MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PvP Gear leak ! :>
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29995
Strona 2 z 8

Autor:  superXtra [ 13 cze 2008, 20:15 ]
Tytuł: 

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=43473

Autor:  Farin [ 13 cze 2008, 20:29 ]
Tytuł: 

"However, that’s not all. Once you have reached the 10th PvP level you will be able to earn special PvP ranks beyond that. These are very hard to acquire, and you will lose ranks if you get defeated so it’s a constant battle to keep you rank up. And you will want to both gain PvP levels and keep your PvP rank up, as this will give you very exclusive benefits.

That’s because we will be introducing PvP specific gear in this update. You will be able to seek out a special vendor that sells this gear, and if you can afford it and you have the required PvP level (or PvP rank for some higher level items), then you can buy it!

PvP gear will come in all shapes and sizes. Some will be class and race specific, while some will be usable by everyone. Below you can take a look at some of the gear that we have available in our internal builds right now. Of course, a lot more will be available!"

Coś mi się zdaje, że powstanie niezła farma.
Czy te przedmioty będą porównywalne do crafted ?
Bo jeśli tak to niezłe osłabienie craftingu się szykuje :/

Autor:  Teo [ 13 cze 2008, 20:59 ]
Tytuł: 

Jak widzialem itemy, ktore pokazywali na poczatku maja to byly podobne z tym plusem dla craftu ze maja gemy i staty mozna dostosowywac, itemy z pvp byly porownywalne z tymi z 24man pve.

Autor:  Dae [ 13 cze 2008, 21:00 ]
Tytuł: 

Śmierdzi farmowaniem battlegroundów imo...

Autor:  bloob [ 14 cze 2008, 03:09 ]
Tytuł: 

Haha. In yer face.
Az sie ciesze ze conan mi nie ruszyl ;p

Autor:  Mendol [ 14 cze 2008, 07:22 ]
Tytuł: 

smierdzi debuffami za killowanie low lvl playersow.
FU Funcom.

Autor:  artvries [ 14 cze 2008, 07:48 ]
Tytuł: 

debuffy i tak mala kara. jesli pierwszy zaatakujesz low lvl playera mowie tu o 20 lvl roznicy. ( oczywiscie takiego z ktorym nie jestesmy w stanie wojny ) powinno byc cos za nasadzie reda z uo. red nick, oczywiscie tutaj inny kolor musialby byc :) i przez 15 min jak Cie ktos kilnie wypada randomowo itemek z Ciebie :) zobaczylibysmy ilu by sie gankerow wtedy znalazlo :)

Autor:  Mendol [ 14 cze 2008, 07:50 ]
Tytuł: 

a co z low levelowymi zlodziejami nodow? maja byc bezkarni?

Autor:  artvries [ 14 cze 2008, 07:56 ]
Tytuł: 

hehe free gank zona przy nodach :) nie wiem co ale nikt nodow nie okupuje bo sie nie oplaca za dlugi respown, biega sie i sie poprostu zbiera na wyzszych zonach noob nie wejdzie, pozatym dobry bylby nie staly range tylko w danej zonie dany range cos jak w eq2 ale nie 8 lvl bo tutaj to zamalo :) dla mnie pomysl kar ogolnie jest bezsensu no ale jak go wprowadzic maja to chociaz zeby to jeszcze bardziej urozmaicilo gre :)

Autor:  Mendol [ 14 cze 2008, 13:09 ]
Tytuł: 

smierdzi wowem, ograniczeniami, z dupy pomyslami, farmowaniem punkcikow i idlowaniem caly dzien zeby nabijac /played.
bedzie taki wow dla troche wiekszych dzieci.

Autor:  endryu [ 14 cze 2008, 13:21 ]
Tytuł: 

nie wiem czy dla wiekszych, mi sie zdaje ze te cycki i flaki to wlasnie mlodych gniewnych bardziej ciagna :D

Autor:  konrador [ 14 cze 2008, 15:24 ]
Tytuł: 

Lista planowanych zmian i leakz0row:

- Kingship
- Powerpoints
- PVP Evolved
- Nowe questy
- Gaute Godager odpowiada

- Nowe okienku chatu
- Chat opcje
- Friend lista

- TOS PVP gear
- Ranger PVP gear
- Conqueror PVP gear
- Assassin PVP gear

Autor:  Hubertus [ 14 cze 2008, 15:46 ]
Tytuł: 

Cos te linki do setow nie korekt

Autor:  konrador [ 14 cze 2008, 16:11 ]
Tytuł: 

Juz jest dobrze.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 14 cze 2008, 19:31 ]
Tytuł: 

No longer will evil misdeeds go unpunished. Of course, Hyboria is ruthless and barbaric so don’t expect anyone to deal out justice just because someone smacks you about with a very heavy axe, but some justice is actually now being introduced to the world.

This is where the fugitive system comes in, presented in a set of colors defining your fugitive status – from blue to orange and eventually the deadly red.

Everyone is by default classified as “blue”, but your actions as a player killer will affect your fugitive rating. If you kill someone way under your level, you will notice that you will very quickly move to red. So will actions such as killing someone repeatedly, or other general unfairness. The more serious the crime, the quicker you rise in fugitive.

Obtaining red status will be quite painful to you. This means that other players can kill you without rising in fugitive level, and if they manage to kill you while you have red fugitive you will actually drop one of your better items and gold that they can loot!

Of course, turning red will be a double-edged sword. Sure, it will get you a lot of attention and many will probably see you as a danger to be avoided. But at the same time, people will hunt you down for your items and your gold so be very, very careful!



Emo dzieci wyplakaly kary dla pk. Coraz mniej mi sie chce grac w AoC. Mogli dac drop itemka i golda niezaleznie przy normalnym pvp, to zrobili gowienko dla carebearsow. Chociaz levele pvp wchodza.

Autor:  Lukas24MwO [ 14 cze 2008, 19:57 ]
Tytuł: 

@UP

AoC = MU online... no bez jaj!

Autor:  Razoth [ 14 cze 2008, 20:01 ]
Tytuł: 

O qrwa ale fail. Loot w PvP tylko jako kara to jeszcze gorsze niż brak Loot w ogóle.

Autor:  Lukas24MwO [ 14 cze 2008, 20:03 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
O qrwa ale fail. Loot w PvP tylko jako kara to jeszcze gorsze niż brak Loot w ogóle.


Trzeba się pocieszyc chociaż tym, że nick będzie się robił czerwony dopiero, gdy zabiję się gracza z niższym lvlem od siebie. Mimo wszystko totalna kicha!

Autor:  Motopompa [ 14 cze 2008, 20:23 ]
Tytuł: 

Nie rozumiem tego do konca.
Dostajesz red'a za zabijanie low lv i automatycznie, ktos kto cie zabije dostaje jeden z najlepszych twoich przedmiotow? No ok nawet fajne i odwazne, ale pewnie bedzie dzialac to w jedna strone tak? Bo ja widze to tak, ze jak ktos decyduje sie na kariere rzeznika zabijajac blue na swoim levelu tez powinnien dostawac loot z niego.Rosnie wtedy respekt i nabiera to wreszcie sensu.Na dodatek craft staje sie czyms nieodzownym.

Kurwa zreszta o czym ja pisze, przeciez to nie swieta ultimka.

Autor:  Teo [ 14 cze 2008, 21:02 ]
Tytuł: 

Teoretycznie do dupy ale ciekawe jak to bedzie wygladal np w Keshata gdzie lataja zorganizowane grupy grind app i podstawa dla nich jest ochrona dobrze juz ubranych 80lvl.
Czy beda latac w crapach, czy moze nie beda ryzykowac i zakonczy sie ten prawie exploit z grindem, czy moze poprostu oleja to i bedzie nadal jazda pvp jak teraz ?

Strona 2 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team