MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Lista kontaktowa gildii? discuss. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=28434 |
Strona 8 z 9 |
Autor: | ikona [ 13 lut 2008, 11:50 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): Aenima napisał(a): IMO ~90% Player Skill ~ 10% rest w zadnej grze mmorpg tak nie bylo, nie jest i nie bedzie, bo inaczej bez sensu byloby zbieranie geara Skad wiesz ze nie bedzie wyrocznio. Wiem ze zburze twoj swiatopoglad ale coz: "Zbieranie geara nie jest glowna rozrywka w mmo za to czesto staje sie irytujace".; |
Autor: | ikona [ 13 lut 2008, 11:52 ] |
Tytuł: | |
ikona napisał(a): Lil napisał(a): Aenima napisał(a): IMO ~90% Player Skill ~ 10% rest w zadnej grze mmorpg tak nie bylo, nie jest i nie bedzie, bo inaczej bez sensu byloby zbieranie geara Skad wiesz ze nie bedzie wyrocznio. Wiem ze zburze twoj swiatopoglad ale coz: "Zbieranie geara nie jest glowna rozrywka w mmo za to czesto staje sie irytujace". Cytuj: Helgard wytłumacz więc jak to jest, że jedni mają rating 2500 a inni 1200 ?:> Pure luck. I ci z wyzszym ratingiem czesto szybciej wciskaja. Dobra klawiatura z malym latency tez pomaga. |
Autor: | RufeN [ 13 lut 2008, 11:55 ] |
Tytuł: | |
ikona napisał(a): ikona napisał(a): Lil napisał(a): Aenima napisał(a): IMO ~90% Player Skill ~ 10% rest w zadnej grze mmorpg tak nie bylo, nie jest i nie bedzie, bo inaczej bez sensu byloby zbieranie geara Skad wiesz ze nie bedzie wyrocznio. Wiem ze zburze twoj swiatopoglad ale coz: "Zbieranie geara nie jest glowna rozrywka w mmo za to czesto staje sie irytujace". Cytuj: Helgard wytłumacz więc jak to jest, że jedni mają rating 2500 a inni 1200 ?:> Pure luck. I ci z wyzszym ratingiem czesto szybciej wciskaja. Dobra klawiatura z malym latency tez pomaga. self quote? |
Autor: | Mendol [ 13 lut 2008, 11:55 ] |
Tytuł: | |
e tam marek, chyba nie brales udzialu w dobrym zergu. w daocu sprawdzalo sie to zajebiscie, 40-60 osob siegujacych keepa. |
Autor: | Teo [ 13 lut 2008, 12:33 ] |
Tytuł: | |
Ja tam chce miec tez zabawe ze zbierania itemow, crafting powinien byc podstawa, minimalizowanie wplywu itemow tak naprawde jest zlym pomyslem w grze mmo nigdy tego nie wprowadza, cos ludzi musi trzymac dodatkow w grze by mesiacami grali, mam jednak nadzieje ze tak ekstremalnie jak w WoW nie zrobia bo by bylo przykre. |
Autor: | iniside [ 13 lut 2008, 12:42 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Ja tam chce miec tez zabawe ze zbierania itemow, crafting powinien byc podstawa, minimalizowanie wplywu itemow tak naprawde jest zlym pomyslem w grze mmo nigdy tego nie wprowadza, cos ludzi musi trzymac dodatkow w grze by mesiacami grali, mam jednak nadzieje ze tak ekstremalnie jak w WoW nie zrobia bo by bylo przykre.
