MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=31409
Strona 2 z 11

Autor:  Brolg [ 6 paź 2008, 15:39 ]
Tytuł: 

AoC w wersji 1.1 to jest po prostu AoC tak jak powinno wyglądać po zakończeniu płatnej bety, która Funcom zaoferował nam w maju, a która zreszta trwa nadal. :P

Autor:  MaRdoC [ 6 paź 2008, 17:21 ]
Tytuł: 

teraz jest pytanie.. czy Funcom dobrze zrobil, ze wydal gre przed premierami konkurentow czy moze wartalobylo przeczekac WO iWotLK i wydac AoC w styczniu 2009?

Autor:  iniside [ 6 paź 2008, 18:02 ]
Tytuł: 

MaRdoC napisał(a):
teraz jest pytanie.. czy Funcom dobrze zrobil, ze wydal gre przed premierami konkurentow czy moze wartalobylo przeczekac WO iWotLK i wydac AoC w styczniu 2009?

Wszystko teraz zalezy od tego czy 1.1 bedzie takie ja ma byc i od sprawnej akcji marketingowej. Jesli wersja 1.1 bedzie playbale, to gra sama bedzie sie nakrecać i bedzie tendencja wzrostowa.
Jesli okaze sie failem, to Funcom moze sie żegnać z biznesem na dobre.

Autor:  lordyp [ 6 paź 2008, 19:26 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Wszystko teraz zalezy od tego czy 1.1 bedzie takie ja ma byc i od sprawnej akcji marketingowej. Jesli wersja 1.1 bedzie playbale, to gra sama bedzie sie nakrecać i bedzie tendencja wzrostowa.
Jesli okaze sie failem, to Funcom moze sie żegnać z biznesem na dobre.


@iniside - co napiszesz to sie muszę zgodzić w 100%

normalnie trochę zaczynam sie bać :D

a tak ogólnie ja czekam spokojnie na 1.1 i nawet chyba zacznę grać na wersji polskiej - myślę , że trzeba wesprzeć polskie grupy którzy chcą wydawać gry w mmo w polskiej wersji - tak wiem bardzo to niepopularne wśród inglisz graczy - czemu mamy być gorsi od niemiaszków , żabojadow itp ?

Autor:  Motopompa [ 6 paź 2008, 19:33 ]
Tytuł: 

btw nawet w nowym CKM reklamuja polska werjse AoC :wink:

Autor:  Eleeist [ 6 paź 2008, 20:02 ]
Tytuł: 

Rzeczywiście, jak 1.1 okazałby się failem, to Funcom mógłby pożegnać się na zawsze z "dużą ilością graczy" :) Nawet pudełkowy expansion pack by chyba nic nie wskórał :D

Autor:  iniside [ 6 paź 2008, 21:34 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
Rzeczywiście, jak 1.1 okazałby się failem, to Funcom mógłby pożegnać się na zawsze z "dużą ilością graczy" :) Nawet pudełkowy expansion pack by chyba nic nie wskórał :D

Ja nie mowie o zegnaniu sie z duza iloscia graczy. Moga zwijac interes i oglosic upadlosc.
sorry, ale po dwoch legendary failach zaden wydawca nawet ich kijem nie dotknie.
Ze sie tak wyraze to ich ostatnia szansa :P.

Autor:  blasz [ 7 paź 2008, 09:14 ]
Tytuł: 

na oficjalnym forum nie widzę nic o 1.1 - to co wymienione w pierwszym poście już częsciowo jest wprowadzone z ostatnim patchem, a część będzie wprowadzona w najblizszym dużym patchu. Fugitive system jest juz testowany. Jak rozumiem 1.1. to tylko oznaczenie pl wersji? Czy ktos moglby dokladniej sprecyzowac zawartosc artykulu z cd a?

Autor:  iniside [ 7 paź 2008, 09:17 ]
Tytuł: 

W skrocie 1.1 ma wprowadzac wiekszosc brakujacych ficzerow :P.

Dla mnie AoC koncpepcyjnie biłe WAR na kilka długosci.
Tylko ze WAR działa dobrze (znaczy mechanicznie bo silnik sieciowy i graficzny nawet w failowych AoC bije wara i kilka klas w góre).

Autor:  dark_lord [ 7 paź 2008, 10:25 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
W skrocie 1.1 ma wprowadzac wiekszosc brakujacych ficzerow :P.

