MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 59 z 64

Autor:  Teo [ 7 lip 2008, 03:14 ]
Tytuł: 

Ja myslalem ze jeszcze tego nie ma na serwerach, nie ma nawet info z patch notesa, a ty juz tu piszesz takie dokladne informacje jak to bedzie wygladalo, poczekaj moze jak to wprowadza, jesli bedzie do dupy to nie martw sie, ja tez bede tu whinowal.

Autor:  Amadeo [ 7 lip 2008, 03:28 ]
Tytuł: 

Konrador omijasz pewien bardzo ważny aspekt "gildie", a mianowicie polityka jest taka że jednych lubimy drugich nienawidzimy i ciągle trwają walki jeśli gdzieś się tam stykną, przykład z L2 tam gildia x nienawidziła inna gildię y i mogli tak przez parę lat.

Właśnie taka jest polityka gildyjna więc outdor pvp będzie miał się dobrze, chyba że patche coś masakrycznie zmienią, a póki nic nie wiadomo dokładnie co i jak nie będę spekulował o przyszłości.

Pozatym nie ma pustych zone, gra jest tak skonstruowana że musisz zaiwaniać z miejsca x do y pieszo bądź konno i to przez te owe low levelowe tereny ;)

Ogólnie polecam znaleźć gildie z prawdziwego zdarzenia i szybko się przekonasz o wartości outdor pvp tak jak to miało miejsce w EvE Online, L2 i innych.


Pozdrawiam.

PS. Póki nie ma patcha, i dokładnych informacji o zmianach zaznaczę że piszę o teraźniejszości, spierdzielą to są inne MMO i ich strata :)

Autor:  Ossur [ 7 lip 2008, 08:40 ]
Tytuł: 

Nie no, akcje z GM są jak z czeskiego filmu :-/

Autor:  Poziomka [ 7 lip 2008, 08:43 ]
Tytuł: 

Konrador:
Widzialem juz wiele i roznych screenow gdzie dupni Gmowie wtracaja sie do pvp..
Tak z ciekawosci, postowal ktos te screeny na oficjalnym forum, jest jakas konkretna odpowiedz od gm'a?? ale nie od takiego za przeproszeniem ciecia/pionka..tylko Hgm'a czy jak to sie w AoC nazywa (takiego wyzszego ranga/czy community menagera czy jak to sie zwie)

Przeciez jezeli sie okaze ze to jest oficjalne i jedyne ich stanowisko w tej sprawie..
to na 100% straca ludzi tych ktorzy graja w AoC dla samego pvp.
zostana dzieci ktore beda niczym w wow klepac sobie stforki/instancje etc etc

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 lip 2008, 11:01 ]
Tytuł: 

Niestety kon ma 100% racje. Na dzien dzisiejszy z pvp 1-80 nie ma absolutnie zadnych korzysci, oprocz samogo funu z pk i bez roznicy czy jestes w elo gildii czy nie, bo ciagle tylko odsylasz do rez pointa. Niestety FC i to chce ograniczyc graczom. Mnie po pierwszych przyjemnych odczuciach z gry(nowy swiat etc.) na skutek czytania zapowiedzi coraz bardziej mija chec ciagniecia do 80lvl. Jedyna rzecz jaka podtrzymuje u mnie chec levelowania to sieges.

Autor:  konrador [ 7 lip 2008, 16:44 ]
Tytuł: 

Konrador omijasz pewien bardzo ważny aspekt "gildie", a mianowicie polityka jest taka że jednych lubimy drugich nienawidzimy i ciągle trwają walki jeśli gdzieś się tam stykną, przykład z L2 tam gildia x nienawidziła inna gildię y i mogli tak przez parę lat.

No, kewl. Tylko porownaj sobie penalties za smierc w L2 i te w... tzn. ich brak w AOC. Po wprowadzeniu PVP evolved, ktore wg niektorych ma ozywic world PVP, karani beda tylko ci, ktorzy w PVP sie aktywnie bawia. Nie mozesz na powaznie przyrownywac PVP smierci z AOC z PVP smiercia z L2, nie mowiac juz o EVE...

Pozatym nie ma pustych zone, gra jest tak skonstruowana że musisz zaiwaniać z miejsca x do y pieszo bądź konno

Tak, pisalem o tym. Wiec co? Przykampisz jakas sciezke, po ktorej ludzie sie poruszaja w drodze do instancji X. Zabijesz tego swojego przeciwnika, a on zrespawnuje sie blizej instancji, wyhealuje sie w 5 sekund (nawet nie bedzie musial rebuffowac, hehe) i poleci dalej. Ew. nie bedzie spawna blizej instancji (dungeonka), wiec przeskoczy do innej instancji zone'y, w ktorej sie znajdujecie. Doprawdy straszne. Osobiscie nie wiem, czy bylbym w stanie zniesc taki in-game grief psychicznie i chyba bym ze soba skonczyl, bo wogle~ to powinno byc tak, ze jak przegram, to dostaje e-mail z oficjalnymi przeprosinami, bukiet roz z malym rozowym misiem w srodku i renderowany cutscene z blowjob od shemale nightelfa jako zadoscuczynienie... oh wait.