No wiesz, mozna by wprowadza nowe skill/featy/klasy prestizowe/specjalizacje itd. a itemy, nie itemy to tylko dla wygladu i wspomagajace, z minimalnym boostem statow. |
Autor: | Aenima [ 13 lut 2008, 13:21 ] |
Tytuł: | |
Jakies imtenzory powinny byc, bo kazy lubi nowe zabawki, ale nie ze jak ktos wyfarmuje sword of wtfpwnedomgall to bedzie wszystkich killowal one hit. I sword>skill. |
Autor: | SwenG [ 13 lut 2008, 13:44 ] |
Tytuł: | |
Mnie tam brakuje takiego całkiem normalnego craftu&harvestu jak w UO. Wyskoczyło by się do lasu po drewno na łuki i strzały i takie tam klimaty ;P |
Autor: | Mendol [ 13 lut 2008, 14:07 ] |
Tytuł: | |
w lotro 70% stuffu to rzeczy wykraftowane przez graczy. bo sa fajne. czemu na tym nie mozna oprzec gry? jak sie komus nie bedzie chcialo bawic w crafting, to bedzie farmowal kase. a nie znowu siedzenie tygodniami po to zeby zebrac set po to zeby w pvp miec szanse. |
Autor: | Teo [ 13 lut 2008, 15:03 ] |
Tytuł: | |
Moze crafting w Conanie bedzie mial na celu wlasnie robienie dobrych itemow, chyba taki cel ma ze na najwyzszym lvl wymaga sie budynku crafterskiego w miescie gildiowym. Przytacza sie craft z UO, a ja twierdze ze najlepszy jest w vanguard co nie oznacza ze taki powinien byc w Conanie, mam nadzieje tylko ze nie bedzie to taki craft jak w WoW ze w jeden wieczor mozna wyskilowac na max tylko po to b zrobic pare itemow i po nastepnym patchu je wywalic bo sa juz do niczego. |
Autor: | Mark24 [ 13 lut 2008, 15:55 ] |
Tytuł: | |
z tego wniosek, że za częste patche też są niedobre Faktycznie Blizzard trochę przesadza z ilością kontentu - już 2 lata temu gracz grający 5h dziennie nie mógł wszystkiego przerobić. proponuję raz w roku dorzucić ze 3 nowe "miecze", 2 skille, podrasować tektury i wydać to jako dodatek |
Autor: | Lil [ 13 lut 2008, 16:07 ] |
Tytuł: | |
ale to wlasnie o to chodzi, zebys nie mogl przerobic calego contentu, zebys ciagle chcial czegos nowego i siedzial w grze |
Autor: | RufeN [ 13 lut 2008, 16:15 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): ale to wlasnie o to chodzi, zebys nie mogl przerobic calego contentu, zebys ciagle chcial czegos nowego i siedzial w grze
a i tak się siedzi i trzaska wciąż to samo licząc na drop albo repę |
Autor: | Teo [ 13 lut 2008, 17:00 ] |
Tytuł: | |
Wydaje mi sie ze lepiej dac 10 malych instancji dla 10 osob niz jedna 25, ktora wymaga duzego poswiecenia czasu, farmy i najczesciej oznacza nolifowanie, zresztamieli dobre intencje z heroicami jednak troszke im to nie wypalilo. Taki VG ma dziesiatki dungeonow i setki bossow, rare mobkow, a wszystko zobaczyc to wiecej wymaga czasu niz instancje w WoW robione po 30-50x Mam nadzieje ze te zapowiedzi jakie sa sie sprawdza i ze Conan stawia na rozwijanie gildii, a nie solo gre gdzie gildia jest potzrebny tylko by ubrac sie w tier6 itp. |
Autor: | ikona [ 13 lut 2008, 17:25 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Wydaje mi sie ze lepiej dac 10 malych instancji dla 10 osob niz jedna 25, ktora wymaga duzego poswiecenia czasu, farmy i najczesciej oznacza nolifowanie, zresztamieli dobre intencje z heroicami jednak troszke im to nie wypalilo.
