Cytuj  
Chciałbym również zauważyć , że w wow pierwsza poważniejsza instance rajdowa jaką było MC pojawiła się dopiero 3 m-ce po premierze. Kolejek po 30-60 min zeby się zalogować , spadki do 1 fps jak się robiło wypad na stormwind oraz crash 3 dniowy servera oraz łodzi latającej po takim rajdzie kiedy server blizzarda (BL) się zesrały to nikt nie pamieta ..przecież to było prawie 4 lata temu. :wink:

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 07:39 
Cytuj  
jak to mój kumpel z gildii trafnie określił:

Dzisiaj nowa fabryka nie może produkować czegoś przypominającego trabanta a w cenie Mercedesa i wmawiać ludziom, że Mercedes jak zaczynał wcale nie wyglądał/działał lepiej.

standardy zostały podwyższone, przykro mi ale Funcom powinien się do tego dostosować a nie wydawać tak niedorobiony produkt zwłaszcza ze cała masę rozwiązań i pomysłów mógł podpatrzeć z WoW - udoskonalić, poprawić, zrobić nieco inaczej, ale niekoniecznie musiał wszystko wymyślać od nowa.


_________________
Maiori Cede

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 07:48 
Cytuj  
Razel napisał(a):
... zwłaszcza ze cała masę rozwiązań i pomysłów mógł podpatrzeć z WoW ...

I dziekowac Bogu, ze poki co tego Funcom nie czyni.

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 07:52 
Cytuj  
Wedge napisał(a):
Razel napisał(a):
... zwłaszcza ze cała masę rozwiązań i pomysłów mógł podpatrzeć z WoW ...

I dziekowac Bogu, ze poki co tego Funcom nie czyni.


a za co tu dziękować? za to ze cofnął PvE do ery kamienia łupanego? ze UI jest toporne, chat nieczytelny, ze 80% gry to tak naprawdę bieganie z jednej krainy do drugiej bo nikt nie wpadł, ze można zastosować przewoźników do znanych miejsc?


_________________
Maiori Cede

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 08:02 
Cytuj  
Czasami żałuję, że WoW wogóle się pojawił;) Wiadomym jest, że WoW spopularyzował MMORPG (w Polsce o dziwo także:)), wiadomo że dla ogromnej rzeszy ludzi WoW był pierwszym MMO (a z pierwszym MMO jak z pierwszym seksem - idealizujesz:)) wiadomo, że Blizz potrafi robić zarówno gry jak i marketing itd itp.
Stop shit 'bout WoW - mówmy o AOC:)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 08:08 
Cytuj  
wow tutaj nie ma nic do rzeczy, pisze o produkcie i "postępie", ten postęp w AoC ogranicza sie jedynie do gfx, cala reszta to cofniecie się o 4 lata wstecz, od producentów winno się wymagać aby ich produktu przynajmniej nie odbiegały jakościowo od obecnych na rynku, kupiłbyś konsole jakiegos nowego producenta o paramaterach playstation2 z obietnica ze już niedługo podeślemy Ci komponenty dzięki którym będzie ona zbliżać się do poziomu ps3? :wink:

czekam na wrzesień i polska premierę. :-)


_________________
Maiori Cede

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 08:42 
Cytuj  
To że jest sporo rzeczy do zrobienia to wiadomo nie od dziś, to że bardziej wygląda to na betę także (zresztą twierdzenie że oczekiwało się że będzie inaczej świadczy to sporej naiwności).

@Razel
Wracaj do wowa, do swojej pierwszej i jedynej, zresztą widzę po tym co piszesz że musi mocno boleć to że ludzie uciekają z wowa.

Razel napisał(a):
czekam na wrzesień i polska premierę. :-)


i wszystko jasne :P


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 08:45 
Cytuj  
Razel - troszeczkę nietrafione porównanie IMO - kwestia skali:) Mówienie o cofaniu się jest troszeczkę przewrotne, gdyby zastosowano wiele rozwiązań sprawdzonych w WoW, Funcom oskarżony byłby o kopiowanie i brak własnych pomysłów na grę :) :) :)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 09:01 
Cytuj  
cześć osób na tym forum na wszelka krytykę AoC odpowiada z taka dawka wręcz agresji, ze to aż śmieszne, podejrzewam ze nawet twórcy tej gry krytykę traktują mniej osobiście i mniej emocjonalnie. :-)
W każdej innej dziedzinie niezależnie od skali jeśli producent wydałby produkt tak niedopracowany, z taka ilością błędów i niedociągnięć skazałby się na śmierć rynkowa, a tutaj proszę - zdobywa rzesze - bardzo przepraszam za określenie - fanatyków. :wink:


_________________
Maiori Cede

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 09:04 
Cytuj  
Taka już natura ludzka - dokonując wyboru czasami nawet nie do końca trafionego staramy się go racjonalizować i przekonywać siebie i innych o słuszności wyboru. Jedni robią to z większą inni z mniejszą "zaciekłością". A i tak wszystko jest kwestią gustu. :)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 09:06 
Cytuj  
ale nikt nie mowi o kopiowaniu pomyslow tylko z wow, i nikt nie mowi o przenoszeniu rozwiazan w 100% takich samych jak w wow..
jest naprawde wiele swietnych mmo, i w kazdym tytule jest cos co mozna by przeniesc chociaz w czesci do AoC (crafting/siege/pvp/etc etc}

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 09:10 
Cytuj  
@Neonin - dokładnie tam samo to postrzegam :-), aż się prosi o więcej dystansu,

@Poziomka - o to właśnie mi chodziło,


_________________
Maiori Cede

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 09:10 
Cytuj  
Razel napisał(a):
cześć osób na tym forum na wszelka krytykę AoC odpowiada z taka dawka wręcz agresji, ze to aż śmieszne, podejrzewam ze nawet twórcy tej gry krytykę traktują mniej osobiście i mniej emocjonalnie. :-)
W każdej innej dziedzinie niezależnie od skali jeśli producent wydałby produkt tak niedopracowany, z taka ilością błędów i niedociągnięć skazałby się na śmierć rynkowa, a tutaj proszę - zdobywa rzesze - bardzo przepraszam za określenie - fanatyków. :wink:


Co do tych tlumow, lub "rzeszy" fanatykow to poczekajmy z tym huraa optymizmem..
na ogol kazda gra na starcie ma powodzenie. Pyatnie ilu z tych fanatykow zostanie na dluzej powiedzmy chociaz pol roku..rok
teraz jestesmy w takiej sytuacji ze wlasciwie nie ma nic sensownego do pogrania, i AoC czasowo zapelnia ta luke., no ale niedlugo maja pojawic sie inne tytuly, dosc dlugo oczekiwane..
To bedzie prawdziwy test dla Funcomu...ilu zostanie klepiac AoC a ile osob pojdzie w Warhammera/Aiona czy inne cos co ma wyjsc.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 09:32 
Cytuj  
Warhammer?!
Przecież wszyscy wiedzą, że to klon WoWa, a ten był na początku zbugowany, nie miał pvp ani and-contentu, czyli Warhammer to będzie kicha maksymalna, nie to co AoC!


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 09:39 
Cytuj  
Buffchef napisał(a):
Warhammer?!
Przecież wszyscy wiedzą, że to klon WoWa, a ten był na początku zbugowany, nie miał pvp ani and-contentu, czyli Warhammer to będzie kicha maksymalna, nie to co AoC!


ech Buffchef twojego sarcazmu nie da sie już czytać:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 10:02 
Cytuj  
Poziom glupoty niektorych na tym forum jest zatrwazajacy. Tak wszyscy wiemy, ze AoC to platna beta. Tyle, ze to moja sprawa za co place i ta "betka" dawala mi do tej pory wiecej funu niz inne pozycje w tej chwili na rynku. Wiec jesli poraz nty macie zamiar przekonywac graczy, ze nie powinni w to grac to proponuje jednak zastanowic sie glebiej. Jesli bede chcial sie pobawic w pve to pogram w wow, bo ta gra jedynie pve oferuje. Za to jest dopracowane. W kwestii AoC to nie gram chwilowo z braku czasu, ale widze ze wchodza patche i devsi nie spia. Moze nie idzie to dokladnie w kierunku jaki sobie wyobrazalem, ale i tak jest ok.


_________________
Χ Ξ Σ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 10:20 
Cytuj  
Dae napisał(a):
ech Buffchef twojego sarcazmu nie da sie już czytać:)

Dziękuję :)

@Tor-Bled-Nam
nie grałem w AoC to nie wiem czy to płatna beta, tak tylko sobie podsumowuje te tutejsze dyskusje :)


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 19:37 
Cytuj  
Razel napisał(a):
W każdej innej dziedzinie niezależnie od skali jeśli producent wydałby produkt tak niedopracowany, z taka ilością błędów i niedociągnięć skazałby się na śmierć rynkowa

W pewnej bardzo znanej firmie, robienie poprawek, latek, patchy, sporzadzanie aneksow do dokumentacji, zonglowanie tym w nieskonczonosc jest nazywane "podejsciem biznesowym". Jaka to firma, nie moge wymienic, ale kazdy na pewno ja zna, ma oddzialy w Polsce i jest tzw. gigantem ;)

To nie jest kazda inna dziedzina, tylko branza informatyczna, do tego rozrywkowa. I wlasnie tak ona na dzien dzisiejszy wyglada.

