MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan - zapisy na betę
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=24183
Strona 9 z 50

Autor:  zaboleq [ 9 sty 2008, 12:57 ]
Tytuł: 

Oj Panie chyba pan nie znasz specyfikacji DX10 ...Ale nie bedziemy sie tu wglebiac w specyfikacje , bo to mozna sobie na google sprawdzic...A tak poza tym to Crysis to dopiero poczatek mozliwosci DX10 (sami tworcy przyznali ze tworzenie CrytekEngine2 to bylo spore wyzwanie , i ze maja jeszcze duzo pracy przed soba zanim dobrze poznaja mozliwosci DX10 ) , bo to pierwsza gra ktora tak naprawde powstala z mysla o dx10 .Pozatym jak juz wczesniej pisalem dx10 powstal glownie po to aby ulatwic tworzenie zaawansowanych efektow graficznych itp , itd .9 oczywiscie nie jest jeszcze przestarzala ale po co sie meczyc w dx9 skoro 10 daje wieksze mozliwosci??

Autor:  Brodaty [ 9 sty 2008, 13:11 ]
Tytuł: 

Och jak ładnie tryska jucha 8)
Podoba mi się ta gra, nawet bardzo

Autor:  Oyci3C [ 9 sty 2008, 13:13 ]
Tytuł: 

Troche offtop ale nawiazujac do roznic dx9 a dx10

DX9:

Obrazek

DX10:

Obrazek


Mimo tego nie warto jeszcze patrzec glownie na dx10 poki gdy nie beda w 100% zoptymilizowane pod to.

Autor:  Morge [ 9 sty 2008, 13:28 ]
Tytuł: 

Nice Giev :D

Oyci3c latasz ? :D

Autor:  Yog-Sothoth [ 9 sty 2008, 15:01 ]
Tytuł: 

Obydwa screeny to rendery, I'm sorry ;) Bylo o tym kiedys, ze to jest ich "wizja" roznic pomiedzy DX9 a DX10 w FSX, co oczywiscie wiadomo ze nie ma odniesienia do rzeczywistej gry.

Autor:  Teo [ 9 sty 2008, 15:10 ]
Tytuł: 

Lepiej pogadajmy o conanie, a nie o tym co jest oczywiste i za pare miesiecy bedzie standartem bo i tak powoli wszyscy wymienia karty na dx10 czy nastepne gowno, a dyskutowanie na ten temat ma sie ni jak jesli nadal nie ma conana i to obojetne czy w dx9 czy 10.

Ja jestem ciekaw jak wyglada sama mechanika gry w conanie, instancje czy sa, jaki crafting, jak wyglada rozwijanie postaci, skile talenty, staty, co z itemami itd, a nie czy bedzie mi armor odbijal ladniej sloneczko czy chmurki.

Autor:  Varenthin [ 9 sty 2008, 15:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Though it wasn't on display, Funcom informed us that an updated graphics tech has been implemented into Age of Conan, called Cheetah 2, which they claim drastically improves framerates.

http://au.pc.ign.com/articles/844/844128p1.html

Cheetah is a shader-oriented proprietary render engine re-written from scratch by Funcom featuring a phong per pixel lighting system. This engine allows for improved graphics and ambience. This is coupled with a trapezoidal shadow system, an in-house system developed by Funcom that allows all objects to cast shadows onto everything.

jak na chwilę obecną nie ma jeszcze Cheetah 2 w becie dostępnej dla testerów

Autor:  pooma [ 9 sty 2008, 15:45 ]
Tytuł: 

kozas15 napisał(a):
Szczerze to nie widze roznicy miedzy DX9 a DX10, o tak w crysisie widac co nie? Tyle ze przy Dx10 masz jeszcze wyzsze ustawienia grafiki. Oczywiscie gdyby zrobic screeny dwoch takich samych miejsc w dx9 i dx10 to po kilku minutach moze bym cos zauwazyl, mozliwe ze przez efekt autosugestii, ale co tam.

A co do opinii na temat AoC to naprawde szkoda :/ Wole juz zeby opoznili premiere i dopracowali chociaz najwazniejsze rzeczy( perfomance). Z checia bym w Conana pogral, ale jesli bedzie w to gralo pare osob to chyba lepiej zrobie zostajac przy eve.


Chyba nie bylo jeszcze gry pisanej stricte pod DX 10. Wszystko do tej pory to dx 9 z teksturkami DX 10. Coz, rynek. A szkoda :/
Znajdz jakiegos kolege z 8800 i niech Ci pokaże demka nvidii DX 10 - od razu się przekonasz że czegoś takiego jeszcze nie widziałeś.

