MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PvP weekend z Gamespot
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29216
Strona 8 z 16

Autor:  rashiell [ 23 kwi 2008, 16:18 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Jedyne co mozeby teraz robic to trzymac kciuki i miec nadzieje ze Funcom nas pozytywnie zaskoczy :D


A jak nie zaskoczy to przenosimy się parę działów poniżej do tematu WHO :] hehe

W odróżnieniu od Blizza to Funcon ma już spore doświadczenie w grach mmo tak więc myślę, że wszystko będzie na dobrym poziomie a co nie będzie to szybko poprawią. Byleby tylko serwery wytrzymały te nadciągające dzikie tłumy graczy :D

Autor:  Khebeln [ 23 kwi 2008, 18:10 ]
Tytuł: 

Heh dokladnie tak jak mowisz :]

Mam Spellborn do grania w miedzyczasie, ostatni patch poprawil sporo bugow i mozna dalej grac, w kazdym razie jezeli chodzi o styl jaki lubie to pewnie WHO ma wiencej tego niz Spellborn, co nie zmienia faktu ze dla ludzi co lubia brak itemizacji i zrecznosciowa walke spellborn bedzie objawieniem :]

Gra ma calkiem sensowne wymagania sprzetowe chodzi ladnie i plynnie i wyglada przepieknie, jedyne czego bym chcial tam jeszcze to glebszej mechaniki i itemizacji... no ale brak itemizacji i glebszej mechaniki ma byc plusem tej gry wiec nie ma co o tym gadac :roll: Kazdy lubi co innego :]

Autor:  Mendol [ 25 kwi 2008, 13:59 ]
Tytuł: 

jest gdzies moze jakies preview tego pvp weekendu? gdzie opisane jest co testowali i jak to wygladalo?

Autor:  Khebeln [ 25 kwi 2008, 14:43 ]
Tytuł: 

Tak na oficjalnej stronie AoC w pvp dziale.

Hmm dam puzniej linka jak to znajde.

Autor:  kag [ 25 kwi 2008, 14:50 ]
Tytuł: 

wyglądało to pewnie jakoś tak:

http://www.vimeo.com/videos/search:age_ ... vp_weekend

Autor:  Mendol [ 25 kwi 2008, 17:19 ]
Tytuł: 

a fun byl? siegowanie bylo jakies? massive fights 30vs30?

Autor:  futrol [ 25 kwi 2008, 17:21 ]
Tytuł: 

wszystko bedzie 20. maja

Autor:  gabrielangel [ 25 kwi 2008, 17:48 ]
Tytuł: 

Ten koles ma nie najgorsze filmiki z komentarzem

http://www.youtube.com/watch?v=8W5wqp4E5vc

^ z tego np. sie dowiedzialem ze double-tap do przodu i do tylu daje jakies efekty.

Autor:  Teo [ 25 kwi 2008, 18:00 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a fun byl? siegowanie bylo jakies? massive fights 30vs30?


Tak to sie bawili ale na dev becie oplacani testerzy i jakies rodzynki z general bety co przykladali sie do testowania.

Autor:  Viracept [ 25 kwi 2008, 22:58 ]
Tytuł: 

gabrielangel napisał(a):
Ten koles ma nie najgorsze filmiki z komentarzem

http://www.youtube.com/watch?v=8W5wqp4E5vc

^ z tego np. sie dowiedzialem ze double-tap do przodu i do tylu daje jakies efekty.


W czasie walki double tap w przód daje szansę na stuna a double tap w tył zwiększa dodge o 50% na 2sec. Double tapy w bok pozwalają uniknąć ciosu. Generalnie walka między dwoma melee clasami, którymi grają dobrzy gracze jest bardzo dynamiczna.

V.

Autor:  Mark24 [ 25 kwi 2008, 23:53 ]
Tytuł: 

rashiell napisał(a):
Khebeln napisał(a):
Jedyne co mozeby teraz robic to trzymac kciuki i miec nadzieje ze Funcom nas pozytywnie zaskoczy :D


A jak nie zaskoczy to przenosimy się parę działów poniżej do tematu WHO :] hehe

W odróżnieniu od Blizza to Funcon ma już spore doświadczenie w grach mmo tak więc myślę, że wszystko będzie na dobrym poziomie a co nie będzie to szybko poprawią. Byleby tylko serwery wytrzymały te nadciągające dzikie tłumy graczy :D


hmm beta WoW to najlepsza beta w jakie kiedykolwiek grałem, niektóre produkcje rok po premierze wyglądały jak beta WoW-a więc nie przesadzajmy z tym hatem bo wyłazi z nas błazen piszący pod publiczkę.

Autor:  Teo [ 26 kwi 2008, 00:17 ]
Tytuł: 

Tak na dobra sprawe to w ostatnim czasie tylko jedna konkretna produkcja wyszla, ktora mozna porownywac z innymi mmo, jest to LotRO i tam nie bylo wielkich problemow, uporali sie z bugami duzo szybciej niz w WoW, a sama beta byla lepiej wykonana.

WoW dlugo po premierze byl zabugowany i bez endgame, ratowala go tylko pustka na rynku mmo i tlumy fanow blizzarda.

Teraz jest inna sytuacja, beta AoC jest okrojona, spora czesc contentu bedzie dopiero w dniu premiery, a nie dziwie sie im ze trzymaja to do ostaniego dnia bo szpiedzy z krainy wara i wowa sa wszedzie :)

Autor:  Khebeln [ 26 kwi 2008, 00:51 ]
Tytuł: 

Dodam jeszcze ze engine uzyty w lotro oraz ludzie pracujacy w rozbudowie lotro na dzien dzisiejszy mieli doswiadczenie z 2 gier. 50% ekipy lotro to ludzie ktorzy pracowali nad Ac2. Ci co grali w ta gre pamietaja plotki jak to niby Ac2 mialo byc poligonem doswiadczalnym dla engine dla lotro. Ulepszony engine potem poszedl do DDO i ostatecznie do lotro.

Nikt sobie nie zdaje sprawy jak okropnie zbugowany byl ten egine na poczatku. Dzieki tak dlugiemu okresowi testowania tego silnika i doswiadczonej grupie developerow ktorzy uzywali ten silnik od wielu lat beta jak i rozwoj lotro nie byl duzym wyzwaniem. Stabilnosc nie byla problemem jak i wydajnosc poniewaz jadro gry bylo przetestowane w 2 innych mmo na wszystkie mozliwe sposoby 8)

Autor:  Mark24 [ 26 kwi 2008, 12:30 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):

WoW dlugo po premierze byl zabugowany i bez endgame, ratowala go tylko pustka na rynku mmo i tlumy fanow blizzarda.




rotfl embe, prawdziwy trendi i cool człowieczek z ciebie, nieprawda? Chciałbym żeby wszystkie retaile miały tyle bugów co beta WoW-a - szkoda, że to życzenie się nigdy nie spełni. A Funcom dobrze znam z AO i zaręczam cię, że będzie pełno kwiatków.

embe napisał(a):
Teraz jest inna sytuacja, beta AoC jest okrojona, spora czesc contentu bedzie dopiero w dniu premiery, a nie dziwie sie im ze trzymaja to do ostaniego dnia bo szpiedzy z krainy wara i wowa sa wszedzie.


a AOC, że tak spytam nie rżnie z WoW-a co popadnie? Bo wszystkie poWoWowskie produkcje to niestety ale mniejsze lub większe copy&paste WoW-a. Najdokładniejsza kopia to ten Twój LOTRO.

Autor:  kamilus [ 26 kwi 2008, 13:08 ]
Tytuł: 

Mareczku za przeproszeniem - pierdzielisz. WoW pierwszy rżnął dobre pomysły z innych gier - co wyszło na dobre - z punktu marketingowego.

Ty zaś zaczynasz jak WoW kids twierdzić, że wszystko co jest obecnie w MMORPG to wymysł blizza.

Autor:  Khebeln [ 26 kwi 2008, 13:13 ]
Tytuł: 

Mark daj juz spokoj, wow skopiowal eq i ac ze az sie strach bac :) Eq i ac skopiowali meridian 59 etc meridian skopiowal normalne rpg np m&m serie albo mudy :] Mozna by tak bez konca az dojdziemy do slowa pisanego i starozytnych legend :D

Nie chodzi o to kto skad zaporzyczyl niektore rozwiazania a o to czy koncowy produkt jest interesujacy. I tyle.

