MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 69 z 165

Autor:  Viracept [ 6 kwi 2008, 22:29 ]
Tytuł: 

Może castować i wiać. Jedna z najbardziej przegiętych opcji w pvp na chwilę obecną.

V.

Autor:  Teo [ 6 kwi 2008, 22:32 ]
Tytuł: 

Mendol i Shadhun, macie tu na poprawe nastrojow, to filmik o mnie z naszego forum gildiowego :)
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... c18c68a32e

Autor:  futrol [ 6 kwi 2008, 22:44 ]
Tytuł: 

to mozna z mounta nie zsiadac w ogole grajac casterem, jak nie ma lootu ani nic ;]
jedno fajne, ze bedzie mozna psuc zabawe ambitnym ludziom, ktorzy beda chciec zabrac npc'om zamek/miasto/whatever

a i btw, jak byscie oceniali % przydzial na
itemy
skill (aka szybkosc klikania)
taktyka (dobor klikanych skilli)
(level)
wsio pod wzgledem pvp, pve i tak zawsze bedzie nudne ;]

Autor:  Teo [ 6 kwi 2008, 22:55 ]
Tytuł: 

taktyka 50%
szybkosc klikana 20%
level 20%
itemy 10%

Ta szybkosc klikania czasami sie przydaje wiecej, czasami mniej, jednak znajomosc przeciwnika i swojej klasy to podstawa.

Autor:  tomugeen [ 6 kwi 2008, 22:59 ]
Tytuł: 

itemy 10%
czyli bez itemow przegrywasz 10% wiecej walk? ;]

Ja zapytalbym inaczej. O ile silniej bije (leczy/tankuje) postac bardzo dobrze ubrana od prawie golej?

Autor:  Teo [ 6 kwi 2008, 23:06 ]
Tytuł: 

Nie mam pojecia, nie mam 80lvl i nie chce tyle grac na becie, do 40lvl dobrze ubrana postac to taka, ktora dzieki statom dodajacym do skili moze punkty wydac w inne skile dzieki czemu bedzie bardziej wszechstronna.
Poprostu itemy nie dodaja atrybutow tylko skile, podam przyklad,
mam np takie skile i wydane juz wszytskie na ten lvl punkty:
mana atractor 280/300
mana regen 250/300
distrupt 200/300
z punktow moge dopakowac maksymalnie do 280/300, reszte to juz itemy, wiec ubieram takie itemy by podciagnac do 300/300 te w/w skile, ale nie wiecej bo graniczna iloscia dajaca efekt na tym lvl jest 300.

Zakrecilem bardzo ? :)

Autor:  Mendol [ 7 kwi 2008, 07:47 ]
Tytuł: 

oo to zajebiscie, pvp jak w vanguardzie. bez balansu, bez granic.
szkoda tylko ze w vg chociaz kasa z kolesi wypadala ;-/

Autor:  Lufanga [ 7 kwi 2008, 09:36 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
itemy 10%
czyli bez itemow przegrywasz 10% wiecej walk? ;]

Ja zapytalbym inaczej. O ile silniej bije (leczy/tankuje) postac bardzo dobrze ubrana od prawie golej?

to z tymi + statami na gearze to jeszcze szczeze powiem ciul wie
narazie panuje moim zdaniem lekki burdel jesli chodzi o balans
dla przykladu knockout - takie odrzucenie w tyl
mam juz troche resa na to ale szczeze nie widze roznicy
bilem mobki 4 lvle wyrzej mobki maja na tym cooldown ok 5 sek :/
ciezko mi kombo bylo wykastowac
jak pulnolem 2 albo 3 to juz bywalo ze nie moglem sie wyrwac i spieprzyc
resisty chyba wogole nie dzialaly albo dzialaly zle - ale i tak 5+- sec na cooldownie na knockdown to przegiecie - moj guardian ma cooldown zdaje sie 40 sekund

ostatnio na 40 lvlu atakowalem bossa 39+2 ady - luz ale pulnolem dodatkowo 2/3 szare mobki (lvl 20+-) ktore jak te na 4X przewracaly mnie non stop
na 1/5 hp probowalem spierdzielic ale nie udalo sie - co chwile zaliczalem glebe
tak wiec resisty z itemow o kant dupy rozbic - albo istnienie czegos takiego jak resist wynikajacy z roznicy lvlu

tak wiec podsumowujac nie bral bym teraz pod uwage znaczenia itemow
w zasadzie ciezko cokolwiek powiedziec bo balans nie istnieje :)
ale to kwestia pokrecenia srubeczkami tu i tam i powinno wszystko grac
sadze ze po kilku miesiacach po premieirze bedziemy mogli sie spodziewac przyzwoitego balansu

Mendol napisał(a):
oo to zajebiscie, pvp jak w vanguardzie. bez balansu, bez granic.
szkoda tylko ze w vg chociaz kasa z kolesi wypadala ;-/

tylko jest pewna roznica miedzy AoC a VG
miesieczna liczba patchy AoC = rocznej liczbie patchy VG - no od ostatniego patcha w VG sa helmy x)

Autor:  Aenima [ 7 kwi 2008, 09:40 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
oo to zajebiscie, pvp jak w vanguardzie. bez balansu, bez granic.
szkoda tylko ze w vg chociaz kasa z kolesi wypadala ;-/


widzisz pogadamy jeszcze i zupełnie się nawrocisz.

