MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 81 z 165

Autor:  Khebeln [ 25 kwi 2008, 13:34 ]
Tytuł: 

Ech najsmieszniejsze jest ze pvp event client chodzil jak marznie, zadnych przyciec, fps staly jak skala.

Nadzieja jest w takim razie, Funcom oficjalnie przyjol do wiadomosci ten problem i pracuje nad tym. W tej chwili mam sporo wolnego ramu na tekstury etc wiec mogli by wprowadzic specjalne ustawienia w opcjach :)

Autor:  gabrielangel [ 26 kwi 2008, 21:00 ]
Tytuł: 

http://pc.ign.com/articles/869/869633p1.html

Nie wiem, na ile z tego bedzie w grze.

Autor:  lordyp [ 27 kwi 2008, 12:45 ]
Tytuł: 

czy ktoś z "beciarzy" :p grał może Dark Templarem?
mi ta postać najbardziej się podoba a jak czytam wszędzie jakieś sondy na temat postaci DT jest przeważnie na końcu - w czym problem? - w samej grze okazuje sie , ze to jednak słaba postać -słaba do pve i pvp ?

Autor:  Viracept [ 27 kwi 2008, 13:54 ]
Tytuł: 

Nie słuchaj ani nie czytaj co ludzie piszą o poszczególnych klasach. 90% z nich zwyczajnie nie potrafi grać albo wyciąga wnioski na podstawie gry na niskich levelach. Co do DT dam Ci prosty przykład sprzed jakiegoś miesiąca gdy bear shaman był totalnie overpowered. Grając bs jechałem z palcem w pupie każdą melee klasę jaką spotkałem. Mając lvl 48 spotkałem DT ten sam lvl. Nie mogłem go zjechać poniżej 80% hp tak mocne miał life tapy. Tłukliśmy się kilka minut aż skończyła się mi stamina/mana i musiałem wiać.

Klasy są wciąż balansowane każdy patch wnosi sporo zmian, właśnie jest downtime na kolejny. Nie można wyciągać wniosków przed release, zanim ludzie dobiją 80tki i nauczą się grać.

V.

Autor:  Templair [ 27 kwi 2008, 14:00 ]
Tytuł: 

Jestem niezwykle ciekawy co dorzuca w tym patchu. Mam nadzieje, ze te performance tweaki o ktorych mowili ...

T.

Autor:  Khebeln [ 27 kwi 2008, 19:00 ]
Tytuł: 

Mi fps poprawil sie o 5-10% w dzisiejszym patchu, zmienili rozniez duzo w opcjach video

Autor:  Deshroom [ 28 kwi 2008, 08:14 ]
Tytuł: 

jedna uwaga po wczorajszym paczowaniu lkienta nie uruchamiał mi sie (czarny ekran z kursorem gry) dopóki nie przełączyłem na directx 10 z directx 9. może komuś się przyda

Autor:  Lufanga [ 28 kwi 2008, 09:22 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
jedna uwaga po wczorajszym paczowaniu lkienta nie uruchamiał mi sie (czarny ekran z kursorem gry) dopóki nie przełączyłem na directx 10 z directx 9. może komuś się przyda

ja znowu jak z tego menu gdzie jest przycisk play (patchera ze tak powiem) wchodze do setupu i zmieniam na dx10 nie odpala mi sie AoC
ale jak wejde do gry (ekran logowania) i tam zmienie na dx10 odpala sie juz dalej bez problemow
z dx9 chodzi ok

Autor:  onionpl [ 28 kwi 2008, 11:38 ]
Tytuł: 

Bylo wczesniej intro ? Zawsze ESC wciskalem a dzis sie zdziwilem po reklamach...

Autor:  Templair [ 28 kwi 2008, 12:23 ]
Tytuł: 

onionpl napisał(a):
Bylo wczesniej intro ? Zawsze ESC wciskalem a dzis sie zdziwilem po reklamach...


Nie, nie bylo ...

T.

Autor:  Khebeln [ 28 kwi 2008, 13:56 ]
Tytuł: 

Dodali intro w ostatnim patch.

Autor:  lukaszn [ 28 kwi 2008, 16:02 ]
Tytuł: 

takie pytanko czy to prawda ze krainy sa w instance i przy wiekszej liczbie ludzi replikuja sie nowe ? takie cos dzis przeczytalem : "Well after finally getting my char off newb island I can confirm that AoC's outside zones do replicate at a certain number."

Autor:  Shadhun [ 28 kwi 2008, 16:05 ]
Tytuł: 

Tak jest, ale spoko, zaraz usłyszysz pewnie dlaczego to kolejny WSPANIAŁY pomysł funcomu.

Autor:  lukaszn [ 28 kwi 2008, 16:11 ]
Tytuł: 

no to odrazu prosta taktyka na siege heh mass noob blob :P bo chyba zamki nie beda replikowane podczas siege :wtf: ? ogolnie to bardzo jestem ciekawy jak chca siege rozwiazac :) mam nadzieje ze cos ciekawego wymysla bo to mnie tam najbardziej ciagnie

Autor:  lukaszn [ 28 kwi 2008, 16:14 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Tak jest, ale spoko, zaraz usłyszysz pewnie dlaczego to kolejny WSPANIAŁY pomysł funcomu.

taki instancing w noob zonie na starcie to jeszcze spoko , jak sobie przypomne laga i miliony gnomow i walke o spawny na starcie wowa :P
pytanie zasadnicze to jaki cap ustawia zeby w pozniejszych etapach gry nie bylo zwaly

Autor:  Shadhun [ 28 kwi 2008, 16:20 ]
Tytuł: 

lukaszn napisał(a):
no to odrazu prosta taktyka na siege heh mass noob blob :P bo chyba zamki nie beda replikowane podczas siege :wtf: ? ogolnie to bardzo jestem ciekawy jak chca siege rozwiazac :) mam nadzieje ze cos ciekawego wymysla bo to mnie tam najbardziej ciagnie


Nie bo tutaj wkracza kolejny świetny pomysł : limit graczy na siege.

Autor:  Khebeln [ 28 kwi 2008, 16:36 ]
Tytuł: 

Lepsze to niz 2 fps jak pojawi sie 1000-1500 ludzi :] Z tego co pisali engine ma poradzic sobie z 500 osobami na raz.

Gdzies chodzilo ze ma byc limit okolo 450-500 ludzi na siege. po 200-250 na strone :)

Fakt limity nic pieknego i w idealnym swiecie wolalbym zeby ich nie bylo ale jeszcze bardziej mi zalezy na plynnej i wygodnej grze podczas pvp niz ilosci ludzi 500 czy 2000. Wydaje mi sie ze 500 ludzi i tak bedzie duzym problemem dla wielu osob aby to wyswietlic a co dopiero jakby limitow nie bylo :)

Swoja droga i tak nie widzialem w zadnej grze tak wielkich bitew no moze poza L2 ale tam grafika jest z epoki kamienia lupanego :roll:

W Shadowbane 50 osob to byla norma przy ataku miast a 100-150 juz tworzylo super tlum. Wyobrazic sobie mozna 500 w srodowisku AoC gdzie masz pelen system kolizji w pvp a nie to co w wiekszosci mmo gdzie mozna przechodzic przez inne postaci jak przez powietrze :D Jak dla mnie super. Dodajcie maszyny obleznicze, pvp mounty, etc

PS: Jezeli zrobia limit mniejszy niz 250-300 osob to bede tez najwiekszym tego przeciwnikiem. Tak dlugo jak uda im sie zrobic 500~ osob przy siege nie bede sie czepial.

Autor:  Farin [ 28 kwi 2008, 16:52 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Tak jest, ale spoko, zaraz usłyszysz pewnie dlaczego to kolejny WSPANIAŁY pomysł funcomu.

Wcześniej też tego się przestraszyłem. Niestety w tym roku zacząłem grać w EvE - w tamtym świecie dopiero niedawno ustawiono limit graczy na dany układ planetarny, a to z powodu jak dobrze poczytałem sobie doniesienia pewnej bitwy, w systemie, która to spowodowała dość poważne szkody dla innych graczy w innych systemach(sprzęt i łącze im podobno zaczęło się przegrzewać ;] ). Zresztą teraz jest w EvE pewien system, który uznawany jest za pępek handlu - przez to jest tam taaaki lag, że hoho. Kiedyś jak się tam dostałem to przez godzine wylecieć z stamtąd nie mogłem :P
W takich sytuacjach w sumie nie miałbym nic przeciwko aby ten systemik się powielił :]

Autor:  Khebeln [ 28 kwi 2008, 16:58 ]
Tytuł: 

Heh Eve to zupelnie inna kategoria wagowa, w eve jest 35k+ ludzi online w jednym swiecie przecietnie z czego chyba z 10k siedzi w jita :lol:

Nastepny dodatek Ambulance ma rozwiazac problem z jita jak i generalnymi lagami poniewaz wnetrza stacji benda na odzielnych serwerach przez co lag dla ludzi na zewnatrz powinien byc znacznie znacznie mniejszy :)

Walki w Eve sa epickie jak i legendy o lagach jakie sa podczas takich walk gdy 5k+ statkow rozpi**** sie w jednym systemie :roll:

A co do sprzetu to cos takiego jest niemozliwe, chyba ze chodzi o serwery Eve Online :]

Autor:  Farin [ 28 kwi 2008, 17:06 ]
Tytuł: 

Khebeln - przeczytaj mój post jako całość i jako taki traktój. Podałem przykład EvE tylko po to aby uzmysłowić niektórym, że z powodu braków w technologi przesyłowej(że tak ujmę to wszystko co dotyczy przesyłu danych w określonym czasie do określonej grupy odbiorców) pomysł powielenia danej krainy po tym jak uzyska limit graczy (np. 500 osób) nie jest w cale taki znowu bezmyślny...

Strona 81 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team