MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Help us improve Age of Conan
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=30388
Strona 2 z 3

Autor:  dark_lord [ 21 lip 2008, 22:51 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Funcon na pewno nie zrobi gry dla 200-300 tys. graczy, bo tyle to ma Tibia a jaka jest Tibia to wszyscy wiemy :lol:

EVE ma pewnie tyle abonentow, to znaczy ze tez jest jak Tibia? W swojej blystkotliwosci masz jeszcze jakies dowcipy/przemyslenia?


imho gorsze ;)

Embe z moich źródeł - Eve ma około 200 000 kont i 100 000 graczy (czyli jedna osoba ma średnio 2 konta) - niezły wynik imho - gra dla prawdziwych fanboyów.

Niech ktoś zrobi sondę, kiedy najeżdżanie na WoW-a przestanie być trendy, bo powoli staje się to nudne. W każdym mmorpg do żażygania w kółko "jaki to WoW jest chujowy i dla dzieci" na ogólnym kanale (vanguard, AoC, Eve, Lotro) a gra w którą gram aktualnie zajebiscie lepsza i dla dorosłych, w dosłownie każdym wątku na każdym forum internetowym poruszany jest temat WoW (oczywiście jeżeli wątek dotyczy innego tytułu - udowadniamy innym na wszelkie sposoby jaki to WoW jest chujowy i dla dzieci).. dajcie se siana ludziska, przyczepcie się do innego tytułu i chociaż raz napiszcie np. "AoC jest o wiele lepszy od {Lotro, Vanguarda, EQ2, L2 (do wyboru)} bo te gry są chujowe i dla dzieci"


tak jak inni krytykują aoc i jadą po nim na maxa czy inne gry tak reszta krytykuje wow, normalna kolej rzeczy i choćbyś chciał to nigdy tego nie zmienisz zawsze znajdzie się fan i antyfan danego tytułu :)

Autor:  Zanzi [ 21 lip 2008, 23:22 ]
Tytuł: 

To prawda. To ze wiekszosc ludzi lubi kotlety schabowe nie znaczy ze inni nie moga lubic krewetek a na schaboszczaka wymiotuja.
Ja w WOWa pogralem miesiac z kawalkiem i mnie odrzucil swoja beznadziejna grafika, brakiem oplacalnego craftingu, beznadziejnym prostym jak budowa cepa community. Jest to prosta gra dla prostych ludzi i to wszystko, zero rpg, a raczej wow to zaprzeczenie gier mmorpg, zostaje samo mmo.
AoC w tej chwili nie ma konkurencji wsrod gier mmorpg. Owszem, ma mase bugow i bledow, zostal conajmniej o pol roku za wczesnie wypuszczony, ale za kilka miesiecy bedzie gra nie do pobicia przez najblizsze kilka lat.
Wystarczy ze Funcom wypusci wersje chinska i koreanska i liczba graczy spokojnie podniesie sie do 5 mln

Autor:  Mendol [ 21 lip 2008, 23:29 ]
Tytuł: 

za kilka miesiecy bedzie warhammer.

Autor:  Lokken [ 22 lip 2008, 01:31 ]
Tytuł: 

Czym właściwie Warhammer różni się od WoW ? Poza światem oczywiście ? Wpadłem właśnie na ten filmik i jakoś nie widzę różnicy.

http://www.vimeo.com/997994

Autor:  konrador [ 22 lip 2008, 04:11 ]
Tytuł: 

tak jak inni krytykują aoc i jadą po nim na maxa czy inne gry tak reszta krytykuje wow

bs.

WOW spam staje sie meczacy - widac to na kazdym kroku, w kazdym nowym MMO, na kazdym general chatcie. Porownania do pierwszego, niepodzielnie i sprawiedliwie panujacego oraz - przede wszystkim - najlepszego WOW i nieustanne pieprzenie, ze WOW ma to, a ta gra ma to i to. Ze WOW byl lepszy, ze WOW byl gorszy, ze WOW byl sraki albo jeszcze inny.