Niestety tutaj, mimo, ze chcialbym, nie ma postepu. To kiedys gry byly lepiej przygotowane bo kupowalo sie je "w pudelku" - utrudniony dostep do patchy sprawial, ze albo sie wydawalo dobra wersje pudelkowa, albo nikt tego nie kupowal.

To raczej znak czasow, presja (czy to ze strony konkurencji czy akcjonariuszy) powoduja, ze produkt tak naprawde nie przzetestowany, a juz leci "deploy" na produkcyjny i tlum przetestuje. Zreszta, tu nawet nie chodzi o nieprzetestowanie. Przeciez w becie TBC wielu ludzi pisalo o bledach (m.in. fatalnej generacji rage'u warriora - bilo cie 5 mobow i po paru sek miales 15 rage na 1 sundera :d), ale tworcy ich nie naprawili tylko zrobili to pare miesiecy pozniej gdy szara masa to testnela.

Niestety, wszyscy jestesmy beta testerami :D

Razel napisał(a):
wow tutaj nie ma nic do rzeczy, pisze o produkcie i "postępie", ten postęp w AoC ogranicza sie jedynie do gfx, cala reszta to cofniecie się o 4 lata wstecz

Wiadomo, to pewnie kwestia subiektywna, ale jak dla mnie:
- combat melowcem to jest rewolucja, ktora o lata swietlne przebija wowa. (nawet uwzgledniajac istniejace bugi, niedzialajace staty, slaby balans) Fatality to tez bardzo fajne rozwiazanie.
- Questy jak dla mnie to tez powrot do czegos lepszego. Moze i wygladaja tak samo, moze i tez jest sporo, ale w wowie jedyna fajna opowiesc na przestrzeni 4 lat to Ashbringer. Tutaj juz w EA mialem okazje sie wciagnac i cieszyc z tego, ze sporo questow bylo na poziomie single-playerowych gier z fabula.
- grafika: sam wymieniles
- guild city: nie wiem czy lepsze bo w wowie jedynie co jest to wlaz do banku ;d
- brak reanimowania martwego kontentu za pomoca questow w stylu: zrob ta stara, zdechla instancje 300 razy, a dostaniesz 1000 badgy i wtedy sobie kupisz 7 itemkow, po ktore ktos inny musial zakladac gildie, ubierac kazdego z 40-50 ludzi w itemy od zielonych do epikow, uczyc taktyk itd.


Jesli mialbym wymienic rzecz, przez ktora bym mial problemy z powrotem do wowa to wlasnie combat i questy.

Nie czarujmy sie, wow tez nie byl rewolucja, raczej jego sukces opiera sie na tym, ze sprawdzone rozwiazania spial w jedna calosc. AoC tez to sie moze udac.

Amadeo napisał(a):
Wyjdzie dodatek dostanie się z 15 nowych instancji parę rajdowych, nowy seson, z 2-3 arenki, nowy tier i jazda machamy od nowa wszystko.

Fajnie mi sie w wowa gralo, dopoki wlasnie nie zdalem sobie sprawy z tego co napisales. Patch z sunwellem to dla mnie bylo reanimowanie trupa - tak naprawde wtedy juz powinien pukac dodatek. Coz, zapuka troche pozniej i znow bedzie pelno instancji, wykrzyknikow, badgy ;)


Jakby Blizzard mial jaja to w tym dodatku by wprowadzili chociazby housing. Wtedy bym powiedzial, ze faktycznie cos chca z ta gra zrobic. A oni tylko chca skasowac te 10 mln abonentow za nastepny rok grania :) Nie powiem, pewnie dam sie nabrac, chocby z ciekawosci, ale dlatego tez chce wspierac Funcom i zobaczyc jak to im wyjdzie, czy jest jeszcze mozliwosc zrobienia czegos mniej marketingowo, czy mozna mowic o sukcesie, jesli z gry bedzie zadowolonych np. 400 tys graczy. w moim wypadku te 10 mln abonentow to coraz czesciej wada WoW'a...

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2008, 19:48 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
teraz jestesmy w takiej sytuacji ze wlasciwie nie ma nic sensownego do pogrania, i AoC czasowo zapelnia ta luke., no ale niedlugo maja pojawic sie inne tytuly, dosc dlugo oczekiwane..
To bedzie prawdziwy test dla Funcomu...ilu zostanie klepiac AoC a ile osob pojdzie w Warhammera/Aiona czy inne cos co ma wyjsc.

No i akurat z tego, my gracze powinnismy sie bardzo cieszyc. Smiem twierdzic, ze gdyby takie Aoc, Aion, War wyszly rok, poltora roku temu to dzisiejszy wow bylby inny - znacznie lepszy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.