Autor:  Deshroom [ 26 kwi 2008, 13:30 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Ty zaś zaczynasz jak WoW kids twierdzić, że wszystko co jest obecnie w MMORPG to wymysł blizza.
nie wiem ekspertem nie jestem ale śmiem twierdzić że rynek wygląda tak:

BLIZZARD



















reszta (w tym 50 % to copia wowa przynosząca emocje a drugie 50 % umiera bez emocji).
w sumie mnie to cieszy bo odzyskałem RL 8)

imho mmorpg to nie tylko pomysły ale realizacja, rozmach i kasa zainwestowana. Blizzard poprostu ma zasoby i nie waha się ich zainwestować w sposób maksymalizujący zyski.

Autor:  Pipboy [ 26 kwi 2008, 14:02 ]
Tytuł: 

Cytuj:
rotfl embe, prawdziwy trendi i cool człowieczek z ciebie, nieprawda? Chciałbym żeby wszystkie retaile miały tyle bugów co beta WoW-a - szkoda, że to życzenie się nigdy nie spełni. A Funcom dobrze znam z AO i zaręczam cię, że będzie pełno kwiatków.


Zgadzam się trochę z Markiem w tym miejscu. Przez moje prawie trzy lata gry w AO, najwięcej ludziom w kość dawały głupie posunięcia FunComu i (w porównaniu do WoWa) baaaardzo słaby support. Wiele bardzo wnerwiających choć wydających się łatwymi do naprawienia bugów naprawiali dopiero po miesiącach a nawet latach. Przykład? Agent wraz z SL dostał dwie linie long buffów +damage. Oprócz tego, buffy te miały proca, który raz na jakiś czas powinien walnąć przeciwnikowi DoTa lub odpalić direct damage (zależnie od buffa). Działało, ale dopóki nie przezonowałeś... Potem już proce się nie odpalały, chyba że po recastnięciu buffów (co rzadko było możliwe, bo castowanie ich trwa 10s). Naprawiono to dopiero rok temu, kilka lat po premierze SL.
Pelerynka agenta wyświetlała złą (jakąś testową pewnie) teksturę na rasie solitus. To także naprawiono rok temu.
Inna bardzo śmieszna sprawa: w pewnym patchu keeperom nagle zaczęły świecić się stopy (taka żółta aura). Devsi byli bardzo tym zaskoczeni, gdy gracze o to pytali... Powiedzieli, że to chyba powinno tak działać od początku, rotfl.
Takie bugi można wymieniać. Ciekawsze są debilizmy mechaniki gry. Po 200 level przez dobre zdaje się dwa lata jedynym sposobem na zrobienie 220 był grind na heckach (tak!!! tylko na jednym rodzaju mobów opłacało się ekspić!). Dopiero potem wprowadzono misje SL, na których ekspiło się ze trzy, może cztery razy szybciej, co i tak trwało bardzo długo. Gdy mimo tego gracze wciąż mieli dość i uciekali, zwiększono ekspa za te misje i wprowadzono questy dające dużo XP i itemki.
Resetowanie perka (odpowiednik talentu z WoWa) trwało 24h. Gracz na 220/30 miał 50 perków. Twinkowanie się w hi-ql itemy nieraz wymagało restetu (tylko po to, by założyć item) resetu 20 perków, a potem trzeba było wrócić do stanu poprzedniego. Łatwo policzyć, 40 dni. Dopiero rok temu zmieniono 24h na 2h...
Balans profesji, legendarny. Robienie systemu nemesis jest OK (czyli każda profesja ma swojego wielkiego wroga i chłopaka do bicia). Ale co innego, gdy adventurer, martial artist, keeper leją wszystkich z palcem w tyłku, a nanotechnik jest chłopakiem do bicia dla wszystkich. Po latach płaczu nanotechników (którzy jeszcze mieli determinacje by się męczyć) w LE dostali nanosa, który jednym hitem rozwalał 95% graczy. Co prawda miał długi recharge, ale zapomnijmy o duelowaniu się z NT :P.
Working as intended (c) by FunCom.