Dla mnie AoC koncpepcyjnie biłe WAR na kilka długosci.
Tylko ze WAR działa dobrze (znaczy mechanicznie bo silnik sieciowy i graficzny nawet w failowych AoC bije wara i kilka klas w góre).


co do silników zgadzam się bo jak war tnie na sprzęcie na którym zarąbiście działa aoc to znaczy że co jest nie tak. Chodzi mi o większe zadymy :)

Autor:  Eleeist [ 7 paź 2008, 14:44 ]
Tytuł: 

No i w WARku jest gorsza grafa :P

Autor:  Lufanga [ 8 paź 2008, 11:10 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
W skrocie 1.1 ma wprowadzac wiekszosc brakujacych ficzerow :P.

Dla mnie AoC koncpepcyjnie biłe WAR na kilka długosci.
Tylko ze WAR działa dobrze (znaczy mechanicznie bo silnik sieciowy i graficzny nawet w failowych AoC bije wara i kilka klas w góre).

to jest fakt liczba kraszy/lagow w WAR przeraza
no i sam WAR jest spoko ale brak mi wolnosci takiej jak w AoC
no i nowatorstwo AoC > all
jesli AoC totalnie upadnie to przez najblisze lata nie czeka nas nic nowego
AoC to miala byc taka kolejna liga - mmo nowy swiezy z pelnia pomyslow
chociaz zawiodlem sie na Funcomie to zycze im a raczej nam graczom sukcesu jak po premierze ;)
aha i free trial musi byc - a najlepiej traial dla nowych graczy (to w zasadzie must have) i program zachecajacy do powrotu dla starych graczy
bo trial mnei osobiscie nie satysfakcjonuje - chce sprawdzic jak wyglada end game moim spear guardianem na 80 a nie noob content w Tortage...
kurde tesknie za ta gierka...

Autor:  iniside [ 8 paź 2008, 12:08 ]
Tytuł: 

Wciaz mam nadzieje ze Craig postawi te gre na nogi. Bo na poczatku w Aoc gra sie naprawde zajebiscie :E.

Autor:  Mendol [ 8 paź 2008, 12:28 ]
Tytuł: 

a bedzie mozna levelowac przez pvp? bedzie full loot?
i czy nadal bezmyslne jebanie headow dla allaha i 'wbijanie' max leveli?

Autor:  Kabu [ 8 paź 2008, 14:05 ]
Tytuł: 

no lootowania to nie bedzie :/ niestety wiekszosc graczy nie wyobraza sobie czegos takiego;/. btw wyszedl w ostatnich latach jakikolwiek mmorpg z lootem w pvp?

Autor:  Viracept [ 8 paź 2008, 14:26 ]
Tytuł: 

EVE, jedyny prawdziwy mmorpg zresztą obecnie.

V.

Autor:  Mendol [ 8 paź 2008, 14:31 ]
Tytuł: 

szkoda, ze ciut nudny ;-p

Autor:  Viracept [ 8 paź 2008, 14:38 ]
Tytuł: 

Cóż zrobić... :cry:

V.

Autor:  iniside [ 8 paź 2008, 14:41 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
EVE, jedyny prawdziwy mmorpg zresztą obecnie.

V.

Gdyby nie fakt, ze pancernikiem pilotuje sie jak mysliwcem w zwolnionym tempie to moze by było ciekawe :E.

Wlasnie ciekawe czy leci PvE expa za graczy.. Bo jakies tam PvP ranki sa, ale to akuart mniej istotne jest.

Autor:  Lufanga [ 8 paź 2008, 15:02 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a bedzie mozna levelowac przez pvp? bedzie full loot?
i czy nadal bezmyslne jebanie headow dla allaha i 'wbijanie' max leveli?

a co zrobia to czas pokaze
narazie wszelkie nadzieje z AoC to koncert zyczen

odnosnie lvlowania przez PvP owszem w WAR (a chyba do tego sie odnosi Twoje pytanie) jest zajebiste (osobiscie sam tak staram sie lvlowac)
ale ten system nie jest bez wad
a w zasadzie posiada jedna bardzo duza - ktora juz zaczynam zauwazac grajac sobie altem
a mianowicie ze jesli na poczatku scenariosy chodzily instantowo to teraz potrafie juz czekac po 15 min
z czasem problem bedzie sie poglebial - az w koncu lvlowanie przez pvp bedzie niemozliwe (ew malo praktyczne) przed T4
pomijam dysproporcje w populacji Order/Destro co rowniez ma wplyw na niektorych serwerach na mozliwosci lvlowania w ten sposob

Strona 2 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team