MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 90 z 165

Autor:  Khebeln [ 7 maja 2008, 19:07 ]
Tytuł: 

Taki system masz w Spellborn co nie posiada autotarget i trzeba celowac czarami. Osobisci nie lubie czegos takiego, poniewaz ostatecznie wychodzi na to ze casterzy i tak walcza w mele bo inaczej jest nie efektywnie :lol:

System ktory uzywa AoC idzie w dobrym kierdunku choc w pelni bedziemy mogli sie nim bawic dopiero w retial gdy wprowadzony zostanie spellweaving. Puki co porownywanie mele i caster class nie dokonca prowadzi do czegokolwiek.

Autor:  simo [ 7 maja 2008, 20:17 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
W WARa nie warto grać. To jest taka podróbka WoWa. Nic jakiegoś szczególnie fascynującego nie wnosi. Lepiej graj w AoC.


A niech sobie bedzie... Wazne, ze to Warhammer wiec i tak w to zagram :)

Autor:  Khebeln [ 7 maja 2008, 21:42 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Eleeist napisał(a):
W WARa nie warto grać. To jest taka podróbka WoWa. Nic jakiegoś szczególnie fascynującego nie wnosi. Lepiej graj w AoC.


Kazda piczka ktorej wow byl pierwszym mmo tak mowi i kazda gre ktora bedzie wychodzic bedzie do wowa porownywac.

/burp


Mimo iz zwykle mam przeciwne opinie w wielu tematach w tej kwesti akurat musze sie zgodzic.

Inna bajka ze 90% ludzi porownuje nowe mmo do swojego pierwszego. To prawie jak kompleks pierwszego partnera co nam w glowie utkwil i nie pamietamy juz wad a tylko zalety, wzdychajac na sama mysl :wink:

Autor:  Teo [ 7 maja 2008, 21:50 ]
Tytuł: 

Warhammer Online moze byc swietna gra ale wole grac w to co bedzie za 10 dni niz w cos w nieokreslonym terminie.

Casterow w 100% zobaczymy dopiero w dniu premiery, teraz to raczej standartowy system, spellweaving i uniki powinny zrobic z casterow na rowni zarabistych jak melee klasy.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 maja 2008, 22:09 ]
Tytuł: 

Ja sie za rada mendola juz nie wypowiadam o who. Mam preorder na ek i ja kupie w ciemno. Najwyzej bede pare stow w plecy.
W temacie AoC: Mogliby sie okreslic z casterami wczesniej. Daja ostro dupy. Premiera za pasem i masa niewiadomych. Pogralem chwile mele. Swiente animacje i walka dajaca sporo funu, przynajmniej na starcie. Jak rownie sympatycznie rozwiaza castera to chyba wole jednak magic class.

Autor:  Buka [ 7 maja 2008, 23:19 ]
Tytuł: 

Skoro jestesmy przy temacie casterow, to gral ktos moze dluzej HoXem? Dosc mocno ciagnie mnie w tym kierunku ale prawde mowiac nie mialem za wiele czasu, zeby cos konkretniej nim pograc. Ciekaw jestem jak sie sprawdza w praktyce na wyzszych levelach taka hybryda. Bede wdzieczny za jakies konkretne informacje.

Autor:  BiGi [ 7 maja 2008, 23:34 ]
Tytuł: 

betaleaks.com :)

tam znalazlem wypracowanie na temat HoXa, sam zamierzam grac tym czyms.
Ogolnie to bardziej melee niz caster, z 2recznym mieczem w clothach. do tego buffy na redukcje obrazen, zwiekszenie defa, spelle glownie do AoE, ma stealth - no a taktyka w PvP hit&run bo jestes na 2 strzaly :)

no i transformacja w demona ownuje :)

Autor:  konrador [ 8 maja 2008, 02:02 ]
Tytuł: 