Legendarne też powinny być ich problemy z serwerami i łączem. Zdarzały się takie perełki jak uwięzienie kilku setek graczy w jednej zonie, lagi podczas których mogłem skoczyć do sklepu a po powrocie moja postać dopiero wykonywała wcześniejsze polecenie i wiele innych. Albo freezy na misjach SL przy otwieraniu drzwi do kolejnych pomieszczeń. A bitwy o pola notum? Były bardzo klimatyczne i świetnie się na nich bawiłem, ale gdy przychodziło do walki 100 vs 100, lagi liczono w kilkunastu sekundach, graczy wyrzucało w jakieś zadupia zony, serwery padały i w ogóle było wesoło.
Nie grałem od początku, ale problemy po starcie AO ponoć przeszły do historii...
We are sorry for inconvenience (c) by FunCom.

Ja więc jestem mocno sceptycznie nastawiony do startu AoC, przygotowuję się raczej na płatną betę i nie rozumiem trochę tego hype'u. Ale preordera zamówiłem, bo AO to jedna z milszych rzeczy jakie w życiu spotkałem. Mimo niedociągnięć, grało się świetnie, community AO było cierpliwe, bo FC stworzył świetną i dającą dużo frajdy grę (w moich oczach lepszą od np. WoWa, który jednak uznaję za technicznie bardzo dobry MMO, prawdopodobnie najlepszy). Nie wiem tylko, czy setki tysięcy (milony?) ludzi, którzy oczekują czegoś wspaniałego, wybaczą FunComowi niedociągnięcia, tak jak kilkadziesiąt tysięcy graczy AO wybaczało przez wiele lat.
Wątpię, mam tylko nadzieję, że chłopcy z FC wyciągnęli wnioski ze swoich słabości i pod skrzydłami Eidosa, dysponując dużą kasą i dużym zaufaniem graczy stworzą coś wielkiego.
Sorki, że jak zawsze odnoszę się tylko do AO i WoWa, bo tylko w te MMO grałem na poważnie. Chcę tylko trochę ostudzić zapał ludzi, żeby potem nie było rozczarowań.

Autor:  Lufanga [ 26 kwi 2008, 15:16 ]
Tytuł: 

Pipboy napisał(a):
Cytuj:
rotfl embe, prawdziwy trendi i cool człowieczek z ciebie, nieprawda? Chciałbym żeby wszystkie retaile miały tyle bugów co beta WoW-a - szkoda, że to życzenie się nigdy nie spełni. A Funcom dobrze znam z AO i zaręczam cię, że będzie pełno kwiatków.


