MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 86 z 165

Autor:  Deshroom [ 4 maja 2008, 13:27 ]
Tytuł: 

lordyp napisał(a):
odkąd zaczęła się OB na FP - nie da się robić questów :( - za jednym mobkiem lata po kilku graczy a że respawn trwa ze 2 min to robienie questów pod wzgledem czasu przestało być opłacalne

jeśli tak samo bedzie na rozpoczęciu oficjalnej gry to masakra :(
graj w trybie SP

Autor:  futrol [ 4 maja 2008, 13:32 ]
Tytuł: 

na tym single playu mozna dociagnac do lvl 80? ; o

Autor:  Khebeln [ 4 maja 2008, 14:31 ]
Tytuł: 

nie

Autor:  Teo [ 4 maja 2008, 14:36 ]
Tytuł: 

Single player to 5lvl, 10lvl, 15lvl i 19lvl po trzy questy na kazdym poziomie, duzo expa ale to taki uzupelniacz zwyklych questow i wymagane by wydosatc sie z Tortage.

Autor:  Deshroom [ 4 maja 2008, 14:42 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Single player to 5lvl, 10lvl, 15lvl i 19lvl po trzy questy na kazdym poziomie, duzo expa ale to taki uzupelniacz zwyklych questow i wymagane by wydosatc sie z Tortage.
no napisz coś o guardianie na high lvlu w pvp :P

daje rade vs caster ? ma jakieś stuny czy silence ? czy raczej stoi jak jełopa i zdycha ? :wink:

Autor:  BiGi [ 4 maja 2008, 14:51 ]
Tytuł: 

http://betaleaks.com


tam wsio masz ;)

Autor:  Teo [ 4 maja 2008, 14:54 ]
Tytuł: 

Guardian ma ciekawe combosy, grupowe oszolomienie, grupowe kopniecie, wymiata ze spearem jak maszynka do aoe ale jednak to guardian, jedyna klasa z plate i nie liczmy ze bedzie w dmg swietny, jednak ma duza przywalnosc i jak wpakuje sie w skile odpowiedzialne za ressity i odpornosci to castera rozdepta spokojnie.

Autor:  simo [ 4 maja 2008, 14:59 ]
Tytuł: 

Mam pytanie o klimat, swiat i lore gry... Jako, ze nie znam tego swiata prawie w ogole.

1) Czy wrazenie wyniesione ze screenow i filmikow, mroczne fantasy z nawiazaniami do antycznej Grecji, Rzymu czy Egiptu, jest dobre ?

2) Swiat Conana kojarzy mi sie z pustyniami, pustynnymi miastami itp. czy w grze mozna znalezc rowniez lokacje z lasami, gorami, lokacje zimowe ?

I z innej beczki...

3) Czy jest opcja "hide helm" :] ?

dzieki za odpowiedzi

Autor:  artvries [ 4 maja 2008, 15:05 ]
Tytuł: 

jest hide helm ;dd

Autor:  Dae [ 4 maja 2008, 15:07 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Mam pytanie o klimat, swiat i lore gry... Jako, ze nie znam tego swiata prawie w ogole.

1) Czy wrazenie wyniesione ze screenow i filmikow, mroczne fantasy z nawiazaniami do antycznej Grecji, Rzymu czy Egiptu, jest dobre ?

2) Swiat Conana kojarzy mi sie z pustyniami, pustynnymi miastami itp. czy w grze mozna znalezc rowniez lokacje z lasami, gorami, lokacje zimowe ?

I z innej beczki...

3) Czy jest opcja "hide helm" :] ?

dzieki za odpowiedzi



Ad 1) Dobre

Ad2) Jest duża różnorodność krain pustynie, lasy czy zaśnieżone krainy górskie.

ad3) Gdzieś czytałem posta, że nie ma i whine ludzi na ten temat, ja osobiście uważam to za dziwne zboczenie, że ktoś chce chować animacje hełmu jak ci to przeszkadza to go nie noś :D

Autor:  Sobtainer [ 4 maja 2008, 15:23 ]
Tytuł: 

Jest opcja Hide Helm.

Autor:  iniside [ 4 maja 2008, 15:28 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Mam pytanie o klimat, swiat i lore gry... Jako, ze nie znam tego swiata prawie w ogole.