System ktory uzywa AoC idzie w dobrym kierdunku

Nie powiedzialbym, zeby zastosowane w tej chwili rozwiazania byly spelnieniem marzen PVP-era, ktory troche jarzy ocb. Combos "lapia" w momencie uzycia, co jest wynikiem decyzji funcom, ze eyecandy>funkcjonalnosc i grywalnosc. Animacje postaci odtwarzane podczas wykonywania danego comba z roznych powodow wymagaja zatrzymania sie postaci (...), wiec istnialo kilka opcji:
- pozbyc sie ich, aby mozna je bylo stosowac w biegu (dla postaci melee, ktore nie wymagaja casting time)
- borykac sie z problemami typu lamanie zasiegu postaci melee, bo nikt normalny nie stalby i nie czekalby na dokonczenie przez danego gracza comba, jesli miss/hit okreslany bylby w momencie zakonczenia egzekwowania danego powersa
- zastosowac takie rozwiazanie, jak jest teraz

Pomijajac ogolnopojeta miodnosc combat systemu zastosowanego w AOC, postaci melee zostaly w ten sposob troche pokrzywdzone, z uwagi na fakt, ze uzywanie jakiegokolwiek comba trwajacego ilestam zatrzymuje nas w miejscu i zostajemy w tyle za uciekajaca postacia, a wiadomo, ze zadna postac melee nie bedzie miala 5043943 trwajacych po 30 sekund stunow, a dodatkowo, postaci melee dziela ten sam "pasek" na combos i sprint, przez co pozostaja jeszcze bardziej w tyle - doslownie.

Autor:  Khebeln [ 8 maja 2008, 02:30 ]
Tytuł: 

O gustach sie nie dyskutuje. Dla mnie system idzie w dobrym kierunku, ale nie powiedzialem ze jeste perfekcyjny.

Czesc tego co ty wymieniles jako wady dla mnie jest zaletami. Przy zasadach jakie uzywa funcom dla casterow czyli brak instant cast czarow zaden mag nie mial by zadnych szans vs mele ktore potrafi 1 ciosem 3/4 zycia zabrac (np conqueror bash) i nie wymaga on zadnego combo tylko nacisniecia 1 klawisza. Czesc klass ma mozliwosc zerwania root jak np Bear shaman. Moglbym tak wymieniac. Bez tego ograniczenia bylby to Age of Mele combat :roll: Bo casterzy tak delikatni jak teraz sa byli by miesem armatnim ktore nie moze nawet sie obronic.

Kon, walka w end game bedzie wygladac inaczej z tego co zauwazylem to po 40lv casterzy traca na sile poniewaz czary nie skaluja sie tak dobrze a postaci walczace w mele zyskuja na sile poniewaz dostaja roznego rodzaju snare/stun/knockback/charge ktore nie wymagaja combo.

Uzywanie Combo to nie stystem ktory spamujesz nonstop. Najpierw musisz odpowiednio zlapac przeciwnika np uzyc jakis skill ktory go zwolni albo zatrzyma na chwile (a kazda klasa ma cos takiego predzej czy puzniej) Trzeba tez dodac ze czesto dobre combo potrafi prawie 1 shootowac przeciwnika (np castera)

Puki co ludzie sa glupi i poprostu spamuja dps zamiast najpierw sobie przygotowac ofiare zeby nie mogla zwiewac, ludzie zazwyczaj wtedy panikuja bo nie moga sie pozbierac gdy ty juz wyprowadzasz combo na nich :]

PS: Kiedys moze i bym sie z toba zgodzil ale grajac w Spellborn ktory ma system ktory ty opisujesz wlasnie (dynamiczny) i w AoC, wole ten drugi. Sprawia mi on znacznie wiecej przyjemnosci :wink: Bez takiego handicap na mele trzeba by bylo dac magom czary instant cast jak np w Requiem albo sprawic aby ich czary zabieraly 1/2hp a nie 1/10 w najlepszym przypadku tak jak teraz (2,5s cast)

Autor:  krzyk [ 8 maja 2008, 07:21 ]
Tytuł: 

Problemem jest ze nikt nie wie jak bedzie wygladal endgame :>

juz.