Ogólnie polecam znaleźć gildie z prawdziwego zdarzenia

Znalazlem juz dawno temu. Tylko ten termin sie chyba troche odksztalcil ostatnimi czasy, bo gildia rekrutujaca losowych przybledow, to w zadnym wypadku nie jest gildia z prawdziwego zdarzenia.

jest jakas konkretna odpowiedz od gm'a?? ale nie od takiego za przeproszeniem ciecia/pionka..tylko Hgm'a

"(...) When you are PvPing on one of our PvP servers, virtually all areas are open to PvP combat, and you will more than likely be attacked during your time in-game. When this happens, please remember that playing on a PvP server is considered to be consent to participate in open PvP combat with other players. If you feel that someone is aggressively following you then we suggest remember one thing before petitioning:

As long as there is a PvP solution to a situation, GMs and Followers will not step in.

(...)

A number of options are available to players so that they may eventually remove themselves from an unfavorable PvP situation:

Players are granted temporary immunity to damage when spawning and when zoning into new areas. This immunity lasts for 20 seconds or until the player enters combat mode.
Players may choose to respawn at another location in their current zone if one is available.
Players may use their Path of Asura to return to their bind point at a non-PvP city hub. The casting time for this ability is greatly reduced while the Shild of the Risen buff is active.
Players may change to another instance of their current zone if one is available.

Should the existing mechanics fail or be circumvented then a GM or Volunteer may intervene. If you find that you do not enjoy the dynamic gameplay that a PvP environment provides, we have several PvE and RP-PvE servers to choose from."

(zrodlo)

No i teraz od takiego ciecia zalezy jak zinterpretuje sobie "unfavorable PvP situation", stwierdzi kiedy "existing mechanics fail" i wsadzi lapy. Kazdy pracownik FunCom ma - jak widac - inna wizje, jak to powinno funkcjonowac.

Autor:  Duna [ 7 lip 2008, 16:57 ]
Tytuł: 

Jesli wprowadza te zmiany to bedzie to game over aoc ;).

Autor:  rafgate [ 7 lip 2008, 17:50 ]
Tytuł: 

game over już był nieliczni jeszcze darmowy miesiąc wykorzystują

Autor:  Poziomka [ 7 lip 2008, 18:55 ]
Tytuł: 

Konrador: to jednym slowem dupa.
trafisz na wyrozumialego gma-masz acc..trafisz na takiego ktory zostal wychowany na wow i tylko pve ma w glowie-ban:P
niczym loteria:)

Autor:  TobiAlex [ 7 lip 2008, 19:02 ]
Tytuł: 

Poziomka napisał(a):
Konrador: to jednym slowem dupa.
trafisz na wyrozumialego gma-masz acc..trafisz na takiego ktory zostal wychowany na wow i tylko pve ma w glowie-ban:P
niczym loteria:)


Tylko wiesz, GMami nie są dziećmi tylko ludzie po 18 i jest to ich normalna praca więc gadanie w stylu "wychowany na wow" o kant dupy można rozbić.

Autor:  konrador [ 7 lip 2008, 20:37 ]
Tytuł: 

Z tym ze on nie mowil tego doslownie... :( "Wychowany na WOW" w kontekscie tej dyskusji ja akurat rozumiem jako kogos, kto uwaza kazda forme non-consensual PVP (mimo ze smierc nie niesie za soba zadnych negatywnych efektow) za griefing - bardzo dobrze ujete swoja droga, bo jak wynika z wywiadow itp., Blizzard ma na to dokladnie takie samo spojrzenie. Zreszta postowalem jakis czas temu screenik, obrazujacy jakich ludzi robia GM-ami, i ze sa oni czesto - lekko powiedziawszy - niekompetentnymi burakami.

Autor:  Aldatha [ 8 lip 2008, 10:45 ]
Tytuł: 

Zlotousty kon:

Osobiscie nie wiem, czy bylbym w stanie zniesc taki in-game grief psychicznie i chyba bym ze soba skonczyl, bo wogle~ to powinno byc tak, ze jak przegram, to dostaje e-mail z oficjalnymi przeprosinami, bukiet roz z malym rozowym misiem w srodku i renderowany cutscene z blowjob od shemale nightelfa jako zadoscuczynienie... oh wait.


