MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 74 z 165

Autor:  Sobtainer [ 14 kwi 2008, 06:41 ]
Tytuł: 

Póki sam nie odpalę bety, nie wierze :wink:

Autor:  druzil [ 14 kwi 2008, 07:06 ]
Tytuł: 

chyba nie liczycie ze bedzie balans postaci juz na starcie :)
wow do tej pory ma z tym problem

Autor:  Hokan [ 14 kwi 2008, 09:13 ]
Tytuł: 

samhain napisał(a):
GIGANTYCZNA POPRAWA WYDAJNOSCI, dysk przestał wreszcie swapowac nawet w tortage, własciwie to wogóle go nie słysze, loadingi tez są szybsze, wreszcie moge grać z bloomem , wszystko high aax16, anizox16 cud , miód, orzeszki, sa random crashe ale mniej czeste, caly czas 30 fps w 1680x1050 i z włączonymi wszystkimi detalami, odrobinke spada w toratage ale to jest niebo a zziemia w porównaniu do tego co było


Ile masz kart graficznych, że odpaliłeś AAx16, bo "lekko" w to wątpie tbh.

Autor:  samhain [ 14 kwi 2008, 09:17 ]
Tytuł: 

co mnie to obchodzi, że wątpisz mam 8800 ultra i jestem w general becie i wiem co mówie, a anty aliasing zjada góra może z 5-10 fps(x16) a x2 ok 4-5, najbardziej bolałó włącznie bloom bo zabierał z 15 fps-20fps, teraz zjada ok 5fps

Autor:  Hokan [ 14 kwi 2008, 09:26 ]
Tytuł: 

samhain napisał(a):
co mnie to obchodzi, że wątpisz mam 8800 ultra i jestem w general becie i wiem co mówie, a anty aliasing zjada góra może z 5-10 fps(x16) a x2 ok 4-5, najbardziej bolałó włącznie bloom bo zabierał z 15 fps-20fps, teraz zjada ok 5fps


Ja jednak poczekam na bardziej wiarygodne źródła, bo w stratę max. 10fps przy aax16 nie bardzo mi się chce wierzyć (chyba, że silnik jeszcze do końca AA nie obsługuje).

Autor:  Lufanga [ 14 kwi 2008, 09:31 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
chyba nie liczycie ze bedzie balans postaci juz na starcie :)
wow do tej pory ma z tym problem

WoW nigdy nie mial balansu - w takim rozumieniu ze kazdy ma szanse z kazdym - takie cos nie istnieje w grach gdzie mamy wiecej niz 1 klasa i wybor buildow
bufuja od czasu do czasu jakas klase - i koniec koncow kazdy ma chwile gdy ownuje i chwile gdy jest ownowany
podobnie pewnie bedzie w AoC
ale mysle ze jako takiego balansu jeszcze nie zobaczymy z pol roku
jest cala masa skili i opcji
kazda klasa ma 2 drzewka featow ktore sie dziela jeszcze na 2 i + featy ogolne
+ atrybuty...
dlategonie ma sie co kierowac przy wyborze postaci tym ze ktoras ssie albo rozpierdziela wszystko - tylko wybrac te klase ktorej styl gry nam sie podoba najbardziej

Autor:  samhain [ 14 kwi 2008, 09:40 ]
Tytuł: 

hokan poczytaj sobie posty embe na temat AoC to jest raz, po drugie ja dużo czasu poświęciłem na badaniu ustwień graficznych i widze kiedy jest włączony anty aliasing a kiedy nie, gra ma problemy z sli, niektórzy twierdzą ze gra wogóle nie obsługuje sli a inni,że maja dzięki sli 60 fps, na pewno nie ma w grze jeszcze trybu dx10-spójrzmy prawdzie w oczy jeśli będzie, to a by grac na max detali w1680x1050 będą wymagane przynajmniej dwie karty graficzne z wysokiej półki, ja zawsze będe twierdził ze dx10 będzie miał sens tylko przy geforce10 czy jak się tam będzie ta karta nazywać

Autor:  rashiell [ 14 kwi 2008, 09:55 ]
Tytuł: 

Już nie demonizujmy tak strasznie wymagań AoC, że nie będzie się dało w 1680x1050 pograć na Very High detali na 8800GTS/9800GTX. Jak widać po ostatnim patchu optymalizacja jest możliwa , myślę, że wersja finalna przyniesie nam kolejne obniżenie wymagań sprzętowych.

