MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

expansion
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=30805
Strona 2 z 5

Autor:  Getorix [ 22 sie 2008, 12:20 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
znudzony bedzie ten kto tak jak w aoc napierdala 24/7 bez snu. to po miesiacu skonczy mu sie miejsce do dzialania.

No to whine na forach murowany ^^.

Tak na dobra sprawe premiera AoC byla 3 miesiace temu. Dla tych, ktorzy oplacaja abo, to duzo. Ale jesli sie popatrzy na poczatki innych mmo, to wcale nie tak duzo. AoC ma ogromny potencjal i jestem ciekaw co z tego wyjdzie.

Co do klamliwego PRu FunComu - zgadzam sie, sami sobie strzelali w stope. Ale trzeba przyznac, ze ostatnimi czasy wiele sie zmienilo na lepsze i w tym wzgledzie.

Najwiekszy minus AoC, ktory niekoniecznie moze naprawic PVP patch, to nuda na 80 lvlu. BTW. taki oftop - co jest do roboty w warku w end game?

Autor:  Jackhammer [ 22 sie 2008, 12:35 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
Najwiekszy minus AoC, ktory niekoniecznie moze naprawic PVP patch, to nuda na 80 lvlu. BTW. taki oftop - co jest do roboty w warku w end game?

to samo co na początku - ciągłe RvR

Autor:  Getorix [ 22 sie 2008, 12:49 ]
Tytuł: 

Jackhammer napisał(a):
to samo co na początku - ciągłe RvR


Jest motywacja do zabawy, jest klimat ciaglego konfliktu? Bo w AoC jest bardziej klimat ciaglego gankfestu:].

Autor:  Mendol [ 22 sie 2008, 12:57 ]
Tytuł: 

nie ma.
bawisz sie 1h w rvr i ci sie nudzi.

Autor:  MagPS [ 22 sie 2008, 13:06 ]
Tytuł: 

W warku początek gry a endgame jest bardzo podobny.
PQ rano i RvR wieczorem.

Autor:  Mendol [ 22 sie 2008, 13:08 ]
Tytuł: 

raczej rvr rano i wieczorem.
a pq czasami w przerwie.

Autor:  Compton [ 22 sie 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ja jestem w stanie to zagwarantowac.
bo znowu pierdolisz glupoty embe. znudzony bedzie ten kto tak jak w aoc napierdala 24/7 bez snu. to po miesiacu skonczy mu sie miejsce do dzialania.


Chyba Ty :P Ja gralem w AoC'a dwa miesiace. Praca/znajomi/dziewczyna ... gralem wiec po jakies 1-2h dziennie czasami w ogole.

Niestety AoC praktycznie poza PvE nic nie oferuje.

Gre wydali o kilka miesiecy za wczesnie. Nie spelniono obietnic. Wiec produkt mozna uznac za nie gotowy. Gra miala "kipiec" sexem i przemoca. Ja jej jakos w wiekszym stopniu nie dostrzeglem :)

Autor:  Qraczek [ 22 sie 2008, 15:47 ]
Tytuł: 

Compton napisał(a):
Gra miala "kipiec" sexem i przemoca. Ja jej jakos w wiekszym stopniu nie dostrzeglem :)


Alez gra kipi seksem i przemoca - mianowicie gracze sa od dluzszego czasu brutalnie dymani przez autorow. Nieprawdaz?

Autor:  TobiAlex [ 22 sie 2008, 17:16 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
W EVE gra 220 000 i co z tego wynika?


EVE to specyficzne mmo i powiedzmy, że nastawione na taką liczbę graczy. AoC na pewno nie.

Autor:  Getorix [ 22 sie 2008, 18:40 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
EVE to specyficzne mmo i powiedzmy, że nastawione na taką liczbę graczy. AoC na pewno nie.

Czyli EVE jest specyficzne i moze miec mniej graczy niz Tibia. AoC jest niespecyficzne i powinno miec zazylion bilionow wiecej userow niz Tibia. No tak.

Mendol - jezeli rvr nudzi sie po godzinie, to co sie tam nie nudzi po godzinie? I jezeli w Warku nie ma klimatu permanentnego konfliktu, to jaki jest klimat? Perm zergfest?

Autor:  Mendol [ 22 sie 2008, 19:53 ]
Tytuł: 

wszystko sie nudzi po godzinie. i perma zerg.

Autor:  TobiAlex [ 22 sie 2008, 20:48 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
EVE to specyficzne mmo i powiedzmy, że nastawione na taką liczbę graczy. AoC na pewno nie.

Czyli EVE jest specyficzne i moze miec mniej graczy niz Tibia. AoC jest niespecyficzne i powinno miec zazylion bilionow wiecej userow niz Tibia. No tak.

Mendol - jezeli rvr nudzi sie po godzinie, to co sie tam nie nudzi po godzinie? I jezeli w Warku nie ma klimatu permanentnego konfliktu, to jaki jest klimat? Perm zergfest?


O mój Boże :o Ile kosztowało wyprodukowanie Age of Conan, ile kosztowało wyprodukowanie EVE a ile Tibia? Twórcy Conana jeszcze przez długi czas nie odzyskają tego, co zainwestowali.

