MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PvP weekend z Gamespot
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29216
Strona 9 z 16

Autor:  futrol [ 26 kwi 2008, 21:24 ]
Tytuł: 

ze zacytuje z http://pc.ign.com/articles/869/869633p2.html
Cytuj:
Whichever guild has members that fare better in the PvP minigames gets priority when determining who gets to lead a siege assault.


czyli te battleground-minigames nie beda takie marginalne, takze moge ponownie powiedziec, ze zawiewa to failem

Autor:  ankesen [ 26 kwi 2008, 22:44 ]
Tytuł: 

Jeszcze apropo pvp weekendu, fajny filmik:)

http://youtube.com/watch?v=iZcWJdmdkio

Autor:  BiGi [ 26 kwi 2008, 23:31 ]
Tytuł: 

imba knockback ;)

Autor:  Shadhun [ 26 kwi 2008, 23:37 ]
Tytuł: 

futrol napisał(a):
ze zacytuje z http://pc.ign.com/articles/869/869633p2.html
Cytuj:
Whichever guild has members that fare better in the PvP minigames gets priority when determining who gets to lead a siege assault.


czyli te battleground-minigames nie beda takie marginalne, takze moge ponownie powiedziec, ze zawiewa to failem


Masakra, czy może ktos potwierdzić tą ochydną nowine ?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 kwi 2008, 23:44 ]
Tytuł: 

Potwierdzam. Mozecie juz isc dac na msze za AoC, napuscic cieplej wody do wanny i wziac od taty zyletke. Ja sie zaraz wieszam, na wiesc o tak ochydnej nowinie.

Autor:  Viracept [ 27 kwi 2008, 00:01 ]
Tytuł: 

Na beta forum jest już potężny whine. Może FC pójdzie po rozum do głowy. Z drugiej strony jak pokazuje przykład WoW można dać ludziom bzdurne areny i bg honor boting i miliony ciołków będą zachwycone...

V.

Autor:  futrol [ 27 kwi 2008, 00:12 ]
Tytuł: 

areny w wowie sa fajne dzieki ladderowi, w battlegroundach fajnie sie oglada statystyki meczu, w aoc mozna zobaczyc jedynie kills/death.

Autor:  tomugeen [ 27 kwi 2008, 00:16 ]
Tytuł: 

futrol napisał(a):
areny w wowie sa fajne dzieki ladderowi, w battlegroundach fajnie sie oglada statystyki meczu, w aoc mozna zobaczyc jedynie kills/death.

Zawsze mozesz popatrzec na login screen po kazdej smierci ;]

Autor:  Lufanga [ 27 kwi 2008, 00:47 ]
Tytuł: 

a mi sie wydaje to nie do konca zlym pomyslem
a raczej nie mam pomyslu na to jak inaczej okreslic pierwszenstwo w siegu
kto pierwszy ten lepszy odpada
kto ma silniejsza gildie (liczniejsza) tez
a tak to w siege beda uczestniczyc najbardziej zgrane gildie
czyli bijemy sie o prawo do bicia
oczywiscie jesli zrobia to na zasadzie jakosc>ilosc
jak bedzie ilosc>jakosc to faktycznie lipa
ale niema co plakac - juz niedlugo sie przekonamy

Autor:  Khebeln [ 27 kwi 2008, 03:31 ]
Tytuł: 

Bedzie jakosc >> ilosc poniewaz ma byc duza lecz ograniczona liczba ludzi dopuszczana do siege z pierwszenstwem ludzi na najwyzszych lv :)

Autor:  Mendol [ 27 kwi 2008, 07:42 ]
Tytuł: 

rotfl. bedzie to samo co w wowie z robieniem instancji.
najwyzszy level, najbardziej uzyteczna klasa, kolesie z najlepszym eq beda mieli prawo do siegowania.
ahahahahaha

Autor:  MagPS [ 27 kwi 2008, 07:52 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Bedzie jakosc >> ilosc poniewaz ma byc duza lecz ograniczona liczba ludzi dopuszczana do siege z pierwszenstwem ludzi na najwyzszych lv :)


Tłumacz to sobie jak chcesz, ale to zobaczymy jak przyjdą koreance na server i zabiorą tobie content :wink:

Autor:  Dae [ 27 kwi 2008, 08:00 ]
Tytuł: 

a da ktos linka do całej treści info o tym, bo z dosłownego tłumaczenia tego wynika, że ten kto jest najlepszy w PVP minigames będzie dowodził atakiem... a to nie oznacza, że reszta nie będzie mogła brać udziału w ataku, to chyba sie też tylko tyczy wewnętrznego rankingu gildii.

Autor:  Mendol [ 27 kwi 2008, 08:47 ]
Tytuł: 

no ciagle to samo ograniczenie jak dla mnie.
czy to wewnatrz gildii czy nie. w daocu faktycznie jesli chodzi o grp vs grp brali tylko najlepsze klasy, ale jesli chodzi o zdobywanie keepow to nie mialo znaczenia skad, dlaczego, po co, ktory level.
a tu minigames - dla osob z najlepszym gearem itd itd.

