MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Lista kontaktowa gildii? discuss.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=28434
Strona 2 z 9

Autor:  Teo [ 11 lut 2008, 12:35 ]
Tytuł: 

Zapominacie o tym ze gra pozwala na tworzenie rozbudowanych aliance/sojuszy co ma na celu nie tworzenie wielkich hardcore molochow, slaba gildia moze wiele nie zdziala ale 5-10 malych gildii jest w stanie powalczyc z najwiekszymi.

Autor:  Viracept [ 11 lut 2008, 12:46 ]
Tytuł: 

System jedna gildia na keep a keepów 9 będzie faworyzował wielkie gildie jak napisałem. Tworzenie sojuszy nie będzie konieczne jeśli sama gildia wystawi ponad 100osób w prime time.

V.

Autor:  RufeN [ 11 lut 2008, 12:48 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Zapominacie o tym ze gra pozwala na tworzenie rozbudowanych aliance/sojuszy co ma na celu nie tworzenie wielkich hardcore molochow, slaba gildia moze wiele nie zdziala ale 5-10 malych gildii jest w stanie powalczyc z najwiekszymi.

przy działaniach "wojennych" na taką skalę będzie potrzebna dobra koordynacja i rozdział ról - wydaje mi się, że ciężkie może być sformowanie kilku niezależnych na codzień grup graczy, którzy w warunkach bitwy będą przechodzić pod dowództwo jednego z nich i będą wysłuchiwać jego rozkazów - mając jedną gildię łatwiej coś takiego imho prowadzić - ale może się mylę, wszystko zależy od tego jacy ludzie się tak na prawdę dobiorą.
imho z bandy casuali i tak nie zrobi się karnego "wojska" i będą oni rozmiatani przez "profesjonalnie" zorganizowanych i zgranych pvp playerów.

btw już powstają gildie kilkunastoosobowe (wszyscy członkowie grali ze sobą wcześniej), które chcą funkcjonować jako oddziały najemników - innymi słowy: masz alliance składający się głównie z pve gildii - robicie zrzutę i najmujecie sobie ludzi do mokrej roboty - pomogą w obronie i zdobywaniu twierdz w zamian za ingame golda :)
ciekawy pomysł imho i pozwala na wytworzenie się zupełnie nowego sposobu gry: zawodowy żołnierz (nie martwi się tym, że musi coś farmić aby mieć na enchanty czy naprawy-jak było w WOWie - zarabia walcząc dla innych). czytając wypowiedzi nt bety i nt przyszłości rozgrywki ma szansę się to sprawdzić (sam bym chętnie w czymś takim uczestniczył - mam awersję do farmienia instanców po WOWie i w żadnej grze jakoś nie przemawiają już do mnie tego typu zabawy).

Autor:  kozas15 [ 11 lut 2008, 12:57 ]
Tytuł: 

IMO fajny pomysl, choc nie nowy. Z checia sam bym do takiej gildii dolaczyl chociaz nie wiem czy bedzie na to popyt.

Autor:  Viracept [ 11 lut 2008, 13:00 ]
Tytuł: 

Nie wiadomo dokładnie jak będzie rozwiązany system mercenary. Do sieges będzie można najmować poprzez mercenary system pojedynczych graczy a nie gildie. Gildie będą mogły wspomagać walczących nieformalnie, bez wsparcia oficjalnego systemu.

V.

Autor:  Lil [ 11 lut 2008, 14:09 ]
Tytuł: 

ciekawe jak to rozwiaza na serverach typu Regular (normal), bo nie mam zamiaru czatowac 24h/day w oczekiwaniu czy ktos przypadkiem nie atakuje naszej twierdzy :) Jesliby tak bylo to najskuteczniejsze ataki beda pozno w nocy a nawet nad ranem... od godz 4 do 6 rano, gdy wiekszosc gildiowiczow spi (tak jak w Ogame).

