MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PvP weekend z Gamespot
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29216
Strona 11 z 16

Autor:  Lufanga [ 27 kwi 2008, 21:14 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ok niech bedzie kalendarz. thats fine.
ale k... limit na ilosc graczy bioracych udzial w siegowaniu?
jesli mowia o limicie tzn ze pewnie bedzie to jakies ~50.
czyli tak na dobra sprawe nie jest to openworld pvp tylko kolejna instancja.
tylko ze ciut wieksza.
tak to juz w wowie bylo. w daocu limit byl, ale nie ustalony przed devsow tylko przez 'wytrzymalosc' serverow. i to jest fun zergowac w 100 osob keepa ktorego broni np 30 osob. bo jesli masz 30 dobrych graczy to sa w stanie bronic keepa np przez 30min dopoki posilki nie dotra.
ble

swego czasu czytalem ze silnik ma udzwignac nawet jakies 500 osob na raz
to byl chyba wywiad z jakims devsem tak wiec napewno zrobia siege 200+ na 200+
50 to by byl smiech na sali

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 27 kwi 2008, 21:14 ]
Tytuł: 

Nie wyobrazam sobie grania w AoC bez kalendarza. Jesli mialbym bronic keepa o 5 rano, czy w godzinach pracy to bym sobie odpuscil. Limity na ilosc uczestnikow w siege rzeczywiscie smierdza. Po to jest kalendarz, zeby zebrac dobra obrone, ewentualnie pozyskac wpsarcie z innych gildii. Co do whine o wybieranie leadera z pvp minigames to zapytam: jaka funkcje ma lider? Jesli nie decyduje kto bierze udzial w ofensywie, tylko ja koordynuje to mi zwisa. AoC jest daleki od idealu, ale nie widac nic ciekawszego na horyzoncie. :<

Autor:  Mendol [ 27 kwi 2008, 21:21 ]
Tytuł: 

leaderem powinien byc ktos kto potrafi opanowac 50 rozwydrzonych dzieciakow. a nie dzieciak, ktory bedzie siedzial 24/7 w pvp minigames.
ale MOZE bedzie zajebiscie.
tylko to grindowanie do 80lvl. blee

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 27 kwi 2008, 21:25 ]
Tytuł: 

Ponoc da sie 80 w 3 dni played zrobic, a pvp ma oddzielne levele. Moze nie bedzie tragedii.

Autor:  Lufanga [ 27 kwi 2008, 21:29 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
leaderem powinien byc ktos kto potrafi opanowac 50 rozwydrzonych dzieciakow. a nie dzieciak, ktory bedzie siedzial 24/7 w pvp minigames.

no wlasnie jeszcze nie wiadomo jak to bedzie wygladac
nie napisali nic na temat co jaki czas jest naliczana punktacja
jesli bedzie liczyc sie tygodniowa to bedzie polowa sukcesu
i jesli bedzie sie liczyc nie ilosc ale jakosc to bedzie tez zajebiscie
no i pytanie czy np wystarczy aby jeden team danej gildii wbijal punkty (cos a'la przedstawiciele gildii) czy tez wszyscy w gildii musza farmic minigierki
mnie obecnie bardziej martwi teraz to co napisali o farmowaniu minigames dla itemow z PvP :/

Autor:  futrol [ 27 kwi 2008, 21:30 ]
Tytuł: 

ee, gildia jest leaderem siege z tego co pisali w artykule, i chodzi o to, ze ona i tylko ona przejmie keepa w razie wygranej. A kto bedzie dowodzil banda rozjuszonych konanow to juz inna sprawa

Autor:  Viracept [ 27 kwi 2008, 21:44 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ponoc da sie 80 w 3 dni played zrobic, a pvp ma oddzielne levele. Moze nie bedzie tragedii.


2 patche temu zwiększyli czas levelowania 4krotnie.

V.

Autor:  Dae [ 27 kwi 2008, 22:02 ]
Tytuł: 

tzn reasumując bo za dużo teorii się robi, wygląda to tak Gildia z najlepszym rankingiem w PvP minigames czyli arenach BG i co tam jeszcze Funcom zaserwuje ma pierwszeństwo do Keepa ona go przejmuje w razie udanego szturmu ale może wziąść ze sobą nie tylko członków swojej gildii aczkolwiek limit osób jest ograniczony. Więc np: Gildia ma 40 meamberów i to ona jest tą gildią która ma lepszy rating PvP ale prosi o pomoc inne gildie bo limit jest np 100 luda, robią "raid" na 100 osób i atakuja w ustalonym przez broniącą gildie terminie. Po ew udanym ataku tylko i wyłącznie gildia która miała najlepszy raiting dostaje keepa. Wszystko fajnie jeśli ten rating nie będzie wymagał ostrego farmu PvP minigames a jest realna obawa, że tak może być.

