MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 8 z 165

Autor:  Aenima [ 15 sty 2008, 11:18 ]
Tytuł: 

było to mozliwe w sb pare lat temu, w vg jest to mozliwe, wiec po ch isc za gw i robic mirror zony,

Autor:  Viracept [ 15 sty 2008, 11:21 ]
Tytuł: 

A czy w SB/VG przy kilkudz/kilkuset graczach w jednym miejscu jest lag czy nie ma ?

V.

Autor:  Aenima [ 15 sty 2008, 11:41 ]
Tytuł: 

To moze zeby uniknac laga niech zrobia wszystkie zony dla max 6 osobowego party, i klonowac je dla x graczy.
Wszystko super sie laduje, szybko chodzi ale czy nadal mozna to nazwac mmo next gen?

Autor:  Viracept [ 15 sty 2008, 11:46 ]
Tytuł: 

Dobra inaczej. Jak sobie wyobrażasz 200-300 graczy w jednym miejscu w mmorpg seamless world bez laga ? Nie grałem we wszystkie mmorpg więc może w jakimś było to możliwe.

V.

Autor:  Varenthin [ 15 sty 2008, 11:57 ]
Tytuł: 

pamiętajcie jeszcze, że inne questy dostaje się w nocy i inne dzień (tak samo jeżeli chce się jakiś quest zrobić), np. dostajesz questa w dzień, musisz pójść spać w karczmie i budzisz się po zmroku aby pójść pogadać z jedną kobietą (destiny quest)

Autor:  konrador [ 15 sty 2008, 12:05 ]
Tytuł: 

Bez laga zupelnie na pewno nie, ale trzeba przecierac szlaki, zamiast cofac sie z technologia do tylu i z MMORPG-ow robic powoli next-gen... Diablo. SB na samym poczatku dzialal - ujmujac to delikatnie - beznadziejnie jesli chodzi o siege, ale teraz na pewno jest lepiej. DAoC chodzil lepiej i sieges dzialaly, oczywiscie lagi przy wiekszej ilosci graczy sie pojawialy, a low-end kompy wysiadaly, ale jakos to sie krecilo i kreci do tej pory na tyle dobrze, ze Mythic chce powtorzyc sukces tak rozwiazanego PvP w WAR. Lineage 2, podejrzewam, tez jakos dziala. Poza tym nie popadajmy w skrajnosci... Obecnie AoC oferuje instanced PvP na ksztalt tego z Guild Wars, WoW (arena PvP). Zrobienie czegos lepszego nie oznacza zrobienie od razu skoku z instanced kilku-kilkunastoosobowego PvP do 200-300 osobowej sieczki. Wystarczy, ze *istnialaby* mozliwosc spotkania sie kilku setek graczy na jednym ekranie (a i tak wiekszosc sieges zamykalaby sie, powiedzmy, w okolicach 100 graczy) - obecnie takiej mozliwosci nie ma. Poza tym jesli robi sie MMORPG z mysla o border kingdoms, large scale PvP, czyli targetem sa gracze lubujacy sie w zmaganiach przeciwko innym zywym osobom (a nie w ogladaniu wirtualnych zachodow slonca np.), to moze warto byloby zastanowic sie nad zrobieniem czegos z grafika na poziomie tylko dostatecznym, a reszta featuresow rzeczywiscie przypominajacych next-gen MMORPG, a przynajmniej zbytnio nieodbiegajacych od standardow wyznaczonych przez te stare, brzydkie i chujowe 1st gen mmo-s? Bo w chwili obecnej wszyscy koncentruja sie na tym jak skonstruowac najlepiej wygladajaca gre, w ktora fajnie robi sie levelki questujac od 1 do 50. A potem? Cancel sub i flop, bo wszystkiego innego brak.

Autor:  Viracept [ 15 sty 2008, 12:13 ]
Tytuł: 

Niestety bez dobrej grafiki żaden nowy mmorpg nie zdobędzie większej ilości fanów. Taka jest rzeczywistość imo. Funcom wiele razy mówił, że gdyby byli w stanie zrobić AoC bez instancjowania to by zrobili, ale według nich nie jest możliwe na chwilę obecną aby bez instancjowania nie było laga. Takie maja założenia. Nobody is perfect.

V.

Autor:  Varenthin [ 15 sty 2008, 12:22 ]
Tytuł: 

jeszcze raz wam zacytuję

Cytuj:
Cytuj:
- May I compare A)the beta tester's concern about the "zone" system organization ( and world in general ) with B) their concern about combat system ?


Combat, we can change. Zoning, we can't (except smaller things like moving the Thirsty Dog Inn, etc).

Feedback about what could be improved with our current zones, is good and welcome. Or even how you'd like new zones to be, for the future.