Najlepiej dac obie wersje, wieksza roznorodnosc. Btw znalazle fajne artykuly komentujace system doswiadczenia i levelowania w grach rpg, moze kogos to zainteresuje bo artykuly sa fajnie i humorystycznie napisane. http://www.warcry.com/articles/view/edi ... nce-Part-1 http://www.warcry.com/articles/view/edi ... ier-Part-1 http://www.warcry.com/articles/view/edi ... steinhauer |
Autor: | lordyp [ 13 lut 2008, 21:51 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): ~90% Player Skill
~ 10% rest hm - to pograj sobie w GW albo w Fury - pierwsza bardzo popularna , bo bez abonamentu, druga juz prawie tak samo bez abonamentu bo tak słabo popularna śmieszy mnie jak widze wypowiedzi, że gra będzie dobra jak najważniejsze będą skile , a sprzęt z marginalnym wpływem- jeśli tak ktos chce to niech gra w wyżej wymienione gry - niestety lub stety gry mmo opieraja się na długotrwałym expieniu , a wraz z kolejnym lvl rosną nie tylko staty , ale przybywają nowe skile , jak również można zakładać nowe , lepsze zbroje i broń - jeśliby itemy praktycznie nie miały wpływ na staty postaci - to nie miałoby sensu kupowanie kolejnych- leży wtedy cała ekonomia gry- zdaje się , że dla niektórych ekonomia w grze mmo jest wogole zbędna- szkoda mi Was , bo nie umiecie w pełni wykorzystać wszystkich możliwości jakie dają takie gry . |
Autor: | Aenima [ 13 lut 2008, 22:12 ] |
Tytuł: | |
hm - to pograj sobie w GW albo w Fury - pierwsza bardzo popularna , bo bez abonamentu, druga juz prawie tak samo bez abonamentu bo tak słabo popularna Gralem w GW od bety, w fury tez gralem nawet jakis 12pack wygralem free miesiac i ingame gold, fajne dosc skillowe ale niestety nudne. Ale obie te gry to nie mmo. Wiec twoj przyklad troche zdupy wziety:< Mylisz pojecia ekonomia i epixy, niech beda miecze, ringi, inne chujemuje do wyfarmowania ale niech w pvp maja marginalne znaczenie. Na 1 pozycji powinien liczyc sie skill gracza a dopiero potem gear. A nie ze jakis nolife farmujacy instance 24h/7 bedzie uber w pvp wciskajac 1234 w nawet nie za bardzo liczacej sie kolejnosc. |
Autor: | zax [ 13 lut 2008, 22:35 ] |
Tytuł: | |
Jeśli masz na myśli RL skill gracza to rzeczywiście nie doczekasz takiego MMO. To inne gatunki. 90-100% skilla liczy się w FFP, a w MMO musi być progress, bo o to w tych grach chodzi. Tak było w cRPG i tak jest w MMO. Można ofc zmniejszyć wpływ epixów, ba może w ogóle nie być epixów, ale skille, levele (z naciskiem na to pierwsze) muszą mieć znaczenie. Dla mnie perfekcyjnym systemem jest system z EVE - są skille, jest progress, nie ma pogoni za epixami, nie ma levelingu. Teraz tylko czekać aż ktoś wpadnie na pomysł wydania fantasy MMO na podobnych zasadach. PS Podobno CCP po połączeniu z White Wolf męczy jakiś nowy MMO (World of Darkness?), ale co to będzie, nie wiadomo. |
Autor: | Mark24 [ 13 lut 2008, 22:53 ] |
Tytuł: | |
primo nie chodzi o level-e, bo w każdej szanującej się grze da się zrobić maxlvl w góra 2 miesiące. Chyba, że macie przykre doświadczenia z koreańskich H&S - łączę się w bólu... Skille owszem, a raczej dobry build. Dobra taktyka i sprzęt, można rozdzielić warstwę PvP od PvE (niech np. epixy z raidów dla nolifów działają tylko w PvE) bo aktualnie też mi się już nie będzie chciało przez miesiąc farmować jakiś głupi dungeon by dostać sword+1.. |
Autor: | Lil [ 13 lut 2008, 22:59 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): primo nie chodzi o level-e, bo w każdej szanującej się grze da się zrobić maxlvl w góra 2 miesiące.
w Anarchy Online tez ? albo Final Fantasy .... Zrob Mareczku tam max lvl w 2 miesiace to ci przesle skrzynke browaru. |
Strona 8 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |