MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

open PVP serwery - dyskusja
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29210
Strona 8 z 14

Autor:  Mendol [ 5 maja 2008, 22:06 ]
Tytuł: 

a no ta zapomnialem ze jako huge fan pve bede na pve gral ;-)

Autor:  Lpam [ 5 maja 2008, 22:15 ]
Tytuł: 

ja proponuje sie wywiedziec, na ktorym serwerze bedzie gral ten pleb Sandman ze swoja esbecka gildia i gnebic jego i jego poplecznikow dzien w dzien az zmienia serwer na pve.

Autor:  Lil [ 5 maja 2008, 22:31 ]
Tytuł: 

Lpam napisał(a):
ja proponuje sie wywiedziec, na ktorym serwerze bedzie gral ten pleb Sandman ze swoja esbecka gildia i gnebic jego i jego poplecznikow dzien w dzien az zmienia serwer na pve.


ałaaaaaaaaaaa............. zaczyna sie :) true life of PvP servers :)

Autor:  Viracept [ 5 maja 2008, 23:24 ]
Tytuł: 

Heh wszystkie powazne gildie maja swoje topiki na oficjalnym forum wiec tam radze szukac jesli ktos chce znalezc cos sensownego.

A co do Sadboya...oni będą grali na pve polskim serwie od września razem z resztą ludzi na ich poziomie.

V.

Autor:  konrador [ 5 maja 2008, 23:33 ]
Tytuł: 

Heh wszystkie powazne gildie maja swoje topiki na oficjalnym forum (...)

Dlatego tak ciezko bedzie ich odnalezc.

Autor:  Lpam [ 5 maja 2008, 23:41 ]
Tytuł: 

wytropilem tych wstretnych prostaczkow na http://clanfire.org/ podejrzewam iz wkrotce oglosza swoje plany inwazyjne

Autor:  naro [ 6 maja 2008, 08:40 ]
Tytuł: 

Lpam napisał(a):
ja proponuje sie wywiedziec, na ktorym serwerze bedzie gral ten pleb Sandman ze swoja esbecka gildia i gnebic jego i jego poplecznikow dzien w dzien az zmienia serwer na pve.


nie przyjeli podania w dziale rekrutacja ? :)

Autor:  kag [ 6 maja 2008, 09:03 ]
Tytuł: 

Nie ma to jak pure pve 4-5 x w tygodniu, płacisz za grę i trzeba się meldować na raidy na godziny, inflacja wartości itemów przyspiesza coraz bardziej, wychodzi content patch i to samo tylko w innej scenografii. Nie zapominajmy o farmieniu itemów z res, kluczy i innych takich ;|

Autor:  iniside [ 6 maja 2008, 09:32 ]
Tytuł: 

kag napisał(a):
Nie ma to jak pure pve 4-5 x w tygodniu, płacisz za grę i trzeba się meldować na raidy na godziny, inflacja wartości itemów przyspiesza coraz bardziej, wychodzi content patch i to samo tylko w innej scenografii. Nie zapominajmy o farmieniu itemów z res, kluczy i innych takich ;|

Gry ci sie pomyliły.

Autor:  Dae [ 6 maja 2008, 09:41 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
kag napisał(a):
Nie ma to jak pure pve 4-5 x w tygodniu, płacisz za grę i trzeba się meldować na raidy na godziny, inflacja wartości itemów przyspiesza coraz bardziej, wychodzi content patch i to samo tylko w innej scenografii. Nie zapominajmy o farmieniu itemów z res, kluczy i innych takich ;|

Gry ci sie pomyliły.


Po prostu kolega jest przedstawicielem osób które nie potrafią uwolnic się spod wpływu WoWa i każda gra gdzie twórcy wspomną, że jest w niej PvE to musi być juz takie jak w WoWie czyli farmowanie epixów. Miłość i nienawiść...

Autor:  Deshroom [ 6 maja 2008, 09:51 ]
Tytuł: 

bo 10 milionów to wiele osób, trudno sie spodziewać że graczy wow bedzie mało :wink:
śmiem nawet w miare obiektywnie stwierdzić że skoro tyle osób w wowa gra to wow musi być dobrą grą

Autor:  eagleeyes [ 6 maja 2008, 09:53 ]
Tytuł: 

Lpam napisał(a):
ja proponuje sie wywiedziec, na ktorym serwerze bedzie gral ten pleb Sandman ze swoja esbecka gildia i gnebic jego i jego poplecznikow dzien w dzien az zmienia serwer na pve.


Jak tu stoje, te plebsy na PvE tez spokoju nie zaznają...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 6 maja 2008, 09:59 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
śmiem nawet w miare obiektywnie stwierdzić że skoro tyle osób w wowa gra to wow musi być dobrą grą

Bardzo ciekawy wniosek. Czyli jak najlepiej sprzedaje sie w naszym kraju ich troje to jest to dobra muzyka? hehe WoW to naprawde dobra gra pve, pvp posysa tam strasznie. Z wiekiem czlowiek ma coraz mniejsza ochote na walke ze skryptami, gdzie co 16,33 sekundy smok zieje ogniem, a co 12,9 sra minionami.

Autor:  Deshroom [ 6 maja 2008, 10:04 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Bardzo ciekawy wniosek. Czyli jak najlepiej sprzedaje sie w naszym kraju ich troje to jest to dobra muzyka?
nie wiem jake wyniki ma ich troje nie jestem znawcą, ale w kwestiach rozrywki zdecydowanie to co podoba się najwiekszej ilości klientów jest najlepsze, bo dostarcza najwiecej rozrywki i zarabia najwiecej kasy

a przeciez w rozrywce, o rozrywke i kase chodzi wyłacznie

Autor:  kag [ 6 maja 2008, 10:07 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
Po prostu kolega jest przedstawicielem osób które nie potrafią uwolnic się spod wpływu WoWa i każda gra gdzie twórcy wspomną, że jest w niej PvE to musi być juz takie jak w WoWie czyli farmowanie epixów. Miłość i nienawiść...


Po prostu kolega obawia się że skoro celem tego wszystkiego jest przede wszystkim zarobienie pieniędzy a być może w dalszej kolejności cokolwiek innego to kuszące dla twórców/wydawcy może być powielanie oczywistych, ostatnio sprawdzonych rozwiązań.
Swoją drogą sporo osób ma tu jakiś problem z odnoszeniem wszystkiego do WoW, raczej nie ja ;)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 6 maja 2008, 10:10 ]
Tytuł: 

Jesli popularnosc jest dla ciebie wyznacznikiem jakosci to twoja sprawa i twoj gust. Nie wiem czy dzis ciagle ich troje sa na topie ale kiedys czytalem takie info. Najpopularniejsze seriale to m jak milosc itp. Zgodze sie z tym, ze chodzi o kase.

Autor:  Deshroom [ 6 maja 2008, 10:10 ]
Tytuł: 

kag napisał(a):
Swoją drogą sporo osób ma tu jakiś problem z odnoszeniem wszystkiego do WoW, raczej nie ja ;)
dlatego że jakkolwiek nie pro by to było, wow sprowadził do mmorpg mase ludzi których nigdy wcześniej tego typu gra nie zainteresowała

@Tor-Bled-Nam
nie chce się spierac chodzi mi o to ze w grach albo idziesz na mase albo nie masz kasy na rozwój - wiec gry online musza być dla średniaków, bo te za trudne nie sa popularne, porównam do zmniejszania poziomu trudnosci włąsnie w wow

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 6 maja 2008, 10:14 ]
Tytuł: 

Problem w tym, ze 90 tych nowych ludzi sciagnietych przez wow do mmorpg to dzieci. Kiedys z ciekawosci przejrzalem podania rekrutacyjne paru wiekszych anglojezycznych gildii na moim serwie i wiek wahal sie miedzy 12-18. Mnie osobiscie nie interesuje masowka, ale community na poziomie. Moga byc 2 serwery ale zapelnione mature players. Trudne wyzwanie przed AoC stoi, ale zapotrzebowanie na taka gre jest.

Autor:  Buka [ 6 maja 2008, 10:16 ]
Tytuł: 

Ile osob tyle opinii i nie jest w dobrym guscie narzucac innym swoje zdanie w tej materii. Typowe polskie podejscie do sprawy - "moja racja jest mojsza".

Autor:  Deshroom [ 6 maja 2008, 10:18 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Problem w tym, ze 90 tych nowych ludzi sciagnietych przez wow do mmorpg to dzieci. Kiedys z ciekawosci przejrzalem podania rekrutacyjne paru wiekszych anglojezycznych gildii na moim serwie i wiek wahal sie miedzy 12-18. Mnie osobiscie nie interesuje masowka, ale community na poziomie. Moga byc 2 serwery ale zapelnione mature players. Trudne wyzwanie przed AoC stoi, ale zapotrzebowanie na taka gre jest.
to prawda dlatego wow mi sie podobał w 2005 - wiem porównuje do wow

chciałbym zeby ktoś robił np aoc dla starych dziadów, ale każda gra jest dla kasy a gry są dla dzieci a nie dla dziadów :wink:

kupie i bede w to grał, mam nadzieje że nie bedzie extra to pojeżdze na rowerze 8)

Strona 8 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team