1) Czy wrazenie wyniesione ze screenow i filmikow, mroczne fantasy z nawiazaniami do antycznej Grecji, Rzymu czy Egiptu, jest dobre ?

2) Swiat Conana kojarzy mi sie z pustyniami, pustynnymi miastami itp. czy w grze mozna znalezc rowniez lokacje z lasami, gorami, lokacje zimowe ?

I z innej beczki...

3) Czy jest opcja "hide helm" :] ?

dzieki za odpowiedzi

1. Howard pisał Conana opierajac sie o mitologie Śródziemnomorsie. (szerko pojete, jest troche z perskiej, summickiej, greckiej rzymskiej itd). Dopiero pozniej sa nawiazania do Nordyckiej.
2. Pewnie mozna. Stygia lezy na pustyni [;.

Autor:  konrador [ 4 maja 2008, 17:19 ]
Tytuł: 

jak ci to przeszkadza to go nie noś

Helm dodaje def + bonusy, jakby nie patrzec... Minus jest taki, ze czesto zaslania wieksza czesc postaci, nad ktorej stworzeniem spedzilismy troche czasu.

Autor:  Mendol [ 4 maja 2008, 17:22 ]
Tytuł: 

mozna juz wylaczyc 'show helm' w opcjach.

Autor:  Sobtainer [ 4 maja 2008, 17:52 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Helm dodaje def + bonusy, jakby nie patrzec... Minus jest taki, ze czesto zaslania wieksza czesc postaci, nad ktorej stworzeniem spedzilismy troche czasu.


Hm...

ja wychodzę z założenia, że gra mmo w której tworzysz własne drugie JA, jest jakimś odzwierciedleniem tego kim chciałbyś być w czasach tej właśnie gry. Dlatego taka opcja jest ważna. Jeżeli masz wypasiony hełm którym chcesz poflexować to ją wyłaczasz, jeżeli chcesz pokazać jak długo siedziałeś nad ustawianiem szerokości podbródka to ją włączasz :).

Szczegółowe robienie postaci to duży imo plus dla twórców gry.

Autor:  simo [ 4 maja 2008, 19:50 ]
Tytuł: 

Po prostu czasem postac wyglada klimatyczniej bez helmu albo jego grafika nam sie nie podoba... Wtedy taka opcja jest jak znalazl.

Autor:  Deshroom [ 4 maja 2008, 20:08 ]
Tytuł: 

skoro jest ta opcja to chyba nie ma problemu

Autor:  simo [ 4 maja 2008, 22:15 ]
Tytuł: 

1) Czy bedzie mozna zdobywac gear zarowno poprzez osiagniecia w PvP i PvE ? Czy np. ktos kto chce grac glownie PvP bedzie mogl bez dotykania PvE miec dobrze ubrana postac (jak w WoWie) ?

2) Mam nadzieje, ze itemy nie sa losowe ? Tzn mamy lepsze i najlepsze itemki, posiadajace swoja cool, niepowtarzalna nazwe, wyglad, w przyszlosci renome, stałe statsy itp. (i znow musze odniesc pyt do WoW-a).

Autor:  dosard [ 4 maja 2008, 22:38 ]
Tytuł: 

autorzy gry twierdza :
1) tak , itemy z pvp bedzie ciezej zdobyc niz z pve
2) tak jak wszedzie (czyt. tak samo jak w wowie)

Nie ma jeszcze pelnej wersji a znajac tworcow to na koncu okaze sie ze z tego co mowia zostanei jakies 10-20 %

tworcow=nie zebym mial cos do tworcow tej gry poprostu chodzi mi ogolnie

Autor:  Teo [ 4 maja 2008, 22:45 ]
Tytuł: 

1. Itemy z PvP beda latwiej dostepne bo maja byc porownywalne z raid itemami, ktore to zawsze wymagaja jednak zebrania odpowiedniej ilosci ludzi, a end game crafting to juz jednak mocna gildia
2. Itemy glownie daja skile, atrybutow jest mniej, na poczatku glownie dobiera sie itemy pod skila i wyglad, jak bedzie w end game to nie mam pojecia ale nie spodziewalbym sie tego co w WoW bo to jednak inne podejscie do itemizacji.

Na becie mamy lub mozemy zobaczyc jakies 20% tego co pisali, nawet bylismy pewni ze spellweaving nie wprowadza, a tiu jednak okazalo sie ze bedzie w dniu premiery.

Strona 86 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team