Autor:  zaboleq [ 9 sty 2008, 18:59 ]
Tytuł: 

Jedno zasadnicze pytanie:Skoro sporo rzeczy wskazuje na to iz gra jest zupelnie nie gotowa na to by ruszyla open beta , o premierze nie wspominajac to na co liczyli/licza devsi??Jesli to sie okaze przed WoTLK to bedzie crap a po premierze WoTLK to kto bedzie w to grał??Z drugiei strony zalezy tez ile sie spoznia bo jesli imo graja ma sie rzeczywiscie poczucie klaustrofobii to tragedia jak na taka gre :| .Mam nadzieje chociaz ze WHO bedzie inny ale ostatnio w topicu o nim cisza...

Autor:  konrador [ 9 sty 2008, 19:22 ]
Tytuł: 

Przeciez ktos napisal, dlaczego jest cisza... Jest cisza, bo przerwali bete.

Autor:  RufeN [ 9 sty 2008, 19:54 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Przeciez ktos napisal, dlaczego jest cisza... Jest cisza, bo przerwali bete.

eee, to nie ruszyli z nią na nowo?

Autor:  Teo [ 9 sty 2008, 21:11 ]
Tytuł: 

W grudniu ruszyla beta z dark elfami, teraz wylaczyli bo ma byc pelny content frontu imperium-chaos ale strasznie im to idzie wolno.

Ja juz pisalem ze wydanie gry przed premiera dodatku do WoW jest wielkim bledem ale jesli wydadza miesiac max dwa po premierze WotLK to trafia dokladnie w moment gdzie ludzie sa znudzeni, zawiedzeni i wiekszosc czeka az inni podciagna lvl by ruszyl progres z farmieniem nowych dzisiatkow rep, instow, tierow itd.

Druga sprawa to ze mecza sie z tymi betami tragicznie i efekty marne nadal, a przecieki zamiast nakrecac ludzi, zniechecaja to tych projektow.

Autor:  ikona [ 10 sty 2008, 02:31 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Kabraxis:Prawda jest taka ze gry na konsole sa bardzo ograniczone przez zamknieta architekture i ograniczony ram(szczegolnie w ps3)


Tylko czysto teoretycznie, jak praktyka pokazuje gry na konsole z ograniczonym hardware potrafia wygladac rownie dobrze co na PC z nieporownywalnie wieksza moca.
Pozatym sa 2 strony medalu, gry na pc sa ograniczone otwarta architektura. Musza dobrze wygladac na roznych ukladach graficznych i to w dodatku na roznych generacjach kart.
Tak wiec koniec koncow nie jest prawda co napisales, ponadto nie da sie ukryc ze pisanie gier na konsole jest prostsze, tansze i szybsze.

Autor:  zaboleq [ 10 sty 2008, 09:58 ]
Tytuł: 

No nie z tym "proste" i "tani" to dowaliłes:E ....Moze na x360 tak ale np zrobienie juz "sredniego" halo + kampania reklamowa pochłoneła blisko 200mnl USD wedlug nieoficjalnych zrodel (M$ podaje okolo 160mln $) .Natomiast gry na ps3 (i mam tu namysli te dobre a nie sredniaki) to koszt rzedu 100mln $(wole nie myslec ile U:DF kosztował:P) a o trudnosci "programowania" na ps3 to juz wspominac ni bede;p .Fakt faktem jak wyjdzie np taki MGS4 albo cos z "wielkie piatki" , na ktora oczekuje(jakie to tytuly - nie wazne;p) to zakupie ps3 ale poki co nie zmienia faktu ze gdy w przyszlym roku my bedziemy siedziec na grach pod dx10 to devsi od Sony i M$ beda glowkowac jak tu wycisnac cos jeszcze z tych konsol (juz np na Gearsach , o ktorych mowi sie ze moze tylko U:DF je przebil , widac było słabej jakosc tekstury , no i brak aniso , natomiast na PC grałem i wygladalo duzo lepiej:) .

Autor:  Mendol [ 10 sty 2008, 10:17 ]
Tytuł: 

wlasnie z tym programowaniem na ps3 nie jest podobno tak zle jak wszyscy sie rozpisuja...
i uncharted ze swoim realizmem powala.

Autor:  Viracept [ 10 sty 2008, 10:31 ]
Tytuł: 

Może jakiś miły Pan Mod przeniesie wątek o konsolach do innego threadu ?

V.

Autor:  Varenthin [ 10 sty 2008, 12:46 ]
Tytuł: 

QA Lead napisał(a):
We are doing internal testing right now on the next major patch to go to general beta and it has the new cheetah merge in it, and tons of code fixes. Its not ready to be passed on to you yet, but hopefully in a week or 2 we will be able to get it on the beta server. Its quite massive really


QA Lead napisał(a):
Most of our QA comps are around the same specs as yours. We do see some FPS drops that are related to loading, but for the most part we have 60FPS when standing still in connal's, and pretty steady more than 30FPS or so running through the zone (40-50 in what I just tested).

