mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 21
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:10 
Cytuj  
Dobra dobra i tak kupisz i tak będziesz grał.

Poza tym można to różnie interpretowac.

Każda ze stron jest ograniczona do 48 graczy, aczkolwiek .... iteraz dwie wersje.

1) ograniczenie te nie dotyczy czlonków gildii
lub Twoj czarny scenariusz :)
2) oprócz członków gildii będą w siegu mogły uczestniczy randomy + limit 48 osób.

Osobiście mam nadzieje że opcja nr 1 jest prawidłowa, chodziaż te lagi.....

Pozdrawiam :)

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:11 
Cytuj  
Nie pamiętam jakie założenia dokładnie były, ale rzeczywiście to trochę mało. Gdzie tu miejsce dla najemników ??

ps -> a to nie miało być do 96 walczących ??


Posty: 21
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:13 
Cytuj  
to teraz trochę skomplikowanej matematyki 1 strona 48 graczy + 2 strona 48 graczy = 96 graczy wuala :)

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:14 
Cytuj  
48 graczy po jednej stronie, z tym, ze nie musza to byc gracze z jednej gildii (dlatego mozna zawierac sojusze z innymi gildiami, jak rowniez brac najemnikow).
W.g. mnie to dobry limit, zebranie 48 osob o jednej porze dnia nie bylo by zbyt latwe a tak to kazda gildia ma szanse na zabawe w Sieges :>
Na oblezenie nie idzie kazdy z gildii tylko najlepsi z najlepszych, ci ktorzy maja najwiecej punktow za PvP


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 09:15 przez Lil, łącznie edytowano 2 razy
*

Posty: 151
Dołączył(a): 1.05.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:14 
Cytuj  
wydaje mi sie ze to limit 48 osob nie bedacych w gildii

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:14 
Cytuj  
48 to dużo jak dla mnie no ale ja nie oczekiwałem bitew jak co poniektórzy po 200 osób, trzeba myśleć realnie:

a) 90% kompów by nie wytrzymało takiej ilości graczy w jednym miejscu i byłby pokaz slajdów zwłaszcza, że AoC to nie WoW i swoje wymagania sprzętowe ma...

b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

c) 50+ to jest zerg a nie bitwa a ja nie lubie zergować jak idota.

Reasumując dla mnie wszystko gra i cieszę się na siege...

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:18 
Cytuj  
a może istnieć będzie cos takiego jak ławka rezerwowych :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:18 
Cytuj  
Cytuj:
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

Nody w EVE daja rade przy 300vs300 wiec nie gadaj głupot. A i to nie jest tak ze cała moc klastra leci na jedna bitwe :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Posty: 21
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:18 
Cytuj  
Dae całkowicie mnie przekonałeś pamiętacie może w wow jak na tej nowej wyspie babka dostała kowadło z nowymi itemami za badge. Na ekranie mialem z 300 postaci na raz. Ping z 1,5k i 5 fps a to tylko wow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:23 
Cytuj  
Dae napisał(a):
48 to dużo jak dla mnie no ale ja nie oczekiwałem bitew jak co poniektórzy po 200 osób, trzeba myśleć realnie:

a) 90% kompów by nie wytrzymało takiej ilości graczy w jednym miejscu i byłby pokaz slajdów zwłaszcza, że AoC to nie WoW i swoje wymagania sprzętowe ma...

b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

c) 50+ to jest zerg a nie bitwa a ja nie lubie zergować jak idota.

Reasumując dla mnie wszystko gra i cieszę się na siege...

sorry stary ale jak sie chwala ze gra wytrzyma 500 osob napierdzilajacych sie
a tu taki zonk ze 48?
jak tak to fail

http://forums.ageofconan.com/showthread ... ost2042570

zadalem pytanie na oficjalnym forum
jedna z odpowiedzi

Cytuj:
They are deleting posts talking about it, but yes, it's 48v48 in game right now, and they're deleting posts so you can safely assume it's their gameplan for now, we just got stabbed in the back by funcom "500" my ass.



http://vnboards.ign.com/age_of_conan_pv ... 274/p1/?12


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 09:25 przez Lufanga, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:24 
Cytuj  
tak serio myślę że 4 rdzenie by dały rade gorzej z naszymi łączami właśnie. Wydajność by spadła, tym bardziej że te postacie są na jednym ekranie zazwyczaj.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:25 
Cytuj  
No ale to 48 to gracze bez gildii nie?;] Przeciez pisze ze to nie dotyczy ludzi w gildiach. Chyba ze to jakis dziwny angielski i to znaczy cos innego ;d


_________________
Obrazek

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:25 
Cytuj  
Mógłbym zrozumieć ten limit gdyby od roku nie mówili, że sieges będą "massive with hundreds of players" minimum 100/100. W tym duchu szykowaliśmy się. Mamy ponad setkę zgranych, aktywnych graczy i co ? Zapisy kto pierwszy ten lepszy kto dziś wieczorem broni keepa albo jutro atakuje ?
Cap 48/48 jest ok dla małych gildii ale powstały od groma gildii liczących 100 i więcej ludzi. I co ? Kop w zęby ?