Autor:  Dejagore [ 7 kwi 2008, 10:08 ]
Tytuł: 

ktos juz sie bawil w budowanie na becie fortecy gildii ?
zobaczylem wczoraj ten filmik : "Age of Conan : City building" (http://youtube.com/watch?v=Rlob6EPXZtE) i wyglada to rewelacyjnie :-)

Autor:  Gefaran [ 8 kwi 2008, 08:33 ]
Tytuł: 

Sprawdzał ktoś Herald of Xoti? Jak sie tym gra, do czego to porównać?

Autor:  Shadhun [ 8 kwi 2008, 08:58 ]
Tytuł: 

Dejagore napisał(a):
ktos juz sie bawil w budowanie na becie fortecy gildii ?
zobaczylem wczoraj ten filmik : "Age of Conan : City building" (http://youtube.com/watch?v=Rlob6EPXZtE) i wyglada to rewelacyjnie :-)


Budowanie miasta po to żeby można bylo go bronic przed.... (uwaga) NPC-ami.

Brawo dla tego co to wymyślił.

Autor:  Dejagore [ 8 kwi 2008, 09:07 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Dejagore napisał(a):
ktos juz sie bawil w budowanie na becie fortecy gildii ?
zobaczylem wczoraj ten filmik : "Age of Conan : City building" (http://youtube.com/watch?v=Rlob6EPXZtE) i wyglada to rewelacyjnie :-)


Budowanie miasta po to żeby można bylo go bronic przed.... (uwaga) NPC-ami.

Brawo dla tego co to wymyślił.


?? przed jakimi NPCami :P ?? Przeciez on mowi w tym filmiku ze to bedzie guild vs guild :D niewiem o jakich NPCach mowisz :har:

Autor:  RufeN [ 8 kwi 2008, 09:16 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Dejagore napisał(a):
ktos juz sie bawil w budowanie na becie fortecy gildii ?
zobaczylem wczoraj ten filmik : "Age of Conan : City building" (http://youtube.com/watch?v=Rlob6EPXZtE) i wyglada to rewelacyjnie :-)


Budowanie miasta po to żeby można bylo go bronic przed.... (uwaga) NPC-ami.

Brawo dla tego co to wymyślił.

eee, z tego co wiem, to nie planują single playera w AoC ;)

Autor:  Teo [ 8 kwi 2008, 09:55 ]
Tytuł: 

Pewnie mu chodzi o to ze na terenie krainy gdzie gildie beda budowac swoje miasta bedzie miasto npcow, ktore ma na celu likwidowac miasta duchy.
Na poczatku kraina ma trzy sloty na miasta graczy, po pewnym czasie takich miast moze juz byc np 50 z czego polowa powstanie tylko dlatego bo ktos zakladal gildie lub juz nie istnieje, wiec miasto npc, wymusza by miasto graczy bylo rozbudowywane, czyli powstaly obwarowania, wieze, koszary, a miasto npcow bedzie niszczyc takie nie posiadajace w/w rzeczy.

Shadhun, to nawet na wiki jest opisane bardziej dokladnie.

Autor:  Dejagore [ 8 kwi 2008, 10:03 ]
Tytuł: 

Z tego co ten gosc mowi w filmiku to miasta gildii beda instancjami, wiec de facto ich na mapie nie bedzie. Moze jakies portale czy cos podobnego beda do tych lokacji ?

Autor:  corscahk [ 8 kwi 2008, 10:05 ]
Tytuł: 

Dejagore napisał(a):
Z tego co ten gosc mowi w filmiku to miasta gildii beda instancjami, wiec de facto ich na mapie nie bedzie. Moze jakies portale czy cos podobnego beda do tych lokacji ?

myślę, ze z powodu radioaktwności człowieczeństwo przenosi się pod ziemię.

Autor:  Viracept [ 8 kwi 2008, 10:50 ]
Tytuł: 

Miasta będą w instancjach a nie instancjami. A w zasadzie nie w instancjach a w zonach. Np. w takiej zonie lachesis plain jest sporo miejsc przeznaczonych do budowy miast.
Zresztą...było to już tyle razy tłumaczone na tym forum, że naprawdę...

V.

Autor:  Deshroom [ 8 kwi 2008, 10:51 ]
Tytuł: 

sorry ale nie przeczytam całego forum żeby wyszukac odpowiedź.

ile ta gra ma kosztowac miesięcznie ?

Autor:  Teo [ 8 kwi 2008, 11:44 ]
Tytuł: 

Miasta buduje sie w osobnej kraine, mozna dojsc do niej na nogach lub teleportem, kazdy moze zwiedzac i ogladac dzielo innych gildii.

Jest to kraina pvp gdzie mamy wioske/miasteczko npcow do nauki harvestingu/craftingu, sa tam trenerzy, sa trzy miejsca na miasta gildiowe i jedno na miasto npc-ow.
W momencie jak pojawia sie kolejna gildia, chcaca wybudowac swoje miasto, a nie ma wolnego miejsca jest dogenerowywana nowa czesc krainy z miejscami na kolejne miasta gildiowe.

Strona 69 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team