MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

sprzęt
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29101
Strona 2 z 35

Autor:  Deshroom [ 8 kwi 2008, 10:58 ]
Tytuł: 

czy aoc przewiduje korzyści x64 ?

Autor:  Mendol [ 8 kwi 2008, 11:13 ]
Tytuł: 

a czy w ogole sa takowe? ;-)

Autor:  Bartlem [ 8 kwi 2008, 11:16 ]
Tytuł: 

Info dla wszystkich którzy planują upgrade sprzętu :
(jestem sprzedawca w sklepie komputerowym co wiąże się z mozliwością testów/porównań sprzętu)
1. Pamięc - obecnie ceny na DDR2 są tak niskie
polecam ze względu na najwyższą kompatybilnośc pamięci Kingstona
przykład :
DDR2 1024MB PC-800 Kingston (KVR800D2N5/1G) CL 5 - cena około 67,00 zł

2. Grafika - temat trudny :D
po testach, dla graczy z portfelem na poziome średnim 9600GT np :
GeForce PCI-E 9600GT Gigabyte GV-NX96T512HP 512 MB TV-out / 2xDVI BOX (256-bit) - cena około 570zł - wydajnośc
podwyższone taktowanie

UWAGA :
NIE POLECAM : 9800GTX !! - oszustwo nvidii
lepszym wyjsciem jest 8800gt/gts choc i tak 9600Gt jest bezkonkurencyjne (stosunek ceny do wydajnosci)

Autor:  Deshroom [ 8 kwi 2008, 11:20 ]
Tytuł: 

8800gt styknie do grania 1680x1050 na wysokich detalach ?

Autor:  Bartlem [ 8 kwi 2008, 11:28 ]
Tytuł: 

W AoC to będziemy wiedzie dopiero po premierze, bo po beta testach nie da sie wiarygodnie odpowiedziec - beta rzadzi sie swoimi prawami...
btw
postaram się w ciagu godz podac dokladna specyfikacje sprzetu na ktorym testowany byl Aoc
Obrazek
Obrazek

Autor:  Teo [ 8 kwi 2008, 11:49 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
8800gt styknie do grania 1680x1050 na wysokich detalach ?


Nawet na becie styknie, mysle ze po premierze bedziesz mial duzy zapas mocy.

Autor:  konrador [ 8 kwi 2008, 13:05 ]
Tytuł: 

W AoC to będziemy wiedzie dopiero po premierze, bo po beta testach nie da sie wiarygodnie odpowiedziec (...)

Bo wszyscy wiedza nie od dzis, ze w dniu premiery dev team przelacza magiczny prztyczek i performance poprawia sie o 150% (a razem z niskimi framerates w zapomnienie odchodza wszystkie bugi). Dajmy sobie spokoj z mitami...

Optymalizacja gry trwa caly czas - w trakcie trwania beta testow i poza nimi, ale nie ma magicznych fixow. To, co dobrze/zle wspolpracuje z AOC w tej chwili, bedzie zachowywalo sie bardzo podobnie za miesiac, kiedy to gra trafi do tloczni.

Autor:  Teo [ 8 kwi 2008, 13:12 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
W AoC to będziemy wiedzie dopiero po premierze, bo po beta testach nie da sie wiarygodnie odpowiedziec (...)

Bo wszyscy wiedza nie od dzis, ze w dniu premiery dev team przelacza magiczny prztyczek i performance poprawia sie o 150% (a razem z niskimi framerates w zapomnienie odchodza wszystkie bugi). Dajmy sobie spokoj z mitami...

Optymalizacja gry trwa caly czas - w trakcie trwania beta testow i poza nimi, ale nie ma magicznych fixow. To, co dobrze/zle wspolpracuje z AOC w tej chwili, bedzie zachowywalo sie bardzo podobnie za miesiac, kiedy to gra trafi do tloczni.


Sa osobne testy, Chetach2 czyli pelny silniczek zobaczymy zapewne dopiero w dniu premiery, na becie bedzie nadal to co teraz, gra na dniach otrzymuje jakis status gold czy cos takiego co oznacza w tym przypadku ze maja zakonczone prace nad silnikiem graficznym i wszelkie zmiany beda dotyczyly tylko bugow jakie mamy na becie.