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:26 
Cytuj  
postanowiłem ze nie bede uczestniczył w early access, poczekam na pudło (mimo że mam early access clienta) spaczuje i ocenie czy gra jest ok czy nie ok DLA MNIE - 5 euro mnie nie interesuje.
nie bede ćwiczył jakichs niedoróbek z nadzieja na lepsze. zobacze co dadzą na premiere i wtedy zdecuduję czy bede w to grał czy nie :wink:


_________________
psn

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:28 
Cytuj  
Sou napisał(a):
No ale to 48 to gracze bez gildii nie?;] Przeciez pisze ze to nie dotyczy ludzi w gildiach. Chyba ze to jakis dziwny angielski i to znaczy cos innego ;d

Znaczy coś innego dokładnie "48os nie ograniczając liczby tylko do członków gildii, w tych 48os mogą być ludzie spoza gildii".

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:30 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

Nody w EVE daja rade przy 300vs300 wiec nie gadaj głupot. A i to nie jest tak ze cała moc klastra leci na jedna bitwe :P.



nie grałem w EVE ale jeśli tak jest to super z tym, że z mojego doświadczenia z MMO może nie za dużego bo głównie ograniczonego do WoWa no i może troszkę sie pograło w coś innego. Wynika, że przy grzmoceniu się wiecej luda niż 50 vs 50 FPS drastycznie spadają a ping drastycznie wzrasta. I mówie tu o wszystkich efektach jak czary i inne fajnie wyglądające skile w znacznym stopniu obciążające nasze kompy. Plus w AoC jest necros u którego na filmikach widywałem nawet 5 petów... Ogólnie jestem za zniesieniem ograniczen no ale wole grać 10 vs 10 tak by moje FPSy nie miały wpływu na walke, niż 100 vs 100 i castować czar 10 sec po czym nagle stwierdzić, że nagle coś mnie zabiło...

**

Posty: 307
Dołączył(a): 11.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:30 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

Nody w EVE daja rade przy 300vs300 wiec nie gadaj głupot. A i to nie jest tak ze cała moc klastra leci na jedna bitwe :P.



LoL przy takiej bitwie to masz takiego LAGZORDA przy slapszym pc nic nie jetses w stanie zrobic. Ja raz bylem na takim dymie ( no moze nie bylo 300v 300 ale napewno po 200 v 200 i zakonczylo sie strata bsa i podem:] wtedy kupilem nowy pc :D)


A co do 48 v 48 wydaje mi sie ze to dobra liczba, poczatkowo trudno bedzie sie na cos takiego zalapac bo ludzie benda pochlonieci bardziej lvl niz pvp. Doliczajac wymagania AoC + 96 sztuk na 1 "BG" + siege weapon + cos am jeszcze to nie wiem czy moj kombajn to udzwignie ( jak nie to trza bedzie kupic 2 gralike by pracowaly w trybie SLI :D)

Zreszta trza pcozekac i przekonac sie w praniu


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 09:33 przez sola, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:30 
Cytuj  
solki1985 napisał(a):
hmm jaki udzial w tworzeniu AoC ma Paradox entertainment,bo jest od nich logo na stronie FunCom'u i intro w grze.

Paradox Entertainment posiada prawa licencyjne do opowiadań i bohaterów stworzonych przez Howarda, w tym do Conana, Kulla, Brana Mak Morna i Solomona Kane'a.
A.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:32 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Mógłbym zrozumieć ten limit gdyby od roku nie mówili, że sieges będą "massive with hundreds of players" minimum 100/100. W tym duchu szykowaliśmy się. Mamy ponad setkę zgranych, aktywnych graczy i co ? Zapisy kto pierwszy ten lepszy kto dziś wieczorem broni keepa albo jutro atakuje ?
Cap 48/48 jest ok dla małych gildii ale powstały od groma gildii liczących 100 i więcej ludzi. I co ? Kop w zęby ?

V.

no moja gildia ma tez juz ponad 100+ a mysle ze bedzie okolo 150
w takim wypadku to:
1 zbieraj punkty na udzial w siege
2 rotacja
w takim wypadku to bedziemy odwiedzac siege raz na 3 miesiace

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:35 
Cytuj  
Dae napisał(a):
Wynika, że przy grzmoceniu się wiecej luda niż 50 vs 50 FPS drastycznie spadają a ping drastycznie wzrasta. I mówie tu o wszystkich efektach jak czary i inne fajnie wyglądające skile w znacznym stopniu obciążające nasze kompy. Plus w AoC jest necros u którego na filmikach widywałem nawet 5 petów... Ogólnie jestem za zniesieniem ograniczen no ale wole grać 10 vs 10 tak by moje FPSy nie miały wpływu na walke, niż 100 vs 100 i castować czar 10 sec po czym nagle stwierdzić, że nagle coś mnie zabiło...

ale to nie chodzi o to czy wytrzyma czy nie mam to w dupie ma wytrzymac bo tak to zapowiadali ze wytrzyma 500 osob a 48v48 nie jest nawet blisko tej liczby

cytujac Viracepta
Viracept napisał(a):
Mógłbym zrozumieć ten limit gdyby od roku nie mówili, że sieges będą "massive with hundreds of players" minimum 100/100. W tym duchu szykowaliśmy się. Mamy ponad setkę zgranych, aktywnych graczy i co ? Zapisy kto pierwszy ten lepszy kto dziś wieczorem broni keepa albo jutro atakuje ?
Cap 48/48 jest ok dla małych gildii ale powstały od groma gildii liczących 100 i więcej ludzi. I co ? Kop w zęby ?



edit:
srr za post pod postem :/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.