mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 990 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 14 sty 2008, 02:05 
Obrazek
hehe, aha i Viracept wyprzedzam twoje pytanie, nie, to nie jest screen mojego znajomego, tylko znaleziony na forum bety AoC

PostNapisane: 14 sty 2008, 02:16 
A jak sie ma ogolnie wydajnosc sprzetu, jak chodzi na tanszych i slabszych kompach, czyli cos w okolicach dual 2ghz, 8600gt, 2gb ram, ewentualnie do czego mozna porownac jakosc/wydajnosc z istniejacych gier mmo ?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 14 sty 2008, 02:20 
embe napisał(a):
A jak sie ma ogolnie wydajnosc sprzetu, jak chodzi na tanszych i slabszych kompach, czyli cos w okolicach dual 2ghz, 8600gt, 2gb ram, ewentualnie do czego mozna porownac jakosc/wydajnosc z istniejacych gier mmo ?

powinno latać na med-max, w ciągu 2-3 tygodni ma się pojawić Cheetah 2 więc performance wzrośnie (wg. zapowiedzi)

btw
Cytuj:
I'm not aware of any plans to break the NDA prior to launch.

nie oczekujcie wysypu informacji :) open bety też nie będzie, ale to już od jakiegoś czasu wiadomo

PostNapisane: 14 sty 2008, 08:52 
Czyli oni maja zamiast to wydac tak jak planowali 28 marca czy jakos tak??Przeciez jesli to co mowia testerzy okaze sie prawda to ta gra okaze sie crapem bo jest nierealne aby tyle rzeczy zdazyli poprawic w tak krotki czasie ....

PostNapisane: 14 sty 2008, 08:56 
"Greetings,

Are you ready to tread the jeweled thrones of Hyboria under your sandaled feet? This is your chance � Funcom invites you to join the technical beta tests that will be held every Thursday (subject to change pending unforeseen events), starting on January 17th. (...)
(...) Thursday, January 17th, you will have the opportunity to log in and play for three hours in what we call a heavy playfield test. This is fancy development speak used to define a technical beta test where we bring large numbers of players into one specific area of the world in order to stress the servers and see how the game performs. For this test we will be using an area called Eiglophian Mountains, and we want you and your fellow players to explore, slay monsters, perform quests and � of course � report any bugs you find! (...)

Sprawdzac skrzynki.

PostNapisane: 14 sty 2008, 10:29 
Fajny screen fakt :) Co do zaproszeń to u mnie tradycyjnie nic :cry:

V.

PostNapisane: 14 sty 2008, 11:21 
onionpl napisał(a):
"Greetings,

Are you ready to tread the jeweled thrones of Hyboria under your sandaled feet? This is your chance � Funcom invites you to join the technical beta tests that will be held every Thursday (subject to change pending unforeseen events), starting on January 17th. (...)
(...) Thursday, January 17th, you will have the opportunity to log in and play for three hours in what we call a heavy playfield test. This is fancy development speak used to define a technical beta test where we bring large numbers of players into one specific area of the world in order to stress the servers and see how the game performs. For this test we will be using an area called Eiglophian Mountains, and we want you and your fellow players to explore, slay monsters, perform quests and � of course � report any bugs you find! (...)

Sprawdzac skrzynki.

ściągaj clienta, bo jest spory a i możesz mieć problemy po pobraniu (źle pobrany plik i ściąganie od nowa)

maile rozsylają od piątku więc może jeszcze ktoś się zalapie

Cytuj:
Thursday, January 17th, you will have the opportunity to log in and play for three hours in what we call a heavy playfield test. This is fancy development speak used to define a technical beta test where we bring large numbers of players into one specific area of the world in order to stress the servers and see how the game performs.