Autor:  Viracept [ 8 maja 2008, 08:38 ]
Tytuł: 

Kuźwa od 5dni jest już dostępny pierd**** aoc buddy. Ten sam którego Ebonlore używała w VG. Jeśli FC podejdzie do tego tak jak SOE to ja chyba podziękuje.

V.

Autor:  iniside [ 8 maja 2008, 08:53 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Kuźwa od 5dni jest już dostępny pierd**** aoc buddy. Ten sam którego Ebonlore używała w VG. Jeśli FC podejdzie do tego tak jak SOE to ja chyba podziękuje.

V.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeee ? Jasniej ?

Autor:  lukaszn [ 8 maja 2008, 09:25 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Viracept napisał(a):
Kuźwa od 5dni jest już dostępny pierd**** aoc buddy. Ten sam którego Ebonlore używała w VG. Jeśli FC podejdzie do tego tak jak SOE to ja chyba podziękuje.

V.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeee ? Jasniej ?

AocBuddy is a free hack designed for upcoming mmo Age of Conan.

Features:
- 5 user defined speedhax settings
- Lock Speed - can't be mezed (stun, root, snare, sleep etc) while running
- Floating
- Teleport N,S,W,E, up and down
- wpTele : - add / edit your own waypoints

- 3 Quick Load/Save functions to temporarily save/load your waypoints

- Instant Rez: releasing your body right at where you're dead

- User assignable hotkeys
- Compatible with both single and multi-player modes



- and more...

:oops: :oops:

Autor:  iniside [ 8 maja 2008, 09:31 ]
Tytuł: 

lukaszn napisał(a):
iniside napisał(a):
Viracept napisał(a):
Kuźwa od 5dni jest już dostępny pierd**** aoc buddy. Ten sam którego Ebonlore używała w VG. Jeśli FC podejdzie do tego tak jak SOE to ja chyba podziękuje.

V.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeee ? Jasniej ?

AocBuddy is a free hack designed for upcoming mmo Age of Conan.

Features:
- 5 user defined speedhax settings
- Lock Speed - can't be mezed (stun, root, snare, sleep etc) while running
- Floating
- Teleport N,S,W,E, up and down
- wpTele : - add / edit your own waypoints

- 3 Quick Load/Save functions to temporarily save/load your waypoints

- Instant Rez: releasing your body right at where you're dead

- User assignable hotkeys
- Compatible with both single and multi-player modes



- and more...

:oops: :oops:

Fajne. Ale niedlugo pewnie tego nie bedzie.

Autor:  lukaszn [ 8 maja 2008, 09:33 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Fajne. Ale niedlugo pewnie tego nie bedzie.


zawsze lubie jak ktos tak pisze o feature w grach mmo :roll:

Autor:  Deshroom [ 8 maja 2008, 09:39 ]
Tytuł: 

nazwijcie mnie lamerem ale jak dla mnie pvp aoc klasą melee to nic przyjemnego. odpalić kombosa jest naprawde ciężko, a przecież to te proste z jedną strzałką

Autor:  BiGi [ 8 maja 2008, 09:42 ]
Tytuł: 

mozliwe... imo im trudniej tym lepiej ;) ale z drugiej strony - wez odpedz sie casterem od klasy melee.... chyba tylko ToS jak narazie ma odpowiedni zasob spelli do tego...

Autor:  iniside [ 8 maja 2008, 09:43 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
nazwijcie mnie lamerem ale jak dla mnie pvp aoc klasą melee to nic przyjemnego. odpalić kombosa jest naprawde ciężko, a przecież to te proste z jedną strzałką

Wlasnie dlatego to jest fun :P.

Autor:  BiGi [ 8 maja 2008, 09:45 ]
Tytuł: 

akcje typu unik w prawo i slam na moscie beda gold dzieki temu ;)

Autor:  Deshroom [ 8 maja 2008, 09:46 ]
Tytuł: 

mozliwe że bedzie fun, mam nadzieje że bedzie fun po paru latach klikania i że się nie porzygamy ze zmutowanymi paluchami

Strona 90 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team