raczej wow to zaprzeczenie gier mmorpg, zostaje samo mmo

To nie od tworcow i ich gry zalezy jak sie w ich gre gra (przynajmniej nie do konca). Blizzard udostepnia wszelkie narzedzia potrzebne do zabawy w roleplaying, a ze ludzie nie potrafia z nich korzystac to juz ich problem. Zabawa w odgrywanie postaci nie sprawiala problemow osobom tlukacym w MUD-y (zeby pozostac w temacie okolo-MMO) i wpatrujacym sie godzinami w literki i cyferki przewijajace sie na ekranie, a teraz nagle przeszkoda staje sie slaba grafika i nieodpowiedni crafting. Jestem pewien, ze loading screeny co piec sekund, niespojnosc swiata(instancje) i ten niby brutalny, zazynany przez FunCom swiat, ktory przypomina raczej wesole miasteczko, pozwalaja ci w pelni rozwinac skrzydla klimatycznosci i wczuc sie w postac barbarzyncy sprzed kilku tysiecy lat jak nigdy wczesniej.

Pomijajac fakt, ze "RPG" w grach komputerowych ma tyle samo wspolnego z rzeczywistym roleplayingiem, co Oblivion z FPS-ami.

Oraz pomijajac fakt, ze twoja argumentacja zupelnie nie trzyma sie kupy, bo to troche tak jakbys narzekal, ze przez wode sodowa robia ci sie w glowie bomble, przez ktore nie jestes w stanie pisac sensownych postow i popijal to sobie Pepsi. AOC to tylko niezby udany klon WOW-a - nad czym BARDZO ubolewam - z innym swiatem, grafika i combat systemem; wszystko inne jest w zasadzie identyczne - gry cierpia na podobne niedostatki, sa kierowane w dokladnie tym samym kierunku i przystosowywane do wymagan konkretnej grupy odbiorcow, ktorych wiekszosc powierzchni ciala pokryta jest rozowym futrem. Takze przestan sobie wreszcie wmawiac, ze grasz w jakiegos alternatywnego WOW killera, bo tak nie jest.

Rownie mocno podoba mi sie ten fragment, ktory pozostawie juz bez komentarza:
"Owszem, ma mase bugow i bledow, zostal conajmniej o pol roku za wczesnie wypuszczony, ale za kilka miesiecy bedzie gra nie do pobicia przez najblizsze kilka lat.
Wystarczy ze Funcom wypusci wersje chinska i koreanska i liczba graczy spokojnie podniesie sie do 5 mln
"

Czym właściwie Warhammer różni się od WoW ?

Tym samym czym WOW rozni sie od DAoC. Jak pomijasz swiat i szukasz podobienstw, to przyjrzyj sie wielu innym tytulom, ktore zadebiutowaly na wiele lat przed WOW, i z ktorych Blizzard czerpal garsciami.

Autor:  Zanzi [ 22 lip 2008, 06:37 ]
Tytuł: 

Konrador, zobacz press release Blizzarda http://www.blizzard.com/us/press/080122.html gdzie jest napisane ile subskrypcji jest w jakim regionie.
Dopoki Blizzard nie wypuscil wersji koreanskiej i chinskiej to WoW wcale nie mial az tak duzo abonentow. Dopiero rynek azjatycki zrobil im kase.
Natomiast z ostatnich gier mmo ani LOTRO ani AoC jeszcze nie ukazaly sie w wersjach azjatyckich.
Wezmy na przyklad taki Lineage II, ktory w Azji ma 4 mln abonentow, ale w US i Europie sie nie przyjal tak bardzo.
Porownaj teraz:
WoW - Europa i US = 4.5 mln abonentow
Lineage 2 - Azja = 4 mln abonentow
AoC (miesiac po premierze) - Europa i US - 700 tys abonentow i pewnie byloby wiecej ale za malo pudelek z gra puscili na rynek. Wiele osob chcialoby kupic Conana ale nie ma gdzie.

Gry bardzo porownywalne jak widac.

Autor:  TaoTao [ 22 lip 2008, 07:30 ]
Tytuł: 

Tyle ze z AoCa zrezygnowalo jakies 20% (moze i wiecej) klientow albo lada dzien zrezygnuje.Z mojej paczki 11 osob zostala 1 (a wiem ze to nie tylko nasz przypadek)i raczej ilosc sprzedanych kopi nie rosnie w zastraszajacym tempie.

Autor:  Yaroos [ 22 lip 2008, 08:06 ]
Tytuł: 

Zanzi napisał(a):

Natomiast z ostatnich gier mmo ani LOTRO ani AoC jeszcze nie ukazaly sie w wersjach azjatyckich.