Cytuj:
Please note that you will be playing an older version of the game than what the Funcom developers are working on right now. We single out an older version of the game for testing purposes in order to get the correct data that we need. This means that some of the bugs you encounter might be fixed in a more recent version of the game, but we still want you to report all the bugs that you find

Cytuj:
The servers will be open at 19:00 CET on January 17th, and will be up for three hours

ale długo sobie pograsz :)

PostNapisane: 14 sty 2008, 11:55 
Sciagniety juz i upaczowany. Jakies 5.5 gb :o

PostNapisane: 14 sty 2008, 12:21 
Cytuj:
Please note that you will be playing an older version of the game than what the Funcom developers are working on right now. We single out an older version of the game for testing purposes in order to get the correct data that we need. This means that some of the bugs you encounter might be fixed in a more recent version of the game, but we still want you to report all the bugs that you find

Raportowanie strych bugow? Moze to tylko usprawiedliwienie i proba zapobiegniecia zniecheceniu sie graczy do tytulu, ktory jest zabugownay, a premiera za 2 miesiace, wiec sznase na ich usuniecie male.

PostNapisane: 14 sty 2008, 12:24 
onionpl napisał(a):
Sciagniety juz i upaczowany. Jakies 5.5 gb :o

general beta zajmuje 6,85GB bez patchów, a tylko ostatni patch zajmował 1,44GB :)

PostNapisane: 14 sty 2008, 12:43 
Caly czas wymienia sie date premiery w marcu, a czy gdzies jest jakies oficjalne potwierdzenie tego ?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 14 sty 2008, 13:10 
embe napisał(a):
Caly czas wymienia sie date premiery w marcu, a czy gdzies jest jakies oficjalne potwierdzenie tego ?

w wywiadach, na filmikach (a choćby z CES 2008)

PostNapisane: 14 sty 2008, 15:45 
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=51002

Będzie coś na kształt open bety wymagający rejestracji, rozdawanie kluczy itd.

V.

PostNapisane: 14 sty 2008, 16:00 
kretynskie to troche - nie bedac w becie ciezko byc "aktywnym" na forum aby zwrocic na siebie uwage adminow i zasluzyc na klucz do open bety :/

PostNapisane: 14 sty 2008, 16:12 
Dzieki samej aktywnosci na forach jeszcze chyba nikt invite'a nie dostal... Trzeba byc mega fanboi-dupowlazem. Takich lubia.

PostNapisane: 14 sty 2008, 17:39 
Teoretycznie nie musza robic open bety ale praktycznie na starcie maja duzy minus bo wielu jest juz uprzedzonych do crapowatych nowych gier, wiec opieranie sie na slawie arnolda w filmach o conanie moze byc za slabym magnesem dla wiekszosci.
Ja kupie ale czy preorder czy poczekam miesiac dwa to juz raczej kwestia wlasnie marketingu, aktualnie nie ciagnie mnie to tej gry, wiem o niej malo, a zero ciekawych info od producenta robi swoje.

PostNapisane: 14 sty 2008, 19:04 
ehh co jest z tym klientem?
z tego linka
"Download Thursday Technical Beta" w my account na stronce betaregister.ageofconan.com
sciaga sie tylko 110 mb i po zainstalowaniu (jakieś 300 mb) jedyny exe'k wywala błędy

Edit "
nieważne - patcher zainstalował się w program files a nie tam gdzie reszta

Ostatnio edytowano 14 sty 2008, 19:16 przez Jackhammer, łącznie edytowano 3 razy

PostNapisane: 14 sty 2008, 19:10 
Jackhammer napisał(a):
ehh co jest z tym klientem?
z tego linka
"Download Thursday Technical Beta" w my account na stronce betaregister.ageofconan.com
sciaga sie tylko 110 mb i po zainstalowaniu (jakieś 300 mb) jedyny exe'k wywala błędy

przypuszczam, że takie pytania to już na oficjalnym forum się zadaje ;)

PostNapisane: 14 sty 2008, 23:50 
Cytuj:
Erling Ellingsen
Product Manager, Funcom

''We were misquoted. There WILL be an open beta prior to launch. I can only tell you that there will be an open beta prior to launch, and you shouldn't expect it before March. More details to come.''

Źródło: http://aoc.gamona.de/index.php?unid=807

PostNapisane: 15 sty 2008, 00:01 
Taa tylko żeby nie było że tylko fileplanet subscribers będą w becie :>

V.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 990 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 50  Następna strona