MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kto jeszcze gra?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=30311
Strona 10 z 17

Autor:  konrador [ 14 lip 2008, 13:52 ]
Tytuł: 

gracze z WoWa oczekują

Tak, bo tylko gracze WOW-a nie dadza sie walic w d. i okradac z $15 co miesiac, a reszta to plebs - nie wie, co to jest customer support i w ogole swiata nie widziala.

opłaci się zrobić coś z krwią chlapiącą na ekran

Krew chlapiaca na ekran != hardcore'owa rozgrywka. Gdyby ktos za wczasu poinformowal o tym FunCom, to moze teraz nie traciliby w takim tempie klientow. A Blizzard dal do zrozumienia (cytatow sobie poszukaj w ostatnich wywiadach chociazby), ze nie wierza w hardcore'owa rozgrywke i w swoich przyszlych tytulach widza tylko w pelni consensual PVP, a wiec brak realizmu. Takze tworzenie pro gier dla doroslych pozostaje amateur ciulakom typu Wolfpack Studios bez funduszy i umiejetnosci - z tym to jak z loteria, ale moze ktoryms sie w koncu uda.

Autor:  Brolg [ 14 lip 2008, 14:10 ]
Tytuł: 

Ja sie z tym w pełni zgadzam. Blizz robi gry na których się zarabia, czyli ściąga jak najwiekszą ilość ludzi. Dlatego napisałem o specach od marketingu. Im chodzi o jak najwiekszą grupę docelową, a nie o to, żeby uszczęśliwić wielbicieli krwi i flaków. Dlatego też gdzies pisałem o gościach, którzy tak strasznie przeżywają, że screeny z D3 są za mało mroczne. Przeciez ta gra jest zrobiona dla fanów WoWa w pierwszej kolejności a dopiero później dla fanów Diablo, którzy i tak ją kupią. Na pierwszym miejscu jest po prostu te 10 mln WoWo maniaków, którym trzeba pokazać cos wyglądającego jak WoW tylko z lepszą grafiką.

Autor:  dark_lord [ 14 lip 2008, 14:17 ]
Tytuł: 

tylko przynajmniej fc uważa że Polska należy do Europy i gra będzie zlokalizowana a taki Blizz ma Polskę w dupie....

Autor:  cypis [ 14 lip 2008, 14:41 ]
Tytuł: 

Idz rozsypac zboze przed ich siedziba w ramach protestu.
Jak ktos tu wczesniej blyskotliwe zauwazyl, gry robi sie dla zysku. Robienie tlumaczenia dla mikroskopijnego polskiego rynku sie po prostu nie oplaca. No, chyba ze sie pracuje w funcomie *o*.

Autor:  dark_lord [ 14 lip 2008, 14:59 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
....
Jak ktos tu wczesniej blyskotliwe zauwazyl, gry robi sie dla zysku. Robienie tlumaczenia dla mikroskopijnego polskiego rynku sie po prostu nie oplaca. No, chyba ze sie pracuje w funcomie *o*.


nie opłaca - tylko jakoś nawet rynek konsolowy Polskę zaczyna zauważać skoro Assassin Creed na ps3 i xbox360 został w pełni zlokalizowany i Fallout 3 też będzie :)

cypis napisał(a):
Idz rozsypac zboze przed ich siedziba w ramach protestu.
....


mam to w czterech literach i ich grę również. Skoro i tak na tym że ja i inni gracze (który odeszli do aoc) nie grający w ich produkt, nic nie stracą....

Autor:  cypis [ 14 lip 2008, 15:04 ]
Tytuł: 

dark_lord napisał(a):
nie opłaca - tylko jakoś nawet rynek konsolowy Polskę zaczyna zauważać skoro Assassin Creed na ps3 i xbox360 został w pełni zlokalizowany i Fallout 3 też będzie :)

Super, porownujesz rynek mmo do konsolowego. Brawo.

Autor:  dark_lord [ 14 lip 2008, 15:07 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
dark_lord napisał(a):
nie opłaca - tylko jakoś nawet rynek konsolowy Polskę zaczyna zauważać skoro Assassin Creed na ps3 i xbox360 został w pełni zlokalizowany i Fallout 3 też będzie :)

Super, porownujesz rynek mmo do konsolowego. Brawo.


nie, po prostu łapię za słowa tak jak 90 % tutaj ludzi na forum.

ps - gdyby np. taki wow był po Polsku to być może dałbym mu szansę, a tak skoro Blizz ma mnie w dupie to ja ich też mam :),i będę lał na nich ciepłym moczem jeśli diablo 3 będzie wyglądało pokracznie jak wow :)

Autor:  cypis [ 14 lip 2008, 15:13 ]
Tytuł: 

Aha, standardowe tlumaczenie 'to byl taki rzardzik, jestescie idioci i nie zrozumieliscie HEHE~'.

edit; rozpisze sie, bo mam chwilke wolnego czasu.
Nie wiem jak jest w AoC, ale w przypadku WoW przy tlumaczeniu na dany jezyk dodatkowo dochodza oddzielne serwery, customer support w grze, support telefoniczny/webform, fora w tym jezyku itp itd. Krotko mowiac: koszty, koszty, koszty.
Wyzej dupy nie podskoczysz.

Autor:  Pwael [ 14 lip 2008, 15:14 ]
Tytuł: 

Tez odstawilem AoC do czasu az ...
Z braku laku wrocilem do wowa.