But the game isn't going to be a seamless world, no matter how many threads or petitions are made on the subject. It would be a -huge- task, cause a delay of several years, quite possibly long enough for there to be no more money and no more investors, hence no more game and no more Funcom. Harsh maybe, but unfortunate reality.

Autor:  Teo [ 15 sty 2008, 12:50 ]
Tytuł: 

Porownywanie AoC do GW chyba jest lekko naciaganiem bo GW zonuje wszystko co zwiazane z pve, a pvp zamyka na arenie.
WoW ma otwarte pve i teoretycznie pvp, instancje pve mialy na celu nie czy bedzie lagowac tylko ma zagwarantowac ze jak ciezko parcujesz w tej grze ( zanaczam parcujesz ) to dostajesz zaplate, a nie ze wpada ci raid z innej frakcji wycina was, dobija bosa i zabiera loota, dlatego nie wiem jak to bedzie w Conanie.

Fundamentalna sprawa w conanie to jak wyglada pvp, czy jest open, czy ffa, czy tylk zony, czy poszli w kierunku ekstermalnym czyli instancje ?

Mythic pod naciskiem beta testerow zmienil calkowicie podejscie do pvp i beda serwery bez zonowania pvp i bez safe zone, a jak to jest w Conanie ?

Autor:  konrador [ 15 sty 2008, 12:50 ]
Tytuł: 

Niestety bez dobrej grafiki żaden nowy mmorpg nie zdobędzie większej ilości fanów.

Niech bedzie chociaz taka jak w WoW. Bo to na dzisiejsze standardy nie jest dobra grafika, zreszta wtedy tez jedyne czym "zachwycala" to swoimi licznymi kolorkami, a jednak ludzie w to graja.

według nich nie jest możliwe na chwilę obecną aby bez instancjowania nie było laga

Sorry, ale takie glodne kawalki w ich wykonaniu mnie smiesza.

FunCom: Na chwile obecna nie jest mozliwe, aby bez instancjonowania nie bylo laga.
Tlumaczenie: Na chwile obecna nie jest mozliwe, aby FunCom skonstruowal nieinstancjonowana gre bez laga.

Autor:  Viracept [ 15 sty 2008, 12:58 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Niestety bez dobrej grafiki żaden nowy mmorpg nie zdobędzie większej ilości fanów.

Niech bedzie chociaz taka jak w WoW. Bo to na dzisiejsze standardy nie jest dobra grafika, zreszta wtedy tez jedyne czym "zachwycala" to swoimi licznymi kolorkami, a jednak ludzie w to graja.

według nich nie jest możliwe na chwilę obecną aby bez instancjowania nie było laga

Sorry, ale takie glodne kawalki w ich wykonaniu mnie smiesza.

FunCom: Na chwile obecna nie jest mozliwe, aby bez instancjonowania nie bylo laga.
Tlumaczenie: Na chwile obecna nie jest mozliwe, aby FunCom skonstruowal nieinstancjonowana gre bez laga.


Przecież napisałem, że nobody is perfect :) Niestety ideałem którego wszyscy oczekujemy jest Darkfall tudzież Święty Graal bardziej.

V.

Autor:  Varenthin [ 15 sty 2008, 13:23 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Fundamentalna sprawa w conanie to jak wyglada pvp, czy jest open, czy ffa, czy tylk zony, czy poszli w kierunku ekstermalnym czyli instancje ?

znowu odniosę się do cytatu który już wcześniej dałem na forum
Cytuj:
Is the world designed for FFA PvP? Nope
Will plenty of people still want it? Yep.
Enough to fill one or more servers? Most likely

In my own personal experience of these kinds of servers (Mostly Mordred in DAoC, some on AC's Darktide), players don't really need the world to be specifically designed for PvP to enjoy it, as long as there's a few safe zones and zoning safeguards.

But again, our plans for this (server rulesets in general) isn't something that's finalized and not something I can really discuss .

jak na chwilę obecną w becie jest tylko CTF

Autor:  Aldatha [ 15 sty 2008, 13:35 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Niestety bez dobrej grafiki żaden nowy mmorpg nie zdobędzie większej ilości fanów.

Niech bedzie chociaz taka jak w WoW. Bo to na dzisiejsze standardy nie jest dobra grafika, zreszta wtedy tez jedyne czym "zachwycala" to swoimi licznymi kolorkami, a jednak ludzie w to graja.

według nich nie jest możliwe na chwilę obecną aby bez instancjowania nie było laga

Sorry, ale takie glodne kawalki w ich wykonaniu mnie smiesza.

FunCom: Na chwile obecna nie jest mozliwe, aby bez instancjonowania nie bylo laga.
Tlumaczenie: Na chwile obecna nie jest mozliwe, aby FunCom skonstruowal nieinstancjonowana gre bez laga.