Autor:  futrol [ 27 kwi 2008, 09:56 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
a da ktos linka do całej treści info o tym, bo z dosłownego tłumaczenia tego wynika, że ten kto jest najlepszy w PVP minigames będzie dowodził atakiem... a to nie oznacza, że reszta nie będzie mogła brać udziału w ataku, to chyba sie też tylko tyczy wewnętrznego rankingu gildii.


podalem linka skad cytuje, poza tym chyba inne osoby (gildie) co sie 'zapisza' na atak, beda mogly w nim brac udzial. to wszystko nie ma znaczenia, bo wygrywa ta gildia, co dowodzi atakiem, tzn ta ktora farmi minigames'y.

@luftwaffe
jest wiele mozliwosci rozwiazania tego, mozna brac z listy zapisanych gildii te, ktorych czlonkowie maja najwyzszy pvp lvl np. Poza tym podczas ataku na keepa gildie, ktore nie 'dowodza', moglyby miec takze szanse na przejecie keepa, biorac pod uwage np. aktywnosc podczas ataku, zrobiony dmg, heal, kille, bunnyhop'y, piruety w powietrzu, cokolwiek.

Autor:  Lufanga [ 27 kwi 2008, 10:30 ]
Tytuł: 

futrol napisał(a):
@luftwaffe
jest wiele mozliwosci rozwiazania tego, mozna brac z listy zapisanych gildii te, ktorych czlonkowie maja najwyzszy pvp lvl np. Poza tym podczas ataku na keepa gildie, ktore nie 'dowodza', moglyby miec takze szanse na przejecie keepa, biorac pod uwage np. aktywnosc podczas ataku, zrobiony dmg, heal, kille, bunnyhop'y, piruety w powietrzu, cokolwiek.

pvp lvl = ten kto rozegra wiecej mini games chyba ze masz na mysli ten kto gankuje na masowa skale
a aktywnosc zrobiony dmg i heal = gildie masowe
czyli ilosc>jakosc
taki system nie dyskryminuje rzadnych gildii malych czy duzych - jako ze takie i takie moga miec teamy skilled playerow ktore wywalcza dowodzenie nad siege keepa

Autor:  Dae [ 27 kwi 2008, 10:31 ]
Tytuł: 

Przeczytałem ten artykuł i w mojej opinii nie wygląda to źle ale pewnie co poniektórzy są zawiedzeni:

Cytuj:
Guild owners will have to set through a calendar-like interface a date and time for when your battle keep will be open for attack. Funcom will set a rule for how often you need to defend, and within that range of time your guild can set a time for whatever's convenient for its members.



To rozwiązanie jest dla mnie idealne, dla mnie który pracuje i ma inne zajęcia niż granie non stop, kiedyś mogłem grać 16h/24h ale dziś już nie.
Da to szanse mniej hardcorowym gildią na utrzymanie zamku, gwarancje, że nikt im go nie zabierze jak 80% gildii będzie w pracy albo spać. Ustawiamy sobie wtedy możliwość ataku na nasz keep kiedy optymalnie jako gildia jesteśmy najsilniejsi.






Cytuj:
That being said, Funcom will place limits on how many can charge into battle to stop people from recruiting the entire server for an attack.


Ha następny dobry mechanizm mający na celu balans, dzięki temu każda gildia będzie w stanie sie obronić. Ja osobiście wole postawić na taktykę niż zerg bo wtedy robi burdel. Trzeba też pamiętać, że nadal istnieją ograniczenia sprzętowe i serwery mogą nie wytrzymać zergu 200 osób na jeden keep tak samo jak nasze kompy.



Cytuj:
The longer you're able to hold a battle keep, the more powerful it becomes, rewarding guilds with better organization and defensive strategies. Currently, after two weeks your battle keep moves from tier one to tier two, and after another two weeks upgrades to tier three.


Dla mnie bomba.



Cytuj:
Since many guilds will likely be trying to schedule attacks on the limited number of battle keeps (there can be 8 active at a time), Funcom has implemented a priority structure. Whichever guild has members that fare better in the PvP minigames gets priority when determining who gets to lead a siege assault.



No tu właśnie można mieć zastrzeżenia, tylko najsilniejsze gildie na pvp minigrach będą pewnie mogły szturmowac najsilniejsze zamki, można sie obawiac tego rozwiązania ale trzeba poczekac jak to będzie wyglądać, ale jeśli może się toczyć tylko 8 bitwew naraz to jak już te lepsze gildie zdobędą zamki przyjdzie kolej na te słabsze. Tak to rozumiem, zobaczymy w praniu.