Autor:  Deshroom [ 14 kwi 2008, 10:26 ]
Tytuł: 

to by wykończyło AoC, tak jak wymagania wykończyły crysis. poprostu SLI jest niszowe tzn 5% graczy ma sli z tego 5% z 5% chce grać w crysisa. docelowo serwery wieją pustkami i nudą bo wygrywa ten kto ma 3 karty nie dwie.

z drugiej strony wielki sukces cod4 który da sie ustawić na każdym kompie i ogólnie chodzi bardzo szybko a grafika wymiata.

sedno jest takie że zła optymalizacja albo przegięte efekty zabijają gry online.
takie mam zdanie

wow może ma nedzna grafe ale tam już 10mln chyba ludzi gra, leżeli ktoś chce z tym konkurowac musi dopracować wydajność żeby dać się sprzedać graczom ze słabzym sprzetem.

wiekszość bedzie w to grać nie dla tego że chce super grafy tylko żeby pograć w coś nowego - oby mieli szanse gre odpalić

Autor:  Lufanga [ 14 kwi 2008, 11:00 ]
Tytuł: 

tak ale wiecznie nie mozna siedziec na poziomie WoWa - jesli chodzi o grafike
jesli chodzi o optymalizacje to dobry przyklad
kiedys w WoWa gralem na sempronie i r9550
i gralo sie przyzwoicie - do momentu wiekszego raidu/pvp av
wtedy musialem zmienic na lepszy komp - P4 i gf6600gt - i juz bylo dobrze
teraz ta konfiguracjia P4 z gs6800 (ta 6600 sie spalila i dostalem 6800) wydaje sie takim odpowiednikiem semprona i r9550 do WoWa
pograsz - czasami Cie zamuli ale jesli chodzi o cos wiekszego to czas wymienic kompa
a juz w ktoryms topiku byl poruszony temat sprzetu - i mozna kupic bardzo przyzwoity sprzet za male pieniadze

zreszta gdyby devsi rownali w dol - siedzieli bysmy na poziomie tibii
mysle ze jest teraz bardzo dobry moment jesli chodzi o wprowadzanie nowych standardow
karty serii 8600 i procki c2d sa naprawde w przystepnej cenie
i sa bardzo przyzwoite

no i panowie rodzialka 1680x1050 to nie jest standard
mi sie bardzo dobrze gra w 1280x1024 (czy jakos tak) a wczesnej na 1024x768 na starym kompie

Autor:  Deshroom [ 14 kwi 2008, 11:07 ]
Tytuł: 

w sumie racja, jak kupowałem panorame 22" to nie myślałem że 8800GT moze mieć czasem problemy w udźwignęciu 1680x1050.

trzeba o tym pamietać :wink:

Autor:  rashiell [ 14 kwi 2008, 11:12 ]
Tytuł: 

No w tym jest problem, że przy obecnych cenach matryc kupno lcd 22" (1680x1050) za cenę do 1100 zł zł nie jest żadnym problemem i sporo osób decyduje się na ten zakup. Niestety wtedy przełączanie na niższą rozdziałkę totalnie mija sie z celem :(( IMO monitory 17" - 19" powoli przechodzą do lamusa a kupując coś >20" trzeba liczyć się z wydatkiem na "trochę" lepsza k.graficzną.

Autor:  Shadhun [ 14 kwi 2008, 11:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
spójrzmy prawdzie w oczy jeśli będzie, to a by grac na max detali w1680x1050 będą wymagane przynajmniej dwie karty graficzne z wysokiej półki,


Que ? Wczoraj odpaliłem AoC w 1650x1080 na max detali na gf 7900gs żeby porobić screeny i gra była prawie playable :o

Imo gtx + dobry c2d starczy żeby pograc na maks detali, szczególnie po wczorajszym skoku performance

Autor:  Deshroom [ 14 kwi 2008, 11:19 ]
Tytuł: 

da sie sciągnąć klienta bez konta ? klucz mam miec wieczorem ale zacząłym sciagać :-?

Autor:  Lufanga [ 14 kwi 2008, 11:30 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
da sie sciągnąć klienta bez konta ? klucz mam miec wieczorem ale zacząłym sciagać :-?


Beta Download
Your beta download is now ready.
NOTE: You must download all files listed below before you install the client.
You install the client by running setup.exe after downloading all files listed below to the same location.

http://funcom.cachefly.net/generalbeta-04-01/setup.exe
http://funcom.cachefly.net/generalbeta-04-01/setup.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat
http://funcom.cachefly.net/generalbeta- ... 080401.dat

albo

Beta Download
Your beta torrent download is now ready.
NOTE: You must download all files before you install the client.
You install the client by running ConanInstall-en.exe after downloading all files to the same location.
You must have a Bit Torrent client installed before you attempt to download using the torrent.

http://betaregister.ageofconan.com/acco ... 01.torrent

Autor:  Constantin [ 14 kwi 2008, 11:32 ]
Tytuł: 

Po ostatnich poprawkach, gra rzeczywiście nabrała koloru i zaczyna to wyglądać jak produkt mający szansę jakoś się sprzedać, ale moim zdaniem jeszcze długa droga czeka producentów, zanim AoC będzie warty moich pieniędzy.