Zgadzam się trochę z Markiem w tym miejscu. Przez moje prawie trzy lata gry w AO, najwięcej ludziom w kość dawały głupie posunięcia FunComu i (w porównaniu do WoWa) baaaardzo słaby support. Wiele bardzo wnerwiających choć wydających się łatwymi do naprawienia bugów naprawiali dopiero po miesiącach a nawet latach. Przykład? Agent wraz z SL dostał dwie linie long buffów +damage. Oprócz tego, buffy te miały proca, który raz na jakiś czas powinien walnąć przeciwnikowi DoTa lub odpalić direct damage (zależnie od buffa). Działało, ale dopóki nie przezonowałeś... Potem już proce się nie odpalały, chyba że po recastnięciu buffów (co rzadko było możliwe, bo castowanie ich trwa 10s). Naprawiono to dopiero rok temu, kilka lat po premierze SL.
Pelerynka agenta wyświetlała złą (jakąś testową pewnie) teksturę na rasie solitus. To także naprawiono rok temu.
Inna bardzo śmieszna sprawa: w pewnym patchu keeperom nagle zaczęły świecić się stopy (taka żółta aura). Devsi byli bardzo tym zaskoczeni, gdy gracze o to pytali... Powiedzieli, że to chyba powinno tak działać od początku, rotfl.
Takie bugi można wymieniać. Ciekawsze są debilizmy mechaniki gry. Po 200 level przez dobre zdaje się dwa lata jedynym sposobem na zrobienie 220 był grind na heckach (tak!!! tylko na jednym rodzaju mobów opłacało się ekspić!). Dopiero potem wprowadzono misje SL, na których ekspiło się ze trzy, może cztery razy szybciej, co i tak trwało bardzo długo. Gdy mimo tego gracze wciąż mieli dość i uciekali, zwiększono ekspa za te misje i wprowadzono questy dające dużo XP i itemki.
Resetowanie perka (odpowiednik talentu z WoWa) trwało 24h. Gracz na 220/30 miał 50 perków. Twinkowanie się w hi-ql itemy nieraz wymagało restetu (tylko po to, by założyć item) resetu 20 perków, a potem trzeba było wrócić do stanu poprzedniego. Łatwo policzyć, 40 dni. Dopiero rok temu zmieniono 24h na 2h...
Balans profesji, legendarny. Robienie systemu nemesis jest OK (czyli każda profesja ma swojego wielkiego wroga i chłopaka do bicia). Ale co innego, gdy adventurer, martial artist, keeper leją wszystkich z palcem w tyłku, a nanotechnik jest chłopakiem do bicia dla wszystkich. Po latach płaczu nanotechników (którzy jeszcze mieli determinacje by się męczyć) w LE dostali nanosa, który jednym hitem rozwalał 95% graczy. Co prawda miał długi recharge, ale zapomnijmy o duelowaniu się z NT :P.
Working as intended (c) by FunCom.

Legendarne też powinny być ich problemy z serwerami i łączem. Zdarzały się takie perełki jak uwięzienie kilku setek graczy w jednej zonie, lagi podczas których mogłem skoczyć do sklepu a po powrocie moja postać dopiero wykonywała wcześniejsze polecenie i wiele innych. Albo freezy na misjach SL przy otwieraniu drzwi do kolejnych pomieszczeń. A bitwy o pola notum? Były bardzo klimatyczne i świetnie się na nich bawiłem, ale gdy przychodziło do walki 100 vs 100, lagi liczono w kilkunastu sekundach, graczy wyrzucało w jakieś zadupia zony, serwery padały i w ogóle było wesoło.
Nie grałem od początku, ale problemy po starcie AO ponoć przeszły do historii...
We are sorry for inconvenience (c) by FunCom.

Ja więc jestem mocno sceptycznie nastawiony do startu AoC, przygotowuję się raczej na płatną betę i nie rozumiem trochę tego hype'u. Ale preordera zamówiłem, bo AO to jedna z milszych rzeczy jakie w życiu spotkałem. Mimo niedociągnięć, grało się świetnie, community AO było cierpliwe, bo FC stworzył świetną i dającą dużo frajdy grę (w moich oczach lepszą od np. WoWa, który jednak uznaję za technicznie bardzo dobry MMO, prawdopodobnie najlepszy). Nie wiem tylko, czy setki tysięcy (milony?) ludzi, którzy oczekują czegoś wspaniałego, wybaczą FunComowi niedociągnięcia, tak jak kilkadziesiąt tysięcy graczy AO wybaczało przez wiele lat.
Wątpię, mam tylko nadzieję, że chłopcy z FC wyciągnęli wnioski ze swoich słabości i pod skrzydłami Eidosa, dysponując dużą kasą i dużym zaufaniem graczy stworzą coś wielkiego.
Sorki, że jak zawsze odnoszę się tylko do AO i WoWa, bo tylko w te MMO grałem na poważnie. Chcę tylko trochę ostudzić zapał ludzi, żeby potem nie było rozczarowań.

a Diablo 2 blizzarda? przestalo byc dochodowe porzucili support co dalo cale bandy cheterow.
Botowanie na PvP w WoW czy tez hordy chinczykow to tez nie fikcja.
to tak dla zachowania rownowagi zeby nie bylo ze blizzard>all

Autor:  Shadhun [ 26 kwi 2008, 15:50 ]
Tytuł: 

O wreszcie ktos komu można wierzyć. Dzięki pipboy za cenne uwagi bo od tych funcomdupolizów tutaj sie nic nie można dowiedzieć.

Strona 8 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team