Ta ja nie wiem , gotowy przepis na wyjebane mmo juz istnieje od 1997 r , ale devsi wola wciskac kit i pierdolic od rzeczy "bo sie nie da" , zoning i instancje moznaby im wybaczyc ale , lenistwa zwiazanego z levelingiem juz nie . Jak Con kiedys pisal latwiej jest zrobic X zon , posadzic pare spawn potworkow z x range levela i dac sobie siana niz wykreowac chociazby takie "zaawansowane " ficzery jak mozliwosc zlootowania mobka z realnego ekwipunku jaki mial na sobie (rzecz niepojeta w "next gen " mmos) , czy danie mozliwosci lootowania gearu gracza przez mobka . Od tego jest przemyslne ustawienie pvp objectives rownomiernie na calej mapie zeby rozladowac traffic-zerg , chociazby PS bylby dobrym przykladem tych zastosowan mimo ze to nie mmo sensu stricte

Grafika to najmniej istotny element w mmogu , a jak sie chce robic na przekor graczom ktorzy chca miec dobry performance bez oczojebnych wodotryskow to sie konczy jak Vanguard , tym bardziej mnie smieszy ich argument pieniadza

Autor:  Varenthin [ 15 sty 2008, 14:14 ]
Tytuł: 

po co się wysilać jeżeli wiadomo że ludzie i tak się rzucą, mniejsze koszty produkcji, szybsze stworzenie gry i niemalże pewne zyski, wie o tym Blizz który oszczędnie dorzuca content, nawet nowych modeli armorów im sie nie chce robić tylko zmieniają kolor, a weteranem w tej dziedzinie jest EA wypuszczające tasiemce typu Fifa XX, NBA XX, Sims XX itd itd

ludzie odpowiedzialni za stworzenie samej gry pewnie i by chcieli zrobić coś uber ale są zależni od góry która daje pieniądzę na produkcję i oczekują szybkich zysków

Autor:  Mark24 [ 15 sty 2008, 19:27 ]
Tytuł: 

ludzie się nie rzucają na wszystko - imho może być z tego podobny niewypał jak z Vanguardem.

Autor:  ikona [ 15 sty 2008, 19:52 ]
Tytuł: 

Varenthin napisał(a):
po co się wysilać jeżeli wiadomo że ludzie i tak się rzucą, mniejsze koszty produkcji, szybsze stworzenie gry i niemalże pewne zyski, wie o tym Blizz który oszczędnie dorzuca content, nawet nowych modeli armorów im sie nie chce robić tylko zmieniają kolor, a weteranem w tej dziedzinie jest EA wypuszczające tasiemce typu Fifa XX, NBA XX, Sims XX itd itd


Smieszy mnie jak ludzie porownuja biznes produkcji gier do jakichs codziennych zajec typu zwmywanie naczyn. Jezeli AoC bedzie do dupy to wiadomo ze przyczyna jest lenistwo devsow i ich brak wysliku.

Varenthin napisał(a):
ludzie odpowiedzialni za stworzenie samej gry pewnie i by chcieli zrobić coś uber ale są zależni od góry która daje pieniądzę na produkcję i oczekują szybkich zysków


Kazdy kto inwestuje w cokolwiek jakies pieniadze oczekuje zyskow nie ma w tym nic dziwnego ani zaskakujacego.

Autor:  redruM [ 15 sty 2008, 20:35 ]
Tytuł: 

jednak będzie open beta

AoC zone preview2

AoC zone preview3

czyli jednak będzie, brak jakichkolwiek stresstestów (a open beta to typowy stress, nikt już się nie bawi w /report bug bo gra jest praktycznie skończona) przed wypluciem mmo oznaczałoby totalną masakrę na launchu imo (tak dla przykładu, Xbox Live klęknęło na święta bo nie spodziewali się takiego ruchu w tym okresie)

prawdopodobnie deal na rozdawanie kluczyków ma Fileplanet i TenTonHammer

Autor:  Varenthin [ 16 sty 2008, 21:29 ]
Tytuł: 

spory wywiad Behind the 'Cheetah 2' performance increase in Age of Conan

Cytuj:
We want people to know we're not going for a repeat of our Anarchy Online launch.


Cytuj:
Cheetah 2 is going to be a good 30-40% increase in performance across the board, that's what we're seeing.

:)

Autor:  redruM [ 18 sty 2008, 03:55 ]
Tytuł: 

http://www.ageofconan.com/aoc - nowy superchłodny official site :o

jest trochę nowego stuffiku (live,fight,explore i w dziale z trailerami)

ogólnie jestem dobrej myśli :>

Autor:  Shadowclaw [ 18 sty 2008, 10:02 ]
Tytuł: 

Szkoda tylko że grać female nie można ...nie będę latała jakimś napakowanym facetem... -_-

Strona 8 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team