Na, wydaje mi się nie najgorszym sprzęcie* w rozdzielczości 1680x1050 i bez wodotrysków typu anizo/AA x16 o ile na otwartej przestrzeni gra się w miarę przyjemnie, to o dziwo, wejście do pomieszczenia (karczmy) kończy się dramatem. Na moje krzywe oko mam tak z 1/3 klatki na sekundę. Próba obrotu kończy sie pokazem statycznych obrazków lub jakimiś dziwnymi podrygami na ekranie. Przez chwilę myślałem, że to wina włączonych cieni, ale dokładnie tak samo zachowuje się z cieniami wyłączonymi.

Inna sprawa to błyskawiczne pożeranie dostępnego RAMu. Gra potrzebuje kilkanaście minut na zapchanie systemu rozrastającym się klientem. I to jest nie do przyjęcia. Zapewnienia, że będzie lepiej jakoś do mnie nie przemawiają, ale jak to się mówi, poczekamy - zobaczymy.

Na chwilę obecną, czyli mniej więcej miesiąc przed premierą, gra jest daleka od ukończenia i jakoś cienko widzę szanse na poprawę. Obym się mylił.


*A64 X2 4800+, 2GB (DDR), 8800GT (512MB)

edit. XP SP2

Autor:  Lufanga [ 14 kwi 2008, 11:38 ]
Tytuł: 

Constantin napisał(a):
Po ostatnich poprawkach, gra rzeczywiście nabrała koloru i zaczyna to wyglądać jak produkt mający szansę jakoś się sprzedać, ale moim zdaniem jeszcze długa droga czeka producentów, zanim AoC będzie warty moich pieniędzy.

Na, wydaje mi się nie najgorszym sprzęcie* w rozdzielczości 1680x1050 i bez wodotrysków typu anizo/AA x16 o ile na otwartej przestrzeni gra się w miarę przyjemnie, to o dziwo, wejście do pomieszczenia (karczmy) kończy się dramatem. Na moje krzywe oko mam tak z 1/3 klatki na sekundę. Próba obrotu kończy sie pokazem statycznych obrazków lub jakimiś dziwnymi podrygami na ekranie. Przez chwilę myślałem, że to wina włączonych cieni, ale dokładnie tak samo zachowuje się z cieniami wyłączonymi.

Inna sprawa to błyskawiczne pożeranie dostępnego RAMu. Gra potrzebuje kilkanaście minut na zapchanie systemu rozrastającym się klientem. I to jest nie do przyjęcia. Zapewnienia, że będzie lepiej jakoś do mnie nie przemawiają, ale jak to się mówi, poczekamy - zobaczymy.

Na chwilę obecną, czyli mniej więcej miesiąc przed premierą, gra jest daleka od ukończenia i jakoś cienko widzę szanse na poprawę. Obym się mylił.


*A64 X2 4800+, 2GB (DDR), 8800GT (512MB)

a jaki masz system?

no ale mi tam cacus wszystko biega - ale w 1280x1024 - chociaz zwieche jedna mialem

Autor:  Deshroom [ 14 kwi 2008, 12:09 ]
Tytuł: 

zobaczymy jak bedzie chodzić na viscie x64 sp1 z 4gb ram :wink:

Autor:  BiGi [ 14 kwi 2008, 12:13 ]
Tytuł: 

Mam AMD duo 4400++ 2GB ram, GForca 8600 GT i mam nadzieje ze na medium to sie bujnie w miare na 1280x1024 (mam matryce 19'' w kwadracie wiec ewentualnie bez rozmazywania w gre wchodzi jeszcze 1024x768 ;p )

Autor:  lordyp [ 14 kwi 2008, 13:19 ]
Tytuł: 

Lufanga ma w 100% rację - zdecydowana większość - myślę , że nawet cos 80-90% bedzie grało w rozdzielce 1280-1024 , a nawet 1024x768 a wtedy wszystko bedzie chodziło lepiej- wy w becie gracie na super sprzetach w wysokich rozdzelczościach, max ustawieniach ale właśnie dlatego jesteście w CB bo macie takie sprzety - funcom nie strzeli sobie samobója i nie zrobi gry w którą nie da się grać - robią grę dla zysku a , że przy okazji chcą pokazać jak cudowną graficznie grę zrobili to odczują to ci z lepszym sprzętem , ale z gorszym też da się grać
Policzcie ilu z tego forum jest w CB ( z uwagi na sprzet i trochę szczęścia)- kilkanaście osób- czy to wszyscy co będą grać w AoC w Polsce?- wiecie że nie - ja myślę , że spokojne sprzedaż pójdzie w tysiące a nie wszyscy bedą grac na 2 kartach graficznych , 4 rdzeniowych prockach i w rozdz. 1680-1050

Strona 74 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team