Autor:  Bartlem [ 8 kwi 2008, 13:22 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
konrador napisał(a):
W AoC to będziemy wiedzie dopiero po premierze, bo po beta testach nie da sie wiarygodnie odpowiedziec (...)

Bo wszyscy wiedza nie od dzis, ze w dniu premiery dev team przelacza magiczny prztyczek i performance poprawia sie o 150% (a razem z niskimi framerates w zapomnienie odchodza wszystkie bugi). Dajmy sobie spokoj z mitami...

Optymalizacja gry trwa caly czas - w trakcie trwania beta testow i poza nimi, ale nie ma magicznych fixow. To, co dobrze/zle wspolpracuje z AOC w tej chwili, bedzie zachowywalo sie bardzo podobnie za miesiac, kiedy to gra trafi do tloczni.


Sa osobne testy, Chetach2 czyli pelny silniczek zobaczymy zapewne dopiero w dniu premiery, na becie bedzie nadal to co teraz, gra na dniach otrzymuje jakis status gold czy cos takiego co oznacza w tym przypadku ze maja zakonczone prace nad silnikiem graficznym i wszelkie zmiany beda dotyczyly tylko bugow jakie mamy na becie.


dokładnie o to mi chodziło , dziekuje Embe

Autor:  konrador [ 8 kwi 2008, 13:35 ]
Tytuł: 

Czyli twierdzicie, ze w dniu premiery zobaczymy kilkugigabajtowy patch z przetestowanym na niewielu komputerach (czyli tak naprawde nieprzetestowanym wcale) upgradem silnika graficznego? SMELLZ LYK WIN! Powtorka z AO?

Autor:  Bartlem [ 8 kwi 2008, 13:43 ]
Tytuł: 

taaa FUN VERY FUNcom ;D

Autor:  Teo [ 8 kwi 2008, 13:48 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Czyli twierdzicie, ze w dniu premiery zobaczymy kilkugigabajtowy patch z przetestowanym na niewielu komputerach (czyli tak naprawde nieprzetestowanym wcale) upgradem silnika graficznego? SMELLZ LYK WIN! Powtorka z AO?


To co wymaga testow wiecej niz grupa oplacanych beta testerow to testujemy na general becie lub stress testy na tech becie.

Ja mysle Konrador ze w dniu premiery wyciagne plyty dvd z pudelka, zainstaluje, sciagne patcha i bede gral, czyli standartowo jak na gry mmo.

Autor:  Sobtainer [ 8 kwi 2008, 13:54 ]
Tytuł: 

Na dzien dzisiejszy ja gram na 8800 gts i gra chodzi beznadziejnie. jezeli nie bedzie silnika graficznego w finalnej wersji w ktorym bedzie dalo sie grac, to ja aoc nie rusze. swapy dysku, non stop zamulony komp, sciny obrazu na 20 sekund i to wszystko na 4gb ramu. jak ktos wam pisze, ze aoc chodzi wspaniale u niego i w ogole elo to jest klamca ;p

dopoki nie zobaczymy finalnej wersji na kompach, mozemy sobi gderac i gderac, a najbardziej mnie rozbawilo wklejanie testow z obliviona, ktos tu widze buja w oblokach i to niezle.

Autor:  Lufanga [ 8 kwi 2008, 14:04 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Na dzien dzisiejszy ja gram na 8800 gts i gra chodzi beznadziejnie. jezeli nie bedzie silnika graficznego w finalnej wersji w ktorym bedzie dalo sie grac, to ja aoc nie rusze. swapy dysku, non stop zamulony komp, sciny obrazu na 20 sekund i to wszystko na 4gb ramu. jak ktos wam pisze, ze aoc chodzi wspaniale u niego i w ogole elo to jest klamca ;p

dopoki nie zobaczymy finalnej wersji na kompach, mozemy sobi gderac i gderac, a najbardziej mnie rozbawilo wklejanie testow z obliviona, ktos tu widze buja w oblokach i to niezle.