Autor:  futrol [ 27 kwi 2008, 10:42 ]
Tytuł: 

Lufanga napisał(a):
pvp lvl = ten kto rozegra wiecej mini games chyba ze masz na mysli ten kto gankuje na masowa skale

no wlasnie nie, pvp lvl to nie tylko minigames, to takze open world (open? ;f) pvp. System opisany w tym artykule zmusza nas do siedzenia na tych battlegroundach, a pvp poza nimi daje tylko itemki czy co tam, niewazne.

Cytuj:
a aktywnosc zrobiony dmg i heal = gildie masowe
czyli ilosc>jakosc

chodzi o aktywnosc podczas atakowania. powiedzmy jest 50 osob z uber gildii A, ktora ma leada. jest 10 osob z gildii B. kazdy z gildii A robi po 1000dps, kazdy z gildii B robi 1100 dps. Gildia B zdobywa 'punkty aktywnosci' i w efekcie moze wygrac walke o keepa. Jakosc > ilosc. Prawdopodobnie i tak ludzie z gildii A by robili duzo wiecej dps, ale jest to jakis pomysl. obecnie gildia A zawsze wygra zamek (jesli sie uda w ogole).

Dae napisał(a):
Da to szanse mniej hardcorowym gildią na utrzymanie zamku, gwarancje, że nikt im go nie zabierze jak 80% gildii będzie w pracy albo spać.

Jest 8 battlekeepow na serwer. Sprobuj teraz mniej hardcorowa gildia przejac keepa jednej z uber hardcoreowych gildii. gl.

Autor:  Dae [ 27 kwi 2008, 10:49 ]
Tytuł: 

nawet jak będzie 8 battle keepów to wątpie by było 8 uber hardcorowych gildi na każdym serwie założe się , że 3-4 będą nie do zdobycia a reszta jak najbardziej. Zakładam, że jedna gildia może miec jeden battle keep tylko w takim razie ona już nie będzie mogła szturmować chyba, że straci swój. Z drugiej strony celem głównym mojej gildi w AoC będzie posiadanie jednego z nich, no zobaczymy ja uważam, że nie jest źle :D

Autor:  Lufanga [ 27 kwi 2008, 10:52 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
Cytuj:
Since many guilds will likely be trying to schedule attacks on the limited number of battle keeps (there can be 8 active at a time), Funcom has implemented a priority structure. Whichever guild has members that fare better in the PvP minigames gets priority when determining who gets to lead a siege assault.



No tu właśnie można mieć zastrzeżenia, tylko najsilniejsze gildie na pvp minigrach będą pewnie mogły szturmowac najsilniejsze zamki, można sie obawiac tego rozwiązania ale trzeba poczekac jak to będzie wyglądać, ale jeśli może się toczyć tylko 8 bitwew naraz to jak już te lepsze gildie zdobędą zamki przyjdzie kolej na te słabsze. Tak to rozumiem, zobaczymy w praniu.

ale wlasnie to rozwiazanie tez wydaje sie byc ok
szczegolnie dla gildii mieszanych casual i hc gracze a nawet full casual
8 keepow to duzo jesli zrobia serwery z populacja jak w WoW
aha i wazna rzecz - jak rating jest robiony?
jesli liczy sie tylko tygodniowy (a tak powinno byc) to juz calkiem luzik
maniaczymy tydzien a pozniej mamy wakacje broniac keepa, napadajac inne miasta czy robiac pve
wszystko zalezy czy bedzie rating tygodniowy i czy rating calej gildii bedzie sie liczyl czy najlepszej druzyny z danej gildii (to by bylo najlepsze rozwiazanie)


edit:
futrol napisał(a):
chodzi o aktywnosc podczas atakowania. powiedzmy jest 50 osob z uber gildii A, ktora ma leada. jest 10 osob z gildii B. kazdy z gildii A robi po 1000dps, kazdy z gildii B robi 1100 dps. Gildia B zdobywa 'punkty aktywnosci' i w efekcie moze wygrac walke o keepa. Jakosc > ilosc. Prawdopodobnie i tak ludzie z gildii A by robili duzo wiecej dps, ale jest to jakis pomysl. obecnie gildia A zawsze wygra zamek (jesli sie uda w ogole).

no mogli by zrobic w sposob ze dziela dmg zrobiony na jednego czlonka - tez w sumie moglo by byc fajnie - aktywniejsci przejmuja keepa
ale moglo by to owocowac porazka:
Cytuj:
The defenders will have a specific number of points when starting a siege, and the attackers gain points for blasting apart buildings and making kills. Once the attacking team's point exceed that of the defending team's, then and only then can the city truly be taken over. If the keep is destroyed before the attackers' points outnumber the defenders', then the offensive team only succeeds in getting some loot and wreaking havoc, but won't gain control of the city.

czyli obie strony maja punkty
i atakujacy musza stosowac taktyki aby przejac keepa
jesli wygrywala druzyna z wiekszym dps moglo by to kiepsko wygladac
zamiast atakowac strategiczne punkty atakowali by cele gdzie mozna najbardziej wysrubowac dmg
no nic zobaczymy jak to w praniu bedzie wygladac

Strona 9 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team