Lotro ma blizej konca raczej .
AoC to nie jest gra, ktora trafi do Azjatow - nie ma klasycznego podzialu dobro-zło , jest brutalna , hektolitry posoki w pysk tryskaja itd.
I nie znaja R.E.Howarda :D
No chyba ze jeszcze bardziej urosna cycki " fimajlom " .

Autor:  Brolg [ 22 lip 2008, 08:43 ]
Tytuł: 

Zanzi napisał(a):
AoC (miesiac po premierze) - Europa i US - 700 tys abonentow i pewnie byloby wiecej ale za malo pudelek z gra puscili na rynek. Wiele osob chcialoby kupic Conana ale nie ma gdzie.


Sorka, ale Conan leży na półkach nawet w Polsce, która zawsze cierpiała na braki odpowiedniej ilości kopii na wejściu. Kolekcjonerską wersję Conana można było we Francji kupić jeszcze miesiąc po premierze a normalna wersja leżała w stertach obok. Ta sama sytuacja była w Londynie.

Autor:  dark_lord [ 22 lip 2008, 08:50 ]
Tytuł: 

Yaroos napisał(a):
Zanzi napisał(a):

Natomiast z ostatnich gier mmo ani LOTRO ani AoC jeszcze nie ukazaly sie w wersjach azjatyckich.

Lotro ma blizej konca raczej .
AoC to nie jest gra, ktora trafi do Azjatow - nie ma klasycznego podzialu dobro-zło , jest brutalna , hektolitry posoki w pysk tryskaja itd.
I nie znaja R.E.Howarda :D
No chyba ze jeszcze bardziej urosna cycki " fimajlom " .


dokładnie Azjaci nie będą grać w aoc bo to nie ich klimaty i gra jest zbyt brutalna a oni wolą mangowo(l2 i inne tytuły w większości darmowe produkcje jak perfect world, cabal, 2 moons, 9 dragons etc. ) lub kolorowe(jak wow) gry :)

Brolg napisał(a):

Sorka, ale Conan leży na półkach nawet w Polsce, która zawsze cierpiała na braki odpowiedniej ilości kopii na wejściu. Kolekcjonerską wersję Conana można było we Francji kupić jeszcze miesiąc po premierze a normalna wersja leżała w stertach obok. Ta sama sytuacja była w Londynie.


Gdzie, chyba na jakiś zadupiach gdzie nie mają internetu, bo w Warszawie nigdzie nie ma i nawet znajomy który ma sklep z grami powiedział że kolekcjonerka aoc leżała 3 dni nawet jak podwyższył cenę do 360 zł :)

Autor:  Brolg [ 22 lip 2008, 08:58 ]
Tytuł: 

O kolekcjonerskiej napisałem na zachodzie a nie w Polsce, a Conan leży w każdym Empiku w Warszawie

Autor:  dark_lord [ 22 lip 2008, 09:01 ]
Tytuł: 

Brolg napisał(a):
O kolekcjonerskiej napisałem na zachodzie a nie w Polsce, a Conan leży w każdym Empiku w Warszawie


no to chyba ślepy jestem bo jakoś go nie widziałem :) muszę więcej jagód jeść, bo na wzrok dobrze działają :P

ps - a może cd-projekt zrobił niespodziankę i już Polską wersje można dostać :P

Autor:  Lokken [ 22 lip 2008, 09:58 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Bo niektorzy sa zbyt glupi zeby oceniac gre nie po grafice i designie.


Nie mam czasu by przetestować War i sam się przekonać. Ale skoro ty grałeś (lub jesteś bardziej zorientowany) to mogłeś mi w skrócie napisać jakie są te kolosalne różnice, których nie widać na filmikach z sprawiają, że War i WoW to dwie calkowicie inne mmorpg. No, ale oczywiście prościej jest już na dzień dobry obrażać ludzi.

Autor:  Aldatha [ 22 lip 2008, 10:16 ]
Tytuł: 

Azjaci graja w kazde mmo na ktorym mozna zarobic , czyt : farmic gold / itemki i sprzedawac na Ebay , jesli AoC to ma to co za problem?

mentalnosci rasowe raczej nie maja za wiele do gadania , azjaci uwielbiaja hardcore gry , najlepiej z drop rate rzedu milionowych czesci procenta , duzym death penalty (exp loss , dropowanie itemkow) , ale przedewszystkim patrza na gry pod katem ile sie da z tego wyciagnac . W WoW gralem z parka Chinczykow , jedni z najfajniejszych foreigners jakich spotkalem w mmo .