W zasadzie nie czaję tego. Ludzie są jawnie a co gorsza legalnie robieni w balona, ale i tak stoją murem za...

Autor:  Templair [ 23 sie 2008, 00:37 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
W zasadzie nie czaję tego. Ludzie są jawnie a co gorsza legalnie robieni w balona, ale i tak stoją murem za...


To jest tak zwany "syndrom helsiński" ...

T.

Autor:  MagPS [ 23 sie 2008, 07:13 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
W zasadzie nie czaję tego. Ludzie są jawnie a co gorsza legalnie robieni w balona, ale i tak stoją murem za...


To jest tak zwany "syndrom helsiński" ...

T.


Chyba chodzi tobie o "Syndrom sztokholmski"

Autor:  Templair [ 23 sie 2008, 15:57 ]
Tytuł: 

"Syndrom sztokholmski" oczywiscie. Nie wiem skad wziely mi sie tam helsinki :< ...

T.

Autor:  Lokken [ 23 sie 2008, 20:01 ]
Tytuł: 

Compton napisał(a):
Strategia FunComu jest co najmniej smieszna.

Nie dosc ze wydali bete za ktora zarobili krocie to teraz chca naciagnac ludzi na dodatek ktory wniesie do gry nowe obszary i ninja? HaHa

Ja bynajmniej na to juz sie nie nabiore. Moze gdy zaimplementują wszystko to co obiecali jeszcze przed premiera, odnowie subskrypcje, ale o wyciaganiu ode mnie kasy na dodatki moga zapomniec > NO WAY mother***kers!


Ten dodatek będzie za darmo. Tu masz potwierdzenie:

http://trailer.onlinewelten.com/videos, ... ation.html

Autor:  Getorix [ 24 sie 2008, 18:17 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
W zasadzie nie czaję tego. Ludzie są jawnie a co gorsza legalnie robieni w balona, ale i tak stoją murem za...


Ja uwazam, ze wszyscy ludzie, ktorzy jedza na sniadanie bułki, są robieni legalnie w balona przez Wielką Lożę Piekarzy. Dlaczego tak uważam? Bo wolę chleb.

I jeszcze jedno. Jezeli po pewnym, nawet dlugim czasie AoC zwroci się FunComowi, to bedzie to zajebisty sukces. Nikt nie wydaje MMO z planem, aby inwestycja zwrocila sie po 3 miesiacach.

Autor:  TobiAlex [ 24 sie 2008, 18:52 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
W zasadzie nie czaję tego. Ludzie są jawnie a co gorsza legalnie robieni w balona, ale i tak stoją murem za...


Ja uwazam, ze wszyscy ludzie, ktorzy jedza na sniadanie bułki, są robieni legalnie w balona przez Wielką Lożę Piekarzy. Dlaczego tak uważam? Bo wolę chleb.

I jeszcze jedno. Jezeli po pewnym, nawet dlugim czasie AoC zwroci się FunComowi, to bedzie to zajebisty sukces. Nikt nie wydaje MMO z planem, aby inwestycja zwrocila sie po 3 miesiacach.


A ja akurat wolę bułki. Oczywiście nikt nie wydaje MMO z planem, aby inwestycja zwróciła się po 3 miechach, ale robi wszystko, aby zwróciła się jak najszybciej a co za tym idzie przyciągała do siebie graczy. A jest i będzie odwrotnie - wychodzi świetny WAR, potem dodatek do WoW'a a FunCon nadal będzie poprawiał ikonki.

Autor:  konrador [ 24 sie 2008, 18:54 ]
Tytuł: 

No tak, jak sie inwestycja zwroci, to jest rzeczywiscie sukces niesamowity. Wystarczy, ze zainwestowane pieniadze wroca do kieszeni, a klienci beda zadowoleni z produktu, ktory otrzymali. Firma nie musi zarabiac, bo dla niej wystarczajacym wynagrodzeniem za ciekza prace jest swiadomosc, ze klient jest zadowolony... Ja mysle jednak, ze FunCom liczyl na cos wiecej. Nie wiem, zysk?

Zreszta w zasadzie nie trzeba na to odpowiadac, wystarczy przeczytac to zdanie i chwilke pomyslec:

Jezeli po pewnym, nawet dlugim czasie AoC zwroci się FunComowi, to bedzie to zajebisty sukces.

:roll:

Twoje porownanie tez mocno chybione.

Autor:  Mark24 [ 25 sie 2008, 07:41 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
Brolg napisał(a):
Ponad połowa ludzi odeszła zanim jeszcze pojawiły sie informacje o datach premiery WotLK i Warhammera. We wrześniu odejdzie kolejna grupa a na koniec roku zostaną sami twardziele w ilości 5% poczatkowej populacji serwerów.


Teraz mają ok. 400 000 graczy - CipSoft podaje oficjalnie, że w Tibie gra ok. 250 000 graczy. Bez komentarza.


W Eve najlepszym mmo o wspaniałym PvP 200 000.
Jaki z tego wniosek? AoC > Tibia > Eve ;)

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team