MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 63 z 165

Autor:  Lufanga [ 29 mar 2008, 10:21 ]
Tytuł: 

ale ja gram i widze :)
narazie jedynie co czasami gryzie to ground render quality na medium (na high nie dziala - przynajmniej mi) w polaczeniu z ostrymi postaciami

Autor:  Teo [ 29 mar 2008, 12:58 ]
Tytuł: 

Jedna wazna informacja, aktualny klient na becie to dx8 plus fragmenty dx9, nie wiem kiedy zobaczymy full dx9 i dx10 bo takie maja byc, mozliwe ze dopiero w dniu premiery tak jak w LotRO, a roznica byla bardzo duza, wiec pozostaje czekac.

Skreny naprawde nie oddaja jakosci grafiki, gra swiatla i cieni plus zyjacy swiat daje niesamowita poprawe jakosci.

Z drugiej strony jesli ktos juz twierdzi ze grafika jest do dupy i jest nastwiony negatywnie to lepiej niech nie liczy na wiecej tylko niech gra w inne mmo z lepsza grafika, polecam WoW-a ostatecznie jakies Archlordy lub Perfect World.
Naprawde nie ma sie co zmuszac na sile i grac jak nastawiamy sie na super grafike, ja bym juz dawno zrezygnowal z bety tak jak zrobilem z beta Wara, ktora mnie po pol roku zniechecila na maxa i nie zagladne do tej gry przed premiera.

Autor:  pooma [ 29 mar 2008, 18:43 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
kashim napisał(a):
czy nie jest juz czas zeby dev-si pokazali grafike na "Full" (ze wszystkimi bajerami graficznymi)???
narazie grafika w conanie wyglada przecietnie...


Nie wiem czy juz czas, finalny silnik moze byc 20 maja, a moze i zostanie tak jak jest, moze jest to tylko kwestia dodania reszty dx9 i dx10 ?

Co do tej przecietnosci to bym sie wstrzymal do momentu jak samemu sie zobaczy gre bo ja twierdze ze aktualnie nie ma na rynku gry mmo z lepsza grafika mimo brakow jakie sa na becie.

Akurat przygotowanie calej grafiki dx 10, szczegolnie tekstur - zajmuje duzo wiecej czasu niz do dx9. Pewnie juz to dawno gotowe maja, ale po co pokazywac sie konkurencji?

Autor:  ikona [ 29 mar 2008, 19:07 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Akurat przygotowanie calej grafiki dx 10, szczegolnie tekstur - zajmuje duzo wiecej czasu niz do dx9. Pewnie juz to dawno gotowe maja, ale po co pokazywac sie konkurencji?


Lol, sam to wymysliles?

Cytuj:
Na dzien dzisiejszy grafika jest gorsza od EQ2 i tyle.


Pokaz screenshoty albo zamilcz.

Autor:  RufeN [ 30 mar 2008, 10:47 ]
Tytuł: 

takie moje pytanie - czy stwierdził już ktoś, że mu ramu brakuje podczas grania? :)

jeśli tylko będą takie wymogi to dokupię 2GB ramu u siebie i Vistę 64 zainstaluję :)

Autor:  Teo [ 30 mar 2008, 10:56 ]
Tytuł: 

Vista wymaga 3gb ram zeby pograc w Conana, na XP starcza 2gb.

Autor:  RufeN [ 30 mar 2008, 11:26 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Vista wymaga 3gb ram zeby pograc w Conana, na XP starcza 2gb.

mi chodziło o to, czy gra ma już zadatki na to,aby wykorzystywać 64ro bitowe OS i co się z tym wiąże - potrafi wykorzystać ofiarowane jej 4GB ram które może wykorzystać sama ;)

Autor:  Khebeln [ 30 mar 2008, 11:26 ]
Tytuł: 

Ja wlasnie na swieta zrobilem upgrade sprzetu w polsce zanim bede wracal do UK za 2 dni. Glownie dla AoC.

Rozne opinie slyszalem na temat wymagan sprzetowych wiec dokupilem 4gb ram (lacznie 8gb ram) zmienilem karte na Gainward 9800GX2 i wymienilem procesor na Quadcore i plyte Asus Striker II Formula nVidia nForce 780i SLI. Jescze tylko bende musial zainstalowac Vista 64, wczesniej uzywalem Vista 32, nie bylo specjalnie gier ktore korzystaly by z Vista 64 wczesniej.

Jezeli na tym nie bedzie chodzic plynnie na maksa detali w wysokiej rozdzielczosci to nie wiem na czym bendzie. :roll:

W najgorszym wypadku zawsze moge wsadzic jeszcze jednego 9800GX2 na ta plyte za jakis czas jak spadna cenowo znacznie jak to nie bendzie wystarczyc. Ech uroki nowych gier :har:

Autor:  Mendol [ 30 mar 2008, 11:32 ]
Tytuł: 

jak ci nie bendzie wystarczac to sobie wsadzisz ati.