Autor:  dark_lord [ 14 lip 2008, 15:16 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Aha, standardowe tlumaczenie 'to byl taki rzardzik, jestescie idioci i nie zrozumieliscie HEHE~'.

edit; rozpisze sie, bo mam chwilke wolnego czasu.
Nie wiem jak jest w AoC, ale w przypadku WoW przy tlumaczeniu na dany jezyk dodatkowo dochodza oddzielne serwery, customer support w grze, support telefoniczny/webform, fora w tym jezyku itp itd. Krotko mowiac: koszty, koszty, koszty.
Wyzej dupy nie podskoczysz.


w aoc też tak jest i cały support przejmuje cd - projekt, nawet serwery u nas powstaną :)

Autor:  QFC [ 14 lip 2008, 17:14 ]
Tytuł: 

AoC to wielki fail , syf jakich malo , procz grafiki , gra to krainy, mobki i pare questow i jedna wielka pustka ...., reszta nie dziala ale funcom intensywnie pracuje az wkoncu im zostanie ostani gracz online :lol:

Autor:  Pipboy [ 14 lip 2008, 17:55 ]
Tytuł: 

Patrząc na podejście FC do AO (gdzie gra kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy ludzi), można wysunąć wróżbę, że AoC będzie istnieć długo po tym jak wyłączą serwery WoWa...
Inwestycja w AoC zwróciła się dawno, gra ma potencjał, daleko jej do doskonałości, ale na pewno będzie się rozwijać.
Więc STFU.

Autor:  QFC [ 14 lip 2008, 18:03 ]
Tytuł: 

no w AoC tez bedziwe gralo kilkanascie tys. ludzi sa na dobrej drodze i chyba tego oczekiwali , ja oczekiwalem grywalnego mmo , gry lepszej , pozostaje mi za jakis czas wrocic do tego co najlepsze chyba nie musze ci mowic co to za tytul ? 8)

Autor:  Zanzi [ 14 lip 2008, 18:09 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
no w AoC tez bedziwe gralo kilkanascie tys. ludzi sa na dobrej drodze i chyba tego oczekiwali , ja oczekiwalem grywalnego mmo , gry lepszej , pozostaje mi za jakis czas wrocic do tego co najlepsze chyba nie musze ci mowic co to za tytul ? 8)


Wiec wracaj do disneyowskiego WoWa, kup sobie lizaka i nie zasmiecaj forum swoimi bredniami.

Autor:  Pipboy [ 14 lip 2008, 18:10 ]
Tytuł: 

Nie mam nic przeciwko temu, aby grało tyle osób ile w AO. Dla firmy to źle, ale czy dla gracza? Czasami tak, bo producent traci fundusze i gra może wpaść w zastój, ale może też zmienić target z masowego na jakiś specyficzny, community się oczyści, i o ile sama gra będzie dobra (dla tego targetu), może być lepiej niż w takiej masówce.

Ale muszę przyznać, że jak na razie AoC niestety spełnia kryteria masówki a'la WoW.
Mechanika jest równie żenująca, rozgrywka podobnie debil friendly, tylko community (przynajmniej na moim serwie) trochę na wyższym poziomie.

Autor:  Buffchef [ 14 lip 2008, 18:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
rozgrywka podobnie debil friendly


hahaha
no fakt powinna być tak zagmatwana, żeby nikt nie dał rady wsiąść na mounta, oczywiście oprócz "prosów" jak powyżej :D

Autor:  QFC [ 14 lip 2008, 18:19 ]
Tytuł: 

Pipboy napisał(a):
Nie mam nic przeciwko temu, aby grało tyle osób ile w AO. Dla firmy to źle, ale czy dla gracza? Czasami tak, bo producent traci fundusze i gra może wpaść w zastój, ale może też zmienić target z masowego na jakiś specyficzny, community się oczyści, i o ile sama gra będzie dobra (dla tego targetu), może być lepiej niż w takiej masówce.

Ale muszę przyznać, że jak na razie AoC niestety spełnia kryteria masówki a'la WoW.
Mechanika jest równie żenująca, rozgrywka podobnie debil friendly, tylko community (przynajmniej na moim serwie) trochę na wyższym poziomie.


teraz musze sie zgodzic z toba masz racje ;]
@Zanzi

ten Disney WoW jest Zajeb..... grywalny o AoC tego nie da sie powiedziec , statystyki o AoC mowia same za siebie , gra leci na lep w dol , mnie sie udalo nabic az 55 lvl , jak zaczynalem grac w wowa tez mowilem ze to disney ale najbardziej grywalny ze wszystkich mmo , ale jak zauwarzylem ty czego innego oczekujesz od gry , ja natomiast sadze ze ostatnia rzecz jaka bym chcial robic w zyciu to grac na serwerze RP ( bez obrazy)

Autor:  Patryś [ 14 lip 2008, 18:25 ]
Tytuł: 

Jak na razie - darmowy miesiąc jeszcze się nie skończył, a ja i tak wróciłem do WoW-a (Ku oburzeniu Eleeista zapewne) lecz nie wykluczam powrotu - jak tylko zlikwidują te wszystkie wymieniane już bugi (A w szczególności dopracują PvP) bo giera ma w sobie spory potencjał.

Autor:  Pipboy [ 14 lip 2008, 18:25 ]
Tytuł: 

Nie uważam się za pro, nie rozumiemy się.
W AO gry uczyło się miesiącami, spędzało się godziny implantując postać i licząc skille.
Ja to lubiłem, nie oznacza to, że jestem pro.

Edit: nie gram na RP, tylko na PvE (choć jak wspominałem kiedyś, bardziej mi odpowiada PvP).

Autor:  Buffchef [ 14 lip 2008, 19:17 ]
Tytuł: 

wg to proste zasady, lepsze zasady
po co masz liczyc statystyki w excelu jak to moze zrobic za ciebie gra i masz to samo ale szybciej, przyjemniej i prościej
o tym mówię

Strona 10 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team