ale mi chodzi elo x)
na starym kompie to fakt mulilo go ale teraz to chodzi jak najbardziej elo :)

ps
i nie klamie :)

Autor:  konrador [ 8 kwi 2008, 14:08 ]
Tytuł: 

standartowo jak na gry mmo

Faktycznie, wypuszczanie nieprzetestowanego upgrade'u silnika graficznego w dniu premiery, ktory moze nie dzialac z wiekszoscia z tysiecy najrozniejszych konfiguracji sprzetowych, z jakimi zetknie sie w dniu premiery, jest bardzo standardowa praktyka, tylko po prostu ja sie czepiam... Pewnie dlatego, ze widzialem wiele razy, jak w dniu premiery wykladaja sie na duzo prostszych rzeczach.

To co wymaga testow wiecej niz grupa oplacanych beta testerow to testujemy na general becie lub stress testy na tech becie.

Mysle, ze testy kompatybilnosciowe najwazniejszej czesci gry to wlasnie takem cos, co wymagaloby szerszej grupy testerow. Ale odbiegamy od sedna sprawy - nie wierze w to, zeby zdecydowali sie na taki karkolomny krok. Papka dla fanboiow.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 8 kwi 2008, 14:14 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Czyli twierdzicie, ze w dniu premiery zobaczymy kilkugigabajtowy patch z przetestowanym na niewielu komputerach (czyli tak naprawde nieprzetestowanym wcale) upgradem silnika graficznego? SMELLZ LYK WIN! Powtorka z AO?

Raczej nie mozna wykluczyc, ze funcom testuje oddzielnie upgrade silnika.
Gry singiel player nie maja zmasowanych beta testow, wiekszosc w momencie premiery jest w miare stabilna.

Autor:  rashiell [ 8 kwi 2008, 14:31 ]
Tytuł: 

Przecież Anarchy Online ma śmigać (albo już nawet działa) na nowym silniku, który ma wykorzystywać AoC

http://www.youtube.com/watch?v=bRmk0hZam7A <-- prezentacja nowego silnika w AO

tak wiec co do silnika graficznego to powinien być już raczej przetestowany :wink:

Autor:  tomugeen [ 8 kwi 2008, 14:32 ]
Tytuł: 

rashiell napisał(a):
Przecież Anarchy Online ma śmigać (albo już nawet działa) na nowym silniku, który ma wykorzystywać AoC


Chodzilo o AO z czasow premiery.

Autor:  Teo [ 8 kwi 2008, 14:51 ]
Tytuł: 

Konrador, nie musisz pisac o fanboiach bo chyba sam widzisz jak teraz odbywaja sie testy, jakie dziwne zagrywki sa prowadzone z betami i premierami.
Blizzard siedzi cicho testujac bety Wara i Conana, Mythic robi atmosfere nadciagajacego epickiego wydazenia jednoczesnie przesuwa premiere o pol roku, wiec nie dziw sie ze Funcom sobie prowadzi beta testy jak im sie podoba, a to jaki bedzie efekt odbije sie bezposrednio po premierze.

Jestem pewien ze Age of Conan zaskoczy wszystkich w dniu premiery i bedzie to wielki... sukces lub wielki crap ale do 20 maja nie mam podstaw twierdzic ze nie bedzie to sukces.

Sob, mi chodzi plynnie od lutego, nie klamie.

Autor:  konrador [ 8 kwi 2008, 15:10 ]
Tytuł: 

Age of Conan zaskoczy wszystkich w dniu premiery i bedzie to wielki... sukces

Czego sobie, FUNCOMowi i wszystkim graczom zycze. Po prostu nie wierze, ze nagle gra zacznie chodzic 10x lepiej. Poprzedni upgrade nie przyniosl (przynajmniej u mnie) az tak wielkiego wzrostu wydajnosci. Dlatego, wracajac do tego, o czym mowa byla pare postow wstecz, wymagania nie powinny sie jakos drastycznie zmienic.

Strona 2 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team