A tak w ogóle to wydaje mi się, że Keepy będą instancjami...

Autor:  futrol [ 27 kwi 2008, 22:18 ]
Tytuł: 

ale chyba bedzie mozna je podziwiac lazac po border kingdoms czy jak to sie nazywa, zaatakowac juz nie ;]

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 27 kwi 2008, 22:54 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ponoc da sie 80 w 3 dni played zrobic, a pvp ma oddzielne levele. Moze nie bedzie tragedii.


2 patche temu zwiększyli czas levelowania 4krotnie.

V.

Czyli obecnie ~12 dni played do 80? Mam nadzieje, ze to zart...

Autor:  Khebeln [ 27 kwi 2008, 23:46 ]
Tytuł: 

Ja mam nadzeije ze tak wlasnie jest jakby bylo 4 dni to by byla nuda i 0 storyline. A tak przynajmniej bedzie troche czasu aby zapoznac sie z lore etc :)

Autor:  Mendol [ 28 kwi 2008, 07:10 ]
Tytuł: 

12 dni to i tak za duzo. poza tym gdzie tu sens k... 80 lvli? powalilo tych ludzi.
aoc ma byc podobno pvp, a skoro pvp prawdziwe jest po dojsciu do 80 lvl to powinno to zajmowac chwile moment. chcesz sie napawac widoczkami i lore to sobie siedz w oazie i ogladaj. ja chce od razu siegowac keepy a nie farmic moby po raz kolejny.
ale chyba nigdy nie doczekamy sie gry gdzie w koncu odejdziemy od schematu 'leveli'.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 28 kwi 2008, 07:32 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Ja mam nadzeije ze tak wlasnie jest jakby bylo 4 dni to by byla nuda i 0 storyline. A tak przynajmniej bedzie troche czasu aby zapoznac sie z lore etc :)

Na chwile obecna 12 dni played to jakies 4 miesiace dla mnie na dojscie do capa. :/ Nawet gdybym mogl poswiecic wiecej czasu na gre to i tak jest duzo.
Osobiscie jestem mocno roczarowany ta zmiana. Nie wiem czy bede na tyle wytrwaly, zeby dobic 80 i w koncu pobawic sie w porzadne pvp. Nie zwiekszyli chyba liczby questow, wiec pewnie bedzie grind skoro czas levelowania sie wydluzyl.

Autor:  Mendol [ 28 kwi 2008, 07:39 ]
Tytuł: 

o i o to wlasnie mi chodzi. dla mnie to wyglada jak wymuszanie na graczu placenia za dodatkowe miesiace gry po to zeby moc 'skosztowac' tego co np. mnie najbardziej moze pociagac w conanie czyli endgame pvp.

i ok do tego 15 lvl pve jest w miare ciekawe ale pozniej?
no nic zobaczymy jak to bedzie wygladalo, ale 80 lvl to jak dla mnie rok gry, co oznacza, ze i tak nie bede w stanie wziac udzialu w siegowaniu, chyba, ze ktos z laski mnie przygarnie albo zrobie healera.
anyway zamowilem edycje kolekcjonerska i zobaczymy co to daje.

Autor:  Dae [ 28 kwi 2008, 07:54 ]
Tytuł: 

ech rpg-i zawsze opierały się na lvlowaniu, gry bez lvli z instant PvP jak Mendol chcesz bez większych ograniczeń bez wpływu itemków na statsy to gry FPS takie jak CoD4, Unreal i wiele wiele innych jest w czym wybierać polecam. RPG to przede wszystkim rozwój postaci a wy chcecie to odrzucić, wtedy gra już nie będzie mmorpg a czymś zupełnie innym.

Naprawdę zastanawiam się czego wy tak naprawdę chcecie i dochodzę do wniosku, ze nic was nie zadowoli a to smutne jest :-?

10-12 dni played na max lvl to dużo? no proszę, można ten czas porównać do 1-60 w WoWie, a to jest krótki czas jak na mmorpgi.