zastanawia mnie jak bardzo musiala sie zmienic polityka tworzenia mmoga od czasow UO , gdzie sie podzialy liberalne wybory , gdzie wolnosc ?
AoC po tych informacjach jawi mi sie jako nazi-playground gdzie , jak zywo z filmu ekwilibrium jakikolwiek przejaw wolnego wyboru i urozmaicenia sobie nedznego pvp gry jest sprowadzany do parteru przez GM, niczym agenci z matrixa . Te gadki Game masterow to juz sa kpiny , to jest pierwsze mmo gdzie widze zeby pracownik tak pyskowal do klienta , gdzie im do ludzi ktorzy byli w AO , tam GM mnie traktowal jak klienta a nie jak szmate placaca 15 usd , jaja normalnie i chamstwo , wtg FC

Druga sprawa , czemu nie wykorzystuje sie ideii Origin , ktory stworzyl SP , bez zadnych ogrodek poinformowal o danym ruleset , dal farmerkom tramell , sezonowym pvperom fellucie , a hardcorowym wlasnie SP , no ale po co sie meczyc , a zamkneliby usta jednym serwerkiem z gold loot , free pvp itd .

Autor:  Buffchef [ 8 lip 2008, 11:28 ]
Tytuł: 

hehehehehe ale whine :)

Autor:  Shadhun [ 8 lip 2008, 11:42 ]
Tytuł: 

Naprawde nie rozumiem Funcomu, wydali gre niekompletną, wydali gre bez pomysłu na PvP, zatrudnili niekompetentnych buców na stanowisko GM-ów, wydali gre z niedopracowanym engine który potrafi naprawde ostraszyć w pierwszych paru godzinach rozgrywki.

Czy nie warto było poczekać te pare miesięcy i wydać produkt który by nie odrzucał wszystkich poza garstką zapatrzonych w nią fanów ?

AoC miał (ma ?) spory potencjał, ale patrząc na działania Funcomu ma sie wrażenie jakby tak pracowali szpiedzy Mythic i non stop sabotowali tą gre.

Powoli chyba czas zmienić zdanie że SOE to najgorsze co może spotkać mmorpga ;)

Autor:  Aenima [ 8 lip 2008, 12:00 ]
Tytuł: 

moze soe i funcom cos wydadza ? DFO

Autor:  Oyci3C [ 8 lip 2008, 12:52 ]
Tytuł: 

viewtopic.php?t=30301

LOLEO co do pierwszych wrazen

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 8 lip 2008, 13:14 ]
Tytuł: 

Alez Ojcze, czegoz to dowodzi? Zwyczajnie FC rozwija gre w kierunku troche sprzecznym z tym co zapowiadal kiedys tam w zamierzchlych czasach. Mysle, ze sporo osob i tak bedzie dalej w to gralo. Sama gra nie jest zla i jest rozwijana, tyle ze nie tak jak np. ja bym oczekiwal.

Autor:  Oyci3C [ 8 lip 2008, 13:22 ]
Tytuł: 

No tiaaa ale hype i rage jaki niektore osoby tu przedstawialy daleko odbiega od rzeczywistosci, za daleko.

Wystarczy popatrzec na zywotnosc tego dzialu boardu teraz, h1h1 :[

Autor:  Mark24 [ 8 lip 2008, 13:57 ]
Tytuł: 

Primo sama gra jest źle zrobiona imho, Funcom nie do końca to przemyślał.
Pamiętacie początki WoW-a gdy nie było jeszcze wszechobecnych aren. Widok gracza z czerwonym nickiem wzburzał krew i była walka. Ostatni raz w AoC na najludnejszym PvP serwerze ktoś mnie zaatakował, hmm tydzień - 2 tygodnie temu. A co chwila mijam kogoś z czerwonym nickiem...

Więc mmo gdzie dosłownie każdy MOŻE być zarówno twoim wrogiem jak i najlepszym przyjacielem to nie do końca przemyślana koncepcja. W WoWie mieliśmy twardy podział - wróg <-> przyjaciel i to jasno wyznaczało granice PvP (czerwonych zabijamy zawsze i wszędzie, naszych tylko w duelu).
Więc mimo, że to serwer PvP, chaotyczne PvP się imho nie sprawdza, może nie daje ludziom funu bo mało kto się obecnie trzaska...

Oyci3c:
10mln znudzonych WoWiaków czeka z utęsknieniem na coś nowego, stąd taki hype.

Autor:  Shadhun [ 8 lip 2008, 14:12 ]
Tytuł: 

Twoja teoria jest błędna, to raczej chyba wina graczy i braku właściwych kar / nagród za pvp, w Eve też każdy może każdego klepnąć i moge sie z tobą założyć o co chcesz że to zrobi jeśli będzie miał szanse wygrać. Ba, czasem ludzie potrafią czekać godzine pod stacją/na gacie żeby zabić sobie jakiegos neutrala bądź minusa.

A że w sumie nagród (oprócz wpisu do na killboard i kapki lootu) w Eve tez nie ma więc skłaniałbym się ku teorii że to wina graczy.

Strona 59 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team