Autor:  Brodaty [ 11 lut 2008, 14:43 ]
Tytuł: 

Huragan, RTFM
Napisane jest w oficjalnym FAQ i na wiki, że będą określone godziny, w których będzie można atakować keep, a poza tym trzeba będzie najpierw zbudować jakiś namiot.
Ponadto, mniejsze gildie mają mieć możliwość zdobywania jakichś "towers".
Ale nie znalazłem jeszcze informacji: jakie będą konkretne korzyści z posiadania keep'a albo tower?
Giev me RTFM linka pls ewentualnie. Na forum oficjalnym też nie znalazłem :-(

Autor:  Pieszczoch [ 11 lut 2008, 14:43 ]
Tytuł: 

A czy przypadkiem AoC nie wychodzi pod koniec maja?
Tak tylko sie pytam, bo forum wyglada jakby lada moment mialo wyjsc, wszyscy trampki zakladaja, noze biora i chca juz sie logowac i farmic heh.

Autor:  badziOo [ 11 lut 2008, 14:57 ]
Tytuł: 

4 nad ranem, nagle dzwoni telefon:
"wbijaj do gry, zamek nam opierdalaja!"

Autor:  Teo [ 11 lut 2008, 15:13 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
A czy przypadkiem AoC nie wychodzi pod koniec maja?
Tak tylko sie pytam, bo forum wyglada jakby lada moment mialo wyjsc, wszyscy trampki zakladaja, noze biora i chca juz sie logowac i farmic heh.


Wczesniej bedzie preorder, a jeszcze wczesniej ogranicozna czy nie ale open beta, wiec te trzy miesiace szybko zleca, a dyskotowac mozna spokojnie o wszystkim co ciekawe.

Autor:  Lil [ 11 lut 2008, 15:19 ]
Tytuł: 

badziOo napisał(a):
4 nad ranem, nagle dzwoni telefon:
"wbijaj do gry, zamek nam opierdalaja!"


w Ogame tak wlasnie jest. Kumpel w to gra, to co 2 godziny nastawia sobie budzik w nocy, wstaje i sprawdza czy go nie atakuja :) To jest chore !!!! haha

Autor:  iniside [ 11 lut 2008, 17:25 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
embe napisał(a):
Zapominacie o tym ze gra pozwala na tworzenie rozbudowanych aliance/sojuszy co ma na celu nie tworzenie wielkich hardcore molochow, slaba gildia moze wiele nie zdziala ale 5-10 malych gildii jest w stanie powalczyc z najwiekszymi.

przy działaniach "wojennych" na taką skalę będzie potrzebna dobra koordynacja i rozdział ról - wydaje mi się, że ciężkie może być sformowanie kilku niezależnych na codzień grup graczy, którzy w warunkach bitwy będą przechodzić pod dowództwo jednego z nich i będą wysłuchiwać jego rozkazów - mając jedną gildię łatwiej coś takiego imho prowadzić - ale może się mylę, wszystko zależy od tego jacy ludzie się tak na prawdę dobiorą.
imho z bandy casuali i tak nie zrobi się karnego "wojska" i będą oni rozmiatani przez "profesjonalnie" zorganizowanych i zgranych pvp playerów.

btw już powstają gildie kilkunastoosobowe (wszyscy członkowie grali ze sobą wcześniej), które chcą funkcjonować jako oddziały najemników - innymi słowy: masz alliance składający się głównie z pve gildii - robicie zrzutę i najmujecie sobie ludzi do mokrej roboty - pomogą w obronie i zdobywaniu twierdz w zamian za ingame golda :)
ciekawy pomysł imho i pozwala na wytworzenie się zupełnie nowego sposobu gry: zawodowy żołnierz (nie martwi się tym, że musi coś farmić aby mieć na enchanty czy naprawy-jak było w WOWie - zarabia walcząc dla innych). czytając wypowiedzi nt bety i nt przyszłości rozgrywki ma szansę się to sprawdzić (sam bym chętnie w czymś takim uczestniczył - mam awersję do farmienia instanców po WOWie i w żadnej grze jakoś nie przemawiają już do mnie tego typu zabawy).

w EVE jakas zorganizowane Alliance daje rade.
Cytuj:
Nie wiadomo dokładnie jak będzie rozwiązany system mercenary. Do sieges będzie można najmować poprzez mercenary system pojedynczych graczy a nie gildie. Gildie będą mogły wspomagać walczących nieformalnie, bez wsparcia oficjalnego systemu.