Autor:  Mendol [ 28 kwi 2008, 07:59 ]
Tytuł: 

dae zadowoli. ale jesli bedzie to zrobione z sensem (lotro, ddo) a nie bezmyslny grind do 80 levelu!. mogli tych leveli zrobic 40 i wprowadzic siegowanie od levelu 30. cos takiego ma dla mnie sens. i masz racje w rpg'ach zawsze robisz levele ale z reguly wyglada to troche inaczej niz w przypadku mmorpg. robiac questy levelujesz a tu tak troche nie do konca jest.
anyway zamykam sie do czasu premiery i zobaczymy co wtedy bedzie :-)

Autor:  iniside [ 28 kwi 2008, 08:46 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
a ja jestem za limitami oczywiście rozsądnymi, możecie mnie zbluzgać :D
I taki limit apropo siegie jest genialny jak i godziny w których będzie można atakować keep. Nie wszystko jest idealne ale wiele pomysłów jest pod casuali.

Serio jakby te keepy były non stop otwarte na ataki to zmieniały by właścicieli co 2 godziny niczym wieże na AV w WoWie, byłby jeden wielki zerg i burdel aż miło a jedyną szansą obrony byłoby siedzenie 24h godziny gildią i czuwanie. No sorry serio uważacie, że takie cos to super zabawa?

Zadnych limitow i zadnych posranych mini-pvp-gier :<

Przeciez jak gildia zdobedzie keepa, to zamiast jakiegos limitu kiedy siege i ile osob max, to wlasciciel powinien moc postawi- automagiczne systemy samoobronne. Które by przynajmniej probowaly przetrzymac atakujacego do czasu az pojawi sie gildia zeby stanac w obronie.
NO kurde na tym polega fun, zeby zaatakowac wroga w srodku nocy, kiedy nic sie nie spodziewa :P.
Cytuj:
10-12 dni played na max lvl to dużo? no proszę, można ten czas porównać do 1-60 w WoWie, a to jest krótki czas jak na mmorpgi.

Nie pierdziel. W WoWie 70lvl robi sie max 4 dni played.
3 dni played bylo w sam raz. Kazdy MMORPG polega na endgame. A lvl do enggame, to jest przykry obowiazek, ktory poprostu trzeba odbebnic, zeby moc sie zaczac bawic :P.

Autor:  MagPS [ 28 kwi 2008, 08:54 ]
Tytuł: 

inside napisał(a):
Nie pierdziel. W WoWie 70lvl robi sie max 4 dni played.
3 dni played bylo w sam raz. Kazdy MMORPG polega na endgame. A lvl do enggame, to jest przykry obowiazek, ktory poprostu trzeba odbebnic, zeby moc sie zaczac bawic :P


Rozumiem że pierwszą swoją postac w WoWie wylvl w 3dni played :roll:

Autor:  Dae [ 28 kwi 2008, 09:05 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Przeciez jak gildia zdobedzie keepa, to zamiast jakiegos limitu kiedy siege i ile osob max, to wlasciciel powinien moc postawi- automagiczne systemy samoobronne. Które by przynajmniej probowaly przetrzymac atakujacego do czasu az pojawi sie gildia zeby stanac w obronie.


Tak oczywiście, działa laserowe miny i w ogóle miliardy NPCów do obrony niczym pojawiający się z nikąd NPCe w Ogri/UC etc.... ech

Autor:  Shadhun [ 28 kwi 2008, 09:18 ]
Tytuł: 

Cytuj:
3 dni played bylo w sam raz. Kazdy MMORPG polega na endgame. A lvl do enggame, to jest przykry obowiazek, ktory poprostu trzeba odbebnic, zeby moc sie zaczac bawic


Moje pierwsze dwie postacie jakie zrobiłem w wowie to było cos kolo 20 dni played i miałem z tego mnóstwo zabawy (kto wie czy nie więcej niż przy endgame), przykry obowiązek to sie zrobił przy postaci nr x. Właśnie to imo powinno cechować dobrego mmo, powinien dawać fun od levelu 1 do max capa.

Cytuj:
NO kurde na tym polega fun, zeby zaatakowac wroga w srodku nocy, kiedy nic sie nie spodziewa



QFT, również brak limitów na siege to fun bo umożliwia prowadzenie polityki, umożliwia prowadzenie gildii która mimo iż sama nie jest bardzo mocna to dzięki potężnym koneksjom jest w stanie sporo zdziałać, umożliwia zdrady, spiski etc. Oczywiście przydało by się wtedy powiększyć świat, wprowadzić więcej keepów, jakoś je zróżnicować by były keepy o które mogą bić się najwięksi i keepy o które ścierały by sie mniejsze gildie. Też bez ograniczeń systemowych, po prostu tak przemyśleć by to sie wszystkim opłacało.

Im większą swobode działania dajemy graczom tym więcej fajnych rzeczy z tego może wyjść.

Strona 11 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team