Autor:  Teo [ 30 mar 2008, 11:45 ]
Tytuł: 

Bez przesady, nawet na becie nie ma takich wymagan :)
Z tego co widze w plikach configuracyjnych i to co pisza na forum to bedzie wesrja dx9 i dx10 w wersjach 32 i 64bit.

Dzisiaj wlaczylem bloom i AA 16Q, jest juz lepiej niz ostatnio, spadek jednak przez bloom jest spory, spadek fps znaczny az na 35 i w ekstremalnych sytuacjach nawet do 20fps co jest malo konfortowe, widac tez ze nadal bloom jest niedopracowany od strony wizualnej.

Ja czekam na klienta dx10 64bit bo np w Hellgate jest najwydajniejszy w porownaniu do wersji dx9 czy 32bit.

Autor:  Khebeln [ 30 mar 2008, 12:04 ]
Tytuł: 

Wiem, tez mam HG i dlatego wlasnie sie obawiam jak im ten dx10 wyjdzie zwlaszcza w 64bit :)

Na jakim sprzecie teraz grasz w AoC ? Mialbym w ten sposob jakies porownanie :]

Autor:  Teo [ 30 mar 2008, 12:11 ]
Tytuł: 

9600gt + dual 2,66 + 3gb ram i vista 64
pod 1280x1024 wystarcza, mysle ze jak bedzie finalny klient to spokojnie zagram w 1680x1050 bo wtedy chce zmienic monitor do grania.

Autor:  Khebeln [ 30 mar 2008, 12:19 ]
Tytuł: 

Miejmy taka nadzieje. W sumie z tego co pisales myslalem ze bendziesz mial gorszy sprzet, ale 9600 ma calkiem dobre osiagi na dzien dzisiejszy.

Sam uzywam 1680x1050 na Samsumg 226CW i mam nadzieje ze da sie grac ladnie i przyjemnie 30-40fps na maksymalnych detalach w dx10 i 64bit w pelnej wersji.

Nie mialem jeszcze okazji przetestowac nowych czesci , dopuki nie przyjade spowrotem do domu. Zawsze mozna jeszcze ladnie OC je dla lepszej wydajnosci. Jedyny problem to ze procka latwo idzie podniesc na tym zestawie, jednak nowe 9800gx2 sa zabudowane jak przerosniete suszarki dookola i nie ma nawet gdzie zalozyc dodatkowego chlodzenia.

Moze za jakis czas wyjda jakies specjalne chlodzenia dla nich. Pozyjemy zobaczymy.

Autor:  Teo [ 30 mar 2008, 12:35 ]
Tytuł: 

Bez bloom to na 8600gts i procku dual 2ghz szlo dosc komfortowo 30-40fps, wiec jak na bete jest calkiem dobrze.
Ja mam karte EVGA i chlodzenie dziala praktycznie jak silent bo nawet w stresie nie slychac wiatraka, wiecc mysle ze to na twojej tez bedzie dobrze zrobione i nawet w oc da rade.

Autor:  Mendol [ 30 mar 2008, 14:32 ]
Tytuł: 

czy aoc w ogole jest zoptymalizowane pod uzywanie 2 core'ow?

Autor:  iniside [ 30 mar 2008, 14:55 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Wiem, tez mam HG i dlatego wlasnie sie obawiam jak im ten dx10 wyjdzie zwlaszcza w 64bit :)

Na jakim sprzecie teraz grasz w AoC ? Mialbym w ten sposob jakies porownanie :]

Pewnie roznice beda minimalne. Mówie to z punktu widzenia pisania. Żeby roznice byly naprawde widoczne na pierwszy rzut oka trzeba pisac calkowicie odrebny silnik.
No chyba ze pracowali nad dwoa jednoczesnie w co watpie :E.

Autor:  Teo [ 30 mar 2008, 15:02 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem dx10 i 64bit wiaze sie z wprowadzeniem pelnego Chetach2, a tego narazie nie ma i zapewne do dnia premiery nie bedzie.

Pliki instalacyjne AoC wpisuja do rejestru info o wersji dx10 64bit, tak samo nvidia ma juz zarejestrowane AoC dx10 64bit, wiec pozostaje czekac i marwtic sie jedynie czy data 20 maja zostanie dotrzymana co przy klopotach Warhammera nie jest takie oczywiste :(

Autor:  Mendol [ 30 mar 2008, 15:18 ]
Tytuł: 

nie bardzo wiem co masz na mysli mowiac 'klopoty' warhammera? ;-p

Autor:  Teo [ 30 mar 2008, 15:29 ]
Tytuł: 

Premiera Warhammera miala byc w grudniu 2007, AoC w marcu 2008, obie gry nie dotrzymaly daty, a opoznienia z Warhammerem sa spore, wiec cudem na skale tuskocudu bedzie start AoC 20 maja :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 mar 2008, 15:35 ]
Tytuł: 

Co maja opoznienia w WHO do AoC? Zreszta sam pisales(albo ktos inny z bety) w jakims topiku, ze gra jest prawie gotowa.

Strona 63 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team