This is something that should improve through out beta, its not the "final" version.


QA Manager napisał(a):
All the new effects will be in the Cheetah 2 build when it is pushed to the General Beta. New water effects, ripples, etc.


Conan Items & Magic napisał(a):
Sorry folks, but there's no such thing as "Cheetah 2" in the way you think of it. What IGN reported as "Cheetah 2" is in fact just a working branch the rendering coders use as a middle-step before merging all updates to the main repository.

Though, the effects and tech and whatnot is for real

Autor:  Viracept [ 10 sty 2008, 12:58 ]
Tytuł: 

Keep it comming :D

V.

Autor:  Kabraxis [ 10 sty 2008, 18:39 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
ale poki co nie zmienia faktu ze gdy w przyszlym roku my bedziemy siedziec na grach pod dx10 to devsi od Sony i M$ beda glowkowac jak tu wycisnac cos jeszcze z tych konsol

Do tego czasu ty zmienisz kompa jeszcze 2 razy a konsolowiec bedzie dalej gral na tej samej konsoli za 1000 zeta. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Ja np. za najwieksza wade PC jako platformy do gier uwazam koniecznosc upgreadow i paradoksalnie wlasnie ta otwartosc architektury o ktorej piszesz, dzieki ktorej zanim kupie gre musze wejsc na 2 strony ktote testuja wymagania dla pewnosci jeszcze zapytac na forum czy mi pojdzie potem dla swietego spokoju zagrac w demo. Po kupiemiu pelnej wersji modlic sie ze devsi czegos nie zrabali i nie wyskocza errory a po 3 miesiacach moge w koncu spokojnie grac na patchu 1.5.
WSZYTKO ma swoje dobre i zle strony. PCty tez.

Cytuj:
(juz np na Gearsach , o ktorych mowi sie ze moze tylko U:DF je przebil , widac było słabej jakosc tekstury , no i brak aniso , natomiast na PC grałem i wygladalo duzo lepiej:) .


Rok to przepasc w dzisiejszych czasach wiec wiedomo bylo ze pc wersja bedzie ladniejsza (choc niewiele ladniejsza jak na super turbo moc dzisiejszych PC - ja jej zreszta za bardzo nie widze ale to juz inna sprawa). Pozatym jest wiele gier ladniejszych niz Gearsy (na obie konsole) nie chce mi sie wymieniac.
Pozatym Naughty Dog powiedziało ze Uncharted wykorzystuje troche ponad 30% mocy PS3, z X'a po mojemu da sie wyciagnac jeszcze tez wiele. Porownaj pierwsze gry na PS2 z np. God Of War 2, sorry ale to jakbys porownywal gry z Amigi z grami na PC z akceleratorem grafiki 3D (przykladowo). Albo Tekkena 1 (PSX) z Tekkenem 3 (tez PSX) zapas mocy obu nextgenow jest wystarczajacy na pare lat i zadne Dx10 czy 11 tego raczej nie zmieni.

Obie platformy sa fajne, obie maja swoje wady i zalety. Lecz np. slabiutka sprzedaz Crysisa ktorego tak chwalisz (chocby posrednio przez chwlenie Dx10, ktore nawiasem mowiac jest marketingowym gownem bo w 90% nie widac tych efektow przy czestym spadku wydajnosci) pokazuje ze PCty jako platforma dla wielkich produkcji powoli sie koncza.
Crysis pokazal tez ze samym Dx10 gry nie zrobisz i de facto gracze (wiekszosc) maja Dx10 w dupie. :-)

Rynek konsolowy jest coraz wiekszy i juz kilkunastokrotnie przebija rynek PCtowy wiec czy tego chcemy czy nie to z roku na rok konsole beda mialy coraz wiekszy udzial w ksztaltowaniu gier i to one beda wyznaczac standardy. Gdy zaczna wychodzic MMO na konsole (a AoC np. wychodzi, Blizzard robi przypuszczalnie MMO na konsole rowniez) to juz kaplica.
Zwlaszcza ze genialne pomysly Microsoftu w stylu Win Vista, Dx10 i Games For Windows Live raczej rynkowi nie pomagaja.

Sorki za offtop. :-))

Autor:  RufeN [ 10 sty 2008, 19:39 ]
Tytuł: 

inna sprawa, że gry na PC są relatywnie O WIELE tańsze, niż te na X360 i PS3 - z różnic cenowych przy kupowaniu kilkunastu gier rocznie spokojnie się uzbiera na nowego kompa co 2 lata ;)

Strona 9 z 50 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team