mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2008, 18:36 
Cytuj  
Tak, ten klient to jakis dziwny byl, dali go Gamespot bo to oni stawiali serwery i robili event, wiec roznie to moglo byc, ja mam nadzieje ze bugow nie bedzie duzo po premierze, a ostatnie patche sa bardzo optymistyczne.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 200
Dołączył(a): 27.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 08:34 
Cytuj  
Age of Conan - nowe zaktualizowane wymagania sprzętowe

http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,38451;core.html

*

Posty: 82
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 09:49 
Cytuj  
nie rozumiem narzekania ludzi na wymagania.
Wymogi sprzetów idą w góre , zawsze tak bylo, a zeby pograc w conana na rozsadnych, dosc wysokich detalach nie trzeba przeciez wydawac jakichs bagatelnych sum.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 10:14 
Cytuj  
jakby wymagania były niskie to by marudzili ze słaba grafa :lol:


_________________
psn


Posty: 10
Dołączył(a): 10.04.2008
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 16:06 
Cytuj  
Update Funcomu:

http://www.newsweb.no/newsweb/atmnt/FUN ... f?id=53710

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 18:24 
Cytuj  
eee wymagania ciagle te same

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 19:49 
Cytuj  
raph napisał(a):
nie rozumiem narzekania ludzi na wymagania.
Wymogi sprzetów idą w góre , zawsze tak bylo, a zeby pograc w conana na rozsadnych, dosc wysokich detalach nie trzeba przeciez wydawac jakichs bagatelnych sum.



???

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bagatelny

Wiem, czepiam się :P.


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny

*

Posty: 82
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 21:22 
Cytuj  
miało być niebagatelnych no :)

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 09:11 
Cytuj  
Ostatni patch przyniosl kilka istotnych zmian - podwiekszenie exp potrzebnego do lvla ( co sie laczy z tym ze przy premierze powinno byc duzo wiecej questow niz jest teraz ) oraz dodanie stat do itemow - dla przykladu ( 2h sword przed patchem +10 taunt jedynie, po patchu +10 taunt, +15 str ) etc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 10:29 
Cytuj  
Dokladnie, nie wiem czy dodanie atrybutow jest dobre, ja jestem przeciwnikiem takiego pomyslu, no ale zobaczymy jak to bedzie dzialac, mam nadzieje ze przez to itemizacja nie bedzie wieksza w grze.
Obrazek


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 10:38 
Cytuj  
+1% fatality chance , nie bardzo rozumiem ,to nie mozna zawsze wykonac fatality,tylko jest to chance on hit? czy cos w tym stylu?


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 10:46 
Cytuj  
Tak, chance on hit.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 13:33 
Cytuj  
embe napisał(a):
Dokladnie, nie wiem czy dodanie atrybutow jest dobre, ja jestem przeciwnikiem takiego pomyslu, no ale zobaczymy jak to bedzie dzialac, mam nadzieje ze przez to itemizacja nie bedzie wieksza w grze.
Obrazek


Ja osobiscie lubie itemizacje, i nie mam nic przeciwko. Ale kazdy lubi co innego wiec zobaczymy jak wszystko wyjdzie w praniu :wink:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

*

Posty: 76
Dołączył(a): 21.06.2006
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 18:02 
Cytuj  
Czy itemy po założeniu będą przypisane do gracza i nie da sie ich sprzedać na AH?

**

Posty: 294
Dołączył(a): 24.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 18:39 
Cytuj  
Która gra bedzie rozwinieta bardziej w kierunku PvE,Age of Conan czy Warhammer Online?
Całosciowo która zapowiada sie lepiej?

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 18:40 
Cytuj  
Archlord.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 18:58 
Cytuj  
gloom napisał(a):
Która gra bedzie rozwinieta bardziej w kierunku PvE,Age of Conan czy Warhammer Online?


Age of Conan

gloom napisał(a):
Całosciowo która zapowiada sie lepiej?


(z powodu większego nacisku na pvp w who) imo WHO

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 19:49 
Cytuj  
Ostatni patch przyniósł wspaniałą zmianę w postaci wydłużenia czasu levelowania około czterokrotnie. Osoby znajdujące przyjemność w grindzie questów i/lub mobków mogą się radować. Wszyscy pozostali włączając mnie radować się będą nieco mniej..
Najlepsze, że jest zbyt mało q by uzasadniać taką zmianę...

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 20:01 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
embe napisał(a):
Dokladnie, nie wiem czy dodanie atrybutow jest dobre, ja jestem przeciwnikiem takiego pomyslu, no ale zobaczymy jak to bedzie dzialac, mam nadzieje ze przez to itemizacja nie bedzie wieksza w grze.
Obrazek


Ja osobiscie lubie itemizacje, i nie mam nic przeciwko. Ale kazdy lubi co innego wiec zobaczymy jak wszystko wyjdzie w praniu :wink:

Itemizacja to była fajna w DDO. Ogólnie w systemach DnD, tam to było przemyślane imo.
W grach, których itemizacja powoduje boostowanie na chama maksymalnie statow baowych (str, int itd) aka wow, eq2, jest poprostu zjebana :<. W tedy gra w prostej lini zaczyna prowadzic do bezwzglednego grindfestu, a nie kombinowania jak tu zrobic najlepiej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2008, 20:41 
Cytuj  
Viracept - questow raczej bedzie wiecej, az niechce mi sie wierzyc ze Funcom chce przed premiera zniechecic do siebie graczy robiac grindfesta - no way!. Pozyjemy zobaczymy, niema co rozsiewac paniki na razie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.