To juz musza byc jakies rozwizania ? Poprostu sojusz,/gildia wynajmuje najemnikow zeby im dup bronili.

W EVE poprostu jak ktos nie ma ochote tracic calej wlasnej floty, to poprostu wynajmuje najemnikow i tyle. To czy tacy najmenicy przypadkiem nie zmienia wsrodku walki pracodowacy to inna bajka. Wszystko zalezy od ilosci dostawanej kasy. A tu jakies mercenarcy systemy, zeby przypadkie ktos jakiegos carebarka nie zdradzil i nie zaczol mu dupy obrabiac, ze swoim byłym wrogiem ehhh..

Autor:  ArteC [ 11 lut 2008, 18:53 ]
Tytuł: 

badziOo napisał(a):
4 nad ranem, nagle dzwoni telefon:
"wbijaj do gry, zamek nam opierdalaja!"


Gildia broniaca wyznacza godziny w ktore mozna atakowac twierdze. Oczywiscie musi wyznaczyc ich okreslona ilosc.

Autor:  Eleeist [ 11 lut 2008, 19:14 ]
Tytuł: 

A co się za "opierdolenie" cudzej twierdzy dostaje? Jakiś expirience, gold, items albo coś?

Autor:  Brodaty [ 11 lut 2008, 19:31 ]
Tytuł: 

Helgard napisał(a):
A co się za "opierdolenie" cudzej twierdzy dostaje? Jakiś expirience, gold, items albo coś?


Dostaje się twierdzę? :P

Autor:  Lil [ 11 lut 2008, 19:36 ]
Tytuł: 

i mozna dawac screeny w dziale /flex na forum :>

Autor:  Teo [ 11 lut 2008, 19:40 ]
Tytuł: 

Lepsza twierdza niz epaxy, ktore po nastepnym patchu nawet do vendora sie nie sprzeda.
Chyba beda problemy z przelamaniem schematow z WoW-a, ja juz mam w gildii problem by wytlumaczyc ze system DKP wcale nie musi byc w Conanie by zdobyc itemy :)

Autor:  Lil [ 11 lut 2008, 19:55 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Chyba beda problemy z przelamaniem schematow z WoW-a, ja juz mam w gildii problem by wytlumaczyc ze system DKP wcale nie musi byc w Conanie by zdobyc itemy :)


To zalezy kto jakie ma schematy, my w WoWie nie uzywamy DKP wiec nie ma z tym problemu :)
Nolify zawsze beda chciec DKP..... bo maja cisnienie na epaxy :>

Autor:  RufeN [ 11 lut 2008, 20:11 ]
Tytuł: 

ja bym się aż tak nie podniecał całym posiadaniem keepa - wpierw trzeba go zdobyć (a ilość keepów na serwer ma ponoć być dosyć mocno ograniczona-oprócz tego rozwój keepa wiąże się z całkiem sporymi wydatkami), więc: zajęcie keepa będzie wymagało nie lada wysiłku, obrona go także nie będzie łatwa jeśli weźmie się pod uwagę wszystkie gildie z parciem na niego. wszystko pewnie skończy się tak, że w wyznaczonych godzinach pod kepami będą regularne napierdalany - raczej nie liczyłbym na to, że po wyznaczeniu godzin na walkę w środku nocy będzie można ją sobie spokojnie przespać.
mam nadzieję, że będą jakieś na serio fajne plusy posiadania własnej twierdzy, tak że będzie to coś więcej niż takie przechodnie "trofeum" dla aktualnie je posiadającej gildii.

Autor:  Eleeist [ 11 lut 2008, 21:14 ]
Tytuł: 

Musi coś takiego być, bo zdobywanie twierdz jest głównym atutem tej gry, i jeśli nic nie będzie się dostawało za ich zdobywanie, to gra bardzo szybko straci na popularności.

Strona 2 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team