W mmo nie liczy sie tyle azja co Korea , to jest najbardziej lakomy kasek bo mmo sa tam prawie religia , pomijajac ze niewiele krajow ma taka infrastrukture broadband i rozwiniety system E-sport , masz Koreę , masz wszystko , dzieki temu Blizz tapetuje zielonymi sciany

Autor:  Zanzi [ 22 lip 2008, 10:28 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
masz Koreę , masz wszystko , dzieki temu Blizz tapetuje zielonymi sciany


True true. Ilosc graczy WoW w jednej malutkiej Korei przewyzsza cala Europe i US razem wziete.
Jakby wydali AoC w wersji koreanskiej to tez by mieli kilka milionow graczy.

Autor:  mrynar [ 22 lip 2008, 10:51 ]
Tytuł: 

Chiny to tez super rynek mmo, ale w chinach liczy sie z tego co wiem glownie The9. Ludzie maja abonamenty w The9 i wybieraja jedna z gier, ktora oferuje ten operator, a oferuje WoW + kilka mniejszy lub wiekszych azjatyckich shitow.

Gdyby AoC albo LOTRO udalo sie sprzedac The9 to liczba abonamentow wzroslaby kilkakrotnie i by fajnie wygladalo na wykresach, ale The9 woli kupic prawa do dwoch nastepnych glupkowatych gierek za smieszne pieniadze pewnie, niz placic grupa kase jakims firmom z EU/NA.

Autor:  Lokken [ 22 lip 2008, 12:26 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Wystarczy popatrzec na strony obu gier i poswiecic 5 minut na przeczytanie o ich glownych features.


Tylko, że strony gier nie są wiarygodnym i obiektywnym źródłem informacji. Wystarczy poczytac stronę AoC i od razu widac lekki dysonans pomiędzy rzeczywistością a opisem gry przez ich twórców. Dlatego chciałem wysłuchac opini kogoś kto grał w obie gry (lub jest przynajmniej nieźle zorientowany) i mógłby mi wytłumaczyc dlaczego War i WoW to będą dwie całkowicie różne gry. Ja na razie jakiś mega różnic nie widzę. Podobne sterowanie, Realm vs Realm itd. itp.

Autor:  TobiAlex [ 22 lip 2008, 12:30 ]
Tytuł: 

Nie zgadzam się, że LotRO czy AoC w Azji spowodowałaby nagły wzrost graczy - te gry nie są nastawione na grindfast :lol: a tylko to bawi Azjatów. Ot taka prawda. Zresztą gdyby teraz wydali AoC w Azji to zostałby zjedzony przez nich za liczbę bugów itp.

Autor:  had_ol [ 22 lip 2008, 12:36 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
roball napisał(a):
Wystarczy popatrzec na strony obu gier i poswiecic 5 minut na przeczytanie o ich glownych features.


Tylko, że strony gier nie są wiarygodnym i obiektywnym źródłem informacji. Wystarczy poczytac stronę AoC i od razu widac lekki dysonans pomiędzy rzeczywistością a opisem gry przez ich twórców. Dlatego chciałem wysłuchac opini kogoś kto grał w obie gry (lub jest przynajmniej nieźle zorientowany) i mógłby mi wytłumaczyc dlaczego War i WoW to będą dwie całkowicie różne gry. Ja na razie jakiś mega różnic nie widzę. Podobne sterowanie, Realm vs Realm itd. itp.


Wypowiedziami ludzi na forum też za bardzo się nie sugeruj. Teraz najeżdżanie na WoW jest emo, cool i hot. Pokażę jaki jestem dorosły i ponajeżdżam na wowa - grę dla dzieci. Tak to mniej więcej działa.

Autor:  Wedge [ 22 lip 2008, 14:06 ]
Tytuł: 

Zanzi napisał(a):
Owszem, ma mase bugow i bledow, zostal conajmniej o pol roku za wczesnie wypuszczony, ale za kilka miesiecy bedzie gra nie do pobicia przez najblizsze kilka lat.

To